Материалдар / Ашық сабақ. Жай бөлшектерді ондық бөлшекке айналдыру 5-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ. Жай бөлшектерді ондық бөлшекке айналдыру 5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
функционалдық сауаттылыққа негізделген ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Наурыз 2023
145
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары

Тексерілді:

Сабақ: Ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдыру

Мектеп: С.Ысмайлов атынздағы жалпы орта мектебі

Күні: 25.01.2023ж

Мұғалімнің аты-жөні: Досова Ақбота Бахтярқызы

Сынып: 5

Қатысқан оқушы саны:

Қатыспаған оқушы саны:

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

5.1.2.25

бөлшектерді бір жазылу түрінен басқа жазылу түріне ауыстыру;

Сабақтың мақсаты

  1.  Ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдыруға мәлімет алу,білу;

  2. Ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдыру ережесін түсіну;

  3. Ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдыруды есептер арқылы практика жүзінде үйрену;.

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

8 минут

Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын бақылау.

Топқа бөлу

Сергіту сәті.

Миға шабуыл жаттығуы

«2-шынтақ, 2-жұдырық»



Үй жұмысын тексеру

Өткен тақырыптан ауызша сұрақтар қою:

  • 1. "Ондық бөлшек" дегеніміз не?

  • Бірліктен де кіші разряды бар ондық жүйеде жазылған сан

  • 2. Ондық бөлшек қайда қолданылады? Күрделі есептеулерде

  • 3. Қандай жай бөлшекті ондық бөлшекке ауыстыруға болады?

  • Бөлімдері 10, 100, 1000 т.с.с. жай бөлшектерді

  • 4. Үтір алдында жазылған санды қалай атайды? Бүтін бөлік

  • 5. Үтірден кейін жазылған санды қалай атайды? Бөлшек бөлік

  • 6. Ондық бөлшектің жазбасында қай разрядтардың арасына үтір қойылады? Бүтін бөлігі мен бөлшек бөлігінің арасына

Сәлемдеседі. Топқа бөлінеді.

Shape2 Shape1









Сұрақтарға ауызша жауап береді.

Бағалау.

Теңге валютасы арқылы бағаланады.













Дескриптор:

1 дұрыс жауап – 1б
























Оқулық, өтілген материал бойынша дайындалған тұжырымдар






Негізгі бөлім Тақырыпты ашу

7 минут
















Оқулық

Топпен жұмыс

8 минут






















Жай бөлшек

Ондық бөлшек



0,5


0,3




10,15


1,021




3,009




Жеміс ағашына ондық бөлшектер мен жай бөлшектер жазылған, оқушылар қолыдарындағыстикерге жай бөлшекті оныдық бөлшекке, ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдырып жазып ағашқа жабыстырады.



















Дескриптор:

жай бөлшекті ондық бөлшек түрінде жазады 2б

ондық бөлшекті жай бөлшек түрінде жазады 2б











Жеке жұмыс

5 минут

Бір себетте кг алма бар, ал екінші себетте 5 кг мандарин. Екі себетте барлығы неше килограмм жеміс бар? Жауабын ондық бөлшек түрінде жазыңыздар.

Шешуі:

І-себетте - 7 кг алма

ІІ- себетте - 5 кг мандарин

Барлығы - ? жеміс

1) 7 +5 =

2) 13



Жауабы: кг жеміс





Оқушылар себеттегі жемістерді таразыға өлшейді

Дескриптор:

-есеп шартына сәйкес санды теңдік құрастырады-1б

-санды теңдіктің мәнін есептейді 1б

-жауабын ондық бөлшек түрінде жазады 1б





Жалпылама орындалатын жұмыс

7 минут

«Себеттегі жеміс» әдісі. Себетте құрма, алма, мандарин жемістері бар. Себеттегі 1-топ алманы, 2-топ , 3-топ мандаринді бір-бір данадан алып алдымыздағы таразыға өлшейміз. Әр жемістің салмағын әр оқушы өзі өлшеп, таразыдағы ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдырады. Қасындағы серігімен бірін-бірінің жемісіне жай бөлшектерді қосуды орындайды

Әр оқушы жеке өз жемісін таразыға өлшеп, есептейді



Дескриптор:

ондық бөлшекті жай бөлшек түрінде жазады 1б

-Жай бөлшектерді қосуды орындайды -1б





Соңы

5 минут

Оқушыларды бағалау:



Кері байланыс:

Алма – барлығын түсіндім

Мандарин – енді түсініп келемін

Құрма - Түсінбедім

Мектеп онлайн толтыру

Үй тапсырмасы: Оқулықта 743 есеп



жинаған ақшаларын санайды











Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!