Сабақ
: Жай механизмдер
§58
|
|
Күні:
|
|
Сынып:
7
|
Қатысқандар саны:
|
Қатыспағандар саны:
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты:
(мақсаттары)
|
жай
механизм түрлері мен пайдасын үйрену
|
Сабақ мақсаттары:
|
Барлық оқушылар:
|
А.
жай механизм түрлерін
атайды
|
Оқушылардың басым
бөлігі:
|
В.
олардың пайдасын ажыратады,
салыстырады
|
Кейбір оқушылар:
|
С.
өмірден мысалдар келтіру
арқылы тұжырымдайды
|
Тілдік мақсат
|
Оқушылар:
Жай механизм түрлерін, олардың
пайдасын біледі, өмірде дұрыс қолданылуын
үйренеді
|
Негізгі сөздер мен
тіркестер:
|
Механизм, блок, шығыр, сына,
бұранда
|
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік
бірліктер:
|
Талқылауға арналған тармақтар
(тыңдалым)
|
Жай механизмдер күнделікті
өмірде қажет, себебі...
|
Сіз неліктен .... екенін
айта аласыз ба?(айтылым)
|
Күнделікті өмірде... жай
механиздерді қолдануға болады
|
Жазылым бойынша
ұсыныстар:
Жұмысшы күш
иіні d
Жұмысшы
күш F
|
|
Алдыңғы оқу
|
Күш моменті.
Иіндік
|
Жоспар
|
Жоспарланған уақыт
|
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған
жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз )
|
Ресурстар
|
Басталуы
|
Кіріспе. Ұйымдастыру
Үй тапсырмасын
тексеру
Жаңа
сабақтың тақырыбына байланысты жай
механизм түрлері бейнеленген парақшаларды тарата отырып, сынып
оқушыларын 4 топқа бөлемін (Блок, Иіндік, көлбеу жазықтық,
тістеуік)
а)табыс критериийін бірге
анықтау
б)«Сұрақтары бар
қорап»әдісі арқылы деңгейлік есептер
беріледі. Осы есептерді
«Жұптас-ойлан-бөліс»
әдісі арқылы оқушылар ойына
келген идеяларды жазады. Одан кейін әріптестерімен біріктіреді,
соңында тақтаға топтан бір оқушы шығып шығарып сыныппен
бөліседі.
№1.Күш иіні 1см, әсер етуші күш 4Н иіндіктің күш
моментін табыңдар.
№2. Күш моменті 1Н*М,иінінің
ұзындығы 20см иіндікке әсер ететін күшті
табыңдар Критериалды бағалау
|
Есептер жазылған парақшалар
Интербелсенді тақта
Суреттері бар
парақшалар
|
Ортасы
|
Негізгі бөлім
а)
Ой
қозғау: «Әлемнің 7 кереметі» видеосы
(2мин)көрсетіледі де «серпілген
сауал» әдісімен сұрақ
қойылады:
-
Әлемнің «7 кереметінің» бірі
пирамидалар қалай салынған?
-
Парақшаларда нелер бейнеленген?
-
Оларды бір сөзбен қалай айтуға
болады?
-
Демек бүгінгі тақырыбыз не туралы
болмақ?
б)ББҮ кестесінің «Білемін», «Білгім
келеді» бағаны толтырылады
Бұрыннан білемін
|
Білгім келеді
|
Бүгінгі сабақта не
үйрендім?
|
Тағы да білгім келеді
|
|
|
|
|
Фоpмaтивтi
бaғaлaу:
Ынтaлaндыpу мaқсaтындa
қолдaу көpсету. мадақтау сөздері
арқылы
в)
«жигсо» әдісі жаңа тақырыпты меңгеру
үшін оқулықтағы көлемді мәтін 4 бөлікке бөлінеді.Топтағы оқушылар
1-4- ке дейін нөмірленеді де, олар өз нөмірлеріне сәйкес мәтіннің
бір бөлігін оқиды.
Бастапқы топ Сарапшылар тобы Бастапқы
топ
әр топта 1топта №1 әр топта
№1,2,3,4 2топта №2 №1,2,3,4
3топта
№3
4топта
№4
Фоpмaтивтi
бaғaлaу:
«Бағдаршам» «Қолпaштaу»
Бекіту
топтық жұмыс
1
топ «Венн
диаграммасы» әдісі
арқылы жылжымалы және
жылжымайтын блоктарды салыстырады
2
топ «кластер»
әдісі арқылы жай механиздерді
өзара байланыстырады
3 топ
«6
Неліктен?» әдісі
арқылы жай механизм және оның
түрлеріне байланысты 6 сұрақ
құрастырады
4 топ
«визуалды айғақтармен
жұмыс». Бірнеше суреттері беріледі.
Оқушылар солардың ішінен өмірде кездесетін жай механизмдердің
суреттерін таңдап алу керек. Олардың жұмыс жасау принципін
түсіндіреді.
Фоpмaтивтi
бaғaлaу:
«Мaдaқтaу сэндвичi»
|
Интербелсенді тақта
оқулық
Парақша
маркер
Парақшалар, суреттер бейнеленген
паршалар
парақшалар
|
Аяқталуы
|
Бағалау
Үйге тапсырма
Жай
механизмдер §58
Рефлексия (кері
байланыс)
ББҮ
«нені үйрендім?», «тағы да білгім келеді» бағанын
толтырады
|
Тақырып
|
Күш
моменті
|
Оқу
мақсаты
|
Күш
моментінің формуласын есеп шығаруда қолдануға
үйрену
|
Ойлау дағдыларының деңгейі
|
Қолдану
Бағалау
|
Бағалау критерийлері
|
-
Формуланы жазылуын көрсетеді.
-
Формуламен есептей алады
|
|
Рубрикатор
|
Дескриптор
|
Ұпай
|
Жалпы ұпай
|
1
|
Формуланы
жазып
көрсетеді
|
1)Физикалық шаманың белгіленуін
білмейді
|
0
|
2
|
2)
Физикалық шаманың белгіленуін біледі
|
1
|
|
3)Формуланың жазылуын көрсете
алады
|
2
|
|
2
|
Формуламен есептей алады
|
1)Берілген шамаларыды анықтай
алмайды
|
0
|
4
|
2)Берілген шамаларды анықтай
алады
|
1
|
|
3)Формуланы түрлендіру жолдарын таңдай
алады
|
2
|
|
4)
Есептейді,дәлелдейді
|
4
|
|