Материалдар / Ашық сабақ "Жай механизмдер" 7-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Жай механизмдер" 7-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
7-сынып оқушыларының жай механизмдер тарауы бойынша білімдірін жетілдіру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
715
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ : Жай механизмдер §58


Күні:


Сынып: 7

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаты: (мақсаттары)


жай механизм түрлері мен пайдасын үйрену

Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар:

А. жай механизм түрлерін атайды

Оқушылардың басым бөлігі:

В. олардың пайдасын ажыратады, салыстырады

Кейбір оқушылар:

С. өмірден мысалдар келтіру арқылы тұжырымдайды

Тілдік мақсат

Оқушылар:

Жай механизм түрлерін, олардың пайдасын біледі, өмірде дұрыс қолданылуын үйренеді

Негізгі сөздер мен тіркестер:

Механизм, блок, шығыр, сына, бұранда

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

Талқылауға арналған тармақтар (тыңдалым)

Жай механизмдер күнделікті өмірде қажет, себебі...

Сіз неліктен .... екенін айта аласыз ба?(айтылым)

Күнделікті өмірде... жай механиздерді қолдануға болады

Жазылым бойынша ұсыныстар:

Жұмысшы күш иіні d

Жұмысшы күш F


Алдыңғы оқу

Күш моменті. Иіндік

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз )

Ресурстар

Басталуы

Кіріспе. Ұйымдастыру

Үй тапсырмасын тексеру

Жаңа сабақтың тақырыбына байланысты жай механизм түрлері бейнеленген парақшаларды тарата отырып, сынып оқушыларын 4 топқа бөлемін (Блок, Иіндік, көлбеу жазықтық, тістеуік)


а)табыс критериийін бірге анықтау

б)«Сұрақтары бар қорап»әдісі арқылы деңгейлік есептер беріледі. Осы есептерді

«Жұптас-ойлан-бөліс» әдісі арқылы оқушылар ойына келген идеяларды жазады. Одан кейін әріптестерімен біріктіреді, соңында тақтаға топтан бір оқушы шығып шығарып сыныппен бөліседі.

1.Күш иіні 1см, әсер етуші күш 4Н иіндіктің күш моментін табыңдар.

2. Күш моменті 1Н*М,иінінің ұзындығы 20см иіндікке әсер ететін күшті табыңдар Критериалды бағалау




Есептер жазылған парақшалар

Интербелсенді тақта



Суреттері бар

парақшалар



Ортасы

Негізгі бөлім

а) Ой қозғау: «Әлемнің 7 кереметі» видеосы (2мин)көрсетіледі де «серпілген сауал» әдісімен сұрақ қойылады:

  1. Әлемнің «7 кереметінің» бірі пирамидалар қалай салынған?

  2. Парақшаларда нелер бейнеленген?

  3. Оларды бір сөзбен қалай айтуға болады?

  4. Демек бүгінгі тақырыбыз не туралы болмақ?

б)ББҮ кестесінің «Білемін», «Білгім келеді» бағаны толтырылады

Бұрыннан білемін

Білгім келеді

Бүгінгі сабақта не үйрендім?

Тағы да білгім келеді






Фоpмaтивтi бaғaлaу:

Ынтaлaндыpу мaқсaтындa қолдaу көpсету. мадақтау сөздері арқылы

в) «жигсо» әдісі жаңа тақырыпты меңгеру үшін оқулықтағы көлемді мәтін 4 бөлікке бөлінеді.Топтағы оқушылар 1-4- ке дейін нөмірленеді де, олар өз нөмірлеріне сәйкес мәтіннің бір бөлігін оқиды.

Бастапқы топ Сарапшылар тобы Бастапқы топ

әр топта 1топта №1 әр топта

1,2,3,4 2топта №2 №1,2,3,4

3топта №3

4топта №4

Фоpмaтивтi бaғaлaу:

«Бағдаршам» «Қолпaштaу»

Бекіту

топтық жұмыс

1 топ «Венн диаграммасы» әдісі арқылы жылжымалы және жылжымайтын блоктарды салыстырады

2 топ «кластер» әдісі арқылы жай механиздерді өзара байланыстырады

3 топ «6 Неліктен?» әдісі арқылы жай механизм және оның түрлеріне байланысты 6 сұрақ құрастырады

4 топ «визуалды айғақтармен жұмыс». Бірнеше суреттері беріледі. Оқушылар солардың ішінен өмірде кездесетін жай механизмдердің суреттерін таңдап алу керек. Олардың жұмыс жасау принципін түсіндіреді.


Фоpмaтивтi бaғaлaу:

«Мaдaқтaу сэндвичi»






Интербелсенді тақта





















оқулық







Парақша маркер















Парақшалар, суреттер бейнеленген паршалар









парақшалар

Аяқталуы

Бағалау

Үйге тапсырма

Жай механизмдер §58

Рефлексия (кері байланыс)

ББҮ «нені үйрендім?», «тағы да білгім келеді» бағанын толтырады



























Тақырып

Күш моменті

Оқу мақсаты

Күш моментінің формуласын есеп шығаруда қолдануға үйрену

Ойлау дағдыларының деңгейі

Қолдану

Бағалау

Бағалау критерийлері

  1. Формуланы жазылуын көрсетеді.

  2. Формуламен есептей алады


Рубрикатор

Дескриптор

Ұпай

Жалпы ұпай



1






Формуланы

жазып

көрсетеді

1)Физикалық шаманың белгіленуін білмейді

0

2

2) Физикалық шаманың белгіленуін біледі

1


3)Формуланың жазылуын көрсете алады

2


2




Формуламен есептей алады

1)Берілген шамаларыды анықтай алмайды

0

4

2)Берілген шамаларды анықтай алады

1


3)Формуланы түрлендіру жолдарын таңдай алады

2


4) Есептейді,дәлелдейді

4








Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!