«Бекітемін»ОІМ: Қайырқұл Ш.С. |
Күні: 27.04.18 | Мұғалімнің аты- жөні: Мусагалиева А.А. |
Сынып: 4 | Қатысқандар: | Қатыспағандар: |
Сабақтың тақырыбы: Жай сөйлем мен құрмалас сөйлемнен өткенді қайталау |
|
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары | Жай сөйлем, құрмалас сөйлемнен өткендерін қайталау арқылы білімдерін пысықтау |
Сабақтың мақсаттары | Барлық оқушылар орындай алады: Жай сөйлем мен құрмалас сөйлемді ажырата алады |
| Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Жай сөйлем мен құрмалас сөйлемді ажыратып, мысалдар келтіре алады |
| Кейбір оқушылар орындай алады: Жай сөйлем мен құрмалас сөйлемді ажыратып, барлық тапсырманы орындай алады |
Тілдік мақсат | Оқушылар орындай алады: |
| Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: сөйлем, құрмалас сөйлем |
| Талқылауға арналған сұрақтар: Жай сөйлем мен құрмалас сөйлемнің айырмашылығы |
Құндылықтарға баулу | Азаматтық жауапкершілікке, қазақстандық патриоттыққа баулу |
Пәнаралық байланыс | Әдебиеттік оқу |
Тақырып бойынша алдыңғы білім | Жай сөйлем мен құрмалас сөйлем |
Сабақ барысы |
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері | Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Сабақтың басы
|
ЖұмбақӨзім сөзден тұрамын,Аяқталған ойды құрамын (сөйлем)
Ширату. «Ішкі сыртқы шеңбер» Қарама қарсы тұрып өткен тақырыптарды еске түсіреді-Сөйлем дегеніміз не?-Сөйлем айтылу мақсатына қарай нешеге бөлінеді?--Жалаң сөйлем қалай жасалады?-Жайылма сөйлем қалай жасалады?-Жай сөйлем неше сөйлемнен тұрады?-Құрмалас сөйлем ше?
Сыныпты топқа бөлу. (Топ басшы сайлап, оқушылардың аты жазылған қағазды суырту арқылы сыныпты топқа бөлу)
|
Оқушы аты жазылған қағаз |
Сабақтың ортасы
25 мин | Оқулықпен жұмыс1-жаттығу Мәтінді рөлге бөліп оқу.Жаз. Өрісте Құлын, Қозы, Лақ, кездесе кетті. Іші пысқан олар бірігіп ойнамақ болады. Әуелі қандай ойын қызық екенін талқыға салды. Сөзді ақ Лақ бастады.- Ойынның қызығы - тауға шығу, тастан тасқа секіру. Бойыңа қаның тарап, күшті боласың.Қошақан Лақтың сөзін жаратпады.- Ойынның қызығы – сарт- сұрт сүзісу. Әрі күшің толады, әрі бұлшық етің қатаяды.- Сендердің ойындарың көңілге қонбайды. Ойнаған соң, жжарысып ойнайық. Тұра қалып тебісейік, - деді құлын.Үшеуі қызылкеңірдек болып ұзақ керісті. Келісе алмай, әрқайсысы өз жөніне кетті. ТапсырмаІ топ – жай сөйлемді теріп жазу ІІ топ – құрмалас сөйлемді теріп жазады
2-жаттығу. Сөйлемді аяқтау.Ақжан ойланып қалып еді,.... Күн батты, ......Сәуле біресе отыра қалып жазды, .....Апанның іші әрі салқын,... Ол терезеден қарады...
3-жаттығу. Жай сөйлемді құрмалас сөйлемге айналдырып жаз. 1.Қанат ерте тұрды. Мектепке барды. 2.Аспанды бұлт торлады. Жаңбыр жауды. 3.Маржан кітап оқыды. Інісі жалықпай тыңдады. 4.Біз далаға шықтық. Балалар аулада ойнап жүр екен. 5.Баласынан хат келді. Ата- анасы қатты қуанды.
І топ 2- жаттығу Сөйлемді аяқтау. Құрмалас сөйлемге айналдыруІІ топ 3- жаттығу Жай сөйлемдерді құрмалас сөйлемге айналдыру
Сергіту сәті.«Көңілді күн» бейнеролик
4-жаттығу Құрмалас сөйлемнің ішінде неше сөйлем бар?Көктем келді, күн жылып,Тоң қақырап, қар еріп,Гүрілдіп өлең сарқырап,Айдын көлдер жарқырап,Қиқулап ұшып қаңқылдап,Қараша қаз сампылдап,Құстар қайтып барады.
|
Оқулық
Теледидар
Тілме қағаз |
Сабақтың соңы | «Ысқыру диктанты» Оқушыларға диктант жаздыру, көршісіне тексерту, мәтін ішінен жай сөйлем мен құрмалас сөйлем таптыру.
Адамдар санауды өте ертеде үйренген. Олар алғашқыда саусақтарын санаған, кейін есептеу үшін ұсақ тастар қоданған. Адамдар әлгі тастарды жіпке тізіп қоятын. Кейін жіптің орнына таяқша қолданған. Бұл есепшоттың алғашқы түрі еді |
|
Кері байланыс
|
| түрлі түсті бояу |