Материалдар / Ашық сабақ Жалаң және жайылма сөйлем

Ашық сабақ Жалаң және жайылма сөйлем

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ Жалаң және жайылма сөйлем
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Ақпан 2019
1228
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

САБАҚ: Қазақ тілі

ТАҚЫРЫБЫ: 60-сабақ. Жалаң жəне жайылма сөйлем

МЕКТЕП: «Р.Толқымбекұлы атындағы орта мектеп» КММ

КҮНІ:

МҰҒАЛІМНІҢ АТЫ-ЖӨНІ:

А.К.Сулейменова

СЫНЫП: 3

қатысқандар саны:

қатыспағандар саны:

ОҚУ МАҚСАТЫ:

3.1.3.1 түрлі жағдаяттағы (қоғамдық ортада) қатысымдық əрекеттерде өз сөзін жүйелі түрде жоспарлап, тілдік нормаларды сақтап сөйлеу;

3.4.2.8 мұғалімнің көмегімен жалаң жəне жайылма сөйлемдерді ажырату.

САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ:

Барлық оқушылар жасай алады:

  • Жалаң жəне жайылма сөйлемдердіажыратады.

Оқушылардың көбі жасай алады:

  • Диалогке қатысады; мұғалімнің көмегімен мəтіндегі негізгі ойдыанықтай алады.

Оқушылардың кейбірі жасай алады:

  • Берілген тақырып бойынша өз көзқарасын білдіріп, ой қорытужасай алады.

Алдыңғыбілімдер

Сөйлем мүшелерінің байланысы.

Жоспар

Жоспарлан- ған уақыт

Жоспарланған іс-əрекет

Дереккөздер

І. Бағдарлау-мотивациялық кезең (5 минут)

  1. минут












  1. минут

Ұйымдастыру кезеңі 2 минут

1.Ұйымдастыру кезеңі:

1.Оқушылармен сәлемдесіп,түгендеймін.

2.Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеремін.

3.Сыныпта жағымды атмосфера қалыптастырамын.


Психологиялық ахуал қалыптастыру:

-Әрбір адам? Туысым , досым, жұрағат.

-Әрбір сабақ? Үйрену, ұғу, ұлағат.

-Әрбір ісің? Тірлік, тірек, адамдық.

-Әрбір сөзің? Шындық, бірлік, адалдық.



Ойын:  “Кім көп біледі?” Ережелер әлемі. 1.Сөйлемнің  түрін  ата. 2.Сөйлем  мүшелері  дегеніміз  не? 3.Сөйлем  мүшелері  нешеге  бөлінеді? 4.Тұрлаулы мүше  дегеніміз  не? 5.Тұрлаусыз  мүше  дегеніміз  не?

6.Қазақ тілінде неше сөз табы бар?

7. Біз қандай сөз таптарымен таныстық?

8.Бастауыш сөйлемде қандай сөз табының қызметін атқарады?

9. Баяндауыш сөйлемде қандай сөз табының қызметін атқарады?

10. Сөйлем мүшелерінің байланысын қалай анықтаймыз?


















Үй тапсырмасын тексеру.

«Бес минут» әдісі арқылы

Қ.Б. Оқушылар

бағалайды:

«Н»- нақты,

«Ж»-жоқ


ІІ. Операциялық-орындаушылық кезең (30 минут)

4 минут

3. 2.4.1 (МК; Ұ; Т; Қ) Мəтінді тыңдап, сұрақтарға жауап беру. Сөйлеу барысында тілдік нормаларды дұрыс қолдану.

36-жаттығу. Мəтінді тыңдайды. Мəтіннің не туралы екені сұрақ-жауап əдісі арқылы анықтатылады. Бейнелеу өнерінің жанрлық түрлері туралы білетіндерін əңгімелейді.

Оқулықта берілген сұрақтарға жауап беруде тілдік нормаларды дұрыс қолдануына басшылық жасалады.

Өзіне ұнайтын бейнелеу өнерінің жанры туралы əңгімелейді.

Оқулық


3.4.2.8 (МК; Ө; Ұ; Қ) Мұғалімнің көмегімен жалаң жəне жайылма сөйлемдерді ажырату.

Мəтіндегі қарамен берілген сөйлемдерді көшіріп жазады. Содан соң тұрлаусыз мүшені алып тастап жазады. Екі сөйлемді салыстырып, ойтұжырым жасайды.

Оқулықта берілген ақпаратты жасаған ойтұжырымымен салыстырады. Оқулықта берілген жаңа ақпаратты түсіндіру жұмыстары жүргізіледі.




Сәйкестендіру.Жұптық жұмыс

3 дəптермен жұмыс









Аі Мектеп












Бір -бірін бағалайды

3.4.2.8 (Ө; Ұ; Қ) Сөздерді дұрыс орналастыру. Мұғалімнің көмегімен жалаң жəне жайылма сөйлемдерді ажырату. 37-жаттығу. Суретшіге жалаушадағы сөздерді дұрыс орналастыруға көмектеседі. Жұмысын топта жариялап, түсіндіреді.

Өздік жұмыс

Жалаң сөйлемді жайылма сөйлемге айналдырып жазу

Түйе  боталады  .  Ақ  түйе боталады .  Сәуле  үтіктеді .  Сәуле  киімді  үтіктеді   Ара  қонды  . Ара  гүлге  қонды .  Күн  жылынды .  Күн  бүгін  жылынды .

Оқулық

Сергіту сəті.

«Күн, жер, су» ойыны.

«Күн» дегенде, қолдарын жоғары көтеріп, күнді бейнелейді.

«Жер» дегенде, бір орында тұрып, аяқтарын кезек-кезек қозғайды.

«Су» дегенде, қолдарымен толқынды бейнелейді.



3.4.2.8 (МК; Ө; Ж; Қ) Мақалды жатқа жазу. Жай сөйлемнің түріне ажырату. Сөйлем мүшелерінің байланысын сызбамен көрсету.

38-жаттығу. Жұмбақты оқып, жатқа жазады. Жай сөйлем- нің түріне ажыратады. Сөйлем мүшелерінің байланысын сызбамен көрсетеді. Жұмбақтың шешуі: электр шамы.


Оқулық

3 дəптермен жұмыс

3.4.2.8 (Ө; Қ) Жалаң жəне жайылма сөйлемдерді ажырату. Сызбаны толықтыру.

39-жаттығу. Сызбаны толықтыру арқылы тақырыптан игерген білімдерін пысықтайды.

Орындаған жұмыстарын топта оқып, талдайды. Мысалдар келтіру арқылы дəлелдейді.

Оқулық

(Т; Қ) Топтық жұмыс.

Оқушылардың топтық жұмысы ұйымдастырылады. Алдын ала дайындалған нұсқаулық жазудың үлгілері көрсетіледі. Ескерткіштерді қорғау туралы талқылаулар жасап, алдын ала таратылған флипчарттарға нұсқаулық жазады. Жұмыстарын топта жариялап, іледі.

Сынып бұрышы Энциклопедия

(Ө; Ұ; Қ) Басқа топтардың жұмыстарымен танысу. Стикерлерге өз көзқарастарын жазып, постерлерге жабыстыру.

«Галереяны шарлау» стратегиясы бойынша рефлексия жасау.

Басқа топтың постерлерін оқиды. Оқушылар орындалған тапсырма мазмұнының ашылуын, безендірілуін ескере отырып, стикерлерге өз көзқарастарын жазып, постерлерге жабыстырады.


Өздік жұмыс:

«Жемістер  теру  ойыны»      Жай  сөйлемнің  түрлерін ажыратып  себетке салу









Семантикалық  картамен жұмыс.

Сөйлемдер

Жалаң сөйлем

Жайылма сөйлем

Мал өрістен келді

 

 

Кептер  ұшты

 

 

Арман  суға  шомылды

 

 

Жазира  киноға  барды

 

 

Жаңбыр жауды

 

 

Гүл  ашылды

 

 

 

Сөйлемдер

Жалаң  сөйлем

Жайылма  сөйлем

Әжем  дүкенге  барды

 

 

Балық  жүзді

 

 

Балалар  өзенге  шомылды

 

 

Мұғалім  келді

 

 

Боран  соқты

 

 

Сәуле   ыдысты  жуды

 

 



Смайликтер

ІІІ. Рефлексиялық-бағалау кезеңі (5 минут)


4 минут

(Ө; Қ) Дұрыс жауапты белгілеу жəне толықтыру. Тақырып бойынша оқушылардың игерген білімдеріне рефлексия жасату мақсатында тестік жұмыс орындатылады. Оқушылар дəптерде берілген тапсырманы оқиды. Дұрыс жауаптардың бірін белгілейді.

Берілген сөйлемді толықтырып жазады.

3 дəптермен жұмыс


1 минут

(Ө; Қ) Бағалаудың шартты белгілеріне сəйкес өзін-өзі бағалау. Жұмыстарын топта жариялап, дəлелдеу.

Сабақтан игерген білімдеріне рефлексия жасату мақсатында жұмыс дəптеріндегі «Өз жұмысыңды бағала» тапсырмасы орындатылады. Бірінші тұрған «сауатты жазу», екінші тұрған «көркем жазу», үшінші тұрған «шығармашылық жұмыстарды орындау» дөңгелектері тиісті қарындаштармен боятылады. Нəтижелері топта жарияланады.

3 дəптермен жұмыс

770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ