Материалдар / Ашық сабақ "Жалаң және жайылма сөйлем" 3-сынып Қазақ тілі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ "Жалаң және жайылма сөйлем" 3-сынып Қазақ тілі

Материал туралы қысқаша түсінік
Балалардың жалаң және жайылма сөйлем туралы түсініктерін түрлі тапсырмалар арқылы кеңейту мақсаты қойылды. Сауаттылық, есте сақтау қабілетін дамыту, топпен жұмыстану дағдыларын жетілдіру жұмыстары жүргізілді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Сәуір 2018
630
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбыЖалаң және жайылма сөйлем
МақсатыЖалаң және жайылма сөйлем туралы түсініктерін кеңейту.
Күтілетін нәтиже*Жалаң және жайылма сөйлемдерді бір-бірінен ажырата алады. * Жалаң сөйлемді жайылма сөйлемге және жайылма сөйлемді жалаң сөйлемге өзгертуді біледі. * Сөйлем құрайды, сауатты, көркем жазады.
Керекті жабдықтар:Оқулық, дәптер, флипчарт, маркер, АКТ, бағалау парақшасы,
Қолданылатын әдіс – тәсілдер:«Лездеме» әдісі, «Ыстық картоп» әдісі, маршруттық карта,бағалау түрлері «+,-, қызықты», «Басбармақ», «Қол шапалақтау», кері байланыс «Смайликтер», «Алақан» әдістері.
Сабақтың өту барысы


Мұғалім әрекетіОқушы әрекеті
Қызығушы-лықты оятуПсихологиялық дайындық.Сәлеметсіздер ме ұстаздар! Қош келдіңіздер!Мақсатымыз – білім алу, Міндетіміз – еңбектену,Еңбек етіп жұмыла, «5»-ке қолды жеткізу. Топқа бөлініп отырады. Топ басшысын сайлайды. - Балалар, сендерге терең білім, көтеріңкі көңіл-күй тілеймін. Бүгінгі сабағымызға қонақтар келіп отыр. «Қонақ аз отырып, көп сынайды» - деген қазақтың мақалы бар. Бүгінгі сабақта білімімізді көрсетеміз.Бір-біріне сәттілік тілейді

Тұсаукесер







Үй тапсырмасын тексеру, өткенді қайталау. -Айтыңдаршы, қыс мезгілін не үшін жақсы көресіңдер?-Әрине, аппақ ұлпа, мамық қар үшін. Ендеше бүгінгі сабақта жақсы білім көрсеткендерің мынадай әдемі қар ұлпасын алатын боласыңдар, тырысып бағыңдар.Үйге берілген тапсырманың жауабын оқыту, талдау. -Енді мына қар ұлпасына жасырынған тапсырмаларды орындайық. «Лездеме» әдісі. Ережелерден сұрақтар беріледі.Жауап берген оқушыны топ басшысы кестеге белгілеп отырады.

Бір-бірден шығып, сұрақты оқиды, бірден жауап береді. Топтың басқа мүшелері көмектеседі.Қол шапалақтау арқылы бағалайды.
Негізгі бөлімСабақ мақсатымен таныстыру.
  • Бүгінгі сабақта да жалаң және жайылма
  • сөйлем туралы әрі қарай тапсырмалар орындайтын боламыз.Сабақтың табыс критерийі:1. Жалаң және жайылма сөйлемдерді бір-бірінен ажырата аламын. 2. Жалаң сөйлемді жайылма сөйлемге және жайылма сөйлемді жалаң сөйлемге өзгертуді білемін.3. Қосымша тапсырмаларды орындаймын.4. Сөйлемдер құрап, сауатты, көркем жаза аламын.- Дәптерімізді ашып, бүгінгі күннің жадын жазайық.І. Көркем жазу.Мақал. Қыстың қамын жаз ойла.ІІ. Оқулықпен жұмыс.1-жаттығу. Қар. Таң атты. Қар жауды. Аппаққандай? ұлпане? ауаданеде? қалқиды.не істейді? Олар күн сәулесінен жылт-жылт етеді.2-жаттығу. Көгентүп беру – кішкентай балаға сый ретінде мал атау. (Балаларға арналған салт-дәстүр түрлері: шілдехана, ат қою, бесікке салу, қырқынан шығару, тұсау кесу, тоқым қағар, тілашар, т.б.) Туысы келді. Қызы бар. Құлын атады. Сергіту сәті. Күннің шыққаны жақсы ма? (күнді бейнелейді)Жақсы! (алақандарын соғады)Желдің соққаны жақсы ма? (желді бейнелейді)Жақсы! (алақандарын соғады)Достарыңмен жүрген жақсы ма? (адымдайды)Жақсы! (алақандарын соғады)Анаңды құшақтаған жақсы ма? (өзін құшақтайды)Жақсы! (алақандарын соғады)Туған өлкеде жақсы ма? (құшақтарын жаяды)Жақсы! (алақандарын соғады)Биде айналған жақсы ма? (айналады)Жақсы! (алақандарын соғады)Қазақстандық болған жақсы ма?(Бас бармақтарын көрсетеді)ІІІ. Топтық жұмыс.Ортақ тапсырма: Шыққан сөзді қатыстырып 1 жалаң, 1 жайылма сөйлем жазады.І-топ: Кесілген суретті құрастырады. (қысқы орман)ІІ-топ: Шырпымен бүгінгі ауа райын жазады. (ашық немесе бұлтты)ІІІ-топ: Нүктелерді қосып, шыққан бейнені бояйды. (қар ұлпалары)ІV-топ: Жұмбақты құрастырып, шешуін табады. (шана) (флипчарт, маркер, т.б. жабдықтарды үлестіру) Топтық жұмысты бағалау критерийі:1. Жасырын тапсырма дұрыс орындалған.2. Сөйлемдер дұрыс құрастырылған.3. Сауатты, таза жазылған. 3-жаттығу. (Өлеңде екі жайылма сөйлем бар.)
  • Адам өмір сүріп тұрады.
  • Жерде өмір сүріп тұрады.
  • Осы кең жерде.
  • ІV. Ой толғаныс. Маршруттық карта.Тақырыбы: Жалаң және жайылма сөйлем.Нұсқаулықпен таныс!1. Қажетті құралдарыңды түгенде (оқулық, дәптер, қалам).2. Әрбір тапсырмамен мұқият танысып, толық орындауға тырыс.3. Егер тапсырманы орындауда қиындықтар туындаса, шартты белгілерге назар аудар.Шартты белгілер: - уақытты есептеп отыр. - мұғалімнен көмек сұра - оқулықты пайдалан. - өткенді есіңе түсір

    - көршіңнен көмек сұра. (3 адамға дейін)



    Сөре! Сәттілік тілеймін! (барлық тапсырмаға 5 мин) Тапсырмалар:1-аялдама. (2 мин) Берілген сөйлемді жайылма сөйлемге айналдырып жаз. Байланысын көрсет (4 балл) Мерей барды. 2-аялдама. (3мин) Берілген сөздерден дұрыс сөйлем құрап жаз. Жалаң сөйлемге айналдыр. (5 балл) Айбек, суық, су, жуын. Жанар, жарыс, сыйлық, орал. Өз- өзіңді бағала. «5» - 8-9балл; «4» - 6-7 балл; «3» - 4-5 балл; 3 баллдан төмен – көп жұмыстану керек! Мәре сызығы! Жарайсың!



    Сабақтың табыс критерийін құрады.









    Көркем, таза жазады. Мақалдың мағынасын түсіндіреді.Сөйлемнің түрін анықтайды.

    Берілген сөздерден сөйлемдер құрастырады. Мәтінге ат қояды. Үшінші сөйлемді сөйлем мүшелеріне талдап, сызба арқылы көрсетеді.Тақтаға кезекпен шығып жазады.Сөйлемнің түрін ажыратады.Алғашқы үш сөйлемді жалаң сөйлемге айналдырып жазады. Бастауыш пен баяндауыштың астын сызады.





    Қимыл-қозғалыс жасайды.Ой сергітеді, демалады.



    Топтық жұмысты бірлесіп орындайды. Топтан біреуі шығып қорғайды, бір-бірін «+; - ; қызықты» әдісімен бағалайды.



    Өлеңді жатқа айтып, дәптерге жазады. Бір-бірін басбармақ арқылы бағалайды. Соңғы сөйлемді сөйлем мүшелеріне талдайды.

    Маршруттық карта бойынша әр оқушы жеке жұмыс жасайды. Интербелсенді тақта арқылы өз-өзін тексереді, бағалайды.
    Қорытынды «Ыстық орындық» әдісі. Ережелерді пысықтау.Үйге: 95-беттегі 5-жаттығу. Бағалау. Топ басшысының бағалауы арқылы қар ұлпасын үлестіру.Рефлексия.Сабақтың табыс критерийіне кері оралу.«Алақанға» бүгінгі сабақ туралы пікірін жазады.Күнделіктеріне жазып алады«Алақанды» өзі қалаған «Смайликке» апарып жапсырады.




    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!