Материалдар / Ашық сабақ "Жалқы және жалпы есім" 2-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ "Жалқы және жалпы есім" 2-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
№472 бұйрықпен жасалған қысқа мерзімді жоспар. Жоспар жаңартылған білім мазмұнына сай жасалған. Саралау тапсырмалары қарастырылған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Ақпан 2022
479
3 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Бөлімі:

Ұлтымыздың салт – дәстүрін білгенің жөн

Педагогтің аты-жөні:

Жапакова Кунсулу Жанибековна

Күні:

25.02.2022

Сыныбы: 2А

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Жалқы есім және жалпы есім. 34-37 жаттығулар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

2.2.3.1 - мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру 2.3.5.1 – жіберілген пунктуациялық, орфографиялық қателерді мұғалімнің көмегімен түзету

Сабақтың мақсаты:


Барлық оқушылар: Мəтін мазмұынын анықтайтын сұрақтар құрастыруды біледі:

Көптеген оқушылар: пунктуациялық, орфографиялық қателерді анықтай алады;

Кейбір оқушылар: жіберілген қателерді анықтап, өз ойын дәлелдей алады;

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

7 мин.

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Біздер сәлем береміз,

-Сәлеметсіз бе, ағай! - деп.

-Есенсіз бе, әжей! - деп,

-Амансыз ба, атай! - деп.

Ұл- қыз сәлем береміз -

Өнегелі өренбіз.

Алдыңғы білім мен жаңа сабақты байланыстыру.

-Жалқы есім дегеніміз не?

-Жалпы есім дегеніміз не?

-Зат есім дегеніміз не?

-Сұрақтарын ата

Өлеңнің мазмұнына қарай қимылдар жасайды.







Сұраққа жауап береді.


«Тамаша! Керемет! Өте жақсы!»



ҚБ 1-10 балл







«От шашу»

Өлең шумағы

Музыка








Сұрақ



Сабақтың ортасы

30 мин.


Оқулықпен жұмыс

34-жаттығу

-Өлең не туралы?

-Бата деген не?

-Батаны кімдер береді?

-Үлкендер қандай бата беруі мүмкін?

35-жаттығу. Ауызша

Баталардың қай жерде айтылатынын тауып сәйкестендіріңдер.

36-жаттығу

Берілген сөздердің ішінен жалқы есімдерді теріп жаз.

Қазақстан, Тараз, Қаратау, Мағжан, Іле.

-Жалқы есімдердің өзге сөздерден өзгешілігі неде?

Анықтамамен таныстырамын.

Жалқы есімдерден басқа зат еісмдерді жалпы есімдер деп атайды. Жалпы есімдер кіші әріппен жазылады: ауыл, әже, құс, көше.

38-жаттығу

Ұйқасын тауып оқыңдар.

Сананың ұйқасы . . . ана.

Дананың ұйқасы . . . ана.

Даланың ұйқасы . . . ала.

Қаланың ұйқасы . . . ала.

Саралау тапсырмасы

Жалқы есімнің астын сыз.

Қазақстан – көрікті қала.

Көп нүктенің орнына тиісті жалқы есімді

қой.

Сіркіреп . . . жауды.

Үйге: 37-жаттығу


Өлең не туралы екенін айтады. Сұрақтарға жауап береді.


Баталарды сәйкестендіреді.


Жалқы есімдерді теріп жазады.




Анықтаманы түсініп алады.




Өлеңнің ұйқасын табады.




Тапсырмаларды орындайды.





Дескриптор

-өлеңнің не туралы екенін айтады

- бірінші сұраққа жауап береді

-екінші сұраққа жауап береді

Жалпы- 3 балл

Дескриптор

-тілашарда айтылатын батаны тауып сәйкестендіреді

-тұсау кесуде айтылатын батаны табады

-Наурызда айтылатын батаны анықтайды

Жалпы- 3 балл

Дескриптор

-жалқы есімдерді теріп жазады

-жалқы есімнің өзгешілігін түсіндіреді

Жалпы- 2 балл

Дескриптор

-жалқы есімнің астын сызады

-жалпы есімді табады

Жалпы- 2 балл


2-сынып оқулығы



Дәптер




Суреттер
















Тапсырма

Сабақтың соңы.

3 мин.

Рефлексия

-Бүгін не білдік?

-Не жаңалық болды?

-Қандай қиындық туындады?

-Тағы не білгің келеді?

Оқушылар өздерінің тақырып бойынша оқып, зерделегенін сөйлемдер арқылы тұжырымдайды.

«Тамаша! Керемет! Өте жақсы! Талпын!»

Кері байланыс

Саралау. Сіз қандай тәсілменкөбірек қолдау көрсетесіз?Қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырма ұсынасыз?

Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?


Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау.

Рефлексия

Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?


Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!