Сабақтың
басы
7
мин.
|
Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру
Біздер сәлем
береміз,
-Сәлеметсіз бе, ағай! -
деп.
-Есенсіз бе, әжей! -
деп,
-Амансыз ба,
атай! - деп.
Ұл- қыз сәлем береміз
-
Өнегелі
өренбіз.
Алдыңғы білім мен жаңа сабақты
байланыстыру.
-Жалқы есім дегеніміз не?
-Жалпы есім дегеніміз
не?
-Зат есім дегеніміз не?
-Сұрақтарын ата
|
Өлеңнің мазмұнына қарай
қимылдар жасайды.
Сұраққа жауап
береді.
|
«Тамаша! Керемет! Өте
жақсы!»
ҚБ 1-10
балл
«От
шашу»
|
Өлең
шумағы
Музыка
Сұрақ
|
Сабақтың
ортасы
30
мин.
|
Оқулықпен
жұмыс
34-жаттығу
-Өлең не
туралы?
-Бата деген
не?
-Батаны кімдер
береді?
-Үлкендер қандай бата
беруі мүмкін?
35-жаттығу.
Ауызша
Баталардың қай жерде
айтылатынын тауып сәйкестендіріңдер.
36-жаттығу
Берілген сөздердің
ішінен жалқы есімдерді теріп жаз.
Қазақстан, Тараз,
Қаратау, Мағжан, Іле.
-Жалқы есімдердің өзге
сөздерден өзгешілігі неде?
Анықтамамен
таныстырамын.
Жалқы есімдерден басқа
зат еісмдерді жалпы есімдер деп атайды. Жалпы есімдер кіші әріппен
жазылады: ауыл, әже, құс, көше.
38-жаттығу
Ұйқасын тауып
оқыңдар.
Сананың ұйқасы . . .
ана.
Дананың ұйқасы . . .
ана.
Даланың ұйқасы . . .
ала.
Қаланың ұйқасы . . .
ала.
Саралау
тапсырмасы
Жалқы есімнің астын
сыз.
Қазақстан – көрікті
қала.
Көп нүктенің орнына
тиісті жалқы есімді
қой.
Сіркіреп . . .
жауды.
Үйге:
37-жаттығу
|
Өлең не туралы екенін
айтады. Сұрақтарға жауап береді.
Баталарды
сәйкестендіреді.
Жалқы есімдерді теріп
жазады.
Анықтаманы түсініп
алады.
Өлеңнің ұйқасын
табады.
Тапсырмаларды
орындайды.
|
Дескриптор
-өлеңнің не туралы
екенін айтады
- бірінші сұраққа жауап
береді
-екінші сұраққа жауап
береді
Жалпы- 3
балл
Дескриптор
-тілашарда айтылатын
батаны тауып сәйкестендіреді
-тұсау кесуде айтылатын
батаны табады
-Наурызда айтылатын
батаны анықтайды
Жалпы- 3
балл
Дескриптор
-жалқы есімдерді теріп
жазады
-жалқы есімнің
өзгешілігін түсіндіреді
Жалпы- 2
балл
Дескриптор
-жалқы есімнің астын
сызады
-жалпы есімді
табады
Жалпы- 2
балл
|
2-сынып
оқулығы
Дәптер
Суреттер
Тапсырма
|
Сабақтың
соңы.
3 мин.
|
Рефлексия
-Бүгін не
білдік?
-Не жаңалық
болды?
-Қандай қиындық
туындады?
-Тағы не
білгің келеді?
|
Оқушылар
өздерінің тақырып бойынша оқып, зерделегенін сөйлемдер арқылы
тұжырымдайды.
|
«Тамаша! Керемет! Өте
жақсы! Талпын!»
|
Кері байланыс
|
Саралау.
Сіз қандай тәсілменкөбірек қолдау көрсетесіз?Қабілетті оқушылардың
алдына қандай тапсырма ұсынасыз?
|
Бағалау. Сіз
оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
|
Денсаулық
және қауіпсіздік техникасын сақтау.
|
Қорытынды
бағамдау
Қандай екі нəрсе
табысты болды (оқытуды да, оқуды да
ескеріңіз)?
1:
2:
Қандай екі нəрсе
сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да
ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен
сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі
сабағымды
жетілдіруге
көмектесетін не білдім?
|