Бөлім:
|
4-бөлім. Жануарлар
әлемі мен өсімдіктер дүниесі
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
Мухаметжанова
З.С.
|
Күні:
|
23.11.2022ж.
|
Сыныбы:
|
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Жануарлар әлемі.
Антонимдер
|
Оқу бағдарламасына
сәйкес оқу мақсаты
|
5.1.3.1. Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, негізгі және
қосымша ақпаратты анықтау
5.ӘТН3.Тура және
ауыспалы мағыналы сөздерді,көп мағыналы
сөздер,омоним,АНТОНИМ,синонимдерді көркемдік
ерекшеліктеріне сай қолдану.
|
Сабақтың
мақсаты:
|
Барлық оқушылар
үшін:
Тыңдалған мәтіннің мазмұнын
түсінеді.
Көпшілік оқушылар
үшін:
Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсінеді. Негізгі және қосымша
ақпаратты анықтайды.
Кейбір оқушылар
үшін:
Сөздердің антонимдерін
анықтай алады.
|
Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
7
мин.
Үй жұмысын
тексеру.
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1. Оқушылармен амандасу,
түгендеу.
2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда
«Гүлмен
тілек» жүзеге
асырылады.
«Кездейсоқ дөңгелек» арқылы оқушылардың үй тапсырмалары
тексеріледі (синонимге мысалдар
келтіру)
|
Әр оқушы гүл шоғын ұсыну арқылы бір-біріне тілек, ылы лебіз
білдіреді
Үй жұмысын кезекпен
оқиды
|
Мақсаты: Оқушылардың бір-біріне
тілек білдіруі тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ
барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне
тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және
бауырмалдығын оятады.
Дескриптор: жалпы балл:3
балл.
Синоним бола алатын сөздң анықтайды
– 1б. Синонимдік қатарын
толықтырады – 2б.
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
Гүл
шоғы
ДК
экраны
Word Wall
платформасы
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен
тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау
сұрақтарын ұжымдық талқылау.
Оқушылар сұрақтарға
жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім
оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
|
-«Жануарлар әлемі» деген күрделі сөз қандай мағына
береді?
-Жануарлардың қандай түрлерін
білесің?
- Үй жануарлары мен
жыртқыш жануарлардың қандай айырмашылығы
бар?
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды
түрде сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық
дағдысы артады. Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Диалог және қолдау
көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс
мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық
сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші
сұрақтар қойылады.
|
Қалыптастырушы
бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыны
«Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Сабақтың ортасы
Мағынаны
ашу.
26
мин.
|
№1-тапсырма.
Бір оқушыға мәтінді оқуға тапсырма
береді.
1-топ: Тыңдалған мәтіннің мазмұнын ашатын екі сұрақ
құру.
2-топ: Мәтіннен негізгі ақпаратты
анықтау.
3-топ: Мәтіннен қосымша
ақпаратты анықтау.
|
Тыңдалым:
Жануарлардың мінез-құлықтары туралы мәліметті
тыңдайды.
Ұжымдық жұмыс. Көршілес партада отырған
сыныптастарымен топтасады.
|
Дескриптор: Жалпы - 3
балл.
Мәтін бойынша екі сұрақ құрады
-1б.
Негізгі ақпаратты анықтайды
-1.
Қосымша ақпаратты анықтайды -
1б.
|
Оқулық
5-сынып
Атамұра
|
Сараланған
тапсырма
|
«Дұрыс-бұрыс» әдісі
арқылы лексикалық тапсырма
бекітіледі.
|
Айтылым:
Тиімділігі: Бұл тапсырманы орындау арқылы оқушы сыни ойлана білуге
дағдыланады.
Сөйлемдердің
дұрыс-бұрыстығын анықтап, берілген кестені
толтырады.
|
Дескриптор: Жалпы - 2
балл.
Дұрыс ақпаратты анықтайды –
1б.
Бұрыс ақпаратты
анықтайды – 1б.
|
Word Wall
платформасы
|
Сергіту
сәті
|
«Сиқырлы сандық»
ойыны
|
Әр оқушы «Сиқырлы
жәшікт» ашып мұғалімнің сүйікті оқушысымен
танысады.
|
|
|
Грамматикалық
тақырып
|
Тілдік бағдар айдары
бойынша түсініктеме береді.
«Сәйкестендіру»
әдісі
|
Антонимдердің
сыңарларын сәйкестендіреді
|
Дескриптор: Жалпы - 2
балл.
Әр оқушы екі
антонимнің сыңарын табады -2
балл.
|
Learning
Apps бағдарламасы
|
Сабақтың
соңы
Бағалау.
Ой
толғаныс.
7
мин.
Үй тапсырмасын
беру
|
«Білім пьедесталына» салынған оқушылардың медальдары
бойынша бағалайды.
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты
қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын
тыңдайды.
58-бет
9-тапсырма
|
Жинаған медальондарының ортақ бағасын шығарып сәйкес
пьедесталға салады.
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын
айту арқылы сабаққа қорытынды
жасайды.
|
1-10 баллдық жүйе
бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігін
бағаланады.
«Дұрыс, келісемін»,
«Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар» бойынша
бағаланады.
|
|