Материалдар / Ашық сабақ "Жануарлар әлемі "
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ "Жануарлар әлемі "

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ "Жануарлар әлемі. Антонимдер" 5-сынып. Акт, Гүлмен тілек, менің сүйікті оқушым, Білім пьедесталы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Желтоқсан 2022
322
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: Жануарлар әлемі. Антонимдер.

Бөлім:

4-бөлім. Жануарлар әлемі мен өсімдіктер дүниесі

Педагогтің аты-жөні:

Мухаметжанова З.С.

Күні:

23.11.2022ж.

Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Жануарлар әлемі. Антонимдер

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

5.1.3.1. Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпаратты анықтау

5.ӘТН3.Тура және ауыспалы мағыналы сөздерді,көп мағыналы сөздер,омоним,АНТОНИМ,синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану.

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар үшін:

Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсінеді.

Көпшілік оқушылар үшін:

Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсінеді. Негізгі және қосымша ақпаратты анықтайды.

Кейбір оқушылар үшін:

Сөздердің антонимдерін анықтай алады.



Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

7 мин.
























Үй жұмысын тексеру.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда «Гүлмен тілек» жүзеге асырылады.





























«Кездейсоқ дөңгелек» арқылы оқушылардың үй тапсырмалары тексеріледі (синонимге мысалдар келтіру)

Әр оқушы гүл шоғын ұсыну арқылы бір-біріне тілек, ылы лебіз білдіреді
























Үй жұмысын кезекпен оқиды

Мақсаты: Оқушылардың бір-біріне тілек білдіруі тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.



Дескриптор: жалпы балл:3 балл.

Синоним бола алатын сөздң анықтайды 1б. Синонимдік қатарын толықтырады 2б.

Оқулық, жұмыс дәптерлері

Гүл шоғы



ДК экраны























Word Wall платформасы



Жаңа сабаққа кіріспе


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.







Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

-«Жануарлар әлемі» деген күрделі сөз қандай мағына береді?

-Жануарлардың қандай түрлерін білесің?

- Үй жануарлары мен жыртқыш жануарлардың қандай айырмашылығы бар?

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыны «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

26 мин.

1-тапсырма.

Бір оқушыға мәтінді оқуға тапсырма береді.

1-топ: Тыңдалған мәтіннің мазмұнын ашатын екі сұрақ құру.

2-топ: Мәтіннен негізгі ақпаратты анықтау.

3-топ: Мәтіннен қосымша ақпаратты анықтау.

Тыңдалым:

Жануарлардың мінез-құлықтары туралы мәліметті тыңдайды.


Ұжымдық жұмыс. Көршілес партада отырған сыныптастарымен топтасады.








Дескриптор: Жалпы - 3 балл.

Мәтін бойынша екі сұрақ құрады -1б.

Негізгі ақпаратты анықтайды -1.

Қосымша ақпаратты анықтайды - 1б.


Оқулық

5-сынып

Атамұра


Сараланған тапсырма

«Дұрыс-бұрыс» әдісі арқылы лексикалық тапсырма бекітіледі.

Айтылым: Тиімділігі: Бұл тапсырманы орындау арқылы оқушы сыни ойлана білуге дағдыланады.

Сөйлемдердің дұрыс-бұрыстығын анықтап, берілген кестені толтырады.

Дескриптор: Жалпы - 2 балл.

Дұрыс ақпаратты анықтайды – 1б.

Бұрыс ақпаратты анықтайды – 1б.

Word Wall платформасы

Сергіту сәті

«Сиқырлы сандық» ойыны

Әр оқушы «Сиқырлы жәшікт» ашып мұғалімнің сүйікті оқушысымен танысады.



Грамматикалық тақырып

Тілдік бағдар айдары бойынша түсініктеме береді.

«Сәйкестендіру» әдісі

Антонимдердің сыңарларын сәйкестендіреді

Дескриптор: Жалпы - 2 балл.

Әр оқушы екі антонимнің сыңарын табады -2 балл.

Learning Apps бағдарламасы

Сабақтың соңы

Бағалау.







Ой толғаныс.

7 мин.











Үй тапсырмасын беру

«Білім пьедесталына» салынған оқушылардың медальдары бойынша бағалайды.

«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын тыңдайды.

58-бет 9-тапсырма




Жинаған медальондарының ортақ бағасын шығарып сәйкес пьедесталға салады.



Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігін бағаланады.



«Дұрыс, келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар» бойынша бағаланады.










Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!