Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ "Жануарлар мен өсімдіктер"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Жануарлар әлемі мен өсімдіктер дүниесі Синоним |
Мектеп: М.Әуезов атындағы №2 ОЖББМ |
||
Мұғалімнің аты-жөні: Досалиева Л.А. |
|||
Сынып: 5 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Жануарлар мен өсімдіктер |
||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
5.2.1.1. Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну, анықтау. |
||
Сабақтың мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: Мәтіннен негізгі және қосымша ақпараттарды түсінеді, анықтайды. |
||
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Ойды анықтайды, өз ойын айтады. |
|||
Кейбір оқушылар орындай алады: Негізгі ойды өмірмен тұжырымдайды. |
|||
Бағалау критерийлері |
-оқылған мәтінді түсінеді, - мәтін мазмұны негізінде негізгі және қосымша ақпараттарды анықтайды. |
||
Тілдік мақсат |
Оқушылар орындай алады: Оқылған мәтін бойынша негізгі және қосымша ақпаратты анықтай отырып, мәтінді түсінеді. |
||
Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер: фитонцид, бактерия,шикізат, кемірушілер, оттегі, тасымалдаушы, синоним |
|||
Талқылауға арналған сұрақтар: Жануарлардың адам өмірінде маңызы қандай? Өсімдіктердің пайдасы қандай? Жануарлар қайда тіршілік етеді? |
|||
Құндылықтарға баулу |
Еңбек және шығармашылық,зайырлы қоғам және жоғары руханият |
||
Пəнаралық байланыс |
Жаратылыстану, тарих, бейнелеу өнері, музыка |
||
Тақырып бойынша алдыңғы білім |
Жануарлар, өсімдіктер туралы түсінігі бар. Синоним туралы біледі. Сөздердің синонимін табады. |
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 5 мин |
Гүл, бүркіт, арыстанның суреттері салынған қағаз қиындылары беріледі. Гүл, бүркіт, арыстанның суреттерін құрастыру арқылы 3 топқа бөлінеді.Бүгінгі сабақтың тақырыбы қандай деп ойлайсыңдар? ( Жануарлар мен өсімдіктер) Оқу мақсаты және бағалау критерийлері хабарланады. 5.2.1.1. Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну, анықтау. -оқылған мәтінді түсінеді, - мәтін мазмұны негізінде негізгі және қосымша ақпараттарды анықтайды. |
|
||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 25 мин |
Оқылым алдындағы тапсырма 1-тапсырма. Ж «Көз жүгірту» әдісі Берілген мәтінді оқиды, жаңа сөздердің астын сызады. Жануарлар мен өсімдіктер Жануарлар дүниесі алуан болып келеді. Бізге белгілі жануарлардың түрлері жылдан жылға көбеюде. Жәндіктердің қазір 1,5 млн түрі анықталып зерттелінді, бірақ жыл сайын 2 мыңға жуық жаңа түрлері қосылуда. Жалпы жануарлардың 2 млн түрі зерттелінді. Жануарлар суда, құрлықта, топырақта, ауада және өсімдіктердің, жануарлардың, адамдардың денесінде тіршілік етеді. Адамның өмір сүруі үшін жануарлардың маңызы зор. Олардан әр түрлі тамақ өнімдерін (ет, сүт, жұмыртқа, уылдырық, бал) және өнеркәсіп шикізаттарын (жүн, тері, құстың жүні, былғары, талшық) алады. Құстар өсімдіктердің тұқымдарын, саңырауқұлақтардың тұқымдарын жан- жаққа тасымалдаушы. Ал бал арасы гүлдерді тозаңдандырады. Бүркіт пен үкі сияқты жыртқыш құстар, жыландар егіншілік алқабының зиянкесі тышқан тұқымдас кемірушілермен қоректенеді. Өсімдіксіз жануар да, адам да өмір сүре алмайды. Өсімдіктердің ең үлкен маңызының бірі - барлық тіршілікке қажетті оттегін бөліп шығаруы. Өсімдіктер ауаны әр түрлі шаң - тозаңдардан тазалайды. Қарағай, пияз, сарымсақ сияқты өсімдіктер ерекше фитонцид деген затты бөліп шығарып, ауру қоздырушы бактерияларды жояды. Жер бетіндегі барлық тірі ағзалар сияқты өсімдіктер де қорғауды қажет етеді. Дескриптор: -мәтінді түсініп оқиды; -жаңа сөздерді табады. 2-тапсырма Ж «Сиқырлы қобдиша» әдісі арқылы жаңа сөздердің мағынасын түсінеді. Қобдишаға тақырыпқа қатысты жаңа сөздер жазылған қағаз қиындылары салынады. Бір оқушы қобдишадан қиынды қағазды алып, қағаздағы сөзді оқып түсіндіреді. ҚБ: «Бас бармақ» арқылы бағалау. Саралау жұмысы: сөздік арқылы (фитонцид - фито грекше өсімдік цито латынша өлтіремін деген мағынаны білдіреді. Бактерияларды, паразиттерді, ұсақ саңырауқұлақтарды өлтіруге қабілетті өсімдіктер) (оттегі - химияның маңызды элементі.Жер бетіндегі көптеген тірі ағзалардың тыныс алуын қамтамасыз етеді.) 3-тапсырма Ж. «Т» кестесі әдісі. Мәтін қайталап оқылады, мәтіннен синоним бола алатын сөздерді теріп жазады.
Дескриптор -мәтіннің мазмұнын түсінеді; -тірек сөздерді табады; -тірек сөздердің синонимін жазады. ҚБ: От шашу арқылы бағалаймын. 3- тапсырма. ЖЖ. « Көршіден көмек» әдісі.Берілген кеспе қағаздағы сөйлемдерді ретімен орналастырады.
Дескриптор
ҚБ : «Бағдаршам» әдісі. Саралау: қима қағаздардағы сөздердің мағынасын ашу. |
Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы Қазақ тілі 5- сынып 22- бет
|
||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы 10 мин |
5-тапсырма ЖЖ «Балық қаңқасы» Негізгі ақпарат Қосымша ақпарат Дескриптор: - мәтіннен тақырыпқа сай түйін сөздер жаза алады. - мәтін бойынша негізгі және қосымша ақпаратты анықтап, жазады. - мәселені терең талқылап, өмірмен байланыстыра алады. ҚБ: «Смайликтер» әдісі Жарайсың! Ойланып көр! Саралау жұмысы: А. Бағыттаушы сұрақтар В. Тірек сөздер С. Тақырыпқа сай суреттер
Оқу мақсаты мен бағалау критериийлеріне кері ораламын. Кері байланыс. «Букетпен бағалау» әдісі бойынша окушылармен жұмыс жүргіземін. |
«өте жақсы түсіндім» « сұрақта рым бар» |