Материалдар / Ашық сабақ Жануарлар қалай көбейеді? 2 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ Жануарлар қалай көбейеді? 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге, студенттерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Желтоқсан 2020
379
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ барысы

Пән:Жаратылыстану ҰМЖ бөлімі: Тірі табиғат Күні: СЫНЫП: 2

Мектеп Көлащы орта мектебі Мұғалімнің атыжөні: Бегалиева К

Сабақтың

тақырыбы

Жануарлар қалай көбейеді

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспаған оқушылар саны:

Оқу мақсаттары

2.2.2.3. жануарлардың көбею жолдарын түсіндіру.

Сабақ мақсаттары:


Барлық оқушылар: Жануарларды көөбею жолдарын түсіндіреді Көптеген оқушылар: Жануарларды көбею жолдарна мысал келтіреді Кейбір оқушылар: Жануарлардың түрлерін сақтаудың маңыздылығын біледі

Бағалау критерийі

1. Жануарларды көбею жолдарын түсіндіру 2.Жануарларды ажырату және мысал келтіру 3. Жануарлардың түрлерін сақтаудың маңыздылығын білу

Тілдік мақсаттар:

Жануар, көбею,уылдырық, жұмыртқа,төл 1.Жануарлар аман қалуы үшін не істейді ? 2.Баласын тірі туатын жануарларды ата 3.Жануарларды сақтаудың маңыздылығы неде?

Құндылықтар-ды дарыту:

Ынтымақтастыққа, адамгершілікке, бір-бірін құрметтеуге тәрбиелеу(Топтық жұмыс)

Пәнаралық байланыс

Қазақ тілі (3 тапсырмада сөз тізбегін жазады)

АКТ қолдану

Интербелсенді тақта, слайд, сергіту сәті

Бастапқы білім

Жануарлар әлемінің көптүрлілігі.

Сабақтың жоспарланған кезеңдері;

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекеттер

Ресурстар

Сабақтың басы













































Сабақтың ортасы;














Шаттық шеңбері

-Біз бақытты баламыз,

Ойнап күліп аламыз. Жетілсін деп санамыз Оқып білім аламыз. Жануарлар туралы жұмбақ шешкізу арқылы тақырыпты аштым. (арыстан,түйе,қой )

Өзі жуас, өзі момын,

Бір шешпейді тонын.( қой ) Қанжардай тісі бар Тасыған күші бар Күжірейген жалды,

Білсең айт бұл аңды ? (Арыстан)

Өзі үлкен жануарҮстінде екі тауы бар. (түйе )

Ендеше балалар бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: Жануарлар қалай көбейеді?

-Сендер бұл жануарларды білесіңдер ме?

-Қазақстанда тіршілік ететін қандай жануарларды білесіңдер?

Жануарлар түрлі жолмен көбейеді.Олардың кейбірі жұмыртқа салады не уылдырық шашадыМұндай жануарларды жұмыртқа салатын жануарлар деп атайды. Басқалары балалайды.Оларды баласын тірі туатын жануарлар деп атайды.

Тапсырма Оқулықтың (24-беті)

Белсенді әдіс: «Ойлан тап» әдісі Саралау: Дереккөз, диалог және қолдау көрсету.

Оқулықтағы тапсырма суретпен жұмыс орындаймыз

Жұмыртқадан не пайда болады? Қандай жануарлар жұмыртқадан шығады? Суретке қара. Уылдырықтан не пайда болады?

Жұмыртқа мен уылдырықты салыстыр. Не байқадың?

Суреттегі жануарлардың қайсысын атаған жоқсың?

Олар ненің төлі? Төлдейтін жануарларға мысал келтір.

Сұрақтарға жауап бер 1.Критерий Жұмыртқадан пайда болатын жануарларды атау Дескриптор Бір жануарларды атайды Екі жануарларды атайды

Үш жануарларды атайды

2.Критерий Уылдырықтан не пайда болатынын айту Дескриптор 1.Уылдырық сөзін түсінеді

2.Уылдырықтан не пайда болатынын айтады 3. Уылдырықты салыстырып дәлел келтіреді 3 Критерий.

Жануарлардың көбею маңыздылығын атайды Дескриптор

1.Жануарларды қалай төлдейтінін айтады 2.Жануарлардың төлдерін айтады 3.Жануарлардың көбею маңыздылығын атайды

Бағалау: «Күн арқылы» арқылы бағалау.



2.тапсырма: Топтық жұмыс(Орта мерзімді жоспар 30 бет) Тапсырма берілген сөздерден жануарлардың көбеюіне байланысты сөз тізбегін құрастыру . Сонымен балалар өзімізді бір сәт зеріттеуші ретінде елестетіп жануарлардың қалай көбеюін зерттеп көрейік. Топтарға: шабақ, уылдырық,құс, балапан, түлкі, мыршай(түлкінің күшігі) көбелек дернәсіл, құрт, жұмыртқа, балық деген жазулары бар үлестірмелі парақшалар таратылады.Оларға үлестірмелі парақшалардан жануарлардың көбеюі туралы тізбек құрастыруды тапсырамын Әр топ өздерінің тапсырмаларын жазып таныстырады.

Белсенді әдіс. «Ойлан, жұптас, бөліс» ойыны Саралау тәсілі. (Жіктеу, қолдану ) Критерий Жануарлардың көбеюіне сөз тізбегін құрастыру Дескриптор 1. Көбелектің көбеюіне сөз тізбек құрастырады 2. Түлкінің көбеюіне сөз тізбек құрастырады 3. Балықтың көбеюіне сөз тізбек жазады 4.Құстың көбеюіне сөз тізбек жазады Бағалау: «Сиқырлы қалпақ» Мақсатқа қайта оралу 1.Жануарлардың көбею жолдарына мысал келтір 2.Жануарлардың көбеюінің маңыздылығы неде?













Слайд, жануарлардың суреттері



































Оқулықпен жұмыс



















































Сергіту сәті


«Қаражорға» әніне билейді




Сабақтың соңы:


3-Тапсырма. Жеке жұмыс«Жануарлардың көбеюі» кестесін толтыр. Тиісті

жерге «+» таңбасын қой.

Жануардың атауы

Көбею тәсілі

Жұмыртқа басады

Уылдырық шашады

Төлдейді

Тауық




Жылқы




Балық




Белсенді әдіс: «Бірге ойлаймыз»

Саралау тәсілі:Қорытынды





1 Критерий: Жануарлардың көбею тәсілін анықтайды

Дескриптор

1.Жануарлардың көбеюін сипаттайды

2.Жануарларларды ажыратады

3.Жануарлардың көбею жолдарын сипаттайды

2 Критерий: Жануарларды сәйкестендіреді Дескриптор 1.Жұмыртқа басатын жануарларды жазады 2.Уылдырық шашатын жануарларды салыстырады 3.Төлдейтін жануарларды сәйкестендіреді Мақсатқа қайта оралу 1. Қандай жануарлар жұмыртқадан көбейеді? 2. Жануарлардың көпшілігі қандай жолмен көбейеді?



Бағалау. Көңілді көліктер әдісі

Кері байланыс: Оқушылардың сабақта не үйренгендері туралы білімдерін «Аяқталмаған сөйлем» әдісінін қолданып, толықтыруы арқылы кері байланыс жасаймын

-Мен бүгін . . . білдім.

-Мен . . . екенін түсіндім.

-Мен . . . үйрендім.

-Мен . . . жасай алдым.

-Мен өмірде . . . қолданамын



























































Үй тапсырмасын пысықтау:

Саралау-.

1.Саралаудың жіктеу, қолдану тәсілін қолдандым.

Күрделігіне қарай алға іргелеп отыратын тапсырмалары бар карточкаларды пайдаланамын.



2 Саралаудың қорытынды тәсілін қолдандым



Тапсырма тәсілін алған себебім білім деңгейі әр түрлі оқушыларға арналған тапсырмалар кіреді. Оқушылардың қажеттілігіне қарай (көмек керекпе, әлде күрделі тапсырмалар беру керекпе) түрлі кестелерді немесе жаттығулар арқылы тапсырмаларды жасаймын. Күрделігіне қарай алға іргелеп отыратын тапсырмалары бар карточкаларды пайдалан

Саралау тапсырмасында диалог және қолдау көрсету тәсілін алған себебім, оқушыларға тапсырманы орындау барысында жан-жақты әрі нақты көмек қажет болады.Оқушыларды ойланту үшін және бір қатар жауаптар алу үшін алдын ала дайындалған сұрақтар беремін, ынталандыру да маңызыды рөл атқарады.



Бағалау-Оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Қалыптастырушы бағалау кезінде дескрипторларға сүйене отырып, әдістері арқылы қалыптастырушы бағалауды жүргізіп отырдым

. «Күн арқылы» ынталандыру ушін

«Сиқырлы қалпақ»,қызығушылық

578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!