Пәні:
|
Жаратылыстану
|
Сынып: 4
В
|
Мерзімі:
20.10.21
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
Кусайнова Г.
И
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
«Жануарларды қалай қорғауға
болады?»
|
Бөлім:
|
Жануарлар
|
Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаты:
|
4.2.2.7 Жойылу шегінде тұрған
жануарларға мысал келтіру;
4.2.2.8 Ұлттық саябақтар мен
қорықтарды құру мақсатын
түсіндіру
|
Сабақ
мақсаты
|
Барлық
оқушылар: Жойылу шегінде тұрған
жануарларды атай алады, оларды қалай қорғау керектігін
түсінеді;
Көптеген
оқушылар: Суреттер, кестелер
арқылы талдау жасай
алады.
Кейбір
оқушылар: Ұсынылған тапсырма
бойынша қорытынды жасайды, өз
көзқарасын дәлелдей алады.
|
Бағалау
критерийлері
|
-
Жойылу шегінде тұрған
жануарларға мысал келтіре
алады;
-
Ұлттық саябақтар мен
қорықтарды құру мақсатын
түсіндіреді;
-
Жойылып бара жатқан
жануарларларды қорғаудың жаңа тәсілін
ұсынады.
|
Сабақтың
барысы
|
Кезеңдері
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
5
мин
|
Көңіл-күй
шеңбері
«Кел, балалар,
оқылық»
А. Байтұрсынұлының
«Оқуға шақыру»
М. Мақатаевтың «Отан
туралы» өлеңдерін топтарда, жеке айтуды
ұсыну.
-Біз кімдердің
өлеңдерін оқыдық?
-Не себепті деп
ойлайсыңдар?
- Артына өшпес мұра
қалдырған ағаларымыз және олардың еңбектері біздің -
құндылықтарымыз. Оларды бағалап, сақтай
білейік.
-«Бар жәндігін сүйемін
жыбырлаған» деп Мұқағали ағамыз айтқандай жаратылыстанудан біздің
өтіп жатқан бөліміміміз
«Жануарлар».
|
Өлең жолдарын
бірін-бірі жалғастыра
айтады.
Деректерді
келтіреді:
Қазақтың аса
көрнекті ағартушы-педагогі Ыбырай Алтынсариннің туғанына – 180
жыл;
Қазақ ақыны,
әдебиеттанушы ғалым, түркітанушы, публицист, педагог, аудармашы,
қоғам қайраткері Ахмет Байтұрсынұлының туғанына – 150
жыл;
Қазақтың лирик ақыны
Мұқағали Мақатаевтың туғанына – 90
жыл;
|
Көңіл-күйлерін қол қалыптары
арқылы бағалау.
|
Презентация
1
Ы.
Алтынсарин
А. Байтұрсынұлы, М. Мақатаев
суреттері
|
Сабақтың
ортасы.
30
минут
Сергіту сәті «Көңіл-күй»
видеожаттығу
|
Өткен білімді
пысықтау. «Қандай жануарлар жойылып бара жатыр?» тақырыбы бойынша
тапсырмалар ұсыну, білімдерін
байқау.
|
Жеке Ж. 1-топ:
жойылып бара жатқан жануарларды қосжазба күнделігінен
оқиды.
ЖЖ. 2-топ-
жануарлардың адам әрекетінен жойылуын кезектесе
айтады.
ТЖ. 3-топ Сынып ішін
аралау әдісі арқалы табиғи
катаклизмдерді
тауып
оқиды.
|
Топтардың бірін бірі
«Жарайсыңдар», «Жақсы», «Ойланыңдар» сөздері арқылы
бағалауы
|
Презентация
2.
Өткен білімді
пысықтау
|
Жаңа сабаққа
дайындық. «Печа-куча» әдісі арқылы
презентация көрсету.
|
Презентацияны
тамашалайды,
«Не көрдік?, Не
білеміз?, «Қандай ой
түйдік?»
сұрақтарына жауап
береді.
|
Өзін-өзі
бағалауы
|
Презентация
2
«Атаулар туралы 3
сұрақ» әдісі
|
Жаңа
сабақ. Сабақтың тақырыбын, оқу
мақсатын хабарлау, жетістік критерийін
ұсыну.
-Қалай ойлайсыңдар,
жойылып бара жатқан жануарларды қалай қорғауға болады? 3-сыныпта
алған, күнделікті өмірде байқап жүрген білімдеріңді қолданып, 1
минуттық еркін
жазба түсіріңдер.
|
Оқушылар 1 минуттың
ішінде сұраққа жауапты дәптерлеріне қысқаша сөздермен жазады,
жазбаларын оқиды, бірін-бірі
толықтырады.
|
Мұғалімнің смайликтер арқылы
бағалауы
|
Презентация
4.
|
Оқулық мәтінімен жұмыс.
«Инсерт» әдісі. Жануарларды қалай қорғау
керек?
Мәтінді дауыстап
оқыту, қосқан ақпараттарын
атату.
|
Мәтіннен жануарларды қорғау
туралы сөйлемдерді түртіп іштей оқу, жазбаларына
қосу.
|
Дескриптор арқылы
бағалау
|
Презентация 5.
Инсерт әдісі
|
Зерттеу
сәті. «Қара жәшік ішіндегі
құпия». Кейбір
оқушыларға тапсырма.
Әр топтан бір оқушыдан келіп,
«қара жәшік ішіндегі тапсырманы орындауды тапсыру. Зерттеу
тақырыбын, сұрағын, зерттеу нәтижесін
ұсыну.
|
Барлық
оқушылар қорықтардың атын теріп
жазу, көптеген
оқушылар «Т»
кестесіне қорықтар мен
саябақтың ерекшеліктерін
жазады.
|
«Екі жұлдыз, 1 ұсыныс» арқылы
бағалау.
|
|
Соңы кері байланыс 5
минут
|
«Шығу парағы»
тәсілін ұсыну.
- Жануарларды қалай
қорғаймыз?
- Қорықтарды
ата.
-Ұлттық саябақтарды
ата.
-Қорық пен саябақтың
айырмашылығы қандай?
-Жануарларды не үшін
қорғау керек?
-Жануарларды
қорғауға өзіңнің үлесің қандай
болмақ?
Үй тапсырмасы:
43-бет оқу, қорықтардың атын жаттау,* қорықтар жайлы мәлімет
іздеу.
https://www.youtube.com/watch?v=yL_7Agdfi_0
сілтемесі арқылшы «Аңшы»
мультфильмін көру
|
Оқушылар қалташадан сұрақтарды
алып жауап береді.
|
Балл арқылы
бағалау
|
Презентация
6.
Презентация
7.
|