Материалдар / Ашық сабақ "Жануарлардың бөліп шығару жүйесі"

Ашық сабақ "Жануарлардың бөліп шығару жүйесі"

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларға жануарлардың бөліп шығару жүйесіні құрылысы туралы мағлұмат беру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
3455
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: 7.1.5.3. Мектеп: №135 ЖОМКүні: 26.06. 2017ж. Мұғалімнің аты-жөні: Бексейтова АСынып: 7 Қатысқандар: 20 Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбыЖануарлардың бөліп шығару жүйелері. Жануарлардың бөліп шығару жүйелерінің құрылысын салыстыру.

Ойлау дағдыларының деңгейіЖоғары деңгей дағдылары
Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына сілтеме)7.1.5.3. омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың бөліп шығару жүйелерінің құрылысын салыстыру
Сабақтың мақсатыБарлық оқушылар істей алады: Тірі ағзалардың тіршілік әрекетінде бөліп шығарудың маңызын түсіндіруКөптеген оқушылар істей алады: Омыртқалы және омыртқасыз жануарлардың зәр шығару жүйесінің құрылысын салыстыра білуКейбір оқушылар істей алады: Ағзаларда нәруыздық ыдыраудың соңғы өнімі қандай қосылыс түрінде бөлінетінін сипаттау
Бағалау критерийі
  • Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың бөліп шығару жүйелерінің құрылысын анықтайды.
  • Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың бөліп шығару
  • жүйелерінің құрылысын салыстырады.
  • Ағзаларда нәруыздық ыдыраудың соңғы өнімі әр түрлі болатынын анықтайды.
  • Тілдік мақсаттар жануар өнімдерінің сыртқа шығарылуы excretory products of animalsПәндік лексика мен терминология:Сатан без, жиырылғыш вакуоль, нефридия, бүйрек, несепағар, қуық, үрпі жолы, ыдырау өнімдері, несепнәр, тер бездері, тер без саңылаулары, мальпигий тамырларыДиалог/жазу үшін пайдалы бірқатар үзінділер:Жұмыр құрттардың бөліп шығару жүйесі ..... Өрмекшілер ыдыраған өнімдерді аяқтағы -----және------- бөліп шығарады.Құстардың зәр шығару жүйесі------------
    Құндылықтарға баулуЫнтымақтастық дағдысын қалыптастыру, қарым-қатынас орнатуда сыни тұрғыдан ойлайды.
    Пəнаралық байланысХимиямен-заттардың тотығуын қарастыру. Физикамен оқу барысында газ алмасудағы диффузия мен тасымалдау процестерін қарастыру
    АКТ қолдану дағдыларыИнтербелсенді тақта Activ Studio бағдарламасы. Видео ролик,суреттер
    Алдыңғы білім 7.1.5.2.Өсімдіктердегі бөліп шығару өнімдері
    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріУакытыСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар




    Мұғалім Оқушы

    Сабақтың басыОй шоғырландыру, «Тілек »2 минОқушыларды шеңбер болып тұрып бір-біріне таңғы тілектерін айтуды ұсынадыБір-біріне бүгінгі күнге арнап өз тілектерін айтады.

    Топқа бөлуПазыл арқылы



    Көбелек, балық,құстараркылы
    2 минТақырыпқа қатысты қима қағаздармен топтастырады 1 топ – көбелек2 топ – балық3 топ - құстарКөбелек, құстар, балықтардан құралған қима қағаздар
    Сабақтың ортасы Үй тапсырмасы«Ішкі және сыртқы шеңбер» «Миға шабуыл»





    9 мин





    Мұғалім оқушыларға «Ішкі және сыртқы шеңбер» арқылы қайта бағыттау сұрақтарын өткен тақырыптар бойынша береді. Мұғалім әр оқушының жауаптарына мадақтау сөздерін айтады. Жаңа сабақты бастамас бұрын оқушыларға проблемалық сұрақ қою арқылы тақырыпқа шығу:Ағзалар артық қалдықтардан қалай арылады?Жануарлар мен өсімдіктердің бөліп шығару мүшелері туралы не білесіңдер?Өсімдіктердің бөліп шығару өнімдерін атаңдар?ойлануталқылау, диалогжауап беру









    «Ішкі және сыртқы шеңбер»












    Мағынаны тануТоптық жұмыс («Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы)

    «Сергіту сәті»«Тапқырлық» әдісі
    7 мин









    Ағзалардың тіршілік әрекетіндегі бөліп шыңарудың маңызы туралы бейнефильм көрсетіледі. Сынып ішіндегі барлық оқушылардың тапсырманы орындауын қадағалау. Биологиялық терминдерді айтады

    Жаңа тақырып бойынша бойындағы білімдерін ортаға салады,айтады,пысықтайды.




    (Қолдану, талдау)Топтық бірлескен жұмыс.









    15 минТоп ішіндегі оқушылардың жұмысын бақылау: Барлық оқушылардың белсенділігін, әрекет түрін, оның сапасын, өзара ынтымағын, нәтижеге жету ниеттерін бақылау. 1-топ. «Көбелек» Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың бөліп шығару жүйелерін сәйкестендіріңіз.2-топ. «Балық» Берілген ағзаларда нәруыздық ыдыраудың соңғы өнімі қандай қосылыс түрінде бөлінетінін сипаттаңыз.3-топ. «Құстар» Бұл ағзаларда нәруыздық ыдыраудың соңғы өнімінің әр түрлі болу себебін түсіндіріңіз

    Жануарлардың бөліп шығару жүйелерінсалыстырады, ойларын дәлелдейді
    Оқулық, флипчарт,



    Оқулықтағы берілген тапсырма




























    Бүгін үйренген нәрсе

    Жеке жұмыс.




    5 мин





    Элективті тест.Сынып ішіндегі барлық оқушылардың тапсырманы орындауын қадағалау. Әсіресе мұғалімнің назарында А, В, С деңгейіндегі оқушылардың оқу әрекетін бақылау

    Оқушылар тапсырманы орындайды.







    А,В,С деңгейіндегі тест тапсырмалары
    Кері байланыс «Тазалық» ойыны 3 минБүгінгі тақырып бойынша алған керекті ақпараттарыңызды чемоданға салыңыздар Стикерге жазып салады суреттер
    Сабақтың аяғыҮй тапсырмасы1 минЖануарлардың бөліп шығару жүйелері. Жануарлардың бөліп шығару жүйелерінің құрылысын салыстыру.Үй жұмысын күнделікке тіркеуКүнделік
    Саралау – Сіз қандай тəсілменкөбірек қолдау көрсетпексіз?Сіз басқаларға қарағандақабілетті оқушыларға қандайтапсырмалар бересіз?Бағалау – Сізоқушылардыңматериалды игерудеңгейін қалай тексерудіжоспарлап отырсыз.Денсаулық жəнеқауіпсіздік техникасынсақтау
    Бейнефильм көрсету арқылы. Сіз қабілеті жоғары оқушыларға деңгейлік тапсырма беру арқылы.Жұптық, топтық, жеке жұмысты орындау барысында бағалау критерилері бойынша критериалды бағалау. «Түймедақ» әдісіСергіту сәттері, жұмыс құралдарымен жұмыс істегенде техника қауіпсіздік ережесін сақтау.
    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімдіпайдаландыңыз ба?Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма жəне неліктен

    Жалпы бағалауСабақта ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1:2:Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1:2:Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардыңжетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нəрсеге назар аудару қажет?


















































































    «Мен еш уақытта өз оқушыларыма ешнәрсе үйретпеймін, тек қана олардың оқуы үшін жағдай жасаймын» — деп, Альберт Эйнштейн айтқандай, бұл бағдарламаның басты мақсаты — сабақты жаңа әдіс — тәсілдерді қолдана отырып, дәстүрлі сабақтан өзгеше етіп өткізу







































    Адам организімінен бөлінедіДиссимиляция нәтижесіндегі заттар қанға түсіп, одан соң сыртқа шығады:Бүйрек арқылы (NH3, H2O, мочевина, тұз);Өкпе арқылы: (СО2, Н2О);Тері арқылы: көмірқышқыл газының қалдықтары; тері бездерінен суды, тұзды, 1%мочевина мен аммиакты шығарады;Ішектер арқылы: өт пигменттері және ауыр металдардың тұздары шығады. Азотты экскреттің үш химиялық құрылымыЗәрАммиакЗәр қышқылы7. Гетеротрофты ағзалардың зәр шығару жүйелерінің байланысыАғзаҚарапайымдарҚұрлықтағыбунақденелілерТұшы судағы сүйектібалықтарТеңіздегі сүйекті балықтарҚұстарСүтқоректілерӨнімАммиакЗәрАммиакЗәр триметил аминоксидЗәр қышқылыЗәрГетеротрофты ағзалардың зәршығару жүйелерінің байланысы10. Шаянтәрізділердің зәр шығарылуы• Шаянтәрізділерде зәршығару мүшесі басындаорналасады. Оныңқызметін жасыл түстіжұп без атқарады.Жасыл бездер-сыртқашығаратын өзекшелерібар, дөңгелекқалташалар. Әр безденшығатын түтікшелерқан арқылы жиналатын,зиянды заттардымұртшалардың түбіненсыртқа шығарылады.АғзаларЗәр шығарумүшелеріӨнімдерЖалпақ құрттарПротонефридтті-төменгісатылы омыртқасыздардыңзәр шығару мүшесіСудың мөлшерін реттейді,зат алмасу өнімдеріЖауын құрттарМетанефридттіомыртқасыздардың жұптықзәр шығару мүшесіЗат алмасу өнімдеріЗәрБуынаяқтылар2 жұп безді орган(Жасыл бездер)Мальпиги түтігіЗат алмасу өнімдеріЗәр
    • «Көңілсіздік» аралында оқушыларға «Лездеме» әдісі бойынша тапсырмалар беріледі.Бүгінгі сабақтың негізгі сөздерін түсіндіру үшін жұптасып бір минут ішінде конверттен бір сөзді бір рет алып,сөздің өзін атамай үйірме мүшелеріне түсіндіру керек.Сөзді тапқан бірінші адам конверттен келесіні таңдайды және қалғандарына түсіндіреді! 
    (Энтомология, Қызыл кітап, 6 аяқ, бит, қуыршақ, имаго, демтүтік, шыбын, ара)
    • «Дымбілмес» аралында дәптермен жұмыс жасайды(бунақденелердің пайдасы мен зиянына венн диаграмма құрайды)
    • «Шабыт» аралында оқушыларға сергіту сәті жүргізіледі.(интербелсенді тақтадан бейнебаян қосылады, оқушылар қайталау қажет)
    • «Өкініш» аралында .«Өзіңізді тексеріңіз» әдісі бойынша жүргізіледі.Бұл мәлімет ШЫНДЫҚ па немесе ЖАЛҒАН ба? 


    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ