Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ "Жануарлардың дыбысы қандай болады?" 2 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар:
Қысқа мерзімді жоспар:
Пән: жаратылыстану 5-бөлім. Табиғат физикасы |
Мектеп: Талшық ОМ Мұғалімнің аты-жөні: А.Б. Кажмуратова Сабақ тақырыбы: Жануарлардың дыбысы қандай болады? |
Сынып: 2 «В» Сабақ №: 31 Күні: 4.05.18ж Қатысқандар: Қатыспағандар саны: |
|||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
2.5.3.1 дыбыс қаттылығы бойынша дыбыс көздерін жіктеу 2.1.2.2 бақылаудың басты белгілерін анықтау (мақсат, нысан, жоспар, мерзім, нәтиже) 2.5.3.1 дыбыс қаттылығы бойынша дыбыс көздерін жіктеу 2.1.2.1 «ақпарат көзі» ұғымын және оның зерттеу жүргізудегі маңызын түсіндіру; |
||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: қатты және бәсең дыбыстарды ажыратады. Оқушылардың басым бөлігі: дыбыстың қалай таралатынын біледі; Кейбір оқушылар: бақылаудың басты белгілерін анықтайды (мақсат, нысан, жоспар, мерзім, нәтиже) |
||||
Бағалау критерилері |
-дыбыстар қандай болатынын біледі; -жануарлардың қандай дыбыс шығаратынын ажыратады. |
||||
Сөздік қор |
қатты дыбыс, бәсең дыбыс. |
||||
Құндылықтарды дарыту |
жауапкершілік, сыйластық, өзара түсіністік құндылықтарды қалыптастыру. |
||||
Пәнаралық байланыстар |
Дүниетану, АКТ сабақтарымен байланыс орнайды. |
||||
Алдыңғы меңгерілген білім |
Дыбысты қалай қаттырақ шығаруға болады? |
||||
Сабақ барысы |
|||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақта жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||
Сабақтың басы 2 минут |
(Ұ) Психологиялық дайындық Қайырлы күн ұстазым, Посмотрите друг на друга Қайырлы күн достарым, Пожелайте всем добра! Шеңберге тұрайық Good morning! Good morning! Жылулық сыйлайық! Good morning to you! Доброе утро учитель, Good morning! Good morning! Доброе утро друзья, I`m glad to see you! Үй жұмысын тексеру (80-81 бет оқу) |
Шаттық шеңбері |
|||
Сабақ ортасы 36 минут |
(Ө) Бағалау критерийі Білім алушы Дыбыс көздерін қаттылығына қарай жіктейді Ойлау дағдыларының деңгейі: Білу және түсіну Қолдану Тапсырма: Берілген тіркестерді оқы. Олар қалай естіледі? Байланыстырып сыз. жапырақтың сыбдыры сағаттың дыбысы ҚАТТЫ ДЫБЫС ұшақтың гүрілі БӘСЕҢ ДЫБЫС аттың шабысы
судың сылдыры
пойыздың дауысы -Қатты және бәсең естілетін дыбыстарға мысал келтір. Дескриптор Білім алушы -қатты дыбыс шығаратын дыбыс көздерін анықтайды; - бәсең дыбыс шығаратын дыбыс көздерін анықтайды; -қатты және бәсең естілетін дыбыстарға мысал келтіреді. (Ж) Суретпен жұмыс -Суретке қараңдар. Негеш пен Эврика тауда қандай жануарларды кездестірді? (сарышұнақтар, тауешкі, елік, бүркіт, барыс, арқар, қоңыр аю, қодас) -Олар қандай дыбыстар шығарады? -Эврика кейбір жануарлардың артында тұр. Ол барлық жануардың дыбысын ести ала ма? Жануарлар әртүрлі дыбыс шығарады. Мысалы, шырылдайды, үреді, ысқырады, шиқылдайды, мөңірейді, ырылдайды. (Т) Зертте. -Жануар дыбысының қаттылығы денесінің үлкен-кішілігіне байланысты бола ма? Қорытынды: Жануарлардың дыбысы табиғи дыбыс көздеріне жатады. Жануарлардың дыбысы жан-жаққа таралады. Олардың дыбысының қатты не бәсең шығуы денесінің үлкен-кішілігіне байланысты емес. 1 топ: домбырада ойнап көру. Жұмыс дәптері бойынша (57 бет) Тапсырма: Жануарлардың суретін олардың шығаратын дыбыстармен сәйкестендіріңдер. Үй жұмысы (82-83 беттер оқу) |
ҚБ тапсырмалар жинағы Суреттер «Жануарлар қалай дыбыстайды» бейнекөрінісі Оқулық 82-83 беттер |
|||
Сабақтың соңы 2 минут |
Рефлексия -Бүгін не үйрендік? -Жануарлар қалай дыбыстайды? Кері байланыс. Бағдаршам әдісі арқылы. Барлығы түсінікті Сұрағым бар Түсінбедім |
|
|||
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|||
Дифференциация іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың дербес қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу. Жануар дыбысының қаттылығы денесінің үлкен-кішілігіне байланысты бола ма деген cұрақтарына жауап беруге қиналған оқушыға жеке қолдау көрсету. |
-Неге кейбір орындарда тыныштықты сақтау қажет? (Адамдар ұйықтап жатады, демалып жатады, науқастанып тұруы мүмкін, үй жануарлары болуы мүмкін т.б.) Ондай орындарды қалай бақылау керек? (Үндемей, ешкімге кедергі келтірмей.) Осылайша оқушылар айналадағы нысандар, құбылыстар және үдерістерді зерттеуге қажетті жағдайлар мен дағдыларды анықтай алады. Формативті бағалау. Өзара бағалау Дәлелдеу. Вербальді бағалау, яғни «өте жақсы», «жақсы», «жарайсың», «сіздің қолыңыздан келеді» |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері. Осы сабақта Қауіпсіздік техникасының ережелерінен қолданатын тармақтар Сергіту сәттерін ұйымдастыру |