Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Ашық сабақ "Жануарлардың дыбысы қандай болады?" 2 сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
дыбыстар қандай болатынын біледі;
-жануарлардың қандай дыбыс шығаратынын ажыратады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
03 Маусым 2018
3077
5 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар:
Қысқа мерзімді жоспар:
Пән: жаратылыстану5-бөлім. Табиғат физикасы | Мектеп: Талшық ОМ Мұғалімнің аты-жөні: А.Б. Кажмуратова Сабақ тақырыбы: Жануарлардың дыбысы қандай болады? | Сынып: 2 «В» Сабақ №: 31 Күні: 4.05.18ж Қатысқандар: Қатыспағандар саны: |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары | 2.5.3.1 дыбыс қаттылығы бойынша дыбыс көздерін жіктеу 2.1.2.2 бақылаудың басты белгілерін анықтау (мақсат, нысан, жоспар, мерзім, нәтиже) 2.5.3.1 дыбыс қаттылығы бойынша дыбыс көздерін жіктеу 2.1.2.1 «ақпарат көзі» ұғымын және оның зерттеу жүргізудегі маңызын түсіндіру; | |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: қатты және бәсең дыбыстарды ажыратады.Оқушылардың басым бөлігі: дыбыстың қалай таралатынын біледі;Кейбір оқушылар: бақылаудың басты белгілерін анықтайды (мақсат, нысан, жоспар, мерзім, нәтиже) | |
Бағалау критерилері | -дыбыстар қандай болатынын біледі;-жануарлардың қандай дыбыс шығаратынын ажыратады. | |
Сөздік қор | қатты дыбыс, бәсең дыбыс. | |
Құндылықтарды дарыту | жауапкершілік, сыйластық, өзара түсіністік құндылықтарды қалыптастыру. | |
Пәнаралық байланыстар | Дүниетану, АКТ сабақтарымен байланыс орнайды. | |
Алдыңғы меңгерілген білім | Дыбысты қалай қаттырақ шығаруға болады? | |
Сабақ барысы | ||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақта жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басы2 минут | (Ұ) Психологиялық дайындықҚайырлы күн ұстазым, Посмотрите друг на другаҚайырлы күн достарым, Пожелайте всем добра!Шеңберге тұрайық Good morning! Good morning!Жылулық сыйлайық! Good morning to you!Доброе утро учитель, Good morning! Good morning!Доброе утро друзья, I`m glad to see you! Үй жұмысын тексеру (80-81 бет оқу) | Шаттық шеңбері |
Сабақ ортасы36 минут | (Ө) Бағалау критерийі Білім алушы Дыбыс көздерін қаттылығына қарай жіктейдіОйлау дағдыларының деңгейі: Білу және түсіну ҚолдануТапсырма: Берілген тіркестерді оқы. Олар қалай естіледі? Байланыстырып сыз. жапырақтың сыбдыры сағаттың дыбысы ҚАТТЫ ДЫБЫСұшақтың гүрілі БӘСЕҢ ДЫБЫСаттың шабысы судың сылдыры пойыздың дауысы -Қатты және бәсең естілетін дыбыстарға мысал келтір.Дескриптор Білім алушы -қатты дыбыс шығаратын дыбыс көздерін анықтайды; - бәсең дыбыс шығаратын дыбыс көздерін анықтайды; -қатты және бәсең естілетін дыбыстарға мысал келтіреді.(Ж) Суретпен жұмыс -Суретке қараңдар. Негеш пен Эврика тауда қандай жануарларды кездестірді? (сарышұнақтар, тауешкі, елік, бүркіт, барыс, арқар, қоңыр аю, қодас)-Олар қандай дыбыстар шығарады?-Эврика кейбір жануарлардың артында тұр. Ол барлық жануардың дыбысын ести ала ма? Жануарлар әртүрлі дыбыс шығарады. Мысалы, шырылдайды, үреді, ысқырады, шиқылдайды, мөңірейді, ырылдайды.(Т) Зертте. -Жануар дыбысының қаттылығы денесінің үлкен-кішілігіне байланысты бола ма?Қорытынды: Жануарлардың дыбысы табиғи дыбыс көздеріне жатады. Жануарлардың дыбысы жан-жаққа таралады. Олардың дыбысының қатты не бәсең шығуы денесінің үлкен-кішілігіне байланысты емес. 1 топ: домбырада ойнап көру.Жұмыс дәптері бойынша (57 бет) Тапсырма: Жануарлардың суретін олардың шығаратын дыбыстармен сәйкестендіріңдер. Үй жұмысы (82-83 беттер оқу) | ҚБ тапсырмалар жинағы Суреттер «Жануарлар қалай дыбыстайды» бейнекөрінісі Оқулық 82-83 беттер |
Сабақтың соңы2 минут | Рефлексия -Бүгін не үйрендік?-Жануарлар қалай дыбыстайды?Кері байланыс. Бағдаршам әдісі арқылы. Барлығы түсінікті Сұрағым бар Түсінбедім | |
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Дифференциация іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың дербес қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу.Жануар дыбысының қаттылығы денесінің үлкен-кішілігіне байланысты бола ма деген cұрақтарына жауап беруге қиналған оқушыға жеке қолдау көрсету. | -Неге кейбір орындарда тыныштықты сақтау қажет?(Адамдар ұйықтап жатады, демалып жатады,науқастанып тұруы мүмкін, үй жануарлары болуымүмкін т.б.) Ондай орындарды қалай бақылау керек?(Үндемей, ешкімге кедергі келтірмей.) Осылайша оқушылар айналадағы нысандар, құбылыстар және үдерістерді зерттеуге қажетті жағдайлар мен дағдыларды анықтай алады.Формативті бағалау. Өзара бағалау Дәлелдеу. Вербальді бағалау, яғни «өте жақсы», «жақсы», «жарайсың», «сіздің қолыңыздан келеді» | Денсаулық сақтау технологиялары.Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.Осы сабақта Қауіпсіздік техникасының ережелерінен қолданатын тармақтар Сергіту сәттерін ұйымдастыру |
Қысқа мерзімді жоспар:
Пән: жаратылыстану5-бөлім. Табиғат физикасы | Мектеп: Талшық ОМ Мұғалімнің аты-жөні: А.Б. Кажмуратова Сабақ тақырыбы: Жануарлардың дыбысы қандай болады? | Сынып: 2 «В» Сабақ №: 31 Күні: 4.05.18ж Қатысқандар: Қатыспағандар саны: |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары | 2.5.3.1 дыбыс қаттылығы бойынша дыбыс көздерін жіктеу 2.1.2.2 бақылаудың басты белгілерін анықтау (мақсат, нысан, жоспар, мерзім, нәтиже) 2.5.3.1 дыбыс қаттылығы бойынша дыбыс көздерін жіктеу 2.1.2.1 «ақпарат көзі» ұғымын және оның зерттеу жүргізудегі маңызын түсіндіру; | |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: қатты және бәсең дыбыстарды ажыратады.Оқушылардың басым бөлігі: дыбыстың қалай таралатынын біледі;Кейбір оқушылар: бақылаудың басты белгілерін анықтайды (мақсат, нысан, жоспар, мерзім, нәтиже) | |
Бағалау критерилері | -дыбыстар қандай болатынын біледі;-жануарлардың қандай дыбыс шығаратынын ажыратады. | |
Сөздік қор | қатты дыбыс, бәсең дыбыс. | |
Құндылықтарды дарыту | жауапкершілік, сыйластық, өзара түсіністік құндылықтарды қалыптастыру. | |
Пәнаралық байланыстар | Дүниетану, АКТ сабақтарымен байланыс орнайды. | |
Алдыңғы меңгерілген білім | Дыбысты қалай қаттырақ шығаруға болады? | |
Сабақ барысы | ||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақта жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басы2 минут | (Ұ) Психологиялық дайындықҚайырлы күн ұстазым, Посмотрите друг на другаҚайырлы күн достарым, Пожелайте всем добра!Шеңберге тұрайық Good morning! Good morning!Жылулық сыйлайық! Good morning to you!Доброе утро учитель, Good morning! Good morning!Доброе утро друзья, I`m glad to see you! Үй жұмысын тексеру (80-81 бет оқу) | Шаттық шеңбері |
Сабақ ортасы36 минут | (Ө) Бағалау критерийі Білім алушы Дыбыс көздерін қаттылығына қарай жіктейдіОйлау дағдыларының деңгейі: Білу және түсіну ҚолдануТапсырма: Берілген тіркестерді оқы. Олар қалай естіледі? Байланыстырып сыз. жапырақтың сыбдыры сағаттың дыбысы ҚАТТЫ ДЫБЫСұшақтың гүрілі БӘСЕҢ ДЫБЫСаттың шабысы судың сылдыры пойыздың дауысы -Қатты және бәсең естілетін дыбыстарға мысал келтір.Дескриптор Білім алушы -қатты дыбыс шығаратын дыбыс көздерін анықтайды; - бәсең дыбыс шығаратын дыбыс көздерін анықтайды; -қатты және бәсең естілетін дыбыстарға мысал келтіреді.(Ж) Суретпен жұмыс -Суретке қараңдар. Негеш пен Эврика тауда қандай жануарларды кездестірді? (сарышұнақтар, тауешкі, елік, бүркіт, барыс, арқар, қоңыр аю, қодас)-Олар қандай дыбыстар шығарады?-Эврика кейбір жануарлардың артында тұр. Ол барлық жануардың дыбысын ести ала ма? Жануарлар әртүрлі дыбыс шығарады. Мысалы, шырылдайды, үреді, ысқырады, шиқылдайды, мөңірейді, ырылдайды.(Т) Зертте. -Жануар дыбысының қаттылығы денесінің үлкен-кішілігіне байланысты бола ма?Қорытынды: Жануарлардың дыбысы табиғи дыбыс көздеріне жатады. Жануарлардың дыбысы жан-жаққа таралады. Олардың дыбысының қатты не бәсең шығуы денесінің үлкен-кішілігіне байланысты емес. 1 топ: домбырада ойнап көру.Жұмыс дәптері бойынша (57 бет) Тапсырма: Жануарлардың суретін олардың шығаратын дыбыстармен сәйкестендіріңдер. Үй жұмысы (82-83 беттер оқу) | ҚБ тапсырмалар жинағы Суреттер «Жануарлар қалай дыбыстайды» бейнекөрінісі Оқулық 82-83 беттер |
Сабақтың соңы2 минут | Рефлексия -Бүгін не үйрендік?-Жануарлар қалай дыбыстайды?Кері байланыс. Бағдаршам әдісі арқылы. Барлығы түсінікті Сұрағым бар Түсінбедім | |
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Дифференциация іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың дербес қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу.Жануар дыбысының қаттылығы денесінің үлкен-кішілігіне байланысты бола ма деген cұрақтарына жауап беруге қиналған оқушыға жеке қолдау көрсету. | -Неге кейбір орындарда тыныштықты сақтау қажет?(Адамдар ұйықтап жатады, демалып жатады,науқастанып тұруы мүмкін, үй жануарлары болуымүмкін т.б.) Ондай орындарды қалай бақылау керек?(Үндемей, ешкімге кедергі келтірмей.) Осылайша оқушылар айналадағы нысандар, құбылыстар және үдерістерді зерттеуге қажетті жағдайлар мен дағдыларды анықтай алады.Формативті бағалау. Өзара бағалау Дәлелдеу. Вербальді бағалау, яғни «өте жақсы», «жақсы», «жарайсың», «сіздің қолыңыздан келеді» | Денсаулық сақтау технологиялары.Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.Осы сабақта Қауіпсіздік техникасының ережелерінен қолданатын тармақтар Сергіту сәттерін ұйымдастыру |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)