Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ Жануарлардың қозғалыс мүшелері 7 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа
мерзімді (сабақ) жоспары
Жануарлардың қозғалыс мүшелері.
(Сабақ
тақырыбы)
Бөлім: |
«Қозғалыс» |
Педагогтің аты-жөні: |
|
Күні: |
|
Сыныбы: 7 «а,ә,б» |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Жануарлардың қозғалыс мүшелері. |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.1.6.4 – омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың қозғалыс мүшелерін салыстыру; |
Сабақтың мақсаты: |
омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың қозғалыс мүшелерін салыстырады |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін «Жүректен жүрекке» әдісін пайдаланып, оқушылар бір- біріне жақсы тілектер айту арқылы бір-біріне жүрек береді; |
Оқушылар ұстазымен амандасады, жүректен жүрекке әдісі арқылы бір-бірлеріне жақсы тілектер айтады; |
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. |
|
||||||||||||||||
Жаңа сабаққа кіріспе Мағынаны білу
|
« Суретті сөйлет» әдісі арқылы жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой талқылау.
|
Мағынаны білу үшін суретті сөйлетеді, ой бөліседі, өз білгенін айтады;
|
Мақсаты: Функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. |
|
||||||||||||||||
Сабақтың ортасы мағынаны түсіну
|
Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар беріледі. Жауынқұрты қалай қозғалады? Шаяндардың қозғалыс мүшелері.........болып табылады. Өрмекшілердің қозғалу тәсілдері туралы не білесіңдер? Жәндіктер қозғалу үшін.......пайдаланады? Балықтардың қозғалу ерекшеліктері қандай? Бақалардың қозғалу ерекшеліктері туралы айт... Бауырмен жорғалаушылар......қозғалады. Құстардың қозғалу ерекшеліктері туралы айт Сүтқоректілердің қозғалысы немен ерекшеленеді? |
(Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы сұраққа жауап беру арқылы орындайды;) |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. |
|
||||||||||||||||
Сабақтың ортасы Мағынаны қолдану
|
Оқушыларға жалпылама төмендегі қолдану тапсырмалары беріледі. «Мағынаны қолдану» айдарындағы тапсырманы дәптеріне жазады. Суретке қараңыз. (а) Қаңқалардың түрлерін анықтаңыз. (b) Қозғалыс мүшелерінің атауын жазыңыз. (с) Жануар түрлерінің қозғалуын сипаттаңыз. |
Бағалау критерийі: - Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың қозғалыс мүшелерін анықтайды;
(Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы бағалау критерийі бойынша орындайды;) |
Дескриптор: - жануарлардың қаңқа түрлерін анықтайды – 2 балл; - жануарлардың қозғалыс мүшелерін анықтайды – 2 балл; - жануарлардың қозғалу үдерістерін сипаттайды – 2 балл; |
оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері |
||||||||||||||||
Сабақтың ортасы мағынаны талдау
|
Оқушыларға жалпылама төмендегі талдау тапсырмасы беріледі. Әр оқушы өз ойымен бөліседі.
Сәйкестендір
|
Бағалау критерийі: -омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың қозғалыс мүшелерін анықтайды;
|
Дескриптор: - омыртқасыз және омыртқалы жануарлар- дың қозғалыс мүшелерін сәйкестендіреді – 2 балл; |
оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері |
||||||||||||||||
Сабақтың ортасы мағынаны жинақтау
|
Оқушыларға бұгінгі тақырып бойынша алған білімдерін жинақтау тапсырмасы беріледі. Биологиялық диктант. Инфузория туфельканың қозғалу мүшесіне –––––––––(кірпікшелер) жатады. Олар құрылысы талшықтарға өте ұқсас, бірақ едәуір қысқа әрі көп болады. ––––––––– (Жалған аяқтары) – дененің кез келген бөлігінде түзілетін жасуша цитоплазмасының томпаюы. Құрттарда алғаш рет дербес бұлшық ет жасушалары жабынмен бірігіп кететін бұлшық еттерден қабат түзіп, –––––––––– (тері-бұлшық ет қапшығы) жүйесін құрайды. Ағза өзіне суды жинап алып, содан кейін оны үлкен күшпен (қысыммен шапшып ағу) шығарса, дене қарама-қарсы бағытта қозғалатын болады. Бұл әдісті – ––––––––––– (реактивті қозғалу) деп атайды. Медузалар, сегізаяқтар, каракатицалар осылай жылжиды. |
Бағалау критерийі: - омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың қозғалыс мүшелерін зерделейді;
(Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы бағалау критерийі бойынша орындайды;)
|
Дескриптор: -бос орындарға тиісті сөздерді жазады – 2 балл; |
оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері |
||||||||||||||||
Сабақтың ортасы мағынаны бағалау |
Оқушыларға бұгінгі тақырып бойынша алған білімдерін бағалау тапсырмасы беріледі. Әр орындаған оқушы бағаланады. Тапсырма №1. Шындық және жалған
|
Бағалау критерийі: -бөлім бойынша жиынтық бағалау тапсырмасын зерделейді;
|
Дескриптор: -берілген тапсырмаларды орындайды; |
|
||||||||||||||||
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Кері байланыс
|
«Шульманның үш көмекшісі» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын тыңдайды. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.
|
Мұғалім оқушыларды Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.
|
|
Саралау Сабақтың тақырыбы оқушылардың қажеттілігіне, деңгейіне қарай құрастырылды. Саралаудың тәсілдері: Тапсырма
Қорытынды |
Критериалды бағалау Формативті бағалау |
Денсаулық сақтау, техника қауіпсіздігін сақтау. Оқушы жұмыс
кезінде белсенді қозғалыс
жасағанда абай бо Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |