Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
    Жануарлардың қозғалыс мүшелері. (Сабақ тақырыбы)


    Бөлім:

    «Қозғалыс»

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сыныбы: 7 «а,ә,б»

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Жануарлардың қозғалыс мүшелері.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    7.1.6.4 – омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың қозғалыс мүшелерін салыстыру;

    Сабақтың мақсаты:

    омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың қозғалыс мүшелерін салыстырады

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту


    І.Ұйымдастыру кезеңі:

    а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін «Жүректен жүрекке» әдісін пайдаланып, оқушылар бір- біріне жақсы тілектер айту арқылы бір-біріне жүрек береді;


    Оқушылар ұстазымен амандасады, жүректен жүрекке әдісі арқылы бір-бірлеріне жақсы тілектер айтады;

    Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.






    Жаңа сабаққа кіріспе

    Мағынаны білу


    « Суретті сөйлет» әдісі арқылы жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой талқылау.






    Мағынаны білу үшін суретті сөйлетеді, ой бөліседі, өз білгенін айтады;
















    Мақсаты: Функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

    Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады.




    Сабақтың ортасы мағынаны түсіну








    Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар беріледі.

    Жауынқұрты қалай қозғалады?

    Шаяндардың қозғалыс мүшелері.........болып табылады.

    Өрмекшілердің қозғалу тәсілдері туралы не білесіңдер?

    Жәндіктер қозғалу үшін.......пайдаланады?

    Балықтардың қозғалу ерекшеліктері қандай?

    Бақалардың қозғалу ерекшеліктері туралы айт...

    Бауырмен жорғалаушылар......қозғалады.

    Құстардың қозғалу ерекшеліктері туралы айт

    Сүтқоректілердің қозғалысы немен ерекшеленеді?

    (Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы сұраққа жауап беру арқылы орындайды;)


    Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

    Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.



    Сабақтың ортасы

    Мағынаны қолдану






    Оқушыларға жалпылама төмендегі қолдану тапсырмалары беріледі. «Мағынаны қолдану» айдарындағы тапсырманы дәптеріне жазады.

    Суретке қараңыз.

    (а) Қаңқалардың түрлерін анықтаңыз.

    (b) Қозғалыс мүшелерінің атауын жазыңыз.

    (с) Жануар түрлерінің қозғалуын сипаттаңыз.

    Бағалау критерийі:

    - Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың қозғалыс мүшелерін анықтайды;





    (Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы бағалау критерийі бойынша орындайды;)


    Дескриптор:

    - жануарлардың қаңқа түрлерін анықтайды

    – 2 балл;

    - жануарлардың қозғалыс мүшелерін анықтайды

    – 2 балл;

    - жануарлардың қозғалу үдерістерін сипаттайды – 2 балл;

    оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері

    Сабақтың ортасы мағынаны талдау




    Оқушыларға жалпылама төмендегі талдау тапсырмасы беріледі. Әр оқушы өз ойымен бөліседі.



    Сәйкестендір



    Амеба

    Реактивті қозғалу

    Жасыл эвглена

    Жүзбе қанаттар

    Кірпікшелі кебісше

    Қанаттары

    Ұлу

    Жалған аяқтары

    Балық

    Бүкіл денесі

    Құс

    Талшығы

    Жылан

    Кірпікшелері

    Кальмар

    Бауырымен



    Бағалау критерийі:

    -омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың қозғалыс мүшелерін анықтайды;





    Дескриптор:

    - омыртқасыз және омыртқалы жануарлар- дың қозғалыс мүшелерін сәйкестендіреді

    – 2 балл;

    оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері

    Сабақтың ортасы мағынаны жинақтау











    Оқушыларға бұгінгі тақырып бойынша алған білімдерін жинақтау тапсырмасы беріледі.

    Биологиялық диктант.

    Инфузория туфельканың қозғалу мүшесіне –––––––––(кірпікшелер) жатады. Олар құрылысы талшықтарға өте ұқсас, бірақ едәуір қысқа әрі көп болады. ––––––––– (Жалған аяқтары) – дененің кез келген бөлігінде түзілетін жасуша цитоплазмасының томпаюы. Құрттарда алғаш рет дербес бұлшық ет жасушалары жабынмен бірігіп кететін бұлшық еттерден қабат түзіп, –––––––––– (тері-бұлшық ет қапшығы) жүйесін құрайды. Ағза өзіне суды жинап алып, содан кейін оны үлкен күшпен (қысыммен шапшып ағу) шығарса, дене қарама-қарсы бағытта қозғалатын болады. Бұл әдісті – ––––––––––– (реактивті қозғалу) деп атайды. Медузалар, сегізаяқтар, каракатицалар осылай жылжиды.

    Бағалау критерийі:

    - омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың қозғалыс мүшелерін зерделейді;





    (Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы бағалау критерийі бойынша орындайды;)



    Дескриптор:

    -бос орындарға тиісті сөздерді жазады

    – 2 балл;

    оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері

    Сабақтың ортасы мағынаны бағалау

    Оқушыларға бұгінгі тақырып бойынша алған білімдерін бағалау тапсырмасы беріледі. Әр орындаған оқушы бағаланады.

    Тапсырма №1. Шындық және жалған

    Сипаттамасы

    Ш

    Ж

    Табиғаттың физикалық және химиялық факторларының әсер етуінен бүкіл организмнің орын ауыстыруы- таксис



    Настия- өсімдік мүшелерінде тургордың өзгеруіне

    байланысты маятник тәрізді немесе айналмалы қозғалыстың болуы, мысалы, мұртшалардың, өркен төбесінің және т.б. қозғалыстары



    Өсімдік мүшелерінің тітіркендіргішке қарай бағытталуына байланысты өсімдіктердің өсу реакциясы- тропизм



    Нутация- өсімдік бөліктерінің, мүшелерінің жасуша серпімділігінің немесе олардың өсуінің өзгеруінің нәтижесінде бағытсыз қозғалысы.





    Бағалау критерийі:

    -бөлім бойынша жиынтық бағалау тапсырмасын зерделейді;





    Дескриптор:

    -берілген тапсырмаларды орындайды;







    Сабақтың соңы

    Ой толғаныс.

    Кері байланыс









    «Шульманның үш көмекшісі» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын тыңдайды.

    Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

    Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

    Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.



    Мұғалім оқушыларды Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.













    Саралау

    Сабақтың тақырыбы оқушылардың қажеттілігіне, деңгейіне қарай құрастырылды.

    Саралаудың тәсілдері:

    Тапсырма

    • Дереккөздер

    • Қарқын

    Қорытынды

    Критериалды бағалау

    Формативті бағалау


    Денсаулық сақтау, техника

    қауіпсіздігін сақтау.

    Оқушы жұмыс кезінде белсенді қозғалыс жасағанда абай бо

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Кеулимжаева Замира Зимаханбетовна
    22 Мамыр 2023
    842
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ Жануарлардың қозғалыс мүшелері 7 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ Жануарлардың қозғалыс мүшелері 7 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Жануарлардың қозғалыс мүшелері: омыртқалы және омыртқасыз жануарлардың қозғалу мүшелері. "Суретті сөйлет" , "Сәйкестендіру" әдістері арқылы тапсырмалар беріледі.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
    Жануарлардың қозғалыс мүшелері. (Сабақ тақырыбы)


    Бөлім:

    «Қозғалыс»

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сыныбы: 7 «а,ә,б»

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Жануарлардың қозғалыс мүшелері.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    7.1.6.4 – омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың қозғалыс мүшелерін салыстыру;

    Сабақтың мақсаты:

    омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың қозғалыс мүшелерін салыстырады

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту


    І.Ұйымдастыру кезеңі:

    а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін «Жүректен жүрекке» әдісін пайдаланып, оқушылар бір- біріне жақсы тілектер айту арқылы бір-біріне жүрек береді;


    Оқушылар ұстазымен амандасады, жүректен жүрекке әдісі арқылы бір-бірлеріне жақсы тілектер айтады;

    Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.






    Жаңа сабаққа кіріспе

    Мағынаны білу


    « Суретті сөйлет» әдісі арқылы жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой талқылау.






    Мағынаны білу үшін суретті сөйлетеді, ой бөліседі, өз білгенін айтады;
















    Мақсаты: Функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

    Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады.




    Сабақтың ортасы мағынаны түсіну








    Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар беріледі.

    Жауынқұрты қалай қозғалады?

    Шаяндардың қозғалыс мүшелері.........болып табылады.

    Өрмекшілердің қозғалу тәсілдері туралы не білесіңдер?

    Жәндіктер қозғалу үшін.......пайдаланады?

    Балықтардың қозғалу ерекшеліктері қандай?

    Бақалардың қозғалу ерекшеліктері туралы айт...

    Бауырмен жорғалаушылар......қозғалады.

    Құстардың қозғалу ерекшеліктері туралы айт

    Сүтқоректілердің қозғалысы немен ерекшеленеді?

    (Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы сұраққа жауап беру арқылы орындайды;)


    Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

    Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.



    Сабақтың ортасы

    Мағынаны қолдану






    Оқушыларға жалпылама төмендегі қолдану тапсырмалары беріледі. «Мағынаны қолдану» айдарындағы тапсырманы дәптеріне жазады.

    Суретке қараңыз.

    (а) Қаңқалардың түрлерін анықтаңыз.

    (b) Қозғалыс мүшелерінің атауын жазыңыз.

    (с) Жануар түрлерінің қозғалуын сипаттаңыз.

    Бағалау критерийі:

    - Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың қозғалыс мүшелерін анықтайды;





    (Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы бағалау критерийі бойынша орындайды;)


    Дескриптор:

    - жануарлардың қаңқа түрлерін анықтайды

    – 2 балл;

    - жануарлардың қозғалыс мүшелерін анықтайды

    – 2 балл;

    - жануарлардың қозғалу үдерістерін сипаттайды – 2 балл;

    оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері

    Сабақтың ортасы мағынаны талдау




    Оқушыларға жалпылама төмендегі талдау тапсырмасы беріледі. Әр оқушы өз ойымен бөліседі.



    Сәйкестендір



    Амеба

    Реактивті қозғалу

    Жасыл эвглена

    Жүзбе қанаттар

    Кірпікшелі кебісше

    Қанаттары

    Ұлу

    Жалған аяқтары

    Балық

    Бүкіл денесі

    Құс

    Талшығы

    Жылан

    Кірпікшелері

    Кальмар

    Бауырымен



    Бағалау критерийі:

    -омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың қозғалыс мүшелерін анықтайды;





    Дескриптор:

    - омыртқасыз және омыртқалы жануарлар- дың қозғалыс мүшелерін сәйкестендіреді

    – 2 балл;

    оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері

    Сабақтың ортасы мағынаны жинақтау











    Оқушыларға бұгінгі тақырып бойынша алған білімдерін жинақтау тапсырмасы беріледі.

    Биологиялық диктант.

    Инфузория туфельканың қозғалу мүшесіне –––––––––(кірпікшелер) жатады. Олар құрылысы талшықтарға өте ұқсас, бірақ едәуір қысқа әрі көп болады. ––––––––– (Жалған аяқтары) – дененің кез келген бөлігінде түзілетін жасуша цитоплазмасының томпаюы. Құрттарда алғаш рет дербес бұлшық ет жасушалары жабынмен бірігіп кететін бұлшық еттерден қабат түзіп, –––––––––– (тері-бұлшық ет қапшығы) жүйесін құрайды. Ағза өзіне суды жинап алып, содан кейін оны үлкен күшпен (қысыммен шапшып ағу) шығарса, дене қарама-қарсы бағытта қозғалатын болады. Бұл әдісті – ––––––––––– (реактивті қозғалу) деп атайды. Медузалар, сегізаяқтар, каракатицалар осылай жылжиды.

    Бағалау критерийі:

    - омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың қозғалыс мүшелерін зерделейді;





    (Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы бағалау критерийі бойынша орындайды;)



    Дескриптор:

    -бос орындарға тиісті сөздерді жазады

    – 2 балл;

    оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері

    Сабақтың ортасы мағынаны бағалау

    Оқушыларға бұгінгі тақырып бойынша алған білімдерін бағалау тапсырмасы беріледі. Әр орындаған оқушы бағаланады.

    Тапсырма №1. Шындық және жалған

    Сипаттамасы

    Ш

    Ж

    Табиғаттың физикалық және химиялық факторларының әсер етуінен бүкіл организмнің орын ауыстыруы- таксис



    Настия- өсімдік мүшелерінде тургордың өзгеруіне

    байланысты маятник тәрізді немесе айналмалы қозғалыстың болуы, мысалы, мұртшалардың, өркен төбесінің және т.б. қозғалыстары



    Өсімдік мүшелерінің тітіркендіргішке қарай бағытталуына байланысты өсімдіктердің өсу реакциясы- тропизм



    Нутация- өсімдік бөліктерінің, мүшелерінің жасуша серпімділігінің немесе олардың өсуінің өзгеруінің нәтижесінде бағытсыз қозғалысы.





    Бағалау критерийі:

    -бөлім бойынша жиынтық бағалау тапсырмасын зерделейді;





    Дескриптор:

    -берілген тапсырмаларды орындайды;







    Сабақтың соңы

    Ой толғаныс.

    Кері байланыс









    «Шульманның үш көмекшісі» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын тыңдайды.

    Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

    Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

    Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.



    Мұғалім оқушыларды Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.













    Саралау

    Сабақтың тақырыбы оқушылардың қажеттілігіне, деңгейіне қарай құрастырылды.

    Саралаудың тәсілдері:

    Тапсырма

    • Дереккөздер

    • Қарқын

    Қорытынды

    Критериалды бағалау

    Формативті бағалау


    Денсаулық сақтау, техника

    қауіпсіздігін сақтау.

    Оқушы жұмыс кезінде белсенді қозғалыс жасағанда абай бо

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    География Тест 8 сынып
    22.05.2023
    842
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Кеулимжаева Замира Зимаханбетовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации