Материалдар / Ашық сабақ "Жақшасы бар өрнектегі амаладар реті" 1-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Жақшасы бар өрнектегі амаладар реті" 1-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға әдістемелік көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қазан 2020
374
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



САБАҚ:


Математика

Мұғалімнің аты-жөні

Алхамова Жемісгүл Алшынқызы

СЫНЫП:

1


Ортақ тақырыбы

Саяхат. Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті

Сабақтың тақырыбы

Жақшасы бар өрнектегі амалдар реті

Бөлім

1.2 Алгебра элементтері

Бөлімше

1.2.1 Санды жəне əріпті өрнектер

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)

1.2.1.6 екі амал арқылы орындалатын жақшамен және жақшасыз өрнектердің мәнін табу


Сабақ мақсаттары

Екі амал арқылы орындалатын жақшалы өрнектердің мәнін табады.

Жақшасы бар өрнекте амалдар ретін дұрыс орындайды.

Екі амал арқылы орындалатын жақшалы және жақшасыз өрнектерді өзі құрады, салыстырады.

Бағалау

критерийлері:

(күтілетін нәтиже)

1.Екі амал арқылы орындалатын жақшалы өрнектің мәнін таба біледі.

2. Жақшасы бар өрнектегі амалдарды дұрыс орындай алады..

3. Екі амал арқылы орындалатын өрнектерді өзі құрады, салыстыра алады.Өрнектегі амалдар ретін көрсетеді.

Тілдік мақсат

Жақшасы бар өрнектегі амалдар реті, өрнектің мәні деген ұғымдарды түсінеді.

Сөз тіркестері, терминдер

Жақшасыз өрнек, жақшалы өрнек, амалдар, өрнектің мәні

Коммуникативтік дагдылар

Айтылым-тыңдалым, оқылым-жазылым

Талқылауға арналған диалог


- Бір амалды өрнекте неше амал орындаймыз?

- Бір

- Екі амалды өрнекте неше амалды орындаймыз?

-Екі

-Жақшасыз өрнекте амалдарды қалай орындаймыз?

-Солдан оңға қарай орындаймыз

- Жақшалы өрнекте амалдарды қалай орындаймыз?

- Алдымен жақшаның ішін, содан кейін жақшаның сыртын орындаймыз.

Құндылықтарды дарыту:

Ынтымақтастық жұптық, топтық жұмыстарда көрініс табады

Пәнаралық байланыс

Дене шынықтыру: 1-ші және 3-ші жұмыстарда спорт пен ұлттық ойында айқын көрінеді.

Жаратылыстану: 3-жұмыста асық туралы әңгімеде кездеседі

АКТ қолдану дағдылары

Ресурстар

Интерактивті тақта


оқулық, смайликтер, асықтар,карточкалар, тал суреті, жапырақ шаблондары

Алдыңғы оқу

Екі амалды өрнектер




Жоспар











Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар

Ресурстар

Басталуы





Жағымды көңіл-күй қалыптастыру:«Позитивті шумақ»

Мақсаты: Әрбір қатысушының сабаққа белсенді қатысуына қолдау көрсету.

Біз ақылды баламыз,

Білімге жетті санамыз.

Ойлап түрлі өрнектің

Жауабын тез табамыз.


Жаңа сабақты ашу. Оқу мақсатын хабарлау.

Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.

Жақшалы өрнекте алдымен жақша ішіндегі амал орындалады. Сосын жақша сыртындағы амал орындалады.

Интербелсенді тақта




(Балалар жақсы көңіл-күймен шумақтың жолдарын қайталайды)

Ортасы

1-тапсырма.

Сабақ мақсаты: Екі амал арқылы орындалатын жақшалы өрнектердің мәнін табады.

Белсенді әдіс: Жеке, жұптық жұмыс. “Домино”ойыны

Ойлау деңгейі: Білу,түсіну

Коммуникативті дағды:тыңдалым-айтылым

Күтілетін нәтиже:Екі амал арқылы орындалатын жақшалы өрнектің мәнін таба біледі.


Нұсқаулық: Санды өрнекті оқы. Оның мәнін тап.Екі амалды жақшалы өрнек құр.

-Біз қыста сырғанағанды ұнатамыз. Сырғанау – денсаулыққа пайдалы. Шана, шаңғы, конькимен сырғанауға болады. Қане, мына шаңғышы балалар жарысына өрнектердің мәнін тауып көмектесейік.

1- жұп 2- жұп

12+8=20 20-3=17 17+3=20. 20-11=9

(12+8)-3=17 (17+3)-11=9

30-10=20. 20-7=13. 40-30=10 20+10=30

(30-10) - 7=13. 20+(40-30)=30

Дескриптор:

1.Амалды орындай алады.

2.Амалдарды біріктіріп жақшалы өрнек құрады.

3.Өрнектің мәнін таба алады.


Бекіту сұрақтары:

- Алдымен орындалатын амал немен қоршалған?

- Жақшасы жоқ өрнекте алдымен қай амал орындалады?

ҚБ. «Бас бармақ» әдісі арқылы


2-тапсырма

Сабақ мақсаты: Жақшасы бар өрнекте амалдар ретін дұрыс орындайды.

Белсенді әдіс: Ұжымдық жұмыс.«Кері дизайн» әдісі

Ойлау деңгейі: білу, түсіну , қолдану

Коммуникативті дағды: тыңдалым-айтылым, жазылым, оқылым.

Күтілетін нәтиже: Өрнекке сай есеп құрып, өрнектегі амалдарды дұрыс орындайды.


Нұсқаулық: Өрнекке сай көрнекілікпен есептің шартын құрастыр.Шартына сай есептің мәтінін құрастыр.Есептің сұрағын бер.

(

10


14-10)+4=8



?

4





Оқушының болжамды жауабы:

Анар сөмкедегі 14 алмұрттан 10 алмұртты алып тастады. Кейін сөмкеге 4 алма салды.Сөмкеде барлығы неше жеміс болды?


Дескриптор:

1.Өрнекке сай көрнекілікпен есептің шартын құрады.

2.Шартына сай есептің мәтінін құрады.

3.Мәтінге сай есептің сұрағын береді.

Бекіту сұрағы:

-Есепті неше амалмен орындадың?


ҚБ.«Смайликтер» әдісі арқылы


3-тапсырма

Сабақ мақсаты: Екі амал арқылы орындалатын жақшалы және жақшасыз өрнектерді өзі құрады, салыстыра алады.

Белсенді әдіс: Топтық жұмыс.«Ханталапай» ойыны

Ойлау деңгейі: қолдану, талдау, жинақтау

Саралау: Қарқын тәсілі

Коммуникативті дағды:тыңдалым –айтылым, оқылым,жазылым

Күтілетін нәтиже: Екі амал арқылы орындалатын жақшалы және жақшасыз өрнектерді өзі құрады, салыстыра алады.


Нұсқаулық: Өрнек құр. Мәнін тап. Жақшалы жане жақшасыз өрнектерді салыстыр.Амалдар ретін көрсет



А тобы

Қызыл асық алғандар: Екі амалды өрнек құрады, мәнін табады.

12-7- 5=0

Енді екінші амалды жақшаға алып, өрнектің мәнін табады.

12-(7-5)=10

Дескриптор:

1.Екі амалды өрнек құра алады.

2. Өрнектің мәнін дұрыс таба алады.


В тобы

Сары асық алғандар: Жақшалы жане жақшасыз өрнектерді салыстырады.

16+4-5=15 (16+4)-5 =15

18-8+5=15. 18-(8+5)=5

12-6-4=2. 12-(6-4)=10


Дескриптор:

1.Қосу амалын біледі

2.Азайту амалын біледі

3. Екі өрнекті салыстыра алады.


С тобы:

Жасыл асық алғандар:Тапсырманы өрнек түрінде жазып, мәнін табады. Амалдар ретін көрсетеді

10 мен 5-тің қосындысынан 3-ті азайт.

6-ға 4-пен 3-тің қосындысын қос.

4 пен 3-тің айырмасына 3 пен 2 нің қосындысын қос.


Дескриптор:

1.Өрнекті дұрысжазаалады

2. Өрнекті дұрыс оқиды

3. Өрнектің мәнін дұрыс табаалады.

4.Амалдар ретін көрсете алады.


Бекіту сұрақтары

- Екі амалды жақшалы өрнекте қай амал бірінші орындалады?

- Қай амал екінші орындалады?


ҚБ: «Шапалақтау» әдісі арқылы


Оқулық



Домино карточкалары











































Жемістер,сөмке суреті




















смайликтер





Дорба,

Түсті асықтар

Карточкалар

Аяқталуы

Кері байланыс

Білдім. Не үйрендім? Нені білгім келеді?


Бағалау: Бақылау парағы арқылы








Көлік суреттері









Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!