1-тапсырма.
Сабақ мақсаты: Екі амал арқылы
орындалатын жақшалы өрнектердің мәнін
табады.
Белсенді әдіс: Жеке, жұптық
жұмыс. “Домино”ойыны
Ойлау деңгейі:
Білу,түсіну
Коммуникативті
дағды:тыңдалым-айтылым
Күтілетін нәтиже:Екі амал
арқылы орындалатын жақшалы өрнектің мәнін таба
біледі.
Нұсқаулық: Санды өрнекті оқы. Оның мәнін
тап.Екі амалды жақшалы өрнек құр.
-Біз қыста сырғанағанды
ұнатамыз. Сырғанау – денсаулыққа пайдалы. Шана, шаңғы, конькимен
сырғанауға болады. Қане, мына шаңғышы балалар жарысына өрнектердің
мәнін тауып көмектесейік.
1- жұп 2-
жұп
12+8=20 20-3=17 17+3=20.
20-11=9
(12+8)-3=17
(17+3)-11=9
30-10=20. 20-7=13. 40-30=10
20+10=30
(30-10) - 7=13.
20+(40-30)=30
Дескриптор:
1.Амалды орындай
алады.
2.Амалдарды біріктіріп жақшалы
өрнек құрады.
3.Өрнектің мәнін таба
алады.
Бекіту
сұрақтары:
- Алдымен орындалатын амал
немен қоршалған?
- Жақшасы жоқ өрнекте алдымен
қай амал орындалады?
ҚБ. «Бас бармақ» әдісі
арқылы
2-тапсырма
Сабақ мақсаты: Жақшасы бар
өрнекте амалдар ретін дұрыс
орындайды.
Белсенді әдіс: Ұжымдық
жұмыс.«Кері дизайн» әдісі
Ойлау деңгейі: білу, түсіну ,
қолдану
Коммуникативті дағды:
тыңдалым-айтылым, жазылым, оқылым.
Күтілетін нәтиже: Өрнекке сай
есеп құрып, өрнектегі амалдарды дұрыс
орындайды.
Нұсқаулық: Өрнекке сай
көрнекілікпен есептің шартын құрастыр.Шартына сай есептің мәтінін
құрастыр.Есептің сұрағын бер.
(
10
14-10)+4=8
?
4
Оқушының болжамды
жауабы:
Анар сөмкедегі 14 алмұрттан 10
алмұртты алып тастады. Кейін сөмкеге 4 алма салды.Сөмкеде барлығы
неше жеміс болды?
Дескриптор:
1.Өрнекке сай көрнекілікпен
есептің шартын құрады.
2.Шартына сай есептің мәтінін
құрады.
3.Мәтінге сай есептің сұрағын
береді.
Бекіту
сұрағы:
-Есепті неше амалмен
орындадың?
ҚБ.«Смайликтер» әдісі
арқылы
3-тапсырма
Сабақ мақсаты: Екі амал арқылы
орындалатын жақшалы және жақшасыз өрнектерді өзі құрады, салыстыра
алады.
Белсенді әдіс: Топтық
жұмыс.«Ханталапай» ойыны
Ойлау деңгейі: қолдану,
талдау, жинақтау
Саралау: Қарқын
тәсілі
Коммуникативті дағды:тыңдалым
–айтылым, оқылым,жазылым
Күтілетін нәтиже: Екі амал
арқылы орындалатын жақшалы және жақшасыз өрнектерді өзі құрады,
салыстыра алады.
Нұсқаулық: Өрнек құр. Мәнін
тап. Жақшалы жане жақшасыз өрнектерді
салыстыр.Амалдар ретін
көрсет
А
тобы
Қызыл асық алғандар: Екі
амалды өрнек құрады, мәнін табады.
12-7-
5=0
Енді екінші амалды жақшаға
алып, өрнектің мәнін табады.
12-(7-5)=10
Дескриптор:
1.Екі амалды өрнек құра
алады.
2. Өрнектің мәнін дұрыс таба
алады.
В
тобы
Сары асық алғандар: Жақшалы
жане жақшасыз өрнектерді
салыстырады.
16+4-5=15 (16+4)-5
=15
18-8+5=15.
18-(8+5)=5
12-6-4=2.
12-(6-4)=10
Дескриптор:
1.Қосу амалын
біледі
2.Азайту амалын
біледі
3. Екі өрнекті салыстыра
алады.
С
тобы:
Жасыл асық алғандар:Тапсырманы
өрнек түрінде жазып, мәнін табады. Амалдар ретін
көрсетеді
10 мен 5-тің қосындысынан 3-ті
азайт.
6-ға 4-пен 3-тің қосындысын
қос.
4 пен 3-тің айырмасына 3 пен 2
нің қосындысын қос.
Дескриптор:
1.Өрнекті
дұрысжазаалады
2. Өрнекті дұрыс
оқиды
3. Өрнектің мәнін дұрыс
табаалады.
4.Амалдар ретін көрсете
алады.
Бекіту
сұрақтары
- Екі амалды жақшалы өрнекте
қай амал бірінші орындалады?
- Қай амал екінші
орындалады?
ҚБ: «Шапалақтау» әдісі
арқылы
|