Мектеп: Шідерті орта мектебі |
Пән: МатематикаБөлім: Алгебра элементтері |
Сабақ тақырыбы: Жақшасы бар өрнектердегі амалдар реті
|
Күні: 1.06.2018 | Мұғалімнің есімі: Шаймерденова Салтанат Макимовна
|
Сынып: 1 | Қатысқандар саны: 24 | Қатыспағандар саны:
|
Сабаққа негізделген оқу мақсаты
| 1.2.1.6. Екі амал арқылы орындалатын жақшамен және жақшасыз берілген өрнектердің мәнін табу, амалдардың ретін анықтау |
Сабақ мақсаттары: | Барлық оқушылар: Жақшалы өрнектегі амалдардың орындалу ретін біледі.Көптеген оқушылар: Екі амалды жақшалы және жақшасыз өрнектердің мәнін табады.Кейбір оқушылар:Жақшалы және жақшасыз өрнектерді өздігінен құрастыра алады. |
Бағалау критерийлері:
| Екі амалды жақшалы және жақшасыз өрнектерде арифметикалық амалдардың орындалу тәртібін анықтау, олардың мәнін табу. |
Тілдік мақсаттар | Тілдік дағдылар: Оқушылар жақшамен берілген екі амалды өрнектерді оқып жаза алады. |
| Терминология: Амалдар реті – порядок действий, жақша - скобка |
| Сөз тіркестері: Екі амалды жақшалы және жақшасыз өрнектерде амалдар қандай ретпен орындалады? |
Құндылықтарды дарыту | Сыйластық, өзара түсіністік құндылықтарды қалыптастыру. |
Пәнаралық байланыстар | Әдебиеттік оқу |
АКТ қолдану дағдылары | Интербелсенді тақта |
Алдыңғы оқу/ Бастапқы білім | Екі амалды өрнектер |
Жоспар |
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар | Ресурстар |
Басталуы | Психологиялық ахуал.«Арқаға жазылған комплименттер» ойсергек.Әр оқушының арқасына түйрегішпен А4 форматындағы қағаз бекітіледі. Оқушылар сынып ішін аралап жүріп, бір-бірінің арқаларындағы қағаздарға жылы, жұмсақ сөздер жазып, бірін-бірі мақтайды. 2-3 минуттан кейін олар қағаздарын алып, шағын топ ішінде бір-біріне жазылған комплименттерді оқып береді.Топқа бөлу. Сандар, амалдар, жақшалар жазылған қима қағаздарды таңдап, үш топқа бөлінеді.Топқа бөлінген әр топ өзіне ауызша сипаттама беріп шығады.«Миға шабуыл» әдісі1 – тапсырма.(Ұ) Тақтада көрсетілген өрнектерді қарап, оқушылар топ ішінде берілген өрнектерді қандай екі топқа бөлуге болатынын табу керек. Дескриптор:1. Жақшалы және жақшасыз өрнектерді бір-бірінен ажыратады.2. Жақшалы және жақшасыз өрнектердегі амалдардың орындалу ретін айтады.Бағалау. «Білім желкені» әдісі |
Сандар, амалдар, жақшалар жазылған қима қағаздар
|
Ортасы
Саралау
| 2 – тапсырма. (ЖЖ)«Ойды жинақтау» әдісіТапсырма тәсілі арқылы (А)Екі амалды жақшалы өрнектегі амалдардың орындалу ретін көрсет.Дескриптор.1. Екі амалды жақшалы өрнектегі амалдардың орындалу ретін көрсетеді.Бағалау. «Жұдырық - алақан» әдісі В) Берілген өрнектің мәнін есептеуДескриптор.1. Берілген өрнектегі амалдардың орындалу ретін көрсете отырып, мәнін есептейді.Бағалау. «Жұдырық - алақан» әдісіС)Екі амалды жақшалы өрнекті есептеудің алгоритмін құрастыр.Дескриптор.1. Екі амалды жақшалы өрнекті шешу алгоритмін құрастырады.Бағалау. «Жұдырық - алақан» әдісі
(Ж) 3– тапсырма. «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісіӘр оқушы себеттерден сандар жазылған 3 парақша, жақшасы бар екі парақша, тең таңбасы бар бір парақша және арифметикалық амалдар жазылған екі парақшаны алуды ұсынып, жақшамен берілген санды өрнек құрастыру.Дескриптор.1. Жақшалы санды өрнек құрастырады.2. Амалдардың орындалу ретін біледі.3. Өрнектің мәнін табады.Бағалау. «Сәттілік баспалдағы» әдісі 4 – тапсырма. «Жоғалған жақшалар» әдісі(Т) Жақшаларды қой. Жақшаларды орнына қойғанда өрнектің алдын ала берілген мәні шығатындай етіп қою керек. Дескриптор.1. Санды өрнектегі жақшаның мағынасын түсінеді.2. Өрнектегі тиісті жерге жақшаны қояды.Бағалау. «Мадақтау сэндвичі» әдісі
| Слайд №1 |
Аяқталуы
| Рефлексиялық шеңбер тәсіліОқушылар шеңберленіп орындықтарға отырады. Мұғалім оларға рефлексияны шақыратын мынандай сұрақтар қояды. Сабақ барысындағы көңіл – күйіңіз қандай? Неліктен?Бүгін не білдіңдер?Сендер үшін не жаңалық болды?Сабаққа қатысуыңызды қалай бағалайсыз?Сабақта қандай қиындықтар туындады? |
|
Саралау – Балаларға қалай көмектесесіз? Қабілетті балаларға қандай тапсырмалар бересіз?
Тапсырма тәсілі арқылы «Ойды жинақтау әдісі»
|
Бағалау – оқушылардың білімдерін қадағалауды қалай жоспарлайсыз?
«Білім желкені» әдісі«Жұдырық - алақан» әдісі«Сәттілік баспалдағы» әдісі «Мадақтау сэндвичі» әдісі
| Денсаулық пен қауіпсіздік сақтау шараларыАКТҚұндылықтар
АКТ мен жұмыс барысында қауіпсіздік ережелерін сақтау
|