Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ Жаратылыстану
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі
«------------------------- орта мектебі» КММ
Қысқа мерзімді жоспар
Жаратылыстану 10-сабақ
Бөлім: |
Заттар және олардың қасиеттері. Ауа мен су |
|
Мұғалімнің аты-жөні |
|
|
Күні: |
|
|
Сынып: 3 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
Заттар қандай болады? |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
3.3.1.1 заттарды шығу тегі және агрегаттық күйі бойынша жіктеу |
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: заттарды шығу тегі және агрегаттық күйі бойынша жіктей алады. Көптеген оқушылар: заттардың шығу тегі мен агрегаттық күйіне анықтама бере алады және табиғи, жасанды заттарды ажырата алады; Кейбір оқушылар: табиғи және жасанды заттарды тәжірибе жасау арқылы ажыратып дәлелдейді. |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Ұйымдастыру, өзін – өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру 8 мин |
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру ширату жаттығуларымен өтеді. Күлім қағып қолымды 1,2,3 деп соғайын Қатар тұрған көршіме, Мен қолымды бұлғаймын. Қарсы тұрған досыма Мен қолымды бұлғаймын. Өткен тақырыпқа шолу және жаңа тақырыпты ашу «Серпілген сауалдар» әдісімен өтеді: -Мұрын қандай қызмет атқарады? -Суық тигенде неліктен мұрыннан су ағады? -Адамның дене қызуы қай кезде көтерілуі мүмкін? -Ауырғаннан кейін адам неге өзн әлсіз сезінеді? Ас бөлмесін неге үнемі таза ұстау керек? -Неге ас ішер алдында қолды жуу керек? -Айналадан не көріп тұрсыңдар? -Терезеден не көріп тұрсыңдар? -Алтынды сұйыққа, ал суды қатты затқа айналдыруға бола ма? -Біз тыныс алатын ауа неден құралады? -Біздің үйімізге су қайдан келеді? - Олай болса, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы не туралы болады деп ойлайсыңдар? Сабақ мақсаты жария етіледі. |
Допты қағып алады. Сұраққа жауап береді. Тақырыпты шығарады. |
Оқу тапсырмасын орындаған оқушыны «Ауызша мадақтау» әдісімен бағалау. Жауабын толықтыру, тиімді кері байланыс жасау. |
доп |
Жаңа білім 15 мин 2 мин Бекіту 15 мин |
(Ұ) 1- тапсырма «Еркін әңгіме» әдісімен орындалады.дәптермен жұмыс болады. -Дене дегеніміз не?( Бізді қоршаған барлық нысан дене д.а ) -Жасанды заттар дегеніміз не?(Адам өзі жасайды) -Табиғи денелерді атаңдар. (су, ағаш, тұз, алтын) -Табиғи дене дегеніміз не?(Табиғатта дайын күйде кездесетін заттар) -Жасанды заттарды ата? (пластмасса, резеңке,шыны) - Дене мен заттың айырмашылығы неде деп ойлайсың? Дене заттан құралатынын және дене мен заттың айырмашылығын айту. Мысалдар келтіру Саралаудың «Тапсырма» тәсілі жүзеге асады. Кейбір оқушыға: - Табиғи және жасанды заттарды тәжірибе жасау арқылы ажыратып дәлелде. Сергіту сәтінде «Ертегілер» әніне билейді.
(Т, Д) 2-тапсырмада «Атаулар туралы үш сұрақ» әдісімен жүзеге асырылады. А) Заттардың табиғи және жасанды түрлерін анықтап, қайда? қандай? қалай? деген сұрақтарға жауап беріңдер. - Сынып бөлмесінен табиғи заттардан жасалған 5 дене, жасанды заттардан жасалған 5 дене тауып жазыңдар. Ә) Мәтінмен жұмыс. |
- Денелер мен заттарды ажыратады. Сұрақтарға жауап береді. Мысалдар келтіреді.
Билеп сергиді.
Бақылайды. Сұрақтарға жауап іздеп, жауап береді. |
Дескриптор: -- Денелер мен заттарды ажыратады, сұрақтарға жауап береді-2балл. -Мысалдар келтіреді-2балл. Дескриптор: - Заттардың түрлерін анықтап, қайда? қандай?қалай? деген сұрақтарға жауап береді-3балл. - Табиғи заттардан жасалған 5 дене, жасанды заттардан жасалған 5 дене тауып жазады-3балл. |
Оқулық сурет Оқулық бақылауға қажетті құралдар |
Кері байланыс 5 мин |
Кері байланысты «Менің сөзім» әдісі арқылы береді. Оқу тапсырмасы: Мәтінді түсініп оқу. |
Түсінгені туралы ой қорытады. Тапсырманы жазып алады. |
ҚБ қойылады. |
|
Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі
«------------------------- орта мектебі» КММ
Қысқа мерзімді жоспар
Жаратылыстану 11-сабақ
Бөлім: |
Заттар және олардың қасиеттері. Ауа мен су |
|
Мұғалімнің аты-жөні |
|
|
Күні: |
|
|
Сынып: 3 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
Қатты, сұйық және газ тәрізді заттар. |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
3.3.2.1 ауаның құрамын сипаттау; 3.3.2.2 ауаның жануды қолдайтын қасиетін сипаттау |
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: ауаның құрамын және жануды қолдайтын қасиетін сипаттай алады. Көптеген оқушылар: заттың қатты, сұйық және газ күйін мысалдармен дәлелдей алады. Кейбір оқушылар: тақырып бойынша сұрақтар құрастырып, жауап бере алады. |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Ұйымдастыру, өзін – өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру 8 мин |
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру ширату жаттығуларымен өтеді. Өткен тақырыпқа шолу және жаңа тақырыпты ашу «Жедел жауап» әдісімен өтеді: - Өткен сабақта қандай тақырыпты өттік? -Дене дегеніміз не? -Жасанды заттар дегеніміз не? -Табиғи денелерді атаңдар. -Табиғи дене дегеніміз не? -Жасанды заттарды ата? - Дене мен заттың айырмашылығы неде деп ойлайсың? -Суреттерде нелер бейнеленген? олардың арасында қандай байланыс бар? -Неліктен бір зат әртүрлі болып көрінеді? -Заттардың үш күйі болады. Бүгінгі сабағымызда қатты, сұйық, газ тәрізді заттар туралы оқып білетін боламыз. Сабақ мақсаты жария етіледі. |
Өткен тақырыпқа қатысты сұрақтарға жауап береді. Тақырыпты шығарады. |
Оқу тапсырмасын орындаған оқушыны «Ауызша мадақтау» әдісімен бағалау. Жауабын толықтыру, тиімді кері байланыс жасау. |
|
Жаңа білім 15 мин 2 мин Бекіту 15 мин |
(Ұ) 1- тапсырма «Еркін әңгіме» әдісімен орындалады. Дәптермен жұмыс болады. А) Сөздік жұмысы. Сұйық, қатты, газ тәрізді. Ә) Суретпен жұмыс: Заттарды ата. -Оларды топтастыр. Топтарды ата. Б) Зерттеу: Түрлі күйдегі заттар қандай қасиеттерге ие болады?
Заттардың үдеріске дейінгі және кейінгі күйін сипатта. Шай мен сүт үдеріс барысында қандай өзгеріске түсті? Оларда зат күйінің ауысуынан басқа қандай өзгерістер болды? Саралаудың «Тапсырма» тәсілі жүзеге асады. Кейбір оқушыға: -Тақырып бойынша сұрақтар құрастырып, жауап бер. Сергіту сәтінде «Жаяу» әніне билейді
(Т, Д) 2-тапсырмада «Бізде бір ой бар...» әдісі арқылы жүзеге асырылады. А) Ойлан. Кез келген зат үш күйде бола ала ма? Қалай ойлайсың? -Заттың қатты, сұйық және газ күйіне мысалдар келтір. Ә) Мәтінмен жұмыс. 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |