Ұйымдастыру,
Өткен білімді еске
түсіру
8 мин
|
«Миға шабуыл» ойынымен сабақты
бастау.
4 сурет, 1 жауап
Экранда көріп отырған
суреттерден бір ғана жауап болу
керек?
Балалар біз кітаптың екінші
бөлімін Табиғат ресурстарымен
бастадық.
Табиғат ресурстарына нелер
жатады.
Өткен сабақтан алған
біліміміздщі тексерейік.
1. Адамға топырақ не үшін
қажет?
2.Шұбалшынның қандай пайдасы
бар?
3. Топырақ астында
тіршілік
ететін жануарларды ата.
4. Топырақ тек
жануарларға
ғана қажет пе?
5. Қарашірік деген не?
|
Оқушылардың
жауабы:
Топырақ
Жер, су, ауа,
топырақ.
Оқушылар сұрақтарға жауап
береді.
|
Мақап,
мадақтау
|
Слайд,
Оқулық,
слайд
|
|
Негеш пеп Эвриканың
тапсырмасын орындауымыз қажет.
Біз өткен сабақта топырақтың
құрамын анықтаған болатынбыз.
-
Топырақтың құрамындағы ауаны
зерттеу
/стаканға топырақты саламыз,
оның үсіне су құямыз. Егер су бетіне көпіршік шықса демпек
құрамында ауа бар/
-
Топырақтың құрамындағы суды
зерттеу
/ топырақты ыдысқа саламыз.
Бетін шыны ыдыспен бекітеміз. Оның асына от қойып қыздырамы. Қызған
топырақтан бу шығып, шыны буланады. Демек топырақтың құрамында су
бар/
-
Топырақтың құрамындағы құм м
ен сазды зерттеу
/ топырақты суға араластырып
тұнғанша күтеміз. Судың түбіне саз бен құм тұнады. Топырақтың
құрамында құм м ен саз бар./
-
Топырақтың құрамындағы
минералды тұзды зерттеу
/Үшінші эксперимен жасаған
ыдыстан су алып шыныға бір, екі
тамшы тамызып отта қыздырамыз.
Отта қызған шынының бетінде тұз пайда болады. Демек құнарлы
топырақтың құрамында минералды тұз
бар/
-
Топырақтың құрамындағы
қарашірікті зерттеу
/ құнарлы топырақты алып отта
қыздырамыз. Егер күйген иіс шықса демек топырақтың құрамында
қарашірік бар/
Эксперименттің нәтижесін
оқушылармен бірге талқылау
Балалар эксперимен жасаған
топырағымыз құнарлы ма жоқ па?
Егер құнарлы болса осы
топырақты келесі сабақта пайдаланып мына көкөністерді егетін
боламыз
ҚОРЫТЫНДЫ:
Топырақ қандай жағдайда
бүлінеді
|
Оқушылар топырақтың құрамын
анықтайды.
Оқушыларға зерттеу қағазы
ұсынылады. Оқушылар Топырақтың құрамын тауып жазады. Эксперимент
жасағанда топырақтың құрамындағы бар заттарға белгі қойып
отырады.
Оқушылар эксперименттен
көргендерін, қызық жайттарды айтып
отырады.
Оқушылар суретке қарап
жауаптарын ұсынады
|
Мақтап,
мадақтау
Үздіксіз мақтап
отыру
Жарайсың!
|
Қима
қағаз
Қима
қағаз
Слайд
Слайд
Қима
қағаз
Сурет
|