Материалдар / Ашық сабақ Жаратылыстану 3 сынып Топырақтың қандай қасиеті бар?
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ Жаратылыстану 3 сынып Топырақтың қандай қасиеті бар?

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ. Жаратылыстану. 3 сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қаңтар 2024
212
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар


      Жаратылыстану

Бөлім:

Заттар және олардың қасиеті. Табиғат ресурстары

Мұғалімнің аты-жөні


Күні:


Сынып: 3

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Топырақтың қандай қасиеті бар?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

3.3.4.2 - Топырақтың негізгі қасиеттерін анықтау;

3.1.2.3 - экспериментті жоспарлау және жүргізу;

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: топырақтың негізгі құрамын сипаттай алады.

3.1.2.3 - экспериментті жоспарлап жүргізе алады

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру,











Өткен білімді еске түсіру


8 мин

«Миға шабуыл» ойынымен сабақты бастау.

4 сурет, 1 жауап

Экранда көріп отырған суреттерден бір ғана жауап болу керек?



Балалар біз кітаптың екінші бөлімін Табиғат ресурстарымен бастадық.

Табиғат ресурстарына нелер жатады.

Өткен сабақтан алған біліміміздщі тексерейік.

1. Адамға топырақ не үшін қажет?

2.Шұбалшынның қандай пайдасы бар?

3. Топырақ астында тіршілік

ететін жануарларды ата.

4. Топырақ тек жануарларға

ғана қажет пе?

5. Қарашірік деген не?


Оқушылардың жауабы:

Топырақ









Жер, су, ауа, топырақ.











Оқушылар сұрақтарға жауап береді.


Мақап, мадақтау





Слайд,











Оқулық, слайд


Жаңа білім

15 мин







Оқушыларды жаңа сабақтың мақсатымен таныстыру

МАҚСАТЫ:

Топырақтың негізгі қасиеттерін анықтау;

Экспериментті жоспарлау және жүргізу;



Оқулық











Зерттеу


Балалар бізге Негеш пен Эврика тапсырма беріпті. Қане бәріміз экранға назар аударайық

Оқушылар Негеш пен Эвриканың берген тапсырмасын мұқият тыңдайды.


Мультфильм көрсету


Қауіпсіздік ережесі:


Оқушылар қажетті құралдарды киеді.


Қауіпсіздік ережесіне арналған құралдар


Негеш пеп Эвриканың тапсырмасын орындауымыз қажет.

Біз өткен сабақта топырақтың құрамын анықтаған болатынбыз.


  1. Топырақтың құрамындағы ауаны зерттеу

/стаканға топырақты саламыз, оның үсіне су құямыз. Егер су бетіне көпіршік шықса демпек құрамында ауа бар/

  1. Топырақтың құрамындағы суды зерттеу

/ топырақты ыдысқа саламыз. Бетін шыны ыдыспен бекітеміз. Оның асына от қойып қыздырамы. Қызған топырақтан бу шығып, шыны буланады. Демек топырақтың құрамында су бар/

  1. Топырақтың құрамындағы құм м ен сазды зерттеу

/ топырақты суға араластырып тұнғанша күтеміз. Судың түбіне саз бен құм тұнады. Топырақтың құрамында құм м ен саз бар./

  1. Топырақтың құрамындағы минералды тұзды зерттеу

/Үшінші эксперимен жасаған ыдыстан су алып шыныға бір, екі

тамшы тамызып отта қыздырамыз. Отта қызған шынының бетінде тұз пайда болады. Демек құнарлы топырақтың құрамында минералды тұз бар/

  1. Топырақтың құрамындағы қарашірікті зерттеу

/ құнарлы топырақты алып отта қыздырамыз. Егер күйген иіс шықса демек топырақтың құрамында қарашірік бар/



Эксперименттің нәтижесін оқушылармен бірге талқылау


Балалар эксперимен жасаған топырағымыз құнарлы ма жоқ па?

Егер құнарлы болса осы топырақты келесі сабақта пайдаланып мына көкөністерді егетін боламыз

ҚОРЫТЫНДЫ:

Топырақ қандай жағдайда бүлінеді

Оқушылар топырақтың құрамын анықтайды.








Оқушыларға зерттеу қағазы ұсынылады. Оқушылар Топырақтың құрамын тауып жазады. Эксперимент жасағанда топырақтың құрамындағы бар заттарға белгі қойып отырады.




Shape1


















Оқушылар эксперименттен көргендерін, қызық жайттарды айтып отырады.







Оқушылар суретке қарап жауаптарын ұсынады

Мақтап, мадақтау


























Үздіксіз мақтап отыру





















Жарайсың!














Қима қағаз











Қима қағаз







Слайд








Слайд











Қима қағаз












Сурет


Кері байланыс

5 мин

Балалар сабақ ұнаса осы шелекті топырақпен толтырамыз

Түсінгені туралы айтады.

Және шелекті топырақпен толтырады.

ҚБ қойылады.

Шелек қима қағаз



Тексерді:






Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!