Материалдар / Ашық сабақ жаратылыстану 4 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ жаратылыстану 4 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Металдар қандай болады? Ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Мамыр 2023
264
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

« Келісемін »

директордың оқу ісі жөніндегі

орынбасары _______________Маженбаева Э.А

Білім беру ұйымының атауы

141 ЖББМ

Пәні:

Жаратылыстану

Бөлім:

Заттар және олардың қасиеттері.Табиғат ресурстары

Педагогтің аты-жөні:

Төлеген С.О

Күні:

04.03.2022

Сынып: 4 д

Қатысушылар саны: 25

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

47 сабақ. Металдар қандай болады?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

4.3.4.3 пайдалы қазбаларды сақтау және үнемді қолданудың жолдарын ұсыну

4.1.2.2 алынған нәтижені оқушы таңдаған формада ұсыну

Сабақтың мақсаты

Түсті металдардың түрлерімен танысады, олардың таралу аймақтарын анықтайды

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдас

тыру

2 мин












Өзін-өзі тексеру

5 мин



Өткен білімді еске түсіру












Жаңа білім












1

































Бекіту























































Кері байланыс


Сабаққа дайындық

Психологиялық ахуалды жақсарту

Терең ғылым саланың

Тегі деп ой сананың

Маңыз беріп оқимын

Жаратылыстану сабағын

Топтастыру

1-топ.Жанғыш пайдалы қазбалар

2-топ.Кенсіз пайдалы қазбалар

3-топ.Кенді пайдалы қазбалар

4-топ Түсті маталдар

Өткенді пысықтау https://wordwall.net/ru/resource/29583457/4-%d0%b4-%d1%81%d1%8b%d0%bd%d1%8b%d0%bf-%d1%82%d1%96%d0%b7%d1%96%d0%bc%d1%96

1.Пайдалы қазбалар дегеніміз не?.

2.Пайдалы қазбаларды қандай әдістермен

өндіріп аламыз?

3.Металдар табиғатта қандай күйде кездеседі??

4.Домна пеші деген не?Оның қызметі қандай?

5.Ұшқыш Михаил Сургутановтың бақылауы негізінде қандай жаңалық ашылды?

Жаңа сабақ

Сұрақтар:

  • Оқушылар, кім спорттық жарысқа қатысты?

  • Жүлдегерлерге қандай медальдар беріледі?

Суретпен жұмыс.

  • Медальдардың қандай металдан жасалғанын анықта.

  • Қандай белгілері бойынша ажыраттың?

  • Неге бірінші орынға алтын, екінші орынға күміс, үшінші орынға қола береді?

Жұмбақ

Бір жануар бар екен өзі сұсты

Себеппен ортасында сызық түсті.

Бір жігітті тұрады буындырып,

Дүниеде көрмедім ондай күшті.

(Сақина)

-Әшекей жасағанда қандай қасиеттері ескеріледі?


Оқулықпен жұмыс

Мәтінді тізбектеп оқыту

Кенді пайдалы қазбалардан түсті металдар алынады.Түсті металдардың түрі көп. Қорғасын, мыс, мырыш сияқты металдар ауыр металл деп аталады. Алюминий,титан,магний –жеңіл металдар. Алтын, күміс сияқты бағалы металдардан әшекей бұйым жасайды.

Бейнероликке назарларын аудару

https://www.youtube.com/watch?v=6KdRiaZJrSo

Сен білесің бе?

Пайдалы қазбаны зерттейтін ғалымды геолог деп атайды. Қазақтың тұңғыш геологы –академик Қаныш Сәтбаев.Ол Жезқазғандағы мыс кен орындарын ашқан.

https://youtu.be/R70HBSEuiGI

Топтық жұмыс

Зертте:

Қандай металл магнитке тартылмайды?


Магнитке тартылады

Магнитке тартылмайды



















Мақсаты:

Ресурстарды тарату. Топқа магнит, шойын қазан немесе таба, алтын сақина, күміс білезік немесе сырға, болат болт, алюминий сым, жез сым тарату.

Зерттеудің жоспары:

  • Ресурстардың неден жасалғанын анықтау;

  • Магнитті денелерге тигізіп олардың тартылатынын немесе тартылмайтынын бақылау;

  • Зерттеу нәтижесін кестеге толтыру. Қорытындылау.

Зерттеу жұмысын орындау барысында оқушылар магнитке қара металдардың магнитке тартылатынын, ал түсті металдардың магнитке тартылмайтынын түсінеді

Картамен жұмыс


Жұптық жұмыс

Кестені зерделе. Бос орындарға пайдалы қазба атауын жазып немесе шартты белгісінің суретін сал немесе таралу аймағын жазып кестені толтыр.

Топтық тапсырма

1.«Артығын тап»

  1. Алтын,қорғасын, мыс,мырыш

  2. Алюминий,титан ,күміс, магни

  3. Көмір, газ ,темір ,мұнай

  4. Алтын ,кұміс,көмір

2.Көмектес картасы

3.Ұсынылған тізімдегі қазба байлықтарды қасиеттерімен байланыстар.

.

4.

https://learningapps.org/18959961


Ойлан.

Оқушылар монетаның неліктен металдан жасалатыны туралы ой қозғайды. Ол үшін әр топқа бірнеше монеталарды таратып беру керек. Жетекші сұрақтар арқылы олар монеталардың құнын анықтайды.

  • Монеталар неліктен металдардан жасалады?

  • Қағаз ақшалардан монеталардың қандай айырмашылығы бар?

  • Монеталардың құнын қалай анықтайды?

  • Олардың түстері мен көлемдері неге әртүрлі?

Қосымша ақпарат.10 теңгелік монета сары «нибросс» қоспасынан жасалған. Ол сырты латуньмен қапталған көміртекті болаттан жасалған.

20 теңгелік монеталар ақ «нейзильбер » қоспасынан жасалған . «Нейзильбер қоспасының құрамында 5–35% мыс , 13–45% никель және мырыш бар. Осы қоспадан 50 тең­гелік монета да жасалады, бірақ олардың көлемінде айырмашылық бар. «Нейзильбер» қоспасы жемірілуге ұшырамайды, майыспайды және жылтыр болады.

100 теңгелік монеталардың ішкі дискі ақ түсті «ней­зильбер» металынан, ал сыртқы дискі сары түсті «ни­брасс» қоспасынан жасалған.


Бекіту сұрақтары:

  • Түсті металдар қайдан алынады?

  • Ауыр металға не жатады? Мысал келтір.

  • Магний қандай металл?

  • Мырыш ше?

  • Электрөткізгіш сым неден жасалады?


Үйге тапсырмасы.36-37- бет мазмұндау Метал сөзіне бес жолды өлең құрау.


Кері байланыс



Шаттық шеңберін жасайды



Суреттер арқылы топқа бөлінеді.

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!