Оқушыларды оқу мақсаты және
бағалау критерийімен
таныстырамын.
III. Жаңа
тақырып.
Білу және
түсіну
Сен
- заттардыі қайда
қолданылатынын білесің;
-заттардың қалай
өзгеретінін, оған не әсер ететінін
түсінесің.
Жентті қалай
жасайды?
Негештің әжесі женттің қалай
жасалатынын айтып берді. Эврика естігенін суретпен көрсетіп,
сұрақтар дайындады. Суретті сызбаға қарап, сұрақтарға жауап
бер.
-
Тары қалай жентке
айналады?
-
Ол үшін қандай әрекеттер
орындалды?
-
Қандай заттар
қосылды?
-
Тары мен женттің қасиеттерінің
бір-бірінен айырмашылығы бар ма?
Неліктен?
-
Нәтижесінде не
алынды?
Тәжірбие
жасау
Заттар қзгеріске түсе
ме?
1-ші топ:Су құйып,шай
салу
2-ші топ:Тұзды суға
жұмыртқа салып
салыстыру
3-ші топ:Ұнға су
құйып,қоспа қосу
Пиктограмманы
оқы.
Негеш әжесі дайындаған
тосаптың жасалу жолын пиктограммалармен көрсетті. Пиктограммаға
қарап, құлпынай тосабын дайындау үдерісін айтып
бер.
-
Тосап дайындау үдерісінде
қандай заттар
пайдаланылды?
-
Үдеріс барысында заттар
өзгерді ме? Қандай заттар
өзгерді?
-
Тосап жасау үдерісін қалай
атауға болады? Ол немен
байланысты?
-
Нәтижесінде қандай зат
алынды?
-
Үдеріс басындағы зат пен
соңында алынған затты салыстыр.Олар туралы не айтуға
болады?
Оқулықпен
жұмыс.
Мәтінді түсініп
оқиды.
Сергіту
сәті
"Көңілді күн"
әні
ЕБҚ
1. Заттар қай кезде өз
қасиеттерін жоғалтады?
Неліктен?
Зертте
Картоптан крахмалды қалай
алады?
Қажет
заттар:
Картоп, үккіш, стақандағы су,
суқұйғы, сүзгі, йод.
Сүттен не
жасалады?
Сүттен не әзірленетінін
білесің бе? Негеш пен Эврика сызбасын сызды. Қай кезеңде сүттің
қасиеті өзгереді? Қай кезеңдерде жаңа зат пайда
болады?
Құрт өзінің алғашқы
қалпы-сүтке қайтып келе ала ма? Май мен ірімшік ше?
Неліктен?
Ойлан
Заттардың қасиетін
білудің қандай пайдасы бар?
|