Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    №64 А.Байтұрсынов атындағы жалпы орта

    білім беретін мектебі









    ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР





    ТАҚЫРЫБЫ: Жәрмеңке саудасының дамуы


    СЫНЫБЫ: 7


    ТАРИХ ПӘН МҰҒАЛІМІ: Амангелдиев Норсултан Джумабаевич






    №64 А.Байтұрсынов атындағы жалпы орта білім беретін мектебі

    (білім беру ұйымының атауы)


    Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
    Жәрмеңке саудасының дамуы

    (сабақтың тақырыбы)


    Бөлім:

    7.3 Қазақстан Ресей империясының құрамында

    Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)

    Амангелдиев Норсултан Джумабаевич

    Күні:


    Сынып: 7

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Жәрмеңке саудасының дамуы

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

    7.4.2.2 сауда қатынастарына жәрмеңкелердің әкелген өзгерістерін анықтау

    Зерттеу сұрағы: Қазақстанда неліктен жәрмеңке саудасы дамыды?

    *Тарихи ойлау дағдысы

    *Тарихи концепт

    Уақыт пен кеңістікте бағдарлау

    Өзгеріс және сабақтастық

    Сабақтың мақсаты

    Қазақсатндағы жәрмеңке саудасының дамуын анықтау

    XIX ғ Қазақстандағы жәрмеңке сауда қатынасының дамуындағы өзгерісіне талдау жасау

    *Бағалау критерийі

    Қазақсатандағы жәрмеңке саудасының дамуына дәлел келтіреді;

    XIXғ Қазақстандағы жәрмеңке сауда қатынасының дамуындағы өзгерістерін талдауда бүгінгі күнмен сабақтастығын анықтайды

          Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    10 минут

    Ұйымдастыру кезеңі

    Оқушылармен сәлемдесу,түгелдеу,жұмыс орнының сабаққа дайындығын тексеру,оқушылардың көңілін сабаққа аудару

    2.Қызығушылықты ояту:

    «Ыстық алақан» әдісі арқылы жағымды ахуал орнату.

    Қоянды-Ботов, Шар, Қарқара Тайыншакөл . ХІХ ғ қазақстандағы жәрменңкелер арқылы топқа біріктіру. ЕБҚ – оқушыға иллюстарциялық материал ұсынылады.

    С:/ (сыныптық жұмыс)

    «Лездеме сұрақтар» әдісі

    арқылы оқушылардың тыңдалым және айтылым дағдысын қалыптастыру мақсатында сұрақтарға жауап алу.

    Мәтін бойынша сұрақтар:
    1. Қарағанды көмір алқабын алғашқы болып кім бірінші ашты?
    2. Лондонда «Атбасар мыс кен орындарының акционерлiк қоғамы» қай жылы пайда болды?

    3. Қандай кәсiпшiлiк орнында өзiнде ғана 4 миллион пұтқа жуық тұз өндiрiлдi?

    4. Қай жылы Доссор кәсiпшiлiгiнде, Жем өзенiнiң бойында мұнайды көп мөлшерде өндiре бастады?

    5. 1891-1905 жж. Қазақстанда қандай теміржолдар салына бастады?
    6. «Дискриминация» дегеніміз не?
    7. Мал шаруашылығы шикiзатын өңдейтін кәсiпорындардың негiзгi ошақтары қай жерде ашылды?

    8. 1888 жылы Семей облысында қанша зауыт жұмыс істеді?

    ЕБҚ – оқушыға сұрақтар жазылған кеспе қағаз ұсынылады

    Оқушылар арасында жағымды ахуал қалыптасады

    ХІХ ғ қазақстандағы жәрменңкелер атауы арқылы топқа бөлінеді




    ЕБҚ оқушы жәрмеңкелердің атауын анықтайды және орналасқан аумағын көрсетеді










    Дескриптор:
    Берілген 10 сұрақтың 9-ының жауабы дұрыс болса, тапсырманы орындаған болып шығады.



    Оқушы берілген сұрақтарға жауап береді

    ҚБ:/(Қалыптастырушы бағалау) смайлик арқылы






    1 – сурет Қарқаралы уезіндегі 

    http://www.astana-akshamy.kz/img/2018/09/20141101120556.jpg

    2 – сурет. Семей уезіндегі Шар жәрмеңкесі http://makala.kz/wp-content/uploads/2012/10/1.jpg

    3 – сурет Верный уезіндегі Қарқара жәрмеңкесі http://www.iie.kz/wp-content/uploads/2013/09/pic1.jpg

    4- сурет Павлодардағы Тайыншакөл жәрмеңкелері

    https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/2/28/Fair_in_Ukraine.jpg

    Сабақтың ортасы

    30 инут









    Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары:

    Т:/ (топтық жұмыс)

    1-тапсырма.

    Оқушылардың сыни ойлау мен шығармашылық қабілетін дамыту мақсатында дереккөз ұсыну арқылы PETT формуласында XIX ғ Қазақстандағы жәрмеңке сауда қатынасының дамуындағы өзгерісіне талдау жасату.

    Дереккөз:

    Жәрмеңкелік сауда мал өсірушілер мен отырықшы диқандардың екі арасында делдалдық сипат алды. Сауданың бұл түрі мал сатушы қазақтарға өте-мөте тиімді болды. Олар жәрмеңкеде өздерінің малдары мен мал өнімдерін көптеп айырбастай алды. Жәрмеңкелік сауданың кеңінен өріс алуына бірқатар себептер болды. Біріншіден, Қазақстанның негізгі халқы көшпелі және жартылай көшпелі өмір салтын кешті. Мұндай жағдайда олардың өз малдарын үлкен жәрмеңкелерде көптеп сатуы және егіншілікпен айналысатын отырықшы халықтан азық-түлік өнімдерін молынан сатып алуы өте қолайлы болды. Екіншіден, қазақтың кең-байтақ даласындағы жол жүйесі нашар дамыған еді.

    1900 жылы қазақ өлкесінде 104 жәрмеңке бар еді. Олардағы сауданың жылдық айналымы 32,7 миллион сомға дейін жетті.

    РЕТТ формуласы

    Р (Pace (Қарқын) формуласы ұсынылады – Өзгерістер қаншалықты жылдам жүрді? Жылдам, баяу, бірізді, бірізсіз?;


    Е Extent (Масштаб) – өзгерістер қаншалықты елеулі/ауқымды болды? Елеулі, елеусіз, жаппай, революциялық?;


    Т Turning points (Бетбұрысты сәттер) – сабақтастық табиғатынан өзгеріс сипатына ауысатынқандай да бір сәттер бар ма?;


    Т Trends (Үрдістер) – ұзақ уақыт кезеңінде прогрестен регреске қарай өзгеру үрдісі болды ма?);


    ЕБҚ оқушыларға тірек сөздер мен терминдер ұсынылады.

    ЖЖ:/ (Жұптық жұмыс)

    «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы сұрақтарды екеуара талқылау арқылы оқушыларды сыни ойлау мен жылдам сұраққа жауап беруге айтылым дағдысын қалыптастыру.



    Сұрақтар:

    Қазақ жерінде сауда түрінің қайсысына басымдық берілді деп ойлайсың?

    1. Ел аралайтын сауда

    2. Тұрақты сауда

    3. Жәрмеңкелік сауда

    ЕБҚ оқушыларға жәрмеңке орталықтары жазылған ақпараттық қағаз ұсынамын.

    МТ: (мұғалім түсіндірмесі) Қазақстанда жәрмеңке саудасы жайлы мәлімет беру.Зерттеу сұрағын талдату

    ПТМС-формуласы арқылы

     «ПТМС» формуласы Қазақстанда неліктен жәрмеңке саудасы

    Т:/ (топтық жұмыс)

    2 – тапсырма

    Тақырып Қазақстанда неліктен жәрмеңке саудасы дамыды?

    • Бірінші сөйлем «Менің ойымша, ... »

    • Екінші сөйлем «Себебі, мен оны былай түсіндіремін … »

    • Үшінші сөйлем «Оны мен мына 1 дәлел, 1 дәйек арқылы келтіре аламын …»

    • Соңғы сөйлем «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім

    Дескриптор:


    • Жәрмеңкелердегі өзгерістерді анықтайды;

    • Жәрмеңкелердегі өзгерістердің ықпалына дәлел келтіреді;

    • Жәрмеңкелердегі өзгерістердің сабақтастығын анықтайды;

    • Жәрмеңкелердегі өзгерістің үдерістерін бағалайды;


































    Тірек сөздерге ауызша болмаса жазбаша жауап береді



    Дескриптор:


    - Қазақ жеріндегі сауда түрінің ерекшеліктерін анықтайды

    - Сауда түрінің қайсысына басымдық берілген себебін жазады


    Қазақстан даласындағы жәрмеңке орталықтарымен танысады




    Дескриптор:

    Қазақстанда жәрмеңке саудасы жайлы өз Позицияны таңдайды;

    Қазақстандағы жәрмеңке саудасының даму Себебін анықтайды;

    Қазақстандағы жәрмеңке саудасының дамуына Дәлеле келтіреді;

    Қорытынды жазады;

    Оқушыларды табыс баспалдағы арқылы бағлау

















    Ауызша марапаттау арқылы бағалау











    Оқушыларды блоб ағашымен бағалау





    ҚБ:/(Қалыптастырушы бағалау) стикер арқылы

    Қазақстан тарихы 7 сынып электронды оқулық https://yadi.sk/d/dbxSyVuWzJuUlQ



    Табыс баспалдағы

    https://ds02.infourok.ru/uploads/ex/0f41/00073b30-072d452b/img13.jpg







    Блоб ағашы

    h ttps://i12.fotocdn.net/s18/42/public_pin_m/216/2511918889.jpg































    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Амангелдиев Норсултан Джумабаевич
    08 Қазан 2023
    1274
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ "Жәрмеңке саудасының дамуы" 7-сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ "Жәрмеңке саудасының дамуы" 7-сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    қмж
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    №64 А.Байтұрсынов атындағы жалпы орта

    білім беретін мектебі









    ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР





    ТАҚЫРЫБЫ: Жәрмеңке саудасының дамуы


    СЫНЫБЫ: 7


    ТАРИХ ПӘН МҰҒАЛІМІ: Амангелдиев Норсултан Джумабаевич






    №64 А.Байтұрсынов атындағы жалпы орта білім беретін мектебі

    (білім беру ұйымының атауы)


    Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
    Жәрмеңке саудасының дамуы

    (сабақтың тақырыбы)


    Бөлім:

    7.3 Қазақстан Ресей империясының құрамында

    Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)

    Амангелдиев Норсултан Джумабаевич

    Күні:


    Сынып: 7

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Жәрмеңке саудасының дамуы

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

    7.4.2.2 сауда қатынастарына жәрмеңкелердің әкелген өзгерістерін анықтау

    Зерттеу сұрағы: Қазақстанда неліктен жәрмеңке саудасы дамыды?

    *Тарихи ойлау дағдысы

    *Тарихи концепт

    Уақыт пен кеңістікте бағдарлау

    Өзгеріс және сабақтастық

    Сабақтың мақсаты

    Қазақсатндағы жәрмеңке саудасының дамуын анықтау

    XIX ғ Қазақстандағы жәрмеңке сауда қатынасының дамуындағы өзгерісіне талдау жасау

    *Бағалау критерийі

    Қазақсатандағы жәрмеңке саудасының дамуына дәлел келтіреді;

    XIXғ Қазақстандағы жәрмеңке сауда қатынасының дамуындағы өзгерістерін талдауда бүгінгі күнмен сабақтастығын анықтайды

          Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    10 минут

    Ұйымдастыру кезеңі

    Оқушылармен сәлемдесу,түгелдеу,жұмыс орнының сабаққа дайындығын тексеру,оқушылардың көңілін сабаққа аудару

    2.Қызығушылықты ояту:

    «Ыстық алақан» әдісі арқылы жағымды ахуал орнату.

    Қоянды-Ботов, Шар, Қарқара Тайыншакөл . ХІХ ғ қазақстандағы жәрменңкелер арқылы топқа біріктіру. ЕБҚ – оқушыға иллюстарциялық материал ұсынылады.

    С:/ (сыныптық жұмыс)

    «Лездеме сұрақтар» әдісі

    арқылы оқушылардың тыңдалым және айтылым дағдысын қалыптастыру мақсатында сұрақтарға жауап алу.

    Мәтін бойынша сұрақтар:
    1. Қарағанды көмір алқабын алғашқы болып кім бірінші ашты?
    2. Лондонда «Атбасар мыс кен орындарының акционерлiк қоғамы» қай жылы пайда болды?

    3. Қандай кәсiпшiлiк орнында өзiнде ғана 4 миллион пұтқа жуық тұз өндiрiлдi?

    4. Қай жылы Доссор кәсiпшiлiгiнде, Жем өзенiнiң бойында мұнайды көп мөлшерде өндiре бастады?

    5. 1891-1905 жж. Қазақстанда қандай теміржолдар салына бастады?
    6. «Дискриминация» дегеніміз не?
    7. Мал шаруашылығы шикiзатын өңдейтін кәсiпорындардың негiзгi ошақтары қай жерде ашылды?

    8. 1888 жылы Семей облысында қанша зауыт жұмыс істеді?

    ЕБҚ – оқушыға сұрақтар жазылған кеспе қағаз ұсынылады

    Оқушылар арасында жағымды ахуал қалыптасады

    ХІХ ғ қазақстандағы жәрменңкелер атауы арқылы топқа бөлінеді




    ЕБҚ оқушы жәрмеңкелердің атауын анықтайды және орналасқан аумағын көрсетеді










    Дескриптор:
    Берілген 10 сұрақтың 9-ының жауабы дұрыс болса, тапсырманы орындаған болып шығады.



    Оқушы берілген сұрақтарға жауап береді

    ҚБ:/(Қалыптастырушы бағалау) смайлик арқылы






    1 – сурет Қарқаралы уезіндегі 

    http://www.astana-akshamy.kz/img/2018/09/20141101120556.jpg

    2 – сурет. Семей уезіндегі Шар жәрмеңкесі http://makala.kz/wp-content/uploads/2012/10/1.jpg

    3 – сурет Верный уезіндегі Қарқара жәрмеңкесі http://www.iie.kz/wp-content/uploads/2013/09/pic1.jpg

    4- сурет Павлодардағы Тайыншакөл жәрмеңкелері

    https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/2/28/Fair_in_Ukraine.jpg

    Сабақтың ортасы

    30 инут









    Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары:

    Т:/ (топтық жұмыс)

    1-тапсырма.

    Оқушылардың сыни ойлау мен шығармашылық қабілетін дамыту мақсатында дереккөз ұсыну арқылы PETT формуласында XIX ғ Қазақстандағы жәрмеңке сауда қатынасының дамуындағы өзгерісіне талдау жасату.

    Дереккөз:

    Жәрмеңкелік сауда мал өсірушілер мен отырықшы диқандардың екі арасында делдалдық сипат алды. Сауданың бұл түрі мал сатушы қазақтарға өте-мөте тиімді болды. Олар жәрмеңкеде өздерінің малдары мен мал өнімдерін көптеп айырбастай алды. Жәрмеңкелік сауданың кеңінен өріс алуына бірқатар себептер болды. Біріншіден, Қазақстанның негізгі халқы көшпелі және жартылай көшпелі өмір салтын кешті. Мұндай жағдайда олардың өз малдарын үлкен жәрмеңкелерде көптеп сатуы және егіншілікпен айналысатын отырықшы халықтан азық-түлік өнімдерін молынан сатып алуы өте қолайлы болды. Екіншіден, қазақтың кең-байтақ даласындағы жол жүйесі нашар дамыған еді.

    1900 жылы қазақ өлкесінде 104 жәрмеңке бар еді. Олардағы сауданың жылдық айналымы 32,7 миллион сомға дейін жетті.

    РЕТТ формуласы

    Р (Pace (Қарқын) формуласы ұсынылады – Өзгерістер қаншалықты жылдам жүрді? Жылдам, баяу, бірізді, бірізсіз?;


    Е Extent (Масштаб) – өзгерістер қаншалықты елеулі/ауқымды болды? Елеулі, елеусіз, жаппай, революциялық?;


    Т Turning points (Бетбұрысты сәттер) – сабақтастық табиғатынан өзгеріс сипатына ауысатынқандай да бір сәттер бар ма?;


    Т Trends (Үрдістер) – ұзақ уақыт кезеңінде прогрестен регреске қарай өзгеру үрдісі болды ма?);


    ЕБҚ оқушыларға тірек сөздер мен терминдер ұсынылады.

    ЖЖ:/ (Жұптық жұмыс)

    «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы сұрақтарды екеуара талқылау арқылы оқушыларды сыни ойлау мен жылдам сұраққа жауап беруге айтылым дағдысын қалыптастыру.



    Сұрақтар:

    Қазақ жерінде сауда түрінің қайсысына басымдық берілді деп ойлайсың?

    1. Ел аралайтын сауда

    2. Тұрақты сауда

    3. Жәрмеңкелік сауда

    ЕБҚ оқушыларға жәрмеңке орталықтары жазылған ақпараттық қағаз ұсынамын.

    МТ: (мұғалім түсіндірмесі) Қазақстанда жәрмеңке саудасы жайлы мәлімет беру.Зерттеу сұрағын талдату

    ПТМС-формуласы арқылы

     «ПТМС» формуласы Қазақстанда неліктен жәрмеңке саудасы

    Т:/ (топтық жұмыс)

    2 – тапсырма

    Тақырып Қазақстанда неліктен жәрмеңке саудасы дамыды?

    • Бірінші сөйлем «Менің ойымша, ... »

    • Екінші сөйлем «Себебі, мен оны былай түсіндіремін … »

    • Үшінші сөйлем «Оны мен мына 1 дәлел, 1 дәйек арқылы келтіре аламын …»

    • Соңғы сөйлем «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім

    Дескриптор:


    • Жәрмеңкелердегі өзгерістерді анықтайды;

    • Жәрмеңкелердегі өзгерістердің ықпалына дәлел келтіреді;

    • Жәрмеңкелердегі өзгерістердің сабақтастығын анықтайды;

    • Жәрмеңкелердегі өзгерістің үдерістерін бағалайды;


































    Тірек сөздерге ауызша болмаса жазбаша жауап береді



    Дескриптор:


    - Қазақ жеріндегі сауда түрінің ерекшеліктерін анықтайды

    - Сауда түрінің қайсысына басымдық берілген себебін жазады


    Қазақстан даласындағы жәрмеңке орталықтарымен танысады




    Дескриптор:

    Қазақстанда жәрмеңке саудасы жайлы өз Позицияны таңдайды;

    Қазақстандағы жәрмеңке саудасының даму Себебін анықтайды;

    Қазақстандағы жәрмеңке саудасының дамуына Дәлеле келтіреді;

    Қорытынды жазады;

    Оқушыларды табыс баспалдағы арқылы бағлау

















    Ауызша марапаттау арқылы бағалау











    Оқушыларды блоб ағашымен бағалау





    ҚБ:/(Қалыптастырушы бағалау) стикер арқылы

    Қазақстан тарихы 7 сынып электронды оқулық https://yadi.sk/d/dbxSyVuWzJuUlQ



    Табыс баспалдағы

    https://ds02.infourok.ru/uploads/ex/0f41/00073b30-072d452b/img13.jpg







    Блоб ағашы

    h ttps://i12.fotocdn.net/s18/42/public_pin_m/216/2511918889.jpg































    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақстан тарихы Ашық сабақ 7 сынып
    08.10.2023
    1274
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Амангелдиев Норсултан Джумабаевич
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации