Материалдар / Ашық сабақ. Жарықтың түзу сызықты таралуы. Жарықтың шағылыу заңдары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ. Жарықтың түзу сызықты таралуы. Жарықтың шағылыу заңдары

Материал туралы қысқаша түсінік
Жарық құбылыстарының қасиеттерімен танысу, сыну ұғамын қалыптастыру, сыну заңы мен формуласын үйрену; Геометриялық оптика заңдарын білу. Сыну шағылу заңдарын есеп шығаруда қолдану.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Сәуір 2024
131
0 рет жүктелген
1500 ₸
Бүгін алсаңыз
+75 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +75 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім

Геометриялық оптика

Педагогтің аты-жөні

Тырнакбаева М.М.

Күні


Топ:

ЕІ-107-23

Сабақ түрі

Аралас

Сабақтың тақырыбы

Жарықтың түзу сызықты таралуы. Жарықтың шағылыу заңдары

Сабақтың мақсаттары

Жарық құбылыстарының қасиеттерімен танысу, сыну ұғамын қалыптастыру, сыну заңы мен формуласын үйрену;

Геометриялық оптика заңдарын білу. Сыну шағылу заңдарын есеп шығаруда қолдану.

Бағалау критерийлері


-Жарық бір ортадан екінші ортаға өткенде бағытын өзгертетінін біледі.

-Түсу және сыну бұрыштарының синустарының қатынасы арқылы ортаның абсалют сыну көрсеткішін анықтауды есептеп шығара алады

-Сыну заңы формуласын пайдалана отырып, біртекті ортадағы жарықтың жылдамдығын анықтайды

Көрнекілік

1) Оқулық: С.Тұяқбаев, Ш.Б. Насохова, Б. А.Кронгарт, Физика. Жалпы білім беретін мектептің қоғамдық – гуманит. бағытындағы 11- сынып арналған оқулық, Алматы: Мектеп, 2020 -248б.

2) Интерактивті тақта

3) Таратпа карточка

4) wordwall бағдарламасында сұрақтар https://wordwall.net/ru/resource/64000789,

5) тәжірибе https://phet.colorado.edu/sims/html/bending-light/latest/bending-light_all.html

6) тест https://create.kahoot.it/details/bf44d931-f8e5-4d0d-92e6-961e7e637fed



Сабақтың барысы

Сабақ кезеңі / уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Студенттің іс әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

(10 мин)

1.Ұйымдастыру кезеңі:

Студенттермен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын бақылау.

  1. Психологиялық көңіл-күй қалыптастыру:

“Мақсатқа бірге жетейік” әдісі


  1. Тақырыпты ашу “4 сурет 1 сөз”

Студенттер бұл суретте не көріп тұрсыңдар?


  1. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын жариялау

  2. Студенттердің білімін өзектендіру

Сұрақтарға жауап бер:

-Жарық көзіне не жатады?

-Жасанды және табиғи жарықты ажыратайық?

-Көлеңке қалай пайда болады?

-Жарық жылдамдылығы нешеге тең?

-Адамның тіршілігі мен іс-әрекетінде жарықтың рөлі қандай?

  1. Амандасады

Студенттер жіпке байланған қалам арқылы топтың атын жазады

1топ сыну

2 топ шағылу

3топ таралу



2)“4 сурет 1 сөз” әдісі арқалы тақырыпты ашады.





Сабаққа сәттілік тілеймін



Слайд №1




Слайд №2




Слайд №3


Слайд№4 https://wordwall.net/ru/resource/64000789


Сабақтың

ортасы

(70 мин)




1) «Шағын жоба» әдісі

Оқулықпен топтық жұмыс

Тапсырма: Берілген бөлінген ақпараттарды зерделеп әр топ шағын жоба әзірлеңіздер.

1топ жарықтың түзусызықты таралу заңы 114-115 бет,

2топ жарықтың шағылу заңы 118-119бет

3топ жарықтың сыну заңы 121-123бет



  1. Сабақты толықтырып түсіндіру

Жарық ауадан суға өткенде және судан ауаға өткенде сыну бұрышы қалай өзгереді? (Phed cholarado) бағарламасында



І-тәжірибе.

Бірдей өлшемдегі және бір бағытқа бағытталған 2 стрелка болды, бір стақан суды қойғаннан кейін стрелканың бірі аударылып, көлемі үлкейді, бұл су құйылған стакан линзаның қызметін атқарады, ал жарықтың сынуы нысанды үлкейтеді.

.

ІІ-тәжірибе

Үлкен стаканға (500мл) кіші стаканды(100мл) салып, бетіне 400мл пісте майын құямыз

Сұрақтар:

  1. Қандай құбылысты байқап тұрмыз

  2. Жарықтың сыну заңының орындалуын сыну көрсеткішімен байланыстырып, түсіндіріңдер.

  3. Су мен майдың сыну көрсеткіштерін салыстырыңдар


2)әдіс «Алтын балыққа арналған аквариум» Жұптық жұмыс аквариум ішінен балықтар таңдай отырып, бірдей балық таңдаған студенттер болып жұптасып, сол балықтарда жасырын тұрған есептерді бірлесіп шығарып, интерактивті тақта арқылы өздерін тексереді.

1-Жұп

  1. Сәуленің түсу бұрышы 300. Жарық сәулесінің шағылу бұрышы

Жауабы: 30º

  1. Жарық ауадан глицеринге түседі. Түсу бұрышы 300 болса сыну бұрышы неге тең? Жауабы:

2 -Жұп

1) Шағылған сәуле түскен сәулемен 500 бұрыш жасау үшін сәуленің түсу бұрышы

Жауабы: 250

2) Жіңішке жарық сәулесі ауадан қайсыбір сұйыққа өтеді. Егер сәуленің түсу бұрышы 300, сыну бұрышы 150 болса, сұйықтағы сәуленің сыну көрсеткішін табындар.

Жауабы: 2

3-Жұп

1)Жарық сәулесінің айнаға түсу бүрышы 50о .Шағылған сәулемен айна жазықтығы арасындағы бұрыш : жауабы:(90o-50o=40o)

2) Жарық сәулесі бірінші ортадан екінші ортаға өткенде, түсу бұрышы 600 , ал сыну бұрышы 300 болса, бірінші ортаға қатысты екінші ортаның салыстырмалы сыну көрсеткіші неге тең?

Жауаб: √3


  1. Деңгейлік тапсырма: жеке жұмыс есептерді шығарыңыздар

  1. Сәуленің түсу бұрышы 400 . Жарық сәулесінің шағылу бұрышы

Жауабы: 400

2) Екі ортаны бөліп тұрған шекараға сәуле 600 бұрышпен түседі. Сынған сәуле мен шағылған сәуле арасындағы бұрыш 900 болса, сыну көрсеткіші

Жауабы: 1,73

3)Жарықтың кейбір сұйықтағы жылдамдығы 240 000 км/с. Осы сұйыққа жарық ауадан 250 бұрышпен түседі. Жарықтың сыну бұрышын анықтаңыз. Жарықтың ауадағы жылдамдығы Жауабы: ,


Берілген оқулықтағы теориялық мәліметтермен танысады – 2 мин;

Топта талқылайды-3 мин;

Шағын жоба әзірлейді – 5 мин

Шағын жобаны топ алдына қорғайды – 10 мин

Үш шапалақ арқылы өзара бағалайды – 2 мин (22мин)

Студенттер конспект жазады

(20мин)






Студенттер өз ойларын білдіреді (8 мин)



Тәжірибені өздері орындап, сұрақтарға жауап береді




























Білім алушылар жұптармен бірлесе есептерді шығарады,өзара тексереді,басқа жұптарға түсіндіреді.

Өздерін

(20мин)












































Деңгейлік тапсырманы әр білім алушы өз деңгейіне сай орындайды

Өзін өзі тексереді

(20 мин)

Үш шапалақ әдісі арқылы бағалау























































Дескриптор:

1. есеп

- шағылу заңын дұрыс қолданады,сызбасын орындайды (10 -балл).

2 есеп

- сыну заңы теңдеуін жазады, теңдеуді қойып есептейді (10- балл).

Барлығы 20 балл





































Тапсырма орындау қадамдары арқылы баллдық жүйеде жалпы балы 60 балл құрайды.


Дескриптор:

1есеп

- шағылу заңын дұрыс пайдаланады (10 балл)

2есеп

- сыну заңының теңдеуін жазады (10 балл), теңдеуді қолданып есептейді (10 балл)

3 есеп

- сынған сәулені анықтайда (10 балл), сыну заңының теңдеуін жазады (10 балл), теңдеуді қолданып есептейді (10 балл)


Барлығы 60 балл

Слайд №5







Слайд №6



Слайд №7-12

https://phet.colorado.edu/sims/html/bending-light/latest/bending-light_all.html



Слайд №13





І-тәжірибе.

Стакан улкен және кіші стакан, май

ІІ-тәжірибе.

Видео

Су,қағаз, стакан























Слайд №14

Таратпа карточка


Слайд №15

Жауаптар













1500 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!