Сабақтың жоспарланған кезеңі | Сабақта жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басы5 мин
| Психологиялық ахуал тудыру«Тыныштық сәті»Музыканы тыңдай отырып,табиғаттағы судың ағысын,жапырақтардың сыбдырын,құстардың сайрағанын,желдің гуілін көз алдарына елестетеді.-Балалар біз жаңа қандай дыбыстарды естідік?-судың ағысы,жапырақтардың сыбдыры,құстардың сайрағаны,желдің гуілі т.б.-Бұл дыбыстар қайда кездеседі?-табиғатта.-Яғни бұл дыбыстар қандай дыбыстар деп аталады?-Табиғи дыбыстар.-Дұрыс айтасыңдар, балалар! Жаңа сабағымызды бастамас бұрын мен сіздерді топқа бөлгім келеді. Ол үшін бәріміз тақтаның алдына келіп, шеңбер құрып тұра қояйық. –Балалар менің қолымда сиқырлы сандықша бар, бұл сандықша сіздердің топтарыңызды анықтауға көмектеседі. Балалар қораптан 3 түрлі суреттерді таңдап алады. Оның ішінде 3 түрлі (домбыра,пойыз,қоңырау)сурет болады,осылардың дыбыстарын естігенде қолдарындағы суретке қарап сол сурет тұрған топқа сол дыбысты ести отырып барады. | Аудиоәуендер
Түрлі түсті қима қағаздар, дыбыс көздері
|
Сабақтың ортасы
30 мин
| -Балалар, қане тағы көзімізді жұмайықшы. Мен қазір дыбыс шығарамын, сіздер сол дыбыстың қандай дыбыс екенін табасыздар, келістікпе?-Қағаздың жыртылған дыбысын шығарамын. - Дыбысты шығаруға кім себепші болды?-адам -Ия, мен бұл дыбысты өз қолыммен шығардым.-Яғни, адам әрекетімен жасалтын дыбыстар жасанды дыбыстар деп аталады. Тапсырма-1 \ТЖ\Мәшиненің шуы, балғаның тарсылы, есіктің сықырлауы, аспаптардың дыбысы, әр түрлі заттардың дыбысарды қосып, 3 топқа жасырамын. Дескриптор: Дыбысты естідіДыбыстарды ажыратты.Әр топ бір-бірін бағалайды.Қалыптастырушы бағалау: «Жұлдызша» Тапсырма-2\ТЖ\Оқулықпен жұмыс.Оқулықтан естіген дыбыстарын шығаратын заттар бар болса, атауларын айта отырып, кейбіреулерінің дыбысын салады. Балалар 1 суретті қарай отырып, сіздерге қандай дыбыс естілуі мүмкін деп ойлайсыңдар?Балалардың жауаптары тыңдалады.Енді бұл дыбыстарды саралап көрейікші. Екі суретті салыстырады. Суреттердің айырмашылығын табады.1-топ. Жасанды дыбыстарды ата?2-топ. Табиғи дыбыстарды ата?3-топ. Суреттегі бір жасанды дыбысты және бір табиғи дыбысты шығарып көр.Дескриптор:1.Табиғи және жасанды дыбыстарды ажыратты2.Айырмашылықтарын тапты.3. Жасанды және табиғи дыбысты шығарды.Қалыптастырушы бағалау: «Жұлдызша»Сергіту сәті.Тапсырма №3 (Т) Тәжірибе Суреттерді салыстырып болған соң оқушыларға сыныпта тәжірбие жасату.1-топ.1 тәжірибе Кесе мен шайтабақты қасықпен соғу арқылы жасанды дыбыс шығарады.2-топ.2 тәжірибе сіріңкенің қорабына күрішті салып жасанды дыбыс шығарады.3-топ.3 тәжірибе Тақтайға шегені соғу арқылы жасанды дыбыс шығарады.Дескриптор: Тәжірибе жасадыЖасанды дыбыстарды анықтады.Қалыптастырушы бағалау: «Жұлдызша» | Жасанды дыбыстар туралы слайд.
аудио
Оқулық
Слайд
кесе, шайтабақ, қасық
сіріңкенің қорабы, күріш.
балта,шеге, тақтай.
|
СабақтыңСоңы5 мин
5 мин | Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы: СәйкестендіруЖылқы шақырадыӘтеш шықылықтайдыМашина тартадыТорғай ойнайдыДомбыраны кісінейдіБала гүрілдейдіБалалар бір-бірінің парақшаларын бағалайды. ДескрипторТабиғи дыбыстарды біледі;Жасанды дыбыстарды ажырата алады.Қосымша тапсырма.Кестемен жұмыс Суреттегі дыбыс көздерін тақтаға ажыратып жазады.Кері байланыс «Табиғат құбылыстары»Күн- түсінді.Бұлт-әлі де толық түсінген жоқ.Жаңбыр-түсінбеді. |
Әр-түрлі суреттер |
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уқыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? | Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?11
|