Материалдар / Ашық сабақ: Жасанды дыбыс көздері
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ: Жасанды дыбыс көздері

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Тамыз 2018
1025
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар.
Пән: жаратылыстану Мектеп: Ақсай қаласының №7 ЖОББМҰзақ мерзімді жоспар бөлімі: Табиғат физикасыМұғалімнің аты-жөні: Айсагулова Дамира Аскаровна
Сабақтың тақырыбы:

Дыбыс.Жасанды дыбыс көздері дегеніміз не?
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)1.5.3.2 дыбыстың табиғи және жасанды көздерін ажырату 1.1.2.2 көрсетілген экспериментті түсіндіру;

Оқу мақсаттары:





Барлық оқушылар: дыбыстың табиғи және жасанды көздерін ажыратуКөптеген оқушылар: жасанды дыбыстар — бұл адам ойлап тапқан дыбыстар екенін дәлелдеу.Кейбір оқушылар: дыбыстың табиғи және жасанды көздерін ажырата отырып, зерттеу жүргізу.
Бағалау критерийлері



Дыбыстың табиғи және жасанды көздерін ажыратадыТабиғи дыбыс көздерімен жасанды дыбыс көздерін ажырата отырып, зерттейді.
Тілдік мақсаттар.









Оқушылар орындай алады: сұраққа жауап бере алады,мысал келтіреді, тәжірибеге қатысады,өз беттерімен қорытынды жасайды.Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: дыбыс көзі, жасанды дыбыс көзі.Талқылауға арналған сұрақтар- Дыбыс дегеніміз не?- Сен дыбыс көзі дегенді калай түсінесің? -Жасанды дыбыс көзі қайдан шығуы мүмкін?
Құндылықтарды дарыту Мәнгілік ел бағдарламасы аясында жалпыға ортақ еңбек қоғамының денсаулығы мықты ұрпақ тәрбиелеу.
Пәнаралық байланысМатематика, көркем еңбек
Акт қолдану дағдыларыБейнефильм, аудиоәуен, слайд
Алдыңғы білімТабиғи дыбыстың не үшін қажет екенін біледі.Өткен тақырыпта алған білімдерін «Тыныштық сәті» әдісі арқылы байланыстыру.
Сабақтың барысы:
Сабақтың жоспарланған кезеңіСабақта жоспарланған іс-әрекетРесурстар
Сабақтың басы5 мин















Психологиялық ахуал тудыру«Тыныштық сәті»Музыканы тыңдай отырып,табиғаттағы судың ағысын,жапырақтардың сыбдырын,құстардың сайрағанын,желдің гуілін көз алдарына елестетеді.-Балалар біз жаңа қандай дыбыстарды естідік?-судың ағысы,жапырақтардың сыбдыры,құстардың сайрағаны,желдің гуілі т.б.-Бұл дыбыстар қайда кездеседі?-табиғатта.-Яғни бұл дыбыстар қандай дыбыстар деп аталады?-Табиғи дыбыстар.-Дұрыс айтасыңдар, балалар! Жаңа сабағымызды бастамас бұрын мен сіздерді топқа бөлгім келеді. Ол үшін бәріміз тақтаның алдына келіп, шеңбер құрып тұра қояйық. –Балалар менің қолымда сиқырлы сандықша бар, бұл сандықша сіздердің топтарыңызды анықтауға көмектеседі. Балалар қораптан 3 түрлі суреттерді таңдап алады. Оның ішінде 3 түрлі (домбыра,пойыз,қоңырау)сурет болады,осылардың дыбыстарын естігенде қолдарындағы суретке қарап сол сурет тұрған топқа сол дыбысты ести отырып барады. Аудиоәуендер



Түрлі түсті қима қағаздар, дыбыс көздері

Сабақтың ортасы

30 мин





























-Балалар, қане тағы көзімізді жұмайықшы. Мен қазір дыбыс шығарамын, сіздер сол дыбыстың қандай дыбыс екенін табасыздар, келістікпе?-Қағаздың жыртылған дыбысын шығарамын. - Дыбысты шығаруға кім себепші болды?-адам -Ия, мен бұл дыбысты өз қолыммен шығардым.-Яғни, адам әрекетімен жасалтын дыбыстар жасанды дыбыстар деп аталады. Тапсырма-1 \ТЖ\Мәшиненің шуы, балғаның тарсылы, есіктің сықырлауы, аспаптардың дыбысы, әр түрлі заттардың дыбысарды қосып, 3 топқа жасырамын. Дескриптор:
  • Дыбысты естіді
  • Дыбыстарды ажыратты.
  • Әр топ бір-бірін бағалайды.Қалыптастырушы бағалау: «Жұлдызша» Тапсырма-2\ТЖ\Оқулықпен жұмыс.Оқулықтан естіген дыбыстарын шығаратын заттар бар болса, атауларын айта отырып, кейбіреулерінің дыбысын салады.
  • Балалар 1 суретті қарай отырып, сіздерге қандай дыбыс естілуі мүмкін деп ойлайсыңдар?
  • Балалардың жауаптары тыңдалады.
  • Енді бұл дыбыстарды саралап көрейікші. Екі суретті салыстырады. Суреттердің айырмашылығын табады.
  • 1-топ. Жасанды дыбыстарды ата?2-топ. Табиғи дыбыстарды ата?3-топ. Суреттегі бір жасанды дыбысты және бір табиғи дыбысты шығарып көр.Дескриптор:1.Табиғи және жасанды дыбыстарды ажыратты2.Айырмашылықтарын тапты.3. Жасанды және табиғи дыбысты шығарды.Қалыптастырушы бағалау: «Жұлдызша»Сергіту сәті.Тапсырма №3 (Т) Тәжірибе Суреттерді салыстырып болған соң оқушыларға сыныпта тәжірбие жасату.1-топ.1 тәжірибе Кесе мен шайтабақты қасықпен соғу арқылы жасанды дыбыс шығарады.2-топ.2 тәжірибе сіріңкенің қорабына күрішті салып жасанды дыбыс шығарады.3-топ.3 тәжірибе Тақтайға шегені соғу арқылы жасанды дыбыс шығарады.Дескриптор:
  • Тәжірибе жасады
  • Жасанды дыбыстарды анықтады.
  • Қалыптастырушы бағалау: «Жұлдызша»
    Жасанды дыбыстар туралы слайд.















    аудио

















    Оқулық

    Слайд





































    кесе, шайтабақ, қасық



    сіріңкенің қорабы, күріш.

    балта,шеге, тақтай.











    СабақтыңСоңы5 мин





    5 мин
    Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы: СәйкестендіруЖылқы шақырадыӘтеш шықылықтайдыМашина тартадыТорғай ойнайдыДомбыраны кісінейдіБала гүрілдейдіБалалар бір-бірінің парақшаларын бағалайды. Дескриптор
  • Табиғи дыбыстарды біледі;
  • Жасанды дыбыстарды ажырата алады.
  • Қосымша тапсырма.Кестемен жұмыс Суреттегі дыбыс көздерін тақтаға ажыратып жазады.Кері байланыс «Табиғат құбылыстары»Күн- түсінді.Бұлт-әлі де толық түсінген жоқ.Жаңбыр-түсінбеді.




























    Әр-түрлі суреттер
    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уқыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.




    Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?11



















































    1-тәжірибеҚажетті заттар: кесе, шайтабақ, қасық.

    Нұсқаулығы:

    1.Алдымен, кесені алып төңкер!2. Енді, шайтабақты алып төңкер! 3.Алдымен, кесені қасықпен 1рет соғып көр!4.Содан соң, шайтабақты 1 рет соғып көр!5.Кесе мен шайтабақты 2 реттен соғып көрсет!

























    2-тәжірибеҚажетті заттар: сіріңкенің қорабы, күріш.

    Нұсқаулығы:

    1.Сіріңкенің қорабын аш!2. Енді, ішіне күрішті сал! 3.Содан соң, қорапты қозғап көр!



























    3-тәжірибеҚажетті заттар: балға, шеге, тақтай.

    Нұсқаулығы:

    1.Алдымен, тақтайды қой!2.Тақтайға шегенің ұшын тигіз! 3.Шегені ортасынан ұста!4.Балғамен шегенің қалпағын соғып көр!





    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!