Сабақтың басы
|
Ертеңгілік
шеңбер.
«Мен саған
тілеймін»
Қызығушылықты
ояту
Үй тапсырмасын
тексеру
Оқушыларды сабақтың тақырыбы
және
мақсатымен
таныстыру.
«Миға шабуыл»
әдісі.
Бейнефильмді көріп ,
сабақтың тақырыбын болжау.
Қалай ойлайсыздар бүгінгі
сабақ не туралы болмақ?
-Жарайсыңдар . Жасанды мұхит
туралы болмақ.
Оқушыларды сабақтың
тақырыбы және
мақсатымен таныстыру.
|
Барлық
оқушылар бір-біріне шеңбер бойы жақсы тілек
айтады.
Мысалы: Саған денсаулық
тілеймін! Саған жақсы көңіл күй тілеймін!
Оқушыар сабақтың тақырыбын анықтайды.
|
Қолпаштау
ҚБ
|
Бейнефильмді көріп ,
сабақтың тақырыбын болжау.
|
Сабақтың ортасы
|
1.Тыңда.
Қайтала. Сөздікпен
таныстыру:
Жаңа
сөздер:
Тұз-соль
Су
перісі-русалка
Балдыр-водоросли
Мұхит-океан
Жасанды-искусственный
Қоңыр-коричневый
Жаңа сөздерді дұрыс
айтуға дағдыландыру жаттығуы:
2.
Тыңдалым.
Айтылым.
1-тапсырма
Сұрақтарға жауап
беру.
1. Мұхит дегеніміз –
не?
2. Мұхиттың суы қандай болады?
Оны ішуге бола ма?
4. Мұхит астынан не көруге
болады?
5. Жасанды мұхит жасауға бола ма?
Қалай?
Жауаптары.Ол жерді қоршаған су.
Мұхиттың суы тұзды болады, оны ішуге
болмайды.
Мұхиттың астынан не көруге
Есте сақтайық
Қанша? неше?
Бір, екі, үш, төрт, бес, алты, жеті, сегіз,
тоғыз, он, он бір, он екі,
он үш, он төрт, он бес, он алты, он жеті, он
сегіз, он тоғыз, жиырма.
Отыз, қырық, елу, алпыс, жетпіс, сексен, тоқсан,
жүз.
Нешеу?
біреу екеу үшеу төртеу бесеу алтау
жетеу.
3.
Жазылым.
Асты сызылған сөздерге
сұрақ қой?
-
Менің
ағам бес балық аулады.
-
Акуланың
баласы біреу.
-
Мен тоғыз жастамын.
-
Балдырдың
саны жетеу.
1.
Топпен жұмыс
1-топ . Менің суретімде неше
бар?
2-топ.
Менің суретімде жылан –
нешеу
|
Тыңдалым,айтылым.
Сөздерді оқиды, қайталайды, сөз тіркесін
құрастырады. Мысалы:
Тұзды
су
Сұрақтарды
оқиды.
Ережелермен танысады. Сан есімдерді таңдап 5-6
сөз тіркесін құрастырып жазады.
Ойланып, берілген сөздерге
сұрақ қойып жазады.
3-тапсырма
Үлгі бойынша
сөйлейді.
Үлгі:
акула –
екеу.
|
«Бас бармақ»
Дескриптор:
- Сұрақтарды оқиды.
Сыныптастарымен талқылайды
ҚБ: «Табыс
сатысы: Алғашқы қадам».
Дескриптор:
Ережелермен танысады. Сан есімдерді таңдап 5-6
сөз тіркесін құрастырып жазады.
ҚБ:
«
Дескриптор:
Ойланып, берілген сұрақтарға
жауап береді.
ҚБ:
Дескриптор:
Әр топ үлгі бойынша сөйлейді
|
Слайд
Слайд
Оқулық
99
бет
Слайд
Оқулық
100
бет
Оқулық
101
бет
Оқулық
102
бет
|
|
6. Мәтінмен жұмыс. «Бірге
ойлаймыз» әдісі
Әр топ мәтінді оқиды, топта
талқылайды , негізгі ақпаратты анықтайды.
Океанариум – Қазақстанда ең
алғаш ашылған жасанды мұхит. Ол 2003 жылы ашылды. Бұл жер табиғи
мұхиттан шамамен 3000 километрге алыс орналасқан. Ол жазық даланың
қақ ортасында орналасқан . Сол себепті оны рекордтар кітабына
енгізген.
Оған 120 тоннадай мұхиттың
табиғи құмы қолданылған. Океанариумға 3 000 000 литрдей су
құйылған. Шамамен 2000 теңіз жануары әкелінген.
Ғажап көрініс! Су астынан
түрлі балықтар мен өсімдіктерді көруге болады. Жасыл, қоңыр
балдырлар су астында әсем жайқалады. Ең маңыздысы, мұнда дауыл
ешқашан болмайды, жаңбыр жаумайды.
Мұхит
үнемі тұп-тұнық болып тұрады.
1-топ. Океанариум деген не? Океанариум қашан және қайда
орналасқанын туралы айтады.
2-топ.Океанариумда не бар туралы
айтады.
Дескриптор:
1.Океанариум туралы
баяндайды.
2.Мәтінді түсініп оқиды,
аударады.
2.Сан есімдерді табады.
ҚБ:
Айтылым
1.2003 жылы теңіз
жануары
2. 120 тонна океанариум
ашылды
3. 3000000 литр
су
4. 2000
құм
Дескриптор : Сөздерді
сәйкестіндіреді.
|
Оқулық
103
бет
|