Материалдар / Ашық сабақ Жасанды заттар 5 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Жасанды заттар 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал жаратылыстану пәнінен беретін мұғалімдерге арналған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қараша 2018
4784
8 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні:

Мектеп:№177 орта мектеп

Мұғалімнің аты – жөні:Даурбаева Сая

Сыныбы: 5

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Табиғаттағы заттардың түзілуі .Жасанды заттар

Берілген сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

5.3.3.1 табиғатта және жасанды жолмен алынатын кейбір заттардың түзілу жолдарына мысал келтіре алу

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар білу керек:

табиғи, жасанды/синтетикалық заттарға мысал келтіру;

табиғатта және жасанды жолмен алынатын кейбір заттардың түзілу жолдарына мысал келтіре алу;

Көптеген оқушылар білу керек:

Химиялық айналымдар мен физикалық құбылыстар нәтижесінде алынатын заттарға мысал келтіре алу;

Кейбір оқушылар білу керек:

Табиғи және жасанды заттардың қасиеттерін салыстырып, артықшылықтары мен кемшіліктерін түсіндіру.

Бағалау критериі

Оқушы оқу мақсатына жетеді, егер:

Табиғи және жасанды заттарға мысалдар келтірсе;

Кейбір заттардың табиғатта немесе адам іс-әрекетінің нәтижесінде түзілуіне мысалдар келтірсе;

Химиялық айналымдар мен физикалық құбылыстар нәтижесінде түзілетін заттарға мысалдар келтірсе;


Тілдік мақсаттар

Оқушылар өздерінің іс-әрекетін келесі терминдер мен сөз тіркестерін қолдана отырып түсіндіре алады: табиғи заттар, заттардың түзілуі, жасанды заттар, заттардың алынуы.

Қалыптастыратын құндылықтар

Заттардың алуантүрлілігін зерттей отырып, оқушыларда “адамзатқа оларды қолдану және алу жолдарының қажеттігі туындайтыны” туралы ой қалыптасады. Пайдалы қазбалар мен табиғаттағы органикалық заттардың пайда болуы жайлы материалдармен танысу барысында оқушыларды табиғат ресурстарына ұқыппен әрі жауапкершілікпен қарауға баулу. Өмір бойы білім алу: адамның іс-әрекеті нәтижесінде түзілетін немесе алынатын заттар жайлы ойды дамыту.

Пәнаралық байланыс

«Табиғи және жасанды маталарды анықтау» зертханалық жұмысын жасау барысында – еңбекке баулу сабағы.

Алдыңғы білім

Оқушылар зат, дене ұғымдарымен; физикалық, химиялық құбылыстар және олардың белгілерімен таныс.

Жоспар

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Жоспарланған іс -әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы


Психологиялық дайындық

Қима қағаздар арқылы топ бөлу.

«Жасанды , Табиғи , Дәмдеуіштер»

Мұғалім алдыңғы сабақтың негізгі ұғымдарын қайталауды ұйымдастырады.

Дене, зат, қоспа, химиялық және физикалық құбылыстар ұғымдарын қайталау ұсынылады.

Химиялық құбылыс нәтижесінд не түзіледі?

Физикалық құбылыс нәтижесінде заттарға не болады?

Оқушылармен бірге сабақ тақырыбы мен мақсаттарын айқындау.



Интербелсенді тақта , презентация , дәптер , оқулық , қима қағаздар.

Сабақтың ортасы





«Қызығушылығын арттыру»

Бейнежазба көрсету арқылы табиғи және жасанды заттар туралы ұғым қалыптасады.

1-тапсырма:

«Суреттер сөйлейді» әдісі.Жеке жұмыс:

Қалыптастырушы бағалау: «Басбармақ» арқылы бағаланады.


2-тапсырма:

Сәйкестендіру. Жұптық жұмыс


Қалыптастырушы бағалау: Смайлик арқылы бағалау.


3-тапсырма:

Жоба қорғау. Топтық жұмыс


  • 1- топ: Адам қолымен жасалатын заттар;

  • 2-топ:Табиғи және жасанды заттардың артықшылықтары мен кемшіліктері;

  • 3-топ:Дәмдеуіштердің пайдасы мен зияны;


Қалыптастырушы бағалау:Смайлик арқылы бағалау.


Тақтадан оқушылардың ой өрісін сергіту мақсатта полиглот ұйымдастыру.


4-тапсырма:

Зертханалық жұмыс

Мұғалім оқушыларға бірнеше заттар арқылы зертханалық жұмыс ұсынады.

Зертханалық жұмысты талқылап , қорытындысын дәптерге жазу.






Заттардың ұлгілері: минералдар, тиын, стакандағы су, шыны ыдыстағы мұнай, көмірқышқыл газы, оттегі мақта, картон, шыт мата үлгілері, жүн, жібек, синтетикалық маталар, пластмасса кесектері, резина, тұздар, көмір, ағаш, қант, бор, май.
















Түрлі – түсті қарындаштар , плакат , керекті ақпараттар.










Оқушылар ойлану арқылы бойын сергітеді.








зертханалық жұмысқа қажетті құрал-жабдықтар: сіріңке, қысқыштар, стакан , тәрелке , мата , қант , тұз , шай , қалампыр.



Сабақтың аяғы


Рефлексия.

1.Сізде қандай қиындықтар болды?

2.Сізге қандай тапсырма қатты ұнады?

3.Бүгінгі көңіл – күйім қандай болды?

4.Бүгін мен қандай жетістіктерге қол жеткіздім?

5.Бүгін мен не білдім, қандай тәжірибе жинақтадым?

Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Ақпараттық –коммуникациялық технологияларды қолдану


Оқушыларды топтарға бөлу кезінде жасырын дифференциация жүзеге асырылады. Қабілеті жоғары оқушылар қабілеті төмен оқушыларға көмек көрсете алады





Сабақ барысында оқушыларды бақылап, жауаптарын бағалау

Қалыптастырушы бағалау алу


Денсаулық сақтау технологиялары.

Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.

Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары



Сабақ бойынша рефлексия




Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?


Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?


Жеткізбесе, неліктен?


Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?


Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?


Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?



Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!