Ашық сабақ Жасанды заттар 5 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ Жасанды заттар 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал жаратылыстану пәнінен беретін мұғалімдерге арналған.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Күні:

Мектеп:№177 орта мектеп

Мұғалімнің аты – жөні:Даурбаева Сая

Сыныбы: 5

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Табиғаттағы заттардың түзілуі .Жасанды заттар

Берілген сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

5.3.3.1 табиғатта және жасанды жолмен алынатын кейбір заттардың түзілу жолдарына мысал келтіре алу

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар білу керек:

табиғи, жасанды/синтетикалық заттарға мысал келтіру;

табиғатта және жасанды жолмен алынатын кейбір заттардың түзілу жолдарына мысал келтіре алу;

Көптеген оқушылар білу керек:

Химиялық айналымдар мен физикалық құбылыстар нәтижесінде алынатын заттарға мысал келтіре алу;

Кейбір оқушылар білу керек:

Табиғи және жасанды заттардың қасиеттерін салыстырып, артықшылықтары мен кемшіліктерін түсіндіру.

Бағалау критериі

Оқушы оқу мақсатына жетеді, егер:

Табиғи және жасанды заттарға мысалдар келтірсе;

Кейбір заттардың табиғатта немесе адам іс-әрекетінің нәтижесінде түзілуіне мысалдар келтірсе;

Химиялық айналымдар мен физикалық құбылыстар нәтижесінде түзілетін заттарға мысалдар келтірсе;


Тілдік мақсаттар

Оқушылар өздерінің іс-әрекетін келесі терминдер мен сөз тіркестерін қолдана отырып түсіндіре алады: табиғи заттар, заттардың түзілуі, жасанды заттар, заттардың алынуы.

Қалыптастыратын құндылықтар

Заттардың алуантүрлілігін зерттей отырып, оқушыларда “адамзатқа оларды қолдану және алу жолдарының қажеттігі туындайтыны” туралы ой қалыптасады. Пайдалы қазбалар мен табиғаттағы органикалық заттардың пайда болуы жайлы материалдармен танысу барысында оқушыларды табиғат ресурстарына ұқыппен әрі жауапкершілікпен қарауға баулу. Өмір бойы білім алу: адамның іс-әрекеті нәтижесінде түзілетін немесе алынатын заттар жайлы ойды дамыту.

Пәнаралық байланыс

«Табиғи және жасанды маталарды анықтау» зертханалық жұмысын жасау барысында – еңбекке баулу сабағы.

Алдыңғы білім

Оқушылар зат, дене ұғымдарымен; физикалық, химиялық құбылыстар және олардың белгілерімен таныс.

Жоспар

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Жоспарланған іс -әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы


Психологиялық дайындық

Қима қағаздар арқылы топ бөлу.

«Жасанды , Табиғи , Дәмдеуіштер»

Мұғалім алдыңғы сабақтың негізгі ұғымдарын қайталауды ұйымдастырады.

Дене, зат, қоспа, химиялық және физикалық құбылыстар ұғымдарын қайталау ұсынылады.

Химиялық құбылыс нәтижесінд не түзіледі?

Физикалық құбылыс нәтижесінде заттарға не болады?

Оқушылармен бірге сабақ тақырыбы мен мақсаттарын айқындау.



Интербелсенді тақта , презентация , дәптер , оқулық , қима қағаздар.

Сабақтың ортасы





«Қызығушылығын арттыру»

Бейнежазба көрсету арқылы табиғи және жасанды заттар туралы ұғым қалыптасады.

1-тапсырма:

«Суреттер сөйлейді» әдісі.Жеке жұмыс:

Қалыптастырушы бағалау: «Басбармақ» арқылы бағаланады.


2-тапсырма:

Сәйкестендіру. Жұптық жұмыс


Қалыптастырушы бағалау: Смайлик арқылы бағалау.


3-тапсырма:

Жоба қорғау. Топтық жұмыс


  • 1- топ: Адам қолымен жасалатын заттар;

  • 2-топ:Табиғи және жасанды заттардың артықшылықтары мен кемшіліктері;

  • 3-топ:Дәмдеуіштердің пайдасы мен зияны;


Қалыптастырушы бағалау:Смайлик арқылы бағалау.


Тақтадан оқушылардың ой өрісін сергіту мақсатта полиглот ұйымдастыру.


4-тапсырма:

Зертханалық жұмыс

Мұғалім оқушыларға бірнеше заттар арқылы зертханалық жұмыс ұсынады.

Зертханалық жұмысты талқылап , қорытындысын дәптерге жазу.






Заттардың ұлгілері: минералдар, тиын, стакандағы су, шыны ыдыстағы мұнай, көмірқышқыл газы, оттегі мақта, картон, шыт мата үлгілері, жүн, жібек, синтетикалық маталар, пластмасса кесектері, резина, тұздар, көмір, ағаш, қант, бор, май.
















Түрлі – түсті қарындаштар , плакат , керекті ақпараттар.










Оқушылар ойлану арқылы бойын сергітеді.








зертханалық жұмысқа қажетті құрал-жабдықтар: сіріңке, қысқыштар, стакан , тәрелке , мата , қант , тұз , шай , қалампыр.



Сабақтың аяғы


Рефлексия.

1.Сізде қандай қиындықтар болды?

2.Сізге қандай тапсырма қатты ұнады?

3.Бүгінгі көңіл – күйім қандай болды?

4.Бүгін мен қандай жетістіктерге қол жеткіздім?

5.Бүгін мен не білдім, қандай тәжірибе жинақтадым?

Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Ақпараттық –коммуникациялық технологияларды қолдану


Оқушыларды топтарға бөлу кезінде жасырын дифференциация жүзеге асырылады. Қабілеті жоғары оқушылар қабілеті төмен оқушыларға көмек көрсете алады





Сабақ барысында оқушыларды бақылап, жауаптарын бағалау

Қалыптастырушы бағалау алу


Денсаулық сақтау технологиялары.

Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.

Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары



Сабақ бойынша рефлексия




Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?


Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?


Жеткізбесе, неліктен?


Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?


Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?


Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?



Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
15.11.2018
5013
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі