|
Пәні: Қазақ тілі Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Сөйлем |
Мектеп: Т.Рысқұлов атындағы орта мектебі МДШО және МЖИ КММ |
|||||||
|
Күні: 17.11.2017 ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Цаган Саулегуль |
|||||||
|
Сынып: 3в |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
||||||
|
Сабақ тақырыбы: |
Жаттығу жұмысы |
|||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты: (мақсаттары) |
Бастауыш пен баяндауыш арасындағы байланыс туралы біледі. |
|||||||
|
|
Барлық оқушылар: сөйлем түрін біледі. |
|||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: Сөйлемдегі бастауышты таба алады,ой қорыта алады. |
||||||||
|
Кейбір оқушылар: Баяндауыш туралы ұғым қалыптасады, оны сөйлем ішінен таба біледі . |
||||||||
|
Тілдік мақсат |
|
|||||||
|
Негізгі сөздер мен тіркестер: |
||||||||
|
Талқылауға арналған тармақтар: Қайсысы бастауыш,қайсысы баяндауыш? |
||||||||
|
Сіз неліктен бұл баяндауыш екенін айта аласыз ба? |
||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Жазылым бойынша ұсыныстар: сөйлемдер жазу |
|||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулар мен қатар ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
||||||
|
Сабақтың басы 10 минут |
Ұйымдастыру кезеңі: сабаққа даярлық.. Қазақ тілім - өз тілім,
ана тілім, Екі доп ауысты, Бір шеңберді тауысты (Күн, ай, тәулік) Ребустағы суреттер: күн, тай, сәукеле, елік. Үй тапсырмасын тексеру: 2.39-жаттығудағы сөзжұмбақтарды шешу.Табылған сөздер қандай сұрақтарға жауап береді? Ол қандай мүше болып табылады? 3.Мақсат қою кезеңі: Сабақтың тақырыбын, мақсатын хабарлау. ІІІ. Жан-жақты білімдерін тексеру. Сұрақ-жауап -Бастауыш деген не? Мысал келтір. -Қимылды білдіретін сөздерге қандай сұрақтар қоямыз? Мысал келтіріңдер. «Кім тапқыр» ойыны 1-топ: Мектепте асхана .... 2-топ: Аспазшы тамақты дәмді .... 3-топ: Балалар үзілісте асханаға .... Өткенді пысықтау Оқулықпен жұмыс 1.Жаңылтпашты оқу, жаттау, жатқа жазу. Ү.Өткенді пысықтау Оқулықпен жұмыс |
|
||||||
|
Сабақтың ортасы 20 минут
|
Тыныс белгілеріне әр сөздің қалай жазылатындығына мән беру. 40-жаттығу Торғай тоғайды ұнатады. Тоған торғайды ұнатады. 2.Берілген өлеңді мәнерлеп, түсініп оқу. Баяндауышты табу, оның қай сөз табынан жасалғандығын сұрақ қою арқылы табу. 41-жаттығу 3.Мәтін бойынша жұмыс 42-жаттығу. Сергіту сәті 4.Жұмбақтың шешімін табу, көшіру, баяндауыштың астын сызу. 43-жаттығу Бұйра тұлымы Желмен ойнайды, Қызыл мұрыны Жерге бойлайды.
Ойын. «Жа «Жалғасын тап»ойыны Оқысаң ----------------- сусын ішесің Аяғың ауырса -------------- күн жылынады Көп ұйықтасаң ------------- қолыңмен сүртпе Шөлдесеңіз ----------------- басың ауырады Көзің ауырса ------------- көп жүрме Жаз шықса ----------- түсінесің. |
оқулық, жаңылтпаш
|
||||||
|
Сабақ соңы 10 мин |
Қорытындылау: «Не, қалай дыбыстайды?» Ойынның шарты: суретерге сәйкес жануарларды дыбысталуын табу, оның қай мүше екенін анықтау
Тірек сызба бойынша оқушылардың алған білімдерін тиянақтай түсу
Үйге тапсырма: 44-жаттығу, 71- бет.
|
Суреттер
|
||||||
|
Бағалау Кері байланыс |
. Топ жетекшілерінің бағалауын тыңдау, өзін-өзі бағалау , бағалау. Бүгінгі сабақтан білгенім, Сабақта ұнағаны, Сабақта ұнамағаны |
стикер |
||||||
|
Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарладыңыз? Барлық оқушылар: сөйлем түрін біледі. Оқушылардың басым бөлігі: Сөйлемдегі бастауышты таба алады,ой қорыта алады. Кейбір оқушылар: Баяндауыш туралы ұғым қалыптасады, оны сөйлем ішінен таба біледі . |
Бағалау-оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Сумативті және формативті бағалау Критериалды бағалау түрі |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбектерді қорғау ережелері; АКТ-мен байланыс; Кұндылықтардағы байланыс |
||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
||||||||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ашық сабақ "Жаттығу жұмысы" 3сынып қазақ тілі
ашық сабақ "Жаттығу жұмысы" 3сынып қазақ тілі
|
Пәні: Қазақ тілі Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Сөйлем |
Мектеп: Т.Рысқұлов атындағы орта мектебі МДШО және МЖИ КММ |
|||||||
|
Күні: 17.11.2017 ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Цаган Саулегуль |
|||||||
|
Сынып: 3в |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
||||||
|
Сабақ тақырыбы: |
Жаттығу жұмысы |
|||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты: (мақсаттары) |
Бастауыш пен баяндауыш арасындағы байланыс туралы біледі. |
|||||||
|
|
Барлық оқушылар: сөйлем түрін біледі. |
|||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: Сөйлемдегі бастауышты таба алады,ой қорыта алады. |
||||||||
|
Кейбір оқушылар: Баяндауыш туралы ұғым қалыптасады, оны сөйлем ішінен таба біледі . |
||||||||
|
Тілдік мақсат |
|
|||||||
|
Негізгі сөздер мен тіркестер: |
||||||||
|
Талқылауға арналған тармақтар: Қайсысы бастауыш,қайсысы баяндауыш? |
||||||||
|
Сіз неліктен бұл баяндауыш екенін айта аласыз ба? |
||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Жазылым бойынша ұсыныстар: сөйлемдер жазу |
|||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулар мен қатар ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
||||||
|
Сабақтың басы 10 минут |
Ұйымдастыру кезеңі: сабаққа даярлық.. Қазақ тілім - өз тілім,
ана тілім, Екі доп ауысты, Бір шеңберді тауысты (Күн, ай, тәулік) Ребустағы суреттер: күн, тай, сәукеле, елік. Үй тапсырмасын тексеру: 2.39-жаттығудағы сөзжұмбақтарды шешу.Табылған сөздер қандай сұрақтарға жауап береді? Ол қандай мүше болып табылады? 3.Мақсат қою кезеңі: Сабақтың тақырыбын, мақсатын хабарлау. ІІІ. Жан-жақты білімдерін тексеру. Сұрақ-жауап -Бастауыш деген не? Мысал келтір. -Қимылды білдіретін сөздерге қандай сұрақтар қоямыз? Мысал келтіріңдер. «Кім тапқыр» ойыны 1-топ: Мектепте асхана .... 2-топ: Аспазшы тамақты дәмді .... 3-топ: Балалар үзілісте асханаға .... Өткенді пысықтау Оқулықпен жұмыс 1.Жаңылтпашты оқу, жаттау, жатқа жазу. Ү.Өткенді пысықтау Оқулықпен жұмыс |
|
||||||
|
Сабақтың ортасы 20 минут
|
Тыныс белгілеріне әр сөздің қалай жазылатындығына мән беру. 40-жаттығу Торғай тоғайды ұнатады. Тоған торғайды ұнатады. 2.Берілген өлеңді мәнерлеп, түсініп оқу. Баяндауышты табу, оның қай сөз табынан жасалғандығын сұрақ қою арқылы табу. 41-жаттығу 3.Мәтін бойынша жұмыс 42-жаттығу. Сергіту сәті 4.Жұмбақтың шешімін табу, көшіру, баяндауыштың астын сызу. 43-жаттығу Бұйра тұлымы Желмен ойнайды, Қызыл мұрыны Жерге бойлайды.
Ойын. «Жа «Жалғасын тап»ойыны Оқысаң ----------------- сусын ішесің Аяғың ауырса -------------- күн жылынады Көп ұйықтасаң ------------- қолыңмен сүртпе Шөлдесеңіз ----------------- басың ауырады Көзің ауырса ------------- көп жүрме Жаз шықса ----------- түсінесің. |
оқулық, жаңылтпаш
|
||||||
|
Сабақ соңы 10 мин |
Қорытындылау: «Не, қалай дыбыстайды?» Ойынның шарты: суретерге сәйкес жануарларды дыбысталуын табу, оның қай мүше екенін анықтау
Тірек сызба бойынша оқушылардың алған білімдерін тиянақтай түсу
Үйге тапсырма: 44-жаттығу, 71- бет.
|
Суреттер
|
||||||
|
Бағалау Кері байланыс |
. Топ жетекшілерінің бағалауын тыңдау, өзін-өзі бағалау , бағалау. Бүгінгі сабақтан білгенім, Сабақта ұнағаны, Сабақта ұнамағаны |
стикер |
||||||
|
Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарладыңыз? Барлық оқушылар: сөйлем түрін біледі. Оқушылардың басым бөлігі: Сөйлемдегі бастауышты таба алады,ой қорыта алады. Кейбір оқушылар: Баяндауыш туралы ұғым қалыптасады, оны сөйлем ішінен таба біледі . |
Бағалау-оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Сумативті және формативті бағалау Критериалды бағалау түрі |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбектерді қорғау ережелері; АКТ-мен байланыс; Кұндылықтардағы байланыс |
||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
||||||||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
||||||||
шағым қалдыра аласыз


















