Материалдар / ашық сабақ "Жаттығу жұмысы" 3сынып қазақ тілі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

ашық сабақ "Жаттығу жұмысы" 3сынып қазақ тілі

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жосапры ұстаздарға көмегін тигізер.Жаттығу жұмысын орындата отырып оқушыларға сөйлем мүшесі баяндауышты таба білуге үйрету.Сабақта ойындар ойната отырып оқушылардың қызығушылықтарын ояттым.Сонымен қатар интербелсенді тақтамен жұмыс болды.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Ақпан 2019
1496
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні: Қазақ тілі

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Сөйлем
Мектеп: Т.Рысқұлов атындағы орта мектебі МДШО және МЖИ КММ
Күні: 17.11.2017 жМұғалімнің аты-жөні: Цаган Саулегуль
Сынып: 3в Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақ тақырыбы:Жаттығу жұмысы
Сабақ негізделген оқу мақсаты: (мақсаттары)
  • Сөйлем туралы біледі;
  • Сөйлем мүшелерін біледі
  • Бастауыш пен баяндауыш арасындағы байланыс туралы біледі.


    Барлық оқушылар: сөйлем түрін біледі.


    Оқушылардың басым бөлігі: Сөйлемдегі бастауышты таба алады,ой қорыта алады.


    Кейбір оқушылар: Баяндауыш туралы ұғым қалыптасады, оны сөйлем ішінен таба біледі .
    Тілдік мақсат



    Негізгі сөздер мен тіркестер:


    Талқылауға арналған тармақтар: Қайсысы бастауыш,қайсысы баяндауыш?


    Сіз неліктен бұл баяндауыш екенін айта аласыз ба?
    Алдыңғы оқуЖазылым бойынша ұсыныстар: сөйлемдер жазу
    Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулар мен қатар ескертпелерді жазыңыз)Ресурстар
    Сабақтың басы10 минутҰйымдастыру кезеңі: сабаққа даярлық.. Қазақ тілім - өз тілім, ана тілім,Абай, Мұхтар сөйлеген дана тілім.Қастерлейді ұл қызың мәңгі сеніБолашағым, бақытым, дара тілім.- Міне балалар, ғұлама кемеңгер ақындарымыздың тілі - туған тіліміз қаақ тілі сабағын бастаймыз. Қазақ тілім - өз тілім, ана тілім,1.Жұмбақ Екі доп ауысты, Бір шеңберді тауысты (Күн, ай, тәулік)Ребустағы суреттер: күн, тай, сәукеле, елік.Үй тапсырмасын тексеру: 2.39-жаттығудағы сөзжұмбақтарды шешу.Табылған сөздер қандай сұрақтарға жауап береді? Ол қандай мүше болып табылады?3.Мақсат қою кезеңі: Сабақтың тақырыбын, мақсатын хабарлау.ІІІ. Жан-жақты білімдерін тексеру.Сұрақ-жауап-Бастауыш деген не? Мысал келтір.-Қимылды білдіретін сөздерге қандай сұрақтар қоямыз? Мысал келтіріңдер. «Кім  тапқыр»  ойыны1-топ: Мектепте асхана ....2-топ: Аспазшы  тамақты дәмді ....3-топ: Балалар үзілісте асханаға ....Өткенді пысықтауОқулықпен жұмыс1.Жаңылтпашты оқу, жаттау, жатқа жазу. Ү.Өткенді пысықтауОқулықпен жұмыс















    Сабақтың ортасы20 минут















    Тыныс белгілеріне әр сөздің қалай жазылатындығына мән беру. 40-жаттығу Торғай тоғайды ұнатады.Тоған торғайды ұнатады.2.Берілген өлеңді мәнерлеп, түсініп оқу. Баяндауышты табу, оның қай сөз табынан жасалғандығын сұрақ қою арқылы табу. 41-жаттығу3.Мәтін бойынша жұмыс 42-жаттығу.Сергіту сәті4.Жұмбақтың шешімін табу, көшіру, баяндауыштың астын сызу. 43-жаттығуБұйра тұлымыЖелмен ойнайды,Қызыл мұрыныЖерге бойлайды.

  • Өзіндік жұмыс 45-жаттығу
  • Ойын. «Жа «Жалғасын тап»ойыныОқысаң ----------------- сусын ішесіңАяғың ауырса -------------- күн жылынадыКөп ұйықтасаң ------------- қолыңмен сүртпеШөлдесеңіз ----------------- басың ауырадыКөзің ауырса ------------- көп жүрмеЖаз шықса ----------- түсінесің.






    оқулық, жаңылтпаш

















    Сабақ соңы10 минҚорытындылау: «Не, қалай дыбыстайды?» Ойынның шарты: суретерге сәйкес жануарларды дыбысталуын табу, оның қай мүше екенін анықтау



    Тірек сызба бойынша оқушылардың алған білімдерін тиянақтай түсу







    Үйге тапсырма: 44-жаттығу, 71- бет.





    Суреттер

    Бағалау Кері байланыс. Топ жетекшілерінің бағалауын тыңдау, өзін-өзі бағалау , бағалау.Бүгінгі сабақтан білгенім, Сабақта ұнағаны, Сабақта ұнамағаны



    стикер
    Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарладыңыз?Барлық оқушылар: сөйлем түрін біледі.Оқушылардың басым бөлігі: Сөйлемдегі бастауышты таба алады,ой қорыта алады.Кейбір оқушылар: Баяндауыш туралы ұғым қалыптасады, оны сөйлем ішінен таба біледі .Бағалау-оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Сумативті және формативті бағалау Критериалды бағалау түріПәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбектерді қорғау ережелері; АКТ-мен байланыс; Кұндылықтардағы байланыс
    Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
    Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?


    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!