Пәні: Қазақ тілі
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Сөйлем | Мектеп: Т.Рысқұлов атындағы орта мектебі МДШО және МЖИ КММ |
Күні: 17.11.2017 ж | Мұғалімнің аты-жөні: Цаган Саулегуль |
Сынып: 3в | Қатысқандар: | Қатыспағандар: |
Сабақ тақырыбы: | Жаттығу жұмысы |
Сабақ негізделген оқу мақсаты: (мақсаттары) | Сөйлем туралы біледі;Сөйлем мүшелерін біледіБастауыш пен баяндауыш арасындағы байланыс туралы біледі. |
| Барлық оқушылар: сөйлем түрін біледі. |
| Оқушылардың басым бөлігі: Сөйлемдегі бастауышты таба алады,ой қорыта алады. |
| Кейбір оқушылар: Баяндауыш туралы ұғым қалыптасады, оны сөйлем ішінен таба біледі . |
Тілдік мақсат |
|
| Негізгі сөздер мен тіркестер: |
| Талқылауға арналған тармақтар: Қайсысы бастауыш,қайсысы баяндауыш? |
| Сіз неліктен бұл баяндауыш екенін айта аласыз ба? |
Алдыңғы оқу | Жазылым бойынша ұсыныстар: сөйлемдер жазу |
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулар мен қатар ескертпелерді жазыңыз) | Ресурстар |
Сабақтың басы10 минут | Ұйымдастыру кезеңі: сабаққа даярлық.. Қазақ тілім - өз тілім, ана тілім,Абай, Мұхтар сөйлеген дана тілім.Қастерлейді ұл қызың мәңгі сеніБолашағым, бақытым, дара тілім.- Міне балалар, ғұлама кемеңгер ақындарымыздың тілі - туған тіліміз қаақ тілі сабағын бастаймыз. Қазақ тілім - өз тілім, ана тілім,1.Жұмбақ Екі доп ауысты, Бір шеңберді тауысты (Күн, ай, тәулік)Ребустағы суреттер: күн, тай, сәукеле, елік.Үй тапсырмасын тексеру: 2.39-жаттығудағы сөзжұмбақтарды шешу.Табылған сөздер қандай сұрақтарға жауап береді? Ол қандай мүше болып табылады?3.Мақсат қою кезеңі: Сабақтың тақырыбын, мақсатын хабарлау.ІІІ. Жан-жақты білімдерін тексеру.Сұрақ-жауап-Бастауыш деген не? Мысал келтір.-Қимылды білдіретін сөздерге қандай сұрақтар қоямыз? Мысал келтіріңдер. «Кім тапқыр» ойыны1-топ: Мектепте асхана ....2-топ: Аспазшы тамақты дәмді ....3-топ: Балалар үзілісте асханаға ....Өткенді пысықтауОқулықпен жұмыс1.Жаңылтпашты оқу, жаттау, жатқа жазу. Ү.Өткенді пысықтауОқулықпен жұмыс |
|
Сабақтың ортасы20 минут
| Тыныс белгілеріне әр сөздің қалай жазылатындығына мән беру. 40-жаттығу Торғай тоғайды ұнатады.Тоған торғайды ұнатады.2.Берілген өлеңді мәнерлеп, түсініп оқу. Баяндауышты табу, оның қай сөз табынан жасалғандығын сұрақ қою арқылы табу. 41-жаттығу3.Мәтін бойынша жұмыс 42-жаттығу.Сергіту сәті4.Жұмбақтың шешімін табу, көшіру, баяндауыштың астын сызу. 43-жаттығуБұйра тұлымыЖелмен ойнайды,Қызыл мұрыныЖерге бойлайды.
Өзіндік жұмыс 45-жаттығуОйын. «Жа «Жалғасын тап»ойыныОқысаң ----------------- сусын ішесіңАяғың ауырса -------------- күн жылынадыКөп ұйықтасаң ------------- қолыңмен сүртпеШөлдесеңіз ----------------- басың ауырадыКөзің ауырса ------------- көп жүрмеЖаз шықса ----------- түсінесің. |
оқулық, жаңылтпаш
|
Сабақ соңы10 мин | Қорытындылау: «Не, қалай дыбыстайды?» Ойынның шарты: суретерге сәйкес жануарларды дыбысталуын табу, оның қай мүше екенін анықтау
Тірек сызба бойынша оқушылардың алған білімдерін тиянақтай түсу
Үйге тапсырма: 44-жаттығу, 71- бет.
|
Суреттер
|
Бағалау Кері байланыс | . Топ жетекшілерінің бағалауын тыңдау, өзін-өзі бағалау , бағалау.Бүгінгі сабақтан білгенім, Сабақта ұнағаны, Сабақта ұнамағаны |
стикер |
Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарладыңыз?Барлық оқушылар: сөйлем түрін біледі.Оқушылардың басым бөлігі: Сөйлемдегі бастауышты таба алады,ой қорыта алады.Кейбір оқушылар: Баяндауыш туралы ұғым қалыптасады, оны сөйлем ішінен таба біледі . | Бағалау-оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Сумативті және формативті бағалау Критериалды бағалау түрі | Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбектерді қорғау ережелері; АКТ-мен байланыс; Кұндылықтардағы байланыс |
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |