(Ұ) 1- тапсырмада тақтамен
жұмыс.
1)
Гүлдерді топтап жина. Бірінші
гүлшоққа 7 жүздігі бар сан жазылған гүлдерді топтастыр. Екіншісіне
43 ондығы бар сан жазылған гүлдерді жина.
Ж: 1)
708,780,700.
2)430,483,438
2) Көбейтудің баған түрінде
орындалуына қара.
Бөлудің баған түрінде
орындалуына қара.
3a) Баған түрінде жаз және
есепте. Дұрыстығын тексер.
104*2=208 302*3=906
609:3=203
203*3=609 101*5=505
707:7=101
903:3=301
204:2=408
Ә) Осындай мысалдар құрастыр.
Баған түрінде жазып, оны есепте. Дұрыстығын
тексер.
(Ұ) 2- тапсырма:
«Ойлан, жұптас, талқыла»
әдісі.
4)
Есептерді
шығар.
1-топ.Күріш қандай дақыл
?
А) 1 кг күріш өсіру үшін 7 т
су жұмсалады. 100кг күріш өсіру үшін неше тонна су
қажет?
Ш:100*7=700
Ж:700т су
қажет.
2-топ Бидай дәнді дақылында
қандай дәрумендер бар ?
ә) 100 г бидай өсіру үшін 120
л су жұмсалады. 5 есе артық бидай өсіру үшін неше литр су
қажет?
Ш:120*5=600
Ж:600л су
қажет.
3-топ.Картоп неге екінші нан
деп аталады ?
Б) 3кг
картоп өсіру үшін 900 л су жұмсалады.
1кг картоп өсіру үшін неше литр су қажет?
Ш:900:3=300
Ж:300л су
қажет.
Сергіту
сәті:
Оңға, солға
бұрылдық
Алға ,артқа
иілдік
Тіземізді
бүктіріп
Қолды создық тік
тұрып
Секіреміз
топ-топ
Шапалақтап
көп-көп
Иілеміз оңға қарай
бір,екі,үш
Иілеміз солға қарай
бір,екі,үш
Математика күнделікті
өмірде.
5) Суретте жер телімінің планы
берілген. Қожайын оның боялған бөлігіне орамжапырақ отырғызбақ
болды. Бір орамжапырақты өсіру үшін орташа 101 литр су жұмсалады.
Егер 1 м2
жерге екі орамжапырақтан
отырғызатын болса, онда жер телімінің боялған бөлігіне неше литр су
қажет?
-Балалар ,жер телімінің
сызбасына мұқият назар аударыңдар !
-Жер телімі тіктөртбұрышқа
ұқсайды.
-Төртбұрыш дегеніміз не
?
-Тіктөртбұрыштың барлық төрт
бұрышы тік болады,ал қарама-қарсы жатқан қабырғалары өзара тең
болады.
Ш:
7м-5м=2м
6м-4м=2м
S=2м*2м=4м2
4*2*101=808
Ж: 808 литр су
қажет.
Практикалық жұмыс.Шеңбер
туралы білетініңді еске түсір.Центрлес шеңбер дегеніміз не
?
6) Берілген шеңбердің радиусын
өлше. Дәптеріңе радиусы осы шеңбердің радиусынан 2 есе, 3 есе ұзын
болатын шеңберлерді центрі бір нүктеде болатындай етіп сал. Бұл
шеңберлерді қалай атайды? Есіңе түсір.
Сергіту сәтінде
«Нейрогимнастика » жасау.
(Д, Ж) 7-
тапсырма: «Кезбе-тілші»
әдісі.Өзіндік жұмыс.
7) Есепті шығару үшін саған
мәліметтердің қайсысы қажет болатынын анықта. Оларды
шығар.
А) Бақта 20 түп шырша, 102 түп
жай бөртегүл және одан 2 есе артық парсы бөртегүлінің бұталары өсіп
тұр. Бақта барлығы неше түп бөртегүл өсіп
тұр?
Ш:
102+102*2=306
Ж: барлығы 306 түп бөртегүл
өсіп тұр.
Ә) Аптаның басында 50 түп
ақгүл, 202 түп бөртегүл гүлдеді. Ал аптаның соңында одан 2 есе кем
түп бөртегүл гүлдеді. Бақта барлығы неше түп бөртегүл
гүлдеді?
Ш:
202+202:2=303
Ж: барлығы 303 түп бөртегүл
гүлдеді.
8а) Әлия мен Сырым өрнектердің
мәнін тапты. Әлия өрнектердің мәні 974 және 644-ке тең болатынын
анықтады. Сырым өрнектердің мәні 976 және 642-ге тең болатынын
анықтады. Кім қай өрнекті дұрыс есептеді?
303*3+65=909+65=974-Сырым
дұрыс есептеді.
843-804:4=843-201=642-Әлия
дұрыс есептеді.
Ә) Балалардың жауабы дұрыс
болу үшін өрнектерді қалай өзгертуге
болады?
303*3+67=909+67=976
845-804:4=845-201=644
Саралау тәсілі: «Қарқын» арқылы жүзеге асады.
4/19тт
Қарқыны жоғары
оқушыға:
Қарқыны баяу
оқушыларға: уақыт
беріледі.
Шығармашылық
жұмыс.
«Саялы ағаш»
жаттығуы
Сөйлемді аяқтауға тырысып
көріңдер.
Ағаш
жапырақсыз.(адам доссыз болғандай)
Мен
не көріп тұрмын?
Жапырақсыз жалғыз ағаш. Ағашты көргенде бастарыңа қандай ойлар
келді ?
1-топ. Ағаштың тамыры
өсімдіктің тіршілігі үшін қалай арпалысады
?
2-топ. Жапырақтар өзіне және
өсімдікке қалай тағам әзірлейді ?
3-топ. Өсімдіктің
жемісі туралы не айта аласың ?
|