Материалдар / Ашық сабақ: «Жетінші сөз» 6 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ: «Жетінші сөз» 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі қолданылады. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Қаңтар 2023
344
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім:

4-бөлім. Абайды оқы, таңырқа!

Педагогтің аты-жөні:

Сейтхан А.С

Күні:

14.12.22

Сыныбы: 6А

Қатысушылар саны: 8 Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

«Жетінші сөз»


Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

6.1.1.1 әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау;

6.1.2.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру;

Сабақтың мақсаты:

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтай алады

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтай алады, әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіре алады;

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтай алады, әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіре алады;

Құндылықтарға баулу:

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық құндылықтар: - Тіл және мәдениет; - Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік; - Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау; - Қарым-қатынас жасау қабілеті; - Өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау; - Отбасы құндылықтары; - Өмір бойы оқуға дайын болу



Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

7 мин.

І.Ұйымдастыру кезеңі:

а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Оқушылардың көңіл-күйлерін анықтау.

Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін «Жүректен жүрекке» әдісін пайдаланып, оқушылар бір- біріне жақсы тілектер айту арқылы жасанды жүрек лақтырады.

Сап түзеп тұру арқылы Белсенді болу.


Оқушылар бір- біріне жақсы тілектер айту арқылы жасанды жүрек лақтырады.





Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі қолданылады. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.



«Жүректен жүрекке» әдісін

Жаңа сабаққа кіріспе









(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды.Сыныптастырының пікірін толықтырады.

Өз ойымен бөліседі.







Оқушыларды сабақтың тақырыбы, мақсаты, бағалау критерийімен таныстырамын

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.


  1. Бір-бірін тыңдау, өз пікірімен ашық бөлісу, басқалардың пікіріне құрметпен қарау.

  2. Уақыт шегінде жұмыс жасау.


3. Қара сөз дегеніміз не? Абай атамыз қай жылдары қара сөздерді жазды? Қарасөз алғаш қандай қалада жарық көрген? 1948 жылы қандай журналында жарық көрген? Абайдың неше қара сөзі бар? Қара сөз деген сөз нені білдіреді? Қара сөздер қандай көптеген әлем тіліне аударылған? Ғақлия қандай мағынаны білдіреді?




Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.



Дескриптор:

Үй тапсырмасының орындалуына – 1 балл

Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

26 мин.

Оқылым. 1-тапсырма. « Ойлан, топтас, талқыла» әдісі. Мәтінді тыңдап,мазмұнын түсінуге, нақты ақпаратты анықтауға бағытталған .

Талқылауға арналған сұрақтар:

- Абай «Жетінші қарасөзінде» адам анадан қандай мінезбен туады? - бір анадан бір мінезді болып тумайды

- Ақын тән құмарына нелер жатқызады? – жесем, ұйықтасам----еріншекке,жауқаулыққа әкеледі

Жанр – өнердің барлық түрлерінде қалыптасқан іштей жіктелім жүйесі. Абай қара сөздер жазу арқылы қазақ әдебиетіне жаңа түр, алғашқы проза, публицистика үлгілерін қалыптастырды. Ол нақыл әңгіме түрінде жазылған.

Фабула – оқиғаны мазмұндау, баяндау тәсілімен, яғни оны өмірде болып жатқан рет-ретімен емес, авторлық шегіністер, орын ауыстырулар арқылы беру. Абайдың «Жетінші сөзінің» фабуласы ерекше. Онда дүниге келген баланың екі түрлі болатыны туралы басталады да артынша осы жас күнімізде жүрегіміз таза, бәріне ұмтыламыз; ал есейген шақта осы қазынамызды неге білгендердің артынан еріп, толықтыра бермейміз, біздің хайуаннан қандай артықшылығыз бар, «хайуан білмейді, білемін деп таласпайды» деп күйінеді.

Оқылым: Тиімділігі: Бұл тапсырманы тыңдау арқылы оқушыда тыңдалым дағдысы артады.

Жеке жұмыс: 1 тапсырма, 47-48 беттерді оқу


Жетінші қарасөзінен адам анадан қандай мінезбен туатынын анықтайды;

- Ақынның жан, тән құмарына нелер жатқызатынын айтады, талдайды;





Жаңа ақпаратты оқушылар дәптерлеріне жазып алады


Дескриптор: Жалпы – 2 балл.

-мәтінді тыңдайды,оқиды;

-мазмұнын түсінеді;



Жетінші қарасөзінен адам анадан қандай мінезбен туатынын анықтай алады;

Ақынның жан, тән құмарына жататын қасиеттерді айта алады, талдай біледі;

Оқулық, жұмыс дәптері


https://www.youtube.com/watch?v=2czX16AqKs0


Жеке жұмыс

  1. «Жетінші сөздегі» ойдың ақиқат, жалған екенін анықта.

Біз түк білмейміз, біз де білеміз деп надандығымызды білімділікке бермей таласқанда, өлер-тірілерімізді білмей, күре тамырымызды адырайтып кететін қасиетіміз бар екенін ұғындырады.

2.Үзіндідегі көп нүктенің орнына тиісті сөзді қой.

Біреуі – білсем екен демеклік. Не көрсе соған талпынып, жалтыр-жұлтыр еткен болса, оған қызығып, аузына салып, дәмін татып қарап, тамағына, бетіне басып қарап, сырнай-керней болса, дауысына ұмтылып, онан ержетіңкірегенде ит үрсе де, мал шуласа да, біреу күлсе де, біреу жыласа да тұра жүгіріп, «ол немене?», «бұл немене?» деп, «ол неге үйтеді?», «бұл неге бүйтеді?» деп, көзі көрген, құлағы естігеннің бәрін сұрап, тыныштық көрмейді. Мұның бәрі – 

3.Үзіндіде қандай жағымсыз қасиеттер суреттелген?

Жас бала анадан туғанда екі түрлі мінезбен туады; біреуі, ішсем, жесем, ұйықтасам деп

Мақтаншақ,Қанағат,Өтірік,Жалқаулық

4.Үзіндідегі көп нүктенің орнына сәйкес сөзді қой.

Дүниенің көрінген һәм көрінбеген сырын түгелдеп, ең болмаса денелеп білмесе, адамдықпен орны болмайды. Оны білмеген соң, ол жан адам,жаны болмай, хайуан

жаны болады.

Берілген сұрақтарға жауап беруге тырысады


Дескриптор: Жалпы – 4балл.

-


Онлайн мектептегі сұрақтарға жауап береді?

Жеке жұмыс

2- тапсырма

Дүние көрінген сырын түгендеп, білмесе де, орны болмайды. Білмеген соң, ол жан адамы жаны болмай, хайуан жаны болады.

Ақын пікірін қолдап немесе қарсы шығып пікір білдір. Ойыңды 4 сөйлем тәсілі арқылы жүйілі жеткіз.

3- тапсырма Автордың жетінші қарасөзінде айтқысы келген ойын өз сөзіңмен жазу

Жазылым: Тиімділігі: Бұл тапсырманы орындау арқылы оқушының сыни ойлана білуге, өз ойын еркін жеткізе алуға, өзгенің пікірін құрметтеу керектігіне дағдыланады.



4» сөйлем тәсілі бойынша жауап береді, бұл тәсіл оқушының ойын жинақтап, дәлелді сөйлеуге бағыттайды.

Дескриптор: Жалпы – 2 балл.

Төрт сөйлем 1. Пікір. Ақын көзқарасы туралы пікірін бір сөйлеммен айта алады. 2. Дәлел. Пікірін бір сөйлеммен дәлелдей алады 3. Мысал. Пікірін өмірмен байланыстырып, мысал келтіре алады. 4. Қорытынды. Тақырып бойынша қорытынды шығара алады


Дескриптор: Жалпы – 1 балл.

ойын өз сөзіңмен жаза алады


Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

мин.

Рефлексия

Ашық микрофон» Репорт әдісі арқылы үй жұмысына байланысты сұрақтар қойылады, пысықтайды.

Бұгін сіздерде қандай тақырыппен таныс блдыңыздар? Бүгінгі сабақтан қандай әсер алдыңыздар? Сабақтың қай кезіңі сіз үшін қызықты болды? Сабақтың қай кезеңі сіз үшін қиын болды?

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.


Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.


Үй тапсырмасы: онлайн мектепте, Абай Құнанбаевтің «Жетінші қ сөз» 2 сабағын орындау

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. Бір-бірлерін бағалайды



Рисунок 23


Саралау. Саралау –оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеттіоқушыға тапсырманықалай түрлендіресіз?

Бағалау – Оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».


Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды.

«Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады.

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.

Осы сабақта қолданылатын

Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады.

Жалпы бағ

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!