Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім:

    4-бөлім. Абайды оқы, таңырқа!

    Педагогтің аты-жөні:

    Сейтхан А.С

    Күні:

    14.12.22

    Сыныбы: 6А

    Қатысушылар саны: 8 Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    «Жетінші сөз»


    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    6.1.1.1 әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау;

    6.1.2.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру;

    Сабақтың мақсаты:

    Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтай алады

    Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтай алады, әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіре алады;

    Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтай алады, әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіре алады;

    Құндылықтарға баулу:

    «Мәңгілік ел» жалпыұлттық құндылықтар: - Тіл және мәдениет; - Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік; - Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау; - Қарым-қатынас жасау қабілеті; - Өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау; - Отбасы құндылықтары; - Өмір бойы оқуға дайын болу



    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту

    7 мин.

    І.Ұйымдастыру кезеңі:

    а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Оқушылардың көңіл-күйлерін анықтау.

    Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін «Жүректен жүрекке» әдісін пайдаланып, оқушылар бір- біріне жақсы тілектер айту арқылы жасанды жүрек лақтырады.

    Сап түзеп тұру арқылы Белсенді болу.


    Оқушылар бір- біріне жақсы тілектер айту арқылы жасанды жүрек лақтырады.





    Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

    Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

    Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі қолданылады. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.



    «Жүректен жүрекке» әдісін

    Жаңа сабаққа кіріспе









    (Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды.Сыныптастырының пікірін толықтырады.

    Өз ойымен бөліседі.







    Оқушыларды сабақтың тақырыбы, мақсаты, бағалау критерийімен таныстырамын

    Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.


    1. Бір-бірін тыңдау, өз пікірімен ашық бөлісу, басқалардың пікіріне құрметпен қарау.

    2. Уақыт шегінде жұмыс жасау.


    3. Қара сөз дегеніміз не? Абай атамыз қай жылдары қара сөздерді жазды? Қарасөз алғаш қандай қалада жарық көрген? 1948 жылы қандай журналында жарық көрген? Абайдың неше қара сөзі бар? Қара сөз деген сөз нені білдіреді? Қара сөздер қандай көптеген әлем тіліне аударылған? Ғақлия қандай мағынаны білдіреді?




    Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

    Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.



    Дескриптор:

    Үй тапсырмасының орындалуына – 1 балл

    Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

    Сабақтың ортасы

    Мағынаны ашу.

    26 мин.

    Оқылым. 1-тапсырма. « Ойлан, топтас, талқыла» әдісі. Мәтінді тыңдап,мазмұнын түсінуге, нақты ақпаратты анықтауға бағытталған .

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    - Абай «Жетінші қарасөзінде» адам анадан қандай мінезбен туады? - бір анадан бір мінезді болып тумайды

    - Ақын тән құмарына нелер жатқызады? – жесем, ұйықтасам----еріншекке,жауқаулыққа әкеледі

    Жанр – өнердің барлық түрлерінде қалыптасқан іштей жіктелім жүйесі. Абай қара сөздер жазу арқылы қазақ әдебиетіне жаңа түр, алғашқы проза, публицистика үлгілерін қалыптастырды. Ол нақыл әңгіме түрінде жазылған.

    Фабула – оқиғаны мазмұндау, баяндау тәсілімен, яғни оны өмірде болып жатқан рет-ретімен емес, авторлық шегіністер, орын ауыстырулар арқылы беру. Абайдың «Жетінші сөзінің» фабуласы ерекше. Онда дүниге келген баланың екі түрлі болатыны туралы басталады да артынша осы жас күнімізде жүрегіміз таза, бәріне ұмтыламыз; ал есейген шақта осы қазынамызды неге білгендердің артынан еріп, толықтыра бермейміз, біздің хайуаннан қандай артықшылығыз бар, «хайуан білмейді, білемін деп таласпайды» деп күйінеді.

    Оқылым: Тиімділігі: Бұл тапсырманы тыңдау арқылы оқушыда тыңдалым дағдысы артады.

    Жеке жұмыс: 1 тапсырма, 47-48 беттерді оқу


    Жетінші қарасөзінен адам анадан қандай мінезбен туатынын анықтайды;

    - Ақынның жан, тән құмарына нелер жатқызатынын айтады, талдайды;





    Жаңа ақпаратты оқушылар дәптерлеріне жазып алады


    Дескриптор: Жалпы – 2 балл.

    -мәтінді тыңдайды,оқиды;

    -мазмұнын түсінеді;



    Жетінші қарасөзінен адам анадан қандай мінезбен туатынын анықтай алады;

    Ақынның жан, тән құмарына жататын қасиеттерді айта алады, талдай біледі;

    Оқулық, жұмыс дәптері


    https://www.youtube.com/watch?v=2czX16AqKs0


    Жеке жұмыс

    1. «Жетінші сөздегі» ойдың ақиқат, жалған екенін анықта.

    Біз түк білмейміз, біз де білеміз деп надандығымызды білімділікке бермей таласқанда, өлер-тірілерімізді білмей, күре тамырымызды адырайтып кететін қасиетіміз бар екенін ұғындырады.

    2.Үзіндідегі көп нүктенің орнына тиісті сөзді қой.

    Біреуі – білсем екен демеклік. Не көрсе соған талпынып, жалтыр-жұлтыр еткен болса, оған қызығып, аузына салып, дәмін татып қарап, тамағына, бетіне басып қарап, сырнай-керней болса, дауысына ұмтылып, онан ержетіңкірегенде ит үрсе де, мал шуласа да, біреу күлсе де, біреу жыласа да тұра жүгіріп, «ол немене?», «бұл немене?» деп, «ол неге үйтеді?», «бұл неге бүйтеді?» деп, көзі көрген, құлағы естігеннің бәрін сұрап, тыныштық көрмейді. Мұның бәрі – 

    3.Үзіндіде қандай жағымсыз қасиеттер суреттелген?

    Жас бала анадан туғанда екі түрлі мінезбен туады; біреуі, ішсем, жесем, ұйықтасам деп

    Мақтаншақ,Қанағат,Өтірік,Жалқаулық

    4.Үзіндідегі көп нүктенің орнына сәйкес сөзді қой.

    Дүниенің көрінген һәм көрінбеген сырын түгелдеп, ең болмаса денелеп білмесе, адамдықпен орны болмайды. Оны білмеген соң, ол жан адам,жаны болмай, хайуан

    жаны болады.

    Берілген сұрақтарға жауап беруге тырысады


    Дескриптор: Жалпы – 4балл.

    -


    Онлайн мектептегі сұрақтарға жауап береді?

    Жеке жұмыс

    2- тапсырма

    Дүние көрінген сырын түгендеп, білмесе де, орны болмайды. Білмеген соң, ол жан адамы жаны болмай, хайуан жаны болады.

    Ақын пікірін қолдап немесе қарсы шығып пікір білдір. Ойыңды 4 сөйлем тәсілі арқылы жүйілі жеткіз.

    3- тапсырма Автордың жетінші қарасөзінде айтқысы келген ойын өз сөзіңмен жазу

    Жазылым: Тиімділігі: Бұл тапсырманы орындау арқылы оқушының сыни ойлана білуге, өз ойын еркін жеткізе алуға, өзгенің пікірін құрметтеу керектігіне дағдыланады.



    4» сөйлем тәсілі бойынша жауап береді, бұл тәсіл оқушының ойын жинақтап, дәлелді сөйлеуге бағыттайды.

    Дескриптор: Жалпы – 2 балл.

    Төрт сөйлем 1. Пікір. Ақын көзқарасы туралы пікірін бір сөйлеммен айта алады. 2. Дәлел. Пікірін бір сөйлеммен дәлелдей алады 3. Мысал. Пікірін өмірмен байланыстырып, мысал келтіре алады. 4. Қорытынды. Тақырып бойынша қорытынды шығара алады


    Дескриптор: Жалпы – 1 балл.

    ойын өз сөзіңмен жаза алады


    Сабақтың соңы

    Ой толғаныс.

    Рефлексия

    мин.

    Рефлексия

    Ашық микрофон» Репорт әдісі арқылы үй жұмысына байланысты сұрақтар қойылады, пысықтайды.

    Бұгін сіздерде қандай тақырыппен таныс блдыңыздар? Бүгінгі сабақтан қандай әсер алдыңыздар? Сабақтың қай кезіңі сіз үшін қызықты болды? Сабақтың қай кезеңі сіз үшін қиын болды?

    Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.


    Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

    Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

    Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.


    Үй тапсырмасы: онлайн мектепте, Абай Құнанбаевтің «Жетінші қ сөз» 2 сабағын орындау

    Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. Бір-бірлерін бағалайды



    Рисунок 23


    Саралау. Саралау –оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеттіоқушыға тапсырманықалай түрлендіресіз?

    Бағалау – Оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

    Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


    «Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».


    Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды.

    «Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады.

    Денсаулық сақтау технологиялары.

    Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.

    Осы сабақта қолданылатын

    Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады.

    Жалпы бағ

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Сейтхан Асель Сейтханкызы
    23 Қаңтар 2023
    496
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ: «Жетінші сөз» 6 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ: «Жетінші сөз» 6 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі қолданылады. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім:

    4-бөлім. Абайды оқы, таңырқа!

    Педагогтің аты-жөні:

    Сейтхан А.С

    Күні:

    14.12.22

    Сыныбы: 6А

    Қатысушылар саны: 8 Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    «Жетінші сөз»


    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    6.1.1.1 әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау;

    6.1.2.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру;

    Сабақтың мақсаты:

    Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтай алады

    Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтай алады, әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіре алады;

    Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтай алады, әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіре алады;

    Құндылықтарға баулу:

    «Мәңгілік ел» жалпыұлттық құндылықтар: - Тіл және мәдениет; - Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік; - Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау; - Қарым-қатынас жасау қабілеті; - Өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау; - Отбасы құндылықтары; - Өмір бойы оқуға дайын болу



    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту

    7 мин.

    І.Ұйымдастыру кезеңі:

    а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Оқушылардың көңіл-күйлерін анықтау.

    Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін «Жүректен жүрекке» әдісін пайдаланып, оқушылар бір- біріне жақсы тілектер айту арқылы жасанды жүрек лақтырады.

    Сап түзеп тұру арқылы Белсенді болу.


    Оқушылар бір- біріне жақсы тілектер айту арқылы жасанды жүрек лақтырады.





    Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

    Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

    Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі қолданылады. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.



    «Жүректен жүрекке» әдісін

    Жаңа сабаққа кіріспе









    (Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды.Сыныптастырының пікірін толықтырады.

    Өз ойымен бөліседі.







    Оқушыларды сабақтың тақырыбы, мақсаты, бағалау критерийімен таныстырамын

    Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.


    1. Бір-бірін тыңдау, өз пікірімен ашық бөлісу, басқалардың пікіріне құрметпен қарау.

    2. Уақыт шегінде жұмыс жасау.


    3. Қара сөз дегеніміз не? Абай атамыз қай жылдары қара сөздерді жазды? Қарасөз алғаш қандай қалада жарық көрген? 1948 жылы қандай журналында жарық көрген? Абайдың неше қара сөзі бар? Қара сөз деген сөз нені білдіреді? Қара сөздер қандай көптеген әлем тіліне аударылған? Ғақлия қандай мағынаны білдіреді?




    Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

    Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.



    Дескриптор:

    Үй тапсырмасының орындалуына – 1 балл

    Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

    Сабақтың ортасы

    Мағынаны ашу.

    26 мин.

    Оқылым. 1-тапсырма. « Ойлан, топтас, талқыла» әдісі. Мәтінді тыңдап,мазмұнын түсінуге, нақты ақпаратты анықтауға бағытталған .

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    - Абай «Жетінші қарасөзінде» адам анадан қандай мінезбен туады? - бір анадан бір мінезді болып тумайды

    - Ақын тән құмарына нелер жатқызады? – жесем, ұйықтасам----еріншекке,жауқаулыққа әкеледі

    Жанр – өнердің барлық түрлерінде қалыптасқан іштей жіктелім жүйесі. Абай қара сөздер жазу арқылы қазақ әдебиетіне жаңа түр, алғашқы проза, публицистика үлгілерін қалыптастырды. Ол нақыл әңгіме түрінде жазылған.

    Фабула – оқиғаны мазмұндау, баяндау тәсілімен, яғни оны өмірде болып жатқан рет-ретімен емес, авторлық шегіністер, орын ауыстырулар арқылы беру. Абайдың «Жетінші сөзінің» фабуласы ерекше. Онда дүниге келген баланың екі түрлі болатыны туралы басталады да артынша осы жас күнімізде жүрегіміз таза, бәріне ұмтыламыз; ал есейген шақта осы қазынамызды неге білгендердің артынан еріп, толықтыра бермейміз, біздің хайуаннан қандай артықшылығыз бар, «хайуан білмейді, білемін деп таласпайды» деп күйінеді.

    Оқылым: Тиімділігі: Бұл тапсырманы тыңдау арқылы оқушыда тыңдалым дағдысы артады.

    Жеке жұмыс: 1 тапсырма, 47-48 беттерді оқу


    Жетінші қарасөзінен адам анадан қандай мінезбен туатынын анықтайды;

    - Ақынның жан, тән құмарына нелер жатқызатынын айтады, талдайды;





    Жаңа ақпаратты оқушылар дәптерлеріне жазып алады


    Дескриптор: Жалпы – 2 балл.

    -мәтінді тыңдайды,оқиды;

    -мазмұнын түсінеді;



    Жетінші қарасөзінен адам анадан қандай мінезбен туатынын анықтай алады;

    Ақынның жан, тән құмарына жататын қасиеттерді айта алады, талдай біледі;

    Оқулық, жұмыс дәптері


    https://www.youtube.com/watch?v=2czX16AqKs0


    Жеке жұмыс

    1. «Жетінші сөздегі» ойдың ақиқат, жалған екенін анықта.

    Біз түк білмейміз, біз де білеміз деп надандығымызды білімділікке бермей таласқанда, өлер-тірілерімізді білмей, күре тамырымызды адырайтып кететін қасиетіміз бар екенін ұғындырады.

    2.Үзіндідегі көп нүктенің орнына тиісті сөзді қой.

    Біреуі – білсем екен демеклік. Не көрсе соған талпынып, жалтыр-жұлтыр еткен болса, оған қызығып, аузына салып, дәмін татып қарап, тамағына, бетіне басып қарап, сырнай-керней болса, дауысына ұмтылып, онан ержетіңкірегенде ит үрсе де, мал шуласа да, біреу күлсе де, біреу жыласа да тұра жүгіріп, «ол немене?», «бұл немене?» деп, «ол неге үйтеді?», «бұл неге бүйтеді?» деп, көзі көрген, құлағы естігеннің бәрін сұрап, тыныштық көрмейді. Мұның бәрі – 

    3.Үзіндіде қандай жағымсыз қасиеттер суреттелген?

    Жас бала анадан туғанда екі түрлі мінезбен туады; біреуі, ішсем, жесем, ұйықтасам деп

    Мақтаншақ,Қанағат,Өтірік,Жалқаулық

    4.Үзіндідегі көп нүктенің орнына сәйкес сөзді қой.

    Дүниенің көрінген һәм көрінбеген сырын түгелдеп, ең болмаса денелеп білмесе, адамдықпен орны болмайды. Оны білмеген соң, ол жан адам,жаны болмай, хайуан

    жаны болады.

    Берілген сұрақтарға жауап беруге тырысады


    Дескриптор: Жалпы – 4балл.

    -


    Онлайн мектептегі сұрақтарға жауап береді?

    Жеке жұмыс

    2- тапсырма

    Дүние көрінген сырын түгендеп, білмесе де, орны болмайды. Білмеген соң, ол жан адамы жаны болмай, хайуан жаны болады.

    Ақын пікірін қолдап немесе қарсы шығып пікір білдір. Ойыңды 4 сөйлем тәсілі арқылы жүйілі жеткіз.

    3- тапсырма Автордың жетінші қарасөзінде айтқысы келген ойын өз сөзіңмен жазу

    Жазылым: Тиімділігі: Бұл тапсырманы орындау арқылы оқушының сыни ойлана білуге, өз ойын еркін жеткізе алуға, өзгенің пікірін құрметтеу керектігіне дағдыланады.



    4» сөйлем тәсілі бойынша жауап береді, бұл тәсіл оқушының ойын жинақтап, дәлелді сөйлеуге бағыттайды.

    Дескриптор: Жалпы – 2 балл.

    Төрт сөйлем 1. Пікір. Ақын көзқарасы туралы пікірін бір сөйлеммен айта алады. 2. Дәлел. Пікірін бір сөйлеммен дәлелдей алады 3. Мысал. Пікірін өмірмен байланыстырып, мысал келтіре алады. 4. Қорытынды. Тақырып бойынша қорытынды шығара алады


    Дескриптор: Жалпы – 1 балл.

    ойын өз сөзіңмен жаза алады


    Сабақтың соңы

    Ой толғаныс.

    Рефлексия

    мин.

    Рефлексия

    Ашық микрофон» Репорт әдісі арқылы үй жұмысына байланысты сұрақтар қойылады, пысықтайды.

    Бұгін сіздерде қандай тақырыппен таныс блдыңыздар? Бүгінгі сабақтан қандай әсер алдыңыздар? Сабақтың қай кезіңі сіз үшін қызықты болды? Сабақтың қай кезеңі сіз үшін қиын болды?

    Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.


    Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

    Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

    Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.


    Үй тапсырмасы: онлайн мектепте, Абай Құнанбаевтің «Жетінші қ сөз» 2 сабағын орындау

    Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. Бір-бірлерін бағалайды



    Рисунок 23


    Саралау. Саралау –оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеттіоқушыға тапсырманықалай түрлендіресіз?

    Бағалау – Оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

    Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


    «Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».


    Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды.

    «Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады.

    Денсаулық сақтау технологиялары.

    Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.

    Осы сабақта қолданылатын

    Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады.

    Жалпы бағ

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қаржылық сауаттылық пәні Презентация 7 сынып
    23.01.2023
    496
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Сейтхан Асель Сейтханкызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации