Күні:
14.04.2016 жыл 1 «А» сынып
Сабақтың
тақырыбы: Жиындарды
салыстыру
Сабақтың
мақсаты:
1.
Білімділігі: Жиын элементтерінің
саны бойынша жиындарды салыстыруға үйрету.
2. Дамытушылық:
Жиындарды салыстыру амалдарын орындау арқылы логикалық
ойлау
қабілетін
дамыту.
3. Тәрбиелік:
Ұқыптылыққа, ұжымшылдыққа тәрбиелеу.
Сабақтың
түрі: Аралас
Сабақтың
тәсілі: түсіндіру,
сұрақ-жауап
Сабақтың
көрнекілігі: Интер.тақта, слайд,
суреттер,жұмыс дәптері.
Сабақтың
жүрісі:
-
Ұйымдастыру
-
Өткен сабақты
қайталау
-
Жаңа
сабақ
Сәлеметсіздер ме! Балалар оқу құралдарын түгел ме? Олай
болса сабағымызды бастайық.
Қәзір менің
үстелімнің үстінде суреттер бар, сол суреттердің ішінен өздеріне
ұнаған суретті таңдайсыздар. Жақсы таңдап болсақ, әр бала таңдаған
өз суреттері бойынша топқа бірігейік.
1-ші топ:
«МОНИТОР» тобы
2-ші топ:
«ПЕРНЕТАҚТА» тобы
3-ші топ:
«ТЫШҚАН» тобы
Осы аталған
топ бойынша орнымызға отырайық.
Жақсы енді
мен сіздерге тапсырма беріп отырамын, сіздер ұйымшылдықпен
бір-біріңнің айтқандарыңды тыңдап жауап бересіздер. Әр жақсы, дұрыс
жауап берген топты мынадай гүлмен бағалап отырамын. Сабақ соңында
қай топта гүлді көп жинаса сол топ жеңіске
жетеді.
«Монитор»
тобына: «Менің отбасым» жиынына кімдер кіреді? Көк қарындашпен
белгілеңіздер. АНА, ӘПКЕ, ӘКЕ, АҒА,
МЕН,
«Пернетақта»
тобына: Мына моншақ тізбегін жалғастыр және
бояңыздар.
«Тышқан»
тобына: Мына нысандар жиынын бір сөзбен қалай
атаймыз.
Ойыншықтар,жемістер
Жақсы оқушылар біз
өткен тақырыптарымызды қорытындыладық.
Енді бүгінгі жаңа
сабағымызды бастаймыз. Бүгінгі біздің жаңа тақырыбымыз «Жиындарды
салыстыру»
Жалпы жиын жеген ұғымды
білдік. Енді оларды салыстырып үйренеміз. Мына таңбалар сіздерге
тныс па? < > Егер жиын
элементтерiнің саны бiрдей болса, онда жиындар
бiрдей деп аталады. Бұл
тақырып бойынша «үлкен»,
«кiшi» ұғымдары қайталанады.
Жиындар бір-бірімен элементтерiнiң саны бойынша
салыстырылатындықтан, бірдей жиындар ұғымын анықтап алу
қажет.
Жиын
элементтерiнiң саны бойынша оларды салыстыру өте жеңiл. Мысалы, бiр
қызда бір құшақ гүл болса, ал келесi қызда бірнеше ғана гүл. Сол
сияқты бiр себетте – бірнеше ғана саңырауқұлақ, ал келесi себетте –
көп саңырауқұлақ. Егер сыныптағы оқушылардың қаншасы ұл, қаншасы
қыз екенiн анықтау қиын болса, онда оларды санап шығу жеткiлiктi.
Әр түрлi элементтерден құралған жиындарды бiр-бiрiмен салыстыруға
болады. Егер жиын элементтерiнiң саны тең болса, онда жиындар
бiрдей деп аталады.
Сергіту
сәті: Геометриялық
фигуралар.
1
тапсырма:
2
тапсырма:
3
тапсырма:
4
тапсырма:
Жақсы
балалар бүгінгі жаңа тақырыбымыз «Жиындарды салыстыру» бәрімізге
түсінікті ме?
Олай болса
Үйге тапсырма:
жұмыс
дәптеріндегі 63 беттегі №5 тапсырманы орындап
келеміз.