Материалдар / Ашық сабақ "Жиындарды салыстыру" 1 сынып

Ашық сабақ "Жиындарды салыстыру" 1 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
материал бастауыш сынып информатика мұғалімдеріне керек, баланың қызушылығын арттыруға, ой өрісін дамытуға, алға қарай ұмтылуға қажет материал, әр түрлі суреттер арқылы салыстыра білу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Қаңтар 2018
663
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні: 14.04.2016 жыл 1 «А» сыныпСабақтың тақырыбы: Жиындарды салыстыруСабақтың мақсаты:1. Білімділігі: Жиын элементтерінің саны бойынша жиындарды салыстыруға үйрету.2. Дамытушылық: Жиындарды салыстыру амалдарын орындау арқылы логикалық ойлау қабілетін дамыту.3. Тәрбиелік: Ұқыптылыққа, ұжымшылдыққа тәрбиелеу.Сабақтың түрі: Аралас Сабақтың тәсілі: түсіндіру, сұрақ-жауапСабақтың көрнекілігі: Интер.тақта, слайд, суреттер,жұмыс дәптері.Сабақтың жүрісі:
  • Ұйымдастыру
  • Өткен сабақты қайталау
  • Жаңа сабақ
Сәлеметсіздер ме! Балалар оқу құралдарын түгел ме? Олай болса сабағымызды бастайық. Қәзір менің үстелімнің үстінде суреттер бар, сол суреттердің ішінен өздеріне ұнаған суретті таңдайсыздар. Жақсы таңдап болсақ, әр бала таңдаған өз суреттері бойынша топқа бірігейік.1-ші топ: «МОНИТОР» тобы2-ші топ: «ПЕРНЕТАҚТА» тобы3-ші топ: «ТЫШҚАН» тобы Осы аталған топ бойынша орнымызға отырайық. Жақсы енді мен сіздерге тапсырма беріп отырамын, сіздер ұйымшылдықпен бір-біріңнің айтқандарыңды тыңдап жауап бересіздер. Әр жақсы, дұрыс жауап берген топты мынадай гүлмен бағалап отырамын. Сабақ соңында қай топта гүлді көп жинаса сол топ жеңіске жетеді. «Монитор» тобына: «Менің отбасым» жиынына кімдер кіреді? Көк қарындашпен белгілеңіздер. АНА, ӘПКЕ, ӘКЕ, АҒА, МЕН, «Пернетақта» тобына: Мына моншақ тізбегін жалғастыр және бояңыздар. «Тышқан» тобына: Мына нысандар жиынын бір сөзбен қалай атаймыз. Ойыншықтар,жемістер Жақсы оқушылар біз өткен тақырыптарымызды қорытындыладық. Енді бүгінгі жаңа сабағымызды бастаймыз. Бүгінгі біздің жаңа тақырыбымыз «Жиындарды салыстыру» Жалпы жиын жеген ұғымды білдік. Енді оларды салыстырып үйренеміз. Мына таңбалар сіздерге тныс па? < > Егер жиын элементтерiнің саны бiрдей болса, онда жиындар бiрдей деп аталады. Бұл тақырып бойынша «үлкен», «кiшi» ұғымдары қайталанады. Жиындар бір-бірімен элементтерiнiң саны бойынша салыстырылатындықтан, бірдей жиындар ұғымын анықтап алу қажет. Жиын элементтерiнiң саны бойынша оларды салыстыру өте жеңiл. Мысалы, бiр қызда бір құшақ гүл болса, ал келесi қызда бірнеше ғана гүл. Сол сияқты бiр себетте – бірнеше ғана саңырауқұлақ, ал келесi себетте – көп саңырауқұлақ. Егер сыныптағы оқушылардың қаншасы ұл, қаншасы қыз екенiн анықтау қиын болса, онда оларды санап шығу жеткiлiктi. Әр түрлi элементтерден құралған жиындарды бiр-бiрiмен салыстыруға болады. Егер жиын элементтерiнiң саны тең болса, онда жиындар бiрдей деп аталады.

Сергіту сәті: Геометриялық фигуралар.

1 тапсырма:2 тапсырма:

3 тапсырма:

4 тапсырма:



Жақсы балалар бүгінгі жаңа тақырыбымыз «Жиындарды салыстыру» бәрімізге түсінікті ме?Олай болса Үйге тапсырма: жұмыс дәптеріндегі 63 беттегі №5 тапсырманы орындап келеміз.

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ