Ұзақ мерзімді жоспардың
тарауы:
10.2 А Алгоритмдеу және
программалау
|
Білім беретін
мекеме:
|
Күні:
|
Мұғалімнің
аты-жөні:
|
Топ:
|
Қатысқандар:
|
Қатыспағандар:
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Жолдармен жұмыс
жасау
|
|
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
|
10.5.1.2 Жолдарды өңдеу үшін
процедуралар мен функцияларды
пайдалану
|
Сабақтың
мақсаты
|
Барлық білім
алушылар: Python бағдарламалау тілінде жол
функцияларын анықтайды.
Білім
алушылардың көпшілігі:
Функцияларды жолдық функциялармен
салыстырады.
Кейбір білім
алушылар: Жол функцияларын пайдаланып сөздерді
түрлендіреді.
|
Бағалау
критерийі
|
-
Python программалау тіліндегі жолдық
функциялардың қызметтерін қолданады.
-
Жолдық функцияларды
қолданып сөзерді түрлендіре алады.
-
Жолдық
функцияларға әр-түрлі
сөздерді ұсына алады.
|
Тілдік
мақсаттар
|
Ағылшын тілі, орыс
тілі
|
Құндылықтарға
баулу
|
Біз топпен жұмыс жасаймыз, топ
ережесін сақтаймыз, бір-біріміздің пікірімізді
тыңдаймыз
|
Пәнаралық
байланыс
|
Қазақ тілі, орыс
тілі, ағылшын
тілі
|
Тақырып бойынша алдыңғы
білім
|
Функциялар және
процедуралар
|
Сабақ
барысы
|
Сабақтың жоспарланған
кезеңдері
|
Сабақтағы жоспарланған
жаттығу түрлері
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
|
Ұйымдастыру: Сәлемдесу,
түгендеу
Шаттық шеңбері: Оқушылар шеңбер құрып
тұрады, бір-біріне жақсы тілек
білдіреді.
Топқа
біріктіру: Білім алушыларды
карточка таңдау арқылы, «функция және процедура» екі топқа
бөлінеді.
Топ ішінен топбасшысын
сайлайды, сайланған білім алушы өз тобының қатысушалырн 1 парақ
қағазға жазып алып, жауап беріп отырған студентке 1 балл қою арқылы
бағалап отырады
Өткен сабақты
пысықтау:
«Ат жарысы» ойыны арқылы жарыс
түрінде жүргізіледі. Өткен тақырыпқа қатысты сұрақтар жазылған.
Сұрақтарға бірінші жауап берген білім алушыға 1 балл
қойылады.
-
«Python программалау тілінде
ішкі шкі программалардың неше түрі
бар?»
-
«Процедура»
деген не?
-
«Функция» деген не?
-
return операторы
пайдаланылады
-
Кіріктірілген функциялар
-
Python программалау тілінде аргументті қабылдайтын және
мәнін қайтаратын нысан
-
Функция денесі функцияның өзін шақырса, онда бұл
жағдайды
Оқушылардың жауаптары ауызша мадақтау,
ынталандыру арқылы
бағаланады.
|
https://learningapps.org/display?v=pzimuq2p321
|
Сабақтың
ортасы
|
«Түртіп
алу» әдісі
Білім алушылар жаңа тақырып
бойынша кітаппен жұмыс істейді.
2- топ
түсінгендерін ортада
талқылайды.
Ауызша мадақтау арқылы
ынталандыру
«Миға шабуыл»
әдісі.
1-тапсырма.
«Кім жылдам, кім
зерек?» әдісі
Бағалау
критериі
|
Дескриптор
|
Жол функцияларының жұмысын
біледі
|
Python бағдарламалау тілінде
жол функцияларын анықтайды.
|
Сандар бойынша
бағалау
2-тапсырма.
- Тақтаға тапсырма ашылады,
тапсырманы ДК-де және ұялы телефонда
орындаңдар.
1-топ
2-топ
Дербес компьютерде
s =
``АЛАҚАЙ!``
s3 = s*3
print (s3)
Нәтижесі
АЛАҚАЙ! АЛАҚАЙ!
АЛАҚАЙ!
Ұялы
телефонда
s
=
`Қазақстан`
d
=
`2050`
print(s+``+d)
Нәтижесі
Қазақстан 2050
|
|
Бағалау
критериі
|
Дескриптор
|
Сілтеме арқылы ДК-де және ҰТ
тапсырманы орындай алады
|
-
Жолдық функцияларды
қолданады
-
1 топ ДК-де жұмыс тапсырманы
орындайды
-
2 топ Ұялы телефонда
тапсырманы орындайды
-
Нәтижесін
шығарады.
-
ДК-де және ұялы телефонда
орындаған тапсырмаларын
салыстырады.
|
Топ басшылары топ мүшелеріне
балл қою арқылы бағалайды
3-тапсырма.
- Сізге таныс функцияларды
пайдаланып тапсырма мәтінін
Python бағдарламалау тілінде жазыңыз.
Мәселенің шешімін ұсынып, жаңадан бағдарлама жасап
көріңіз
Бағалау
критериі
|
Дескриптор
|
Топтасып жоба жасайды және оны
қорғайды
|
-
Жолдық функцияларға мысалдар
жазады
-
Бағдарламаны
ұсынады.
|
Білім алушыларды қол
шапалақтау арқылы бағалайды
|
Г.И.
Салғараева
Информатика 10
сынып
80-85
беттер
https://quizlet.com/586299376/%D0%96%D0%B0%D2%A3%D0%B0%D1%82%D0%B0%D2%9B%D1%8B%D1%80%D1%8B%D0%BF%D2%9B%D0%B0-%D1%88%D0%BE%D0%BB%D1%83-flash-cards/
Г.И.
Салғараева
Информатика 10
сынып
82-83
беттер
https://www.programiz.com/python-programming/online-compiler/
сілтемесіне өтіп,
орындайды
|
Сабақтың
соңы
|
Сұрақтар: Google тест арқылы өз алған баллдары
бойынша бағаланады.
-
Тізбектей орналасқан символдар
тізбегі
-
Python-дағы символдар ASCII кестесінде цифрлар
мен әріптер және басқа да белгілерден тұрады. Символдың осы
кестедегі орны не деп аталады.
-
Python программалау тілінде s, d -символдары
қандай қызмет атқарды
-
Python программалау тіліндегі жолдардың тізімдерден
маңызды айырмашылығы
-
RUN
қандай қызмет атқарады?
Кері
байланыс:
Білім алушылар сабақта не
білгенін және не білгісі келетінін, өз ойларын тақтаға
жазады.
|
https://docs.google.com/forms/d/1XvS9fTe0qkKK7ABQVkcmYN-0oCvzeqD1Dx3qSLlMK1s/edit
https://padlet.com/lyazzatkenebaeva/8xi8tn3ywvtva8lr
|
Саралау – Сіз қандай
тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда
қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар
бересіз?
|
Бағалау – Сіз оқушылардың
материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын сақтау
|
Бірлескен жұмыс, жеке жұмыс
арқылы сабақты меңгерту.Шаттық шеңбері, топқа біріктіру, «Миға
шабуыл» әдістері арқылы сабақ мақсатына жеткендігін, білім
алушыларды деңгейлік тапсырманы орындауында қолдау
көрсету.
|
«Джигсо» әдісі, Тапсырманы
ДК-де және ұялы телефонда орындау, Тест сұрақтарына жауап
беру
|
Денсаулық сақтау
технологиялары.
Сабақта сергіту жаттығулары
мен белсенді жұмыс түрлерін қолдану.
Осы сабақта
қолданылатын
Қауіпсіздік техникасы
ережелерінің
Жалпы
ережелер
ДК-мен жұмыс жасау кезіндегі
ережелер
|
Сабақ бойынша
рефлексия
Сабақ мақсаттары немесе оқу
мақсаттары шынайы, қолжетімді болды
ма?
Барлық оқушылар оқу
мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген
болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді
ме?
Сабақ кезеңдерінде уақытты
тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және
неліктен?
|
Бұл тарауды сабақ туралы
рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп
санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.
|
|
Жалпы
бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі
нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?
1:
2:
Сабақтың бұдан да жақсы
өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға
қатысты)?
1:
2:
Осы сабақтың барысында мен
сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/
қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге
назар аудару қажет?
|