Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Ашық сабақ жоспары "Сен неше жастасың"
Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ жоспары "Мұражайда"
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
22 Қазан 2018
733
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Оқу жылындағы барлық сағат саны – 66 сағат.
№ | Ортақ тақырыптар | Сабақтың тақырыбы | Cағат саны | Мерзімі | Қалыптасатын дағдылар | ||||
1. | Өзім туралы | 1 – сабақ. Сәлем! Сенің атың кім? | 1 | -Амандасу, қоштасу үлгілерін қолдану алу (Сәлем! Сәлеметсіз бе! Сау бол! Сау болыңыз!);-Өзінің атын айта алу, басқа біреуден атын сұрай алу(Менің атым - ... . Сенің атың кім?);- Кім? сұрағына жауап беретін сөздерді атай алу (Ата, әже, мұғалім, оқушы);- Не? сұрағына жауап беретін сөздерді (кітап, дәптер, қалам, қарындаш, доп, текше, жейде, шалбар, көйлек, етік, бәтеңке, күртке) атай алу;-1-ден 10 – ға дейін санай алу; Неше? сұрағына жауап бере алу;-Түстерді ажырата алу, қандай да бір заттың түсін айта алу (Бәтеңке жасыл).- Өзінде не бар екенін айта алу (Менде доп бар. Менде сары доп бар. Менде екі сары доп бар.);-Бір нәрсені сұрап ала алу (Маған кітап берші/беріңізші);-Алғыс айта алу (Рақмет!);-Өзінің не киетінін/кимейтінін, оның түсін қандай екенін айта алу (Мен көйлек киемін.Менің көйлегім қызыл. Мен шалбар кимеймін). | |||||
2 –сабақ. Бұл кім? | 1 | ||||||||
3 –сабақ. Бұл не? | 1 | ||||||||
4 –сабақ. Қандай доп? | 1 | ||||||||
5 –сабақ. Неше доп? | 1 | ||||||||
6 –сабақ. Киімдер | 1 | ||||||||
7 –сабақ. Сен не киесің? | 1 | ||||||||
8 –сабақ. Кел, қайталайық! | 1 | ||||||||
9 –сабақ. Менің кітапшам | 1 | ||||||||
2. | Менің мектебім | 1 – сабақ. Мынау – мектеп | 1 | -Қандай? сұрағына жауап беретін сөздерді (үлкен, кішкентай, әдемі) атай алу;- Не? сұрағына жауап беретін сөздерді (мектеп,сынып,парта,тақта, есік,терезе,үстел,орындық) атай алу;-Мектебінің, сыныбының қандай екенін айта алу (Менің мектебім(сыныбым) үлкен/ кішкентай, әдемі);- Нешінші? сұрағына жауап бере алу (бірінші, екінші,үшінші,төртінші,бесінші,алтыншы,жетінші,сегізінші,тоғызыншы,оныншы) ;- Нешінші сыныпта оқитынын айта алу (Мен бірінші сыныпта оқимын).- Сыныптағы заттарды атай алу және олардың түсін айта алу (тақта қоңыр, орындық қызыл, үстел қара); -Өзінің жасын айта алу (Мен алты жастамын.Мен жеті жастамын);-Оқу құралдарын атай алу (қалам, қарындаш,дәптер, кітап, сызғыш, өшіргіш, қайшы);-Өзіне қажет оқу құралын сұрап ала алу (Маған қайшы (өшіргіш, сызғыш) берші/беріңізші);-Өзінің мектепте не істейтінін айта алу (Мен мектепте жазамын, оқимын, сөйлеймін, тыңдаймын). | |||||
2 – сабақ. Менің сыныбым | 1 | ||||||||
3 – сабақ. Оқу құралдары | 1 | ||||||||
4 – сабақ. Мен жеті жастамын | 1 | ||||||||
5 – сабақ. Алмабек мектепте | 1 | ||||||||
6 – сабақ. Мектепте | 1 | ||||||||
7 – сабақ. Мен қаламмен жазамын | 1 | ||||||||
8 – сабақ. Кел, қайталайық! | 1 | ||||||||
9 - сабақ. Менің кітапшам | 1 | ||||||||
3. | Менің отбасым және достарым | 1 – сабақ. Бұл кім? | 1 | - Отбасы мүшелерін атай алу (ата, әже, әке, ана, әпке, аға, іні, қарындас/ сіңлі);-Өзінің ата – әжесі, ата – анасы, аға – әпкесі, іні - қарындасы/ сіңлісі туралы (атын, қандай екенін ) айта алу (Бұл – менің әкем/анам.Оның аты –... . Ол күшті/ ақылды/ әдем);- Өзінің не істейтінін/істемейтінін айта алу (Мен доп ойнаймын/ойнамаймын.Мен сурет саламын/сурет салмаймын. Мен велосипед (коньки,шаңғы) тебемін/теппеймін.-Өзінің досы туралы айта алу (оның аты,жасы, қандай екені, нешінші сыныпта оқитыны, не істейтіні туралы айта алу (Бұл – менің досым. Оның аты – Қанат. Ол жеті жаста. Ол бірінші сыныпта оқиды. Ол сурет салады, доп ойнайды, велосипед теппейді);-Өзінің атын, жасын, нешінші сыныпта оқитынын, не істейтінін/ істемейтінін айта алу. | |||||
2 – сабақ. Менің анам | 1 | ||||||||
3 – сабақ. Менің досым | 1 | ||||||||
4 – сабақ. Сен не істейсің? | 1 | ||||||||
5 – сабақ. Менің достарым | 1 | ||||||||
6 – сабақ. Кел, қайталайық! | 1 | ||||||||
7 – сабақ. Менің кітапшам | 1 | ||||||||
4. | Бізді қоршаған әлем | 1 – сабақ. Үй жануарлары | 1 | - Үй жануарларын атай алу (қой,ешкі,сиыр,жылқы,түйе);-Аңдарды атай алу (аю,арыстан,кірпі, түлкі,керік, піл, қасқыр, қоян);- Бұл не? сұрағына жауап беретін сөздерді атай алу (аңдар, үй жануарлары,ауладағы гүлдер, ағаштар);-Аңдардың, жануарлардың санын (1-ден 10 – ға дейін санау, үйренген түстер бойынша), түсін айта алу;- Аулада не бар екенін айта алу (Аулада ағаштар, гүлдер бар);- Аулада не істейтінін айта алу ( Мен футбол ойнаймын. Мен аулада сурет саламын. Мен асық ойнаймын. Мен велосипед тебемін);- Қандай сурет салатынын айта алу (Мен ағаш саламын). | |||||
2 – сабақ. Аңдар | 1 | ||||||||
3 – сабақ. Біздің аула | 1 | ||||||||
4 – сабақ. Аулада | 1 | ||||||||
5 – сабақ. Менің елім | 1 | ||||||||
6 – сабақ. Кел, қайталайық! | 1 | ||||||||
7 – сабақ. Менің кітапшам | 1 | ||||||||
5. | Саяхат | 1 – сабақ. Мен мектепке барамын | 1 | - Көлік түрлерін атай алу (ұшақ, велосипед, мәшине, автобус, пойыз);-Қайда баратынын/бармайтынын айта алу (мектепке, тауға, үйге, саябаққа,дүкенге);- Саяхатқа немен (қалай) баратынын айта алу (мәшинемен,автобуспен, пойызбен, ұшақпен, велосипедпен,жаяу);- Мектепке (үйге, дүкенге) кіммен баратынын айта алу(анаммен, әкеммен,атаммен,әжеммен);- «Медеуде» не істейтінін айта алу (коньки, шаңғы тебу);- Қазақ тіліне тән дыбыстарды (ә, ө, ғ) тану, дұрыс дыбыстай алу, жаза алу, әр дыбысқа мысал келтіре алу. | |||||
2 – сабақ. Ол қайда барады? | 1 | ||||||||
3 – сабақ. Мен анаммен барамын | 1 | ||||||||
4 – сабақ. Көлік түрлері | 1 | ||||||||
5 – сабақ. Мектепке барар жол | 1 | ||||||||
6 – сабақ. Саяхат | 1 | ||||||||
7 – сабақ. Біз «Медеуге» барамыз | 1 | ||||||||
8 – сабақ. Кел, қайталайық! | 1 | ||||||||
9 - сабақ. Менің кітапшам | 1 | ||||||||
6. | Салт – дәстүр және ауыз әдебиеті | 1 – сабақ. Менің туған жерім | 1 | - Өзінің қайда тұратынын айта алу (Мен Қазақстанда тұрамын);- Алматыда / Астанада тұратын / тұрмайтынын айта алу(Мен Алматыда тұрамын /тұрмаймын);- 1 – ден 20 – ға дейін санай алу;- Қазақ тіліне тән дыбыстарды (қ, і, ұ) тану, дұрыс дыбыстай алу, жаза алу, әр дыбысқа мысал келтіре алу.- Ертегі білетінін/білмейтінін айта алу (Мен ертегі білемін/білмеймін); - Суреті бойынша ертегілерді атай алу («Мақта қыз бен мысық», «Не дәмді?», «Көктем сәні»), ертегі кейіпкерлерін атай алу, рөлге бөліп ойнай алу. | |||||
2 – сабақ. Ою | 1 | ||||||||
3 – сабақ. Домбыра | 1 | ||||||||
4 – сабақ. Мақта қыз бен мысық | 1 | ||||||||
5 – сабақ. Мен ертегі білемін | 1 | ||||||||
6 – сабақ. Не дәмді? | 1 | ||||||||
7 – сабақ. Көктем сәні | 1 | ||||||||
8 – сабақ. Кел, қайталайық! | 1 | ||||||||
9 - сабақ. Менің кітапшам | 1 | ||||||||
7. | Тағам және сусын | 1 – сабақ. Сен не аласың? | 1 | - Дүкенге баратынын және дүкеннен не алатынын /алмайтынын айта алу(Мен дүкенге барамын. Мен айран (сүт, май, қант, нан, кәмпит, балмұздақ, шырын) аламын;- Ас мәзірі бойынша не алатынын (сорпа, ботқа, ет, сүт, шырын) атай алу (Мен сүт ішемін. Мен шай ішпеймін);- Жеміс атауларын (алма, алмұрт, жүзім, өрік, шие) атай алу, өзінің не жейтінін /жемейтінін айта алу (Мен алма жеймін. Мен алмұрт жемеймін);- Көкөніс атауларын атай алу (қызанақ, орамжапырақ, сәбіз, қияр, пияз, картоп),салат (ерекше ас мәзірі) жасау үшін қандай көкөністер керек екенін айта алу (Мен салат жасаймын. Маған сәбіз, орамжапырақ керек ); | |||||
2 – сабақ. Таңертең | 1 | ||||||||
3 – сабақ. Ас мәзірі | 1 | ||||||||
4 – сабақ. Сен не ішесің? | 1 | ||||||||
5 – сабақ. Сен не жейсің? | 1 | ||||||||
6 – сабақ. Мен салат жасаймын | 1 | ||||||||
7 – сабақ. Балмұздақ | 1 | ||||||||
8 – сабақ. Менің кітапшам | 1 | ||||||||
8. | Дені саудың – жаны сау | 1 – сабақ. Оң қолымда бес саусақ | 1 | ||||||
2 – сабақ. Сен таңертең не істейсің? | 1 | ||||||||
3 – сабақ. Мамандықтар | 1 | ||||||||
4 – сабақ. Дәрігерде | 1 | ||||||||
5 – сабақ. Аурухана | 1 | ||||||||
6 – сабақ. Спортзалда | 1 | ||||||||
7 – сабақ. Кел, қайталайық! | 1 | ||||||||
8 – сабақ. Менің кітапшам | 1 |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)