№
|
Ортақ
тақырыптар
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Cағат
саны
|
Мерзімі
|
Қалыптасатын
дағдылар
|
|
|
|
|
|
1.
|
Өзім
туралы
|
1 – сабақ. Сәлем! Сенің атың
кім?
|
1
|
|
|
|
|
|
-Амандасу, қоштасу
үлгілерін қолдану алу (Сәлем! Сәлеметсіз бе! Сау бол! Сау
болыңыз!);
-Өзінің атын айта алу, басқа
біреуден атын сұрай алу
(Менің атым - ... .
Сенің атың кім?);
- Кім? сұрағына
жауап беретін сөздерді атай алу (Ата, әже, мұғалім,
оқушы);
- Не? сұрағына жауап
беретін сөздерді (кітап, дәптер, қалам, қарындаш, доп, текше,
жейде, шалбар, көйлек, етік, бәтеңке, күртке) атай
алу;
-1-ден 10 – ға дейін
санай алу; Неше? сұрағына жауап бере
алу;
-Түстерді ажырата
алу, қандай да бір заттың түсін айта алу (Бәтеңке
жасыл).
- Өзінде не бар
екенін айта алу (Менде доп бар. Менде сары доп
бар. Менде екі сары доп бар.);
-Бір нәрсені сұрап
ала алу (Маған кітап
берші/беріңізші);
-Алғыс айта алу
(Рақмет!);
-Өзінің не
киетінін/кимейтінін, оның түсін қандай екенін айта алу (Мен көйлек
киемін.Менің көйлегім қызыл. Мен шалбар
кимеймін).
|
2 –сабақ. Бұл
кім?
|
1
|
|
|
|
|
|
3 –сабақ. Бұл
не?
|
1
|
|
|
|
|
|
4 –сабақ. Қандай
доп?
|
1
|
|
|
|
|
|
5 –сабақ. Неше
доп?
|
1
|
|
|
|
|
|
6 –сабақ.
Киімдер
|
1
|
|
|
|
|
|
7 –сабақ. Сен не
киесің?
|
1
|
|
|
|
|
|
8 –сабақ. Кел,
қайталайық!
|
1
|
|
|
|
|
|
9 –сабақ. Менің
кітапшам
|
1
|
|
|
|
|
|
2.
|
Менің
мектебім
|
1 – сабақ. Мынау –
мектеп
|
1
|
|
|
|
|
|
-Қандай? сұрағына жауап
беретін сөздерді (үлкен, кішкентай, әдемі) атай
алу;
- Не? сұрағына жауап
беретін сөздерді (мектеп,сынып,парта,тақта,
есік,терезе,үстел,орындық) атай
алу;
-Мектебінің,
сыныбының қандай екенін айта алу (Менің мектебім(сыныбым) үлкен/
кішкентай, әдемі);
- Нешінші? сұрағына
жауап бере алу (бірінші,
екінші,үшінші,төртінші,бесінші,алтыншы,жетінші,сегізінші,тоғызыншы,оныншы)
;
- Нешінші сыныпта
оқитынын айта алу (Мен бірінші сыныпта
оқимын).
- Сыныптағы заттарды
атай алу және олардың түсін айта алу (тақта қоңыр, орындық қызыл,
үстел қара);
-Өзінің жасын айта
алу (Мен алты жастамын.Мен жеті
жастамын);
-Оқу құралдарын атай
алу (қалам, қарындаш,дәптер, кітап, сызғыш, өшіргіш,
қайшы);
-Өзіне қажет оқу
құралын сұрап ала алу (Маған қайшы (өшіргіш, сызғыш)
берші/беріңізші);
-Өзінің мектепте не істейтінін
айта алу (Мен мектепте жазамын, оқимын, сөйлеймін,
тыңдаймын).
|
2 – сабақ. Менің
сыныбым
|
1
|
|
|
|
|
|
3 – сабақ. Оқу
құралдары
|
1
|
|
|
|
|
|
4 – сабақ. Мен жеті
жастамын
|
1
|
|
|
|
|
|
5 – сабақ. Алмабек
мектепте
|
1
|
|
|
|
|
|
6 – сабақ.
Мектепте
|
1
|
|
|
|
|
|
7 – сабақ. Мен қаламмен
жазамын
|
1
|
|
|
|
|
|
8 – сабақ. Кел,
қайталайық!
|
1
|
|
|
|
|
|
9 - сабақ. Менің
кітапшам
|
1
|
|
|
|
|
|
3.
|
Менің отбасым және
достарым
|
1 – сабақ. Бұл
кім?
|
1
|
|
|
|
|
|
- Отбасы мүшелерін
атай алу (ата, әже, әке, ана, әпке, аға, іні, қарындас/
сіңлі);
-Өзінің ата – әжесі,
ата – анасы, аға – әпкесі, іні - қарындасы/ сіңлісі туралы (атын,
қандай екенін ) айта алу (Бұл – менің әкем/анам.Оның аты –... . Ол
күшті/ ақылды/ әдем);
- Өзінің не
істейтінін/істемейтінін айта алу (Мен доп ойнаймын/ойнамаймын.Мен
сурет саламын/сурет салмаймын. Мен велосипед (коньки,шаңғы)
тебемін/теппеймін.
-Өзінің досы туралы
айта алу (оның аты,жасы, қандай екені, нешінші сыныпта оқитыны, не
істейтіні туралы айта алу (Бұл – менің досым. Оның аты – Қанат. Ол
жеті жаста. Ол бірінші сыныпта оқиды. Ол сурет салады, доп ойнайды,
велосипед теппейді);
-Өзінің атын, жасын,
нешінші сыныпта оқитынын, не істейтінін/ істемейтінін айта
алу.
|
2 – сабақ. Менің
анам
|
1
|
|
|
|
|
|
3 – сабақ. Менің
досым
|
1
|
|
|
|
|
|
4 – сабақ. Сен не
істейсің?
|
1
|
|
|
|
|
|
5 – сабақ. Менің
достарым
|
1
|
|
|
|
|
|
6 – сабақ. Кел,
қайталайық!
|
1
|
|
|
|
|
|
7 – сабақ. Менің
кітапшам
|
1
|
|
|
|
|
|
4.
|
Бізді қоршаған
әлем
|
1 – сабақ. Үй
жануарлары
|
1
|
|
|
|
|
|
- Үй жануарларын
атай алу
(қой,ешкі,сиыр,жылқы,түйе);
-Аңдарды атай алу
(аю,арыстан,кірпі, түлкі,керік, піл, қасқыр,
қоян);
- Бұл не? сұрағына
жауап беретін сөздерді атай алу (аңдар, үй жануарлары,ауладағы
гүлдер, ағаштар);
-Аңдардың,
жануарлардың санын (1-ден 10 – ға дейін санау, үйренген түстер
бойынша), түсін айта алу;
- Аулада не бар
екенін айта алу (Аулада ағаштар, гүлдер
бар);
- Аулада не
істейтінін айта алу ( Мен футбол ойнаймын. Мен аулада сурет
саламын. Мен асық ойнаймын. Мен велосипед
тебемін);
- Қандай сурет
салатынын айта алу (Мен ағаш
саламын).
|
2 – сабақ.
Аңдар
|
1
|
|
|
|
|
|
3 – сабақ. Біздің
аула
|
1
|
|
|
|
|
|
4 – сабақ.
Аулада
|
1
|
|
|
|
|
|
5 – сабақ. Менің
елім
|
1
|
|
|
|
|
|
6 – сабақ. Кел,
қайталайық!
|
1
|
|
|
|
|
|
7 – сабақ. Менің
кітапшам
|
1
|
|
|
|
|
|
5.
|
Саяхат
|
1 – сабақ. Мен мектепке
барамын
|
1
|
|
|
|
|
|
- Көлік түрлерін
атай алу (ұшақ, велосипед, мәшине, автобус,
пойыз);
-Қайда
баратынын/бармайтынын айта алу (мектепке, тауға, үйге,
саябаққа,дүкенге);
- Саяхатқа немен
(қалай) баратынын айта алу (мәшинемен,автобуспен, пойызбен,
ұшақпен, велосипедпен,жаяу);
- Мектепке (үйге,
дүкенге) кіммен баратынын айта
алу
(анаммен,
әкеммен,атаммен,әжеммен);
- «Медеуде» не
істейтінін айта алу (коньки, шаңғы
тебу);
- Қазақ тіліне тән
дыбыстарды (ә, ө, ғ) тану, дұрыс дыбыстай алу, жаза алу, әр дыбысқа
мысал келтіре алу.
|
2 – сабақ. Ол қайда
барады?
|
1
|
|
|
|
|
|
3 – сабақ. Мен анаммен
барамын
|
1
|
|
|
|
|
|
4 – сабақ. Көлік
түрлері
|
1
|
|
|
|
|
|
5 – сабақ. Мектепке барар
жол
|
1
|
|
|
|
|
|
6 – сабақ.
Саяхат
|
1
|
|
|
|
|
|
7 – сабақ. Біз «Медеуге»
барамыз
|
1
|
|
|
|
|
|
8 – сабақ. Кел,
қайталайық!
|
1
|
|
|
|
|
|
9 - сабақ. Менің
кітапшам
|
1
|
|
|
|
|
|
6.
|
Салт – дәстүр және ауыз
әдебиеті
|
1 – сабақ. Менің туған
жерім
|
1
|
|
|
|
|
|
- Өзінің қайда
тұратынын айта алу (Мен Қазақстанда
тұрамын);
- Алматыда /
Астанада тұратын / тұрмайтынын айта
алу
(Мен Алматыда
тұрамын /тұрмаймын);
- 1 – ден 20 – ға
дейін санай алу;
- Қазақ тіліне тән
дыбыстарды (қ, і, ұ) тану, дұрыс дыбыстай алу, жаза алу, әр дыбысқа
мысал келтіре алу.
- Ертегі
білетінін/білмейтінін айта алу (Мен ертегі
білемін/білмеймін);
- Суреті бойынша
ертегілерді атай алу («Мақта қыз бен мысық», «Не
дәмді?», «Көктем сәні»), ертегі кейіпкерлерін атай
алу, рөлге бөліп ойнай алу.
|
2 – сабақ.
Ою
|
1
|
|
|
|
|
|
3 – сабақ.
Домбыра
|
1
|
|
|
|
|
|
4 – сабақ. Мақта қыз бен
мысық
|
1
|
|
|
|
|
|
5 – сабақ. Мен ертегі
білемін
|
1
|
|
|
|
|
|
6 – сабақ. Не
дәмді?
|
1
|
|
|
|
|
|
7 – сабақ. Көктем
сәні
|
1
|
|
|
|
|
|
8 – сабақ. Кел,
қайталайық!
|
1
|
|
|
|
|
|
9 - сабақ. Менің
кітапшам
|
1
|
|
|
|
|
|
7.
|
Тағам және
сусын
|
1 – сабақ. Сен не
аласың?
|
1
|
|
|
|
|
|
- Дүкенге баратынын және
дүкеннен не алатынын /алмайтынын айта
алу
(Мен дүкенге
барамын. Мен айран (сүт, май, қант, нан, кәмпит, балмұздақ, шырын)
аламын;
- Ас мәзірі бойынша
не алатынын (сорпа, ботқа, ет, сүт, шырын) атай алу (Мен сүт
ішемін. Мен шай ішпеймін);
- Жеміс атауларын
(алма, алмұрт, жүзім, өрік, шие) атай алу, өзінің не жейтінін
/жемейтінін айта алу (Мен алма жеймін. Мен алмұрт
жемеймін);
- Көкөніс атауларын
атай алу (қызанақ, орамжапырақ, сәбіз, қияр, пияз,
картоп),
салат (ерекше ас
мәзірі) жасау үшін қандай көкөністер керек екенін айта алу (Мен
салат жасаймын. Маған сәбіз, орамжапырақ керек
);
- Қазақ тіліне тән
дыбыстарды (ү, ң, һ) тану, дұрыс дыбыстай алу, жаза алу, әр дыбысқа
мысал келтіре алу.
|
2 – сабақ.
Таңертең
|
1
|
|
|
|
|
|
3 – сабақ. Ас
мәзірі
|
1
|
|
|
|
|
|
4 – сабақ. Сен не
ішесің?
|
1
|
|
|
|
|
|
5 – сабақ. Сен не
жейсің?
|
1
|
|
|
|
|
|
6 – сабақ. Мен салат
жасаймын
|
1
|
|
|
|
|
|
7 – сабақ.
Балмұздақ
|
1
|
|
|
|
|
|
8 – сабақ. Менің
кітапшам
|
1
|
|
|
|
|
|
8.
|
Дені саудың – жаны
сау
|
1 – сабақ. Оң қолымда бес
саусақ
|
1
|
|
|
|
|
|
-
Дене мүшелерін атай
алу (бас,қол, аяқ, саусақ, көз, қас, құлақ, мұрын, ауыз,
шаш);
-
Таңертең не
істейтінін айта алу (жаттығу жасаймын, тамақ ішемін, мектепке
барамын );
-
Қайда баратынын
(ауруханаға, дүкенге, тауға, үйге, саябаққа, мектепке) айта
алу;
-
Ауырады /ауырмайды
сөздерін орынды қолдана алу (Менің тісім ауырады
/ауырмайды);
-
Спортзалда не
істейтінін айта алу (жаттығу жасаймын,жүгіремін, доп
ойнаймын);
-
Неге? сұрағын түсіне
білу, сұраққа жауап бере
алу.
|
2 – сабақ. Сен таңертең не
істейсің?
|
1
|
|
|
|
|
|
3 – сабақ.
Мамандықтар
|
1
|
|
|
|
|
|
4 – сабақ.
Дәрігерде
|
1
|
|
|
|
|
|
5 – сабақ.
Аурухана
|
1
|
|
|
|
|
|
6 – сабақ.
Спортзалда
|
1
|
|
|
|
|
|
7 – сабақ. Кел,
қайталайық!
|
1
|
|
|
|
|
|
8 – сабақ. Менің
кітапшам
|
1
|
|
|
|
|
|