Материалдар / Ашық сабақ жоспары "Сен неше жастасың"

Ашық сабақ жоспары "Сен неше жастасың"

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ жоспары "Мұражайда"
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қазан 2018
733
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Оқу жылындағы барлық сағат саны – 66 сағат.
Ортақ тақырыптарСабақтың тақырыбыCағат саны Мерзімі Қалыптасатын дағдылар




















1.Өзім туралы1 – сабақ. Сәлем! Сенің атың кім?1









-Амандасу, қоштасу үлгілерін қолдану алу (Сәлем! Сәлеметсіз бе! Сау бол! Сау болыңыз!);-Өзінің атын айта алу, басқа біреуден атын сұрай алу(Менің атым - ... . Сенің атың кім?);- Кім? сұрағына жауап беретін сөздерді атай алу (Ата, әже, мұғалім, оқушы);- Не? сұрағына жауап беретін сөздерді (кітап, дәптер, қалам, қарындаш, доп, текше, жейде, шалбар, көйлек, етік, бәтеңке, күртке) атай алу;-1-ден 10 – ға дейін санай алу; Неше? сұрағына жауап бере алу;-Түстерді ажырата алу, қандай да бір заттың түсін айта алу (Бәтеңке жасыл).- Өзінде не бар екенін айта алу (Менде доп бар. Менде сары доп бар. Менде екі сары доп бар.);-Бір нәрсені сұрап ала алу (Маған кітап берші/беріңізші);-Алғыс айта алу (Рақмет!);-Өзінің не киетінін/кимейтінін, оның түсін қандай екенін айта алу (Мен көйлек киемін.Менің көйлегім қызыл. Мен шалбар кимеймін).




2 –сабақ. Бұл кім?

1















3 –сабақ. Бұл не?1















4 –сабақ. Қандай доп?1















5 –сабақ. Неше доп?1















6 –сабақ. Киімдер1















7 –сабақ. Сен не киесің?1















8 –сабақ. Кел, қайталайық!1















9 –сабақ. Менің кітапшам1











2.Менің мектебім1 – сабақ. Мынау – мектеп1











-Қандай? сұрағына жауап беретін сөздерді (үлкен, кішкентай, әдемі) атай алу;- Не? сұрағына жауап беретін сөздерді (мектеп,сынып,парта,тақта, есік,терезе,үстел,орындық) атай алу;-Мектебінің, сыныбының қандай екенін айта алу (Менің мектебім(сыныбым) үлкен/ кішкентай, әдемі);- Нешінші? сұрағына жауап бере алу (бірінші, екінші,үшінші,төртінші,бесінші,алтыншы,жетінші,сегізінші,тоғызыншы,оныншы) ;- Нешінші сыныпта оқитынын айта алу (Мен бірінші сыныпта оқимын).- Сыныптағы заттарды атай алу және олардың түсін айта алу (тақта қоңыр, орындық қызыл, үстел қара);

-Өзінің жасын айта алу (Мен алты жастамын.Мен жеті жастамын);-Оқу құралдарын атай алу (қалам, қарындаш,дәптер, кітап, сызғыш, өшіргіш, қайшы);-Өзіне қажет оқу құралын сұрап ала алу (Маған қайшы (өшіргіш, сызғыш) берші/беріңізші);-Өзінің мектепте не істейтінін айта алу (Мен мектепте жазамын, оқимын, сөйлеймін, тыңдаймын).




2 – сабақ. Менің сыныбым1















3 – сабақ. Оқу құралдары1















4 – сабақ. Мен жеті жастамын1















5 – сабақ. Алмабек мектепте1















6 – сабақ. Мектепте1















7 – сабақ. Мен қаламмен жазамын1















8 – сабақ. Кел, қайталайық!1















9 - сабақ. Менің кітапшам1











3.Менің отбасым және достарым1 – сабақ. Бұл кім?1











- Отбасы мүшелерін атай алу (ата, әже, әке, ана, әпке, аға, іні, қарындас/ сіңлі);-Өзінің ата – әжесі, ата – анасы, аға – әпкесі, іні - қарындасы/ сіңлісі туралы (атын, қандай екенін ) айта алу (Бұл – менің әкем/анам.Оның аты –... . Ол күшті/ ақылды/ әдем);- Өзінің не істейтінін/істемейтінін айта алу (Мен доп ойнаймын/ойнамаймын.Мен сурет саламын/сурет салмаймын. Мен велосипед (коньки,шаңғы) тебемін/теппеймін.-Өзінің досы туралы айта алу (оның аты,жасы, қандай екені, нешінші сыныпта оқитыны, не істейтіні туралы айта алу (Бұл – менің досым. Оның аты – Қанат. Ол жеті жаста. Ол бірінші сыныпта оқиды. Ол сурет салады, доп ойнайды, велосипед теппейді);-Өзінің атын, жасын, нешінші сыныпта оқитынын, не істейтінін/ істемейтінін айта алу.





2 – сабақ. Менің анам1















3 – сабақ. Менің досым1

















4 – сабақ. Сен не істейсің?1















5 – сабақ. Менің достарым1

















6 – сабақ. Кел, қайталайық!1















7 – сабақ. Менің кітапшам1













4.Бізді қоршаған әлем1 – сабақ. Үй жануарлары1











- Үй жануарларын атай алу (қой,ешкі,сиыр,жылқы,түйе);-Аңдарды атай алу (аю,арыстан,кірпі, түлкі,керік, піл, қасқыр, қоян);- Бұл не? сұрағына жауап беретін сөздерді атай алу (аңдар, үй жануарлары,ауладағы гүлдер, ағаштар);-Аңдардың, жануарлардың санын (1-ден 10 – ға дейін санау, үйренген түстер бойынша), түсін айта алу;- Аулада не бар екенін айта алу (Аулада ағаштар, гүлдер бар);- Аулада не істейтінін айта алу ( Мен футбол ойнаймын. Мен аулада сурет саламын. Мен асық ойнаймын. Мен велосипед тебемін);- Қандай сурет салатынын айта алу (Мен ағаш саламын).





2 – сабақ. Аңдар1















3 – сабақ. Біздің аула1















4 – сабақ. Аулада1















5 – сабақ. Менің елім1















6 – сабақ. Кел, қайталайық!1















7 – сабақ. Менің кітапшам1











5.Саяхат1 – сабақ. Мен мектепке барамын1











- Көлік түрлерін атай алу (ұшақ, велосипед, мәшине, автобус, пойыз);-Қайда баратынын/бармайтынын айта алу (мектепке, тауға, үйге, саябаққа,дүкенге);- Саяхатқа немен (қалай) баратынын айта алу (мәшинемен,автобуспен, пойызбен, ұшақпен, велосипедпен,жаяу);- Мектепке (үйге, дүкенге) кіммен баратынын айта алу(анаммен, әкеммен,атаммен,әжеммен);- «Медеуде» не істейтінін айта алу (коньки, шаңғы тебу);- Қазақ тіліне тән дыбыстарды (ә, ө, ғ) тану, дұрыс дыбыстай алу, жаза алу, әр дыбысқа мысал келтіре алу.





2 – сабақ. Ол қайда барады?1

















3 – сабақ. Мен анаммен барамын1















4 – сабақ. Көлік түрлері1















5 – сабақ. Мектепке барар жол1















6 – сабақ. Саяхат1















7 – сабақ. Біз «Медеуге» барамыз1















8 – сабақ. Кел, қайталайық!1















9 - сабақ. Менің кітапшам1











6.Салт дәстүр және ауыз әдебиеті1 – сабақ. Менің туған жерім1









- Өзінің қайда тұратынын айта алу (Мен Қазақстанда тұрамын);- Алматыда / Астанада тұратын / тұрмайтынын айта алу(Мен Алматыда тұрамын /тұрмаймын);- 1 – ден 20 – ға дейін санай алу;- Қазақ тіліне тән дыбыстарды (қ, і, ұ) тану, дұрыс дыбыстай алу, жаза алу, әр дыбысқа мысал келтіре алу.- Ертегі білетінін/білмейтінін айта алу (Мен ертегі білемін/білмеймін); - Суреті бойынша ертегілерді атай алу («Мақта қыз бен мысық», «Не дәмді?», «Көктем сәні»), ертегі кейіпкерлерін атай алу, рөлге бөліп ойнай алу.





2 – сабақ. Ою1















3 – сабақ. Домбыра1















4 – сабақ. Мақта қыз бен мысық1















5 – сабақ. Мен ертегі білемін1















6 – сабақ. Не дәмді?1















7 – сабақ. Көктем сәні1















8 – сабақ. Кел, қайталайық!1















9 - сабақ. Менің кітапшам1











7.Тағам және сусын1 – сабақ. Сен не аласың?1









- Дүкенге баратынын және дүкеннен не алатынын /алмайтынын айта алу(Мен дүкенге барамын. Мен айран (сүт, май, қант, нан, кәмпит, балмұздақ, шырын) аламын;- Ас мәзірі бойынша не алатынын (сорпа, ботқа, ет, сүт, шырын) атай алу (Мен сүт ішемін. Мен шай ішпеймін);- Жеміс атауларын (алма, алмұрт, жүзім, өрік, шие) атай алу, өзінің не жейтінін /жемейтінін айта алу (Мен алма жеймін. Мен алмұрт жемеймін);- Көкөніс атауларын атай алу (қызанақ, орамжапырақ, сәбіз, қияр, пияз, картоп),салат (ерекше ас мәзірі) жасау үшін қандай көкөністер керек екенін айта алу (Мен салат жасаймын. Маған сәбіз, орамжапырақ керек );
  • Өзінің балмұздақ жейтінін/жемейтінін айта алу, оны сипаттай алу (Мен балмұздақ жеймін. Балмұздақ тәтті);
  • - Қазақ тіліне тән дыбыстарды (ү, ң, һ) тану, дұрыс дыбыстай алу, жаза алу, әр дыбысқа мысал келтіре алу.





    2 – сабақ. Таңертең1















    3 – сабақ. Ас мәзірі1















    4 – сабақ. Сен не ішесің?1















    5 – сабақ. Сен не жейсің?1















    6 – сабақ. Мен салат жасаймын1















    7 – сабақ. Балмұздақ1















    8 – сабақ. Менің кітапшам1











    8.Дені саудың жаны сау 1 – сабақ. Оң қолымда бес саусақ1











  • Дене мүшелерін атай алу (бас,қол, аяқ, саусақ, көз, қас, құлақ, мұрын, ауыз, шаш);
  • Таңертең не істейтінін айта алу (жаттығу жасаймын, тамақ ішемін, мектепке барамын );
  • Қайда баратынын (ауруханаға, дүкенге, тауға, үйге, саябаққа, мектепке) айта алу;
  • Ауырады /ауырмайды сөздерін орынды қолдана алу (Менің тісім ауырады /ауырмайды);
  • Спортзалда не істейтінін айта алу (жаттығу жасаймын,жүгіремін, доп ойнаймын);
  • Неге? сұрағын түсіне білу, сұраққа жауап бере алу.






  • 2 – сабақ. Сен таңертең не істейсің?1















    3 – сабақ. Мамандықтар1















    4 – сабақ. Дәрігерде1















    5 – сабақ. Аурухана1















    6 – сабақ. Спортзалда1















    7 – сабақ. Кел, қайталайық!1















    8 – сабақ. Менің кітапшам1













    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ