Материалдар / Ашық сабақ. Жүйке жүйесінің құрам бөліктері. Жүйке жүйесінің қызметі. Нейронның құрылысы: денесі, дендриттер, аксон. Нейронның қызметтері. 7 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ. Жүйке жүйесінің құрам бөліктері. Жүйке жүйесінің қызметі. Нейронның құрылысы: денесі, дендриттер, аксон. Нейронның қызметтері. 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
«Жүйке жүйесінің құрам бөліктері. Жүйке жүйесінің қызметі. Нейронның құрылысы: денесі, дендриттер, аксон. Нейронның қызметтері». Мақсаты: жүйке жүйесінің қызметін мен құрылымдық компоненттерін атайды және жүйке жасушасының компоненттерін анықтайды; Бүгін біздер «Жүйке жүйесі әлеміне саяхат» жасаймыз. Жоғарыда айтқандай саяхатымыз теңіз арқылы болады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Ақпан 2024
127
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Жүйке жүйесінің құрам бөліктері. Жүйке жүйесінің қызметі. Нейронның құрылысы: денесі, дендриттер, аксон. Нейронның қызметтері.

(Сабақ тақырыбы)


Бөлім:

«Координация және реттелу.»

Педагогтің аты-жөні:

Оразбаева У.Ж.

Күні:

07.02.2023ж. (А,Ә)

Сыныбы: 7 сыныптар

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Жүйке жүйесінің құрам бөліктері. Жүйке жүйесінің қызметі. Нейронның құрылысы: денесі, дендриттер, аксон. Нейронның қызметтері.

(§ 40.жүйке жүйесі және оның құрылымдық құрамбөліктерінің атқаратын қызметі. § 41.Жүйке жасушаларының құрылымдық құрамбөліктері)

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.1.7.2 – жүйке жүйесінің қызметін және құрылымдық компоненттерін атау;

7.1.7.3 – жүйке жасушасының компоненттерін анықтау.

Сабақтың мақсаты:

жүйке жүйесінің қызметін мен құрылымдық компоненттерін атайды және жүйке жасушасының компоненттерін анықтайды;

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту


Өткен білімді еске түсіру


І.Ұйымдастыру кезеңі:

а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін «Көңіл күй» әдісін пайдаланып, оқушылар бір- бірінен көңіл-күйлерін сұрау арқылы психологиялық ахуал туғызады.


Оқушыларға өткен тақырып бойынша алған білімдерін еске түсіру.


«Сәйкестендіру» әдісі.

Кестедегі жануарлардың жүйке жүйесінің типтері мен өкілдерін сәйкестендір:

Жүйке жүйесінің типтері

Өкілдері

1.Түтікті жүйкелі


A. Буынаяқтылар, ұлулар.

2.Түйінді жүйкелі


В. Омыртқалы жануарлар

3.Сатылы жүйкелі


С. Ішек қуыстылар (гидра)

4.Торлы жүйкелі


D. Буылтық құрттар, шұбалшаң.


Жауабы:

1

2

3

4

В

А

Д

С


Оқушылар ұстазымен амандасады, көңіл-күйлерін сұрау арқылы психологиялық ахуал жасайды;




Өткен білімді еске түсіреді.

Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар бір-бірінің көңілдерін сұрау арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.




Жаңа сабаққа кіріспе

Мағынаны білу


Мектеп –кеме, білім –теңіз,

Ізденіп біздер жүреміз

Шаршамайды  жүйкеміз!

Соңғы қатарда қандай сөз бар биологиялық. (Жүйке)

Сабақтың тақырыбы «Жүйке жүйесінің құрам бөліктері. Жүйке жүйесінің қызметі. Нейронның құрылысы: денесі, дендриттер, аксон. Нейронның қызметтері».    

Мақсаты: жүйке жүйесінің қызметін мен құрылымдық компоненттерін атайды және жүйке жасушасының компоненттерін анықтайды;                                                  

Бүгін біздер «Жүйке жүйесі әлеміне саяхат» жасаймыз.

Жоғарыда айтқандай саяхатымыз  теңіз арқылы болады.  Ал теңізде саяхат жасау үшін бізге «Кеме» және карта   қажет.

Кемемізді  дайындып алайық. Ол  үшін  мына үстел үстіндегі кемелерден ұнағанын «Таңдау» әдісі арқылы таңдап алыңыздар.

Кемелерді  «Батылдар»     «Шапшаңдар»   «Айбын» кемелері деп атайық.  Мақсат айқын. Сол мақсатқа жету үшін бізге  критериилер керек. Ол критерийді біздер  «Қазына»  деп алайық. Мақсат  пен картаға сәйкес жұмыс жасасақ біз межелеген қазынаға  жетеміз.

К еремет,  ендеше «Желкендерді түсірейік», «Зәкірді көтереміз», «Алға»


1-топ. «Батылдар»    

2-топ. «Шапшаңдар»  

3-топ. «Айбын»

Мағынаны білу үшін айтылған сөздерге назар салады, ой бөліседі. Топқа бөлінеді.




Мақсаты: Функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.


презентация



Сабақтың ортасы мағынаны түсіну





1 – Арал. Ал, ендеше біз картадағы алғашқы аралға тоқтасақ. Әр аралдағы тапсырманы орындай отырып, біз қазынаға бір қадам жақындаймыз. Ол үшін мына бөтелке ішіндегі тапсырманы орындаймыз.

1-тапсырма. (ТЖ) «Суретті сөйлет» әдісі. Бөтелкедегі суретті зерттеп,  сипаттама беріңдер және қызметін анықтаңдар, құрылымдық компоненттерін атаңдар.


1-топ. 2-топ. 3-топ.


Керемет жауап бердіңіздер. Бұл аралды біз бағындырдық деп есептейміз. Тақырыпты толықтыру үшін видио көрсетілімге назар аударыңыздар.

Ендеше карта бойынша келесі аралға аттанамыз. 

Бағалау критерийі:


-жүйке жүйесінің құрылымдарын сипаттайды;

(Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы сұраққа жауап беру арқылы орындайды;)

Дескриптор:

-          Суреттерді зерттеп, сипаттама береді.

-          Жүйке жүйесінің компонентінің қызметін анықтайды

-          Құрылымдық компоненттерді атайды.


п резентация










Сабақтың ортасы

Мағынаны қолдану




2 – Арал.

Бұл аралда бізді қазынасы бар «Құпия сандықша» күтіп тұр. Сандықтың бетінде тапсырма берілген, тапсырманы орындап, ішіндегі қазынаны аламыз.

2-тапсырма. Биологиялық диктант.

  1. Жүйке жүйесінің мүшелері ............ тұрады.

  2. ........... – жүйке ұлпасының негізгі жасушалары.

  3. Нейрондардың қысқа тармақталған өсінділері ........... деп аталады.

  4. Жасуша денесінен шығатынт ұзын бір өсінді .......... деп аталады.

  5. Жұлын ......... және .......... қызмет арқарады.


Тірек сөздер: жүйке ұлпаларынан, нейрондар, дендрит, аксон, өткізгіш, рефлекстік.


Бағалау критерийі:


-жүйке жүйесінің құрылымдарын зерделейді;


(Әр оқушы дәптерге тапсырманы орындап, катемен жұмыс жасайды;)


Дескриптор:


-бос орындарға тиісті сөздерді жазады ;

Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері

Сабақтың ортасы мағынаны бағалау

3-тапсырма. quizizz.com

Қазынаны таптыңыздар, қазіргі таңда қолданыста бірінші орында тұратын «Смарт телефондар». Енді телефондар сіздердікі болу үшін, тақырыбымыздың мақсатын айқындайтын «Қалыптастырушы бағалау» тапсырмаларын «quizizz.com» сайты арқылы телефонды қолдана отырып орындаймыз.

Дұрыс жауабын белгілеңіз:


1.Жүйке жүйесінің атқаратын қызметі

А) адам ағзасындағы мүшелерінің қызметін бірқалыпты болуын қамтамасыз етеді.

В) қорғаныш қызметін атқарады

С) сыртқы, ішкі ортамен байланысын жою

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!