Маңғыстау
облысы
Бейнеу
ауданы
«Атамекен орта мектебі»
КММ
Адилбаева Гулжан
Дуйсенбаевна
Білім
беру саласы: Әлеумет
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті:
Өзін-өзі
тану
Сабақтың тақырыбы:
Жүрегімде жақсылық
Сабақтың
мақсаты: Балаларды қамқорлық
ұғымдарымен таныстыру, балалардың
санасына,
өзіне, жақын туыстарына,
достарына деген қамқорлық сезімін қалыптастыру және дамыту.
Достарына, жанұясына, туыстарына сүйіспеншіліктерін
арттыру.
Әрекет кезең Тәрбиешінің
іс-әрекеті Баланың іс-әрекеті
Мотивациялық
Шаттық шеңберге тұрып, жылы
Шаттық шеңбері
қозғаушы лебіздерімізді білдіріп,
келген
қонақтарымызбен
амандасайық.
Арайлап таң
атты,
Алтын сəуле
таратты.
Тəрбиелі
баламыз,
Амандасып
аламыз.
Сәлеметсіздер
ме!
Ұйымдастыру Балалар, қазір жылдың қай
мезгілі? Күз мезгілінің соңғы айы
іздестіру Жарайсыңдар, қазір күз
мезгілінің
соңғы айы екен. Күніміз қандай
болып
тұр, қәне далаға көз
салайықшы! Балалар күнге қарай
жауап
береді.
Бұлтты.
Күн нұрын төгіп
тұр.
Ағаштар қандай түске
боялды. Ағаштардың
жапырақтары
сары түске боялып, жерге
түсті.
Дұрыс айтасыңдар,
балалар!
Енді біз өткен
сабағымызда
«Жақсы қарым-қатынас
жасауға үйренеміз»
тақырыбы бойынша түсініп алған
болатынбыз.
Бір-бірімзге жақсы
қарым-қатынаста болу керек
екенін толық түсініп
алдық.
Жақсы бола аламыз ба? Жақсы
бола аламыз.
Жарайсыңдар!
Енді бүгінгі
сабағымызда «Жүрегімде
жақсылық»
тақырыбында түсініп алатын
боламыз.
Ендеше, балалар! Мен бүгінгі
сабағымызда рухани
құндылық болып табылатын
«қамқорлық» деген
сөзден бастағым келіп
тұр.
Қамқорлық
дегеніміз - адам ойы мен
іс-әрекетінің
өзіне, ата-анасына,
жақындарына жақсылық жасауға
ұмтылуы. Халқымыз ұрпағын
мейірімділікке тәрбиелеп,
қатыгездіктен, қаталдықтан
сақтандырып отырған.
Мейірімді адам қамқор болуға
ынтық келеді. Әрбір
адамға өз жанымыздай қамқор
болсақ, бізге де басқа
адамдар қамқорлық
жасайды.
Әліппе-дәптермен
Енді мына суреттерге қарай
отырып әңгімелейтін
жұмыс боламыз. Қәне қызға ат қойып
жіберейікші:
Сәуле тәрелкені сындырып
алды.
Яғни ол сындырып алып енді
маған анам ұрысатын
болды ғой деп тұр. Бірақ ол
әдейі сындырған жоқ
еді сәл жерде қолынан түсіп
кетті. Біз де көмек береміз.
Сондықтан абай болуымыз
керек.
Және де сынып қалған ағашты
Марат көріп қалып,
қолынан келген әрекетін жасап,
байлап қойды.
Яғни ол ағашқа қамқор
болды.
Біреудің сындырған нәрсесін
жөндеп қойды.
Біз ағаштарға қамқор бола
аламыз ба, көмек Ағашты аялауымыз керек.
қолын созамыз ба? Иә, көмек
қолын созамыз.
Келесі суретімізде Айсұлу
мысығына сүт беріп
жатыр. Үйде мысығына өзі
қамқор болады екен.
Және соңғы суретімізде Айгерім
киімдерін таза
болуы үшін шкафқа салып
қоятын. Ал енді
мектепке кетуге дайындалып,
шкафтан киімдерін
алып жатыр. Үй киімдерін
шешіп, мектеп киімдерін
киіп сабағына барады. Балалар
барлығымыз осылай
киінуіміз керек. Солай ма? Иә,
барлығымыз
осылай
киінеміз.
Енді бойларымызды сергітіп
алайық:
Сергіту
сәті:
Мынау менің
жүрегім,
Бәрі осыдан
басталған.
Мынау менің
басым,
Барлық істі
басқарған.
Мынау менің оң
қолым,
Мынау менің сол
қолым,
Мынау менің оң
аяғым,
Мынау менің сол
аяғым,
Барлық істерді
атқарған.
Ойын: «Жүрегіммен
жақсылық»
Шарты: Жүрек айналасына сондай
жүрегімен жақсылық
ете білудегі, яғни кімдерге
қандай жақсылық жасап жатқаны
бойынша суреттерді
ілдіру.
Рефлексивті Балалардың өтілген тақырып
бойынша білімдерін қадағалау.
түзетушілік Жақсы қатысқан балаларды
жұлдызшамен марапаттау.
Сұрақ-жауаптар:
1. Қамқорлық дегенді қалай
түсінесің?
2. Суреттер бойынша әңгімелеу.
Сұрақтарға дұрыс
жауап
беруі.
Күтілетін Балалардың өтілген тақырыпты
толық ұғынуы. Балалардың ұғынуы.
нәтиже
Білуі
керек Тақырып бойынша түсіне білуі.
Тақырыпты меңгере білуі
Болуы
тиіс Сабаққа ұқыпты болуы. Сабаққа
жақсы, ұқыпты
қатысуы.