Сабақтың
басы
(5
минут)
|
“Гүлмен тілек”
әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне
жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал
қалыптастыру.
Топта жұмыс жасау ережені еске
түсіру
Қызығушылықты ояту үшін миға шабуыл
Сұрақ-
жауап
1Жүсіпбек Аймауытов кім?
-
Ол
неліктен репрессияға ұшырады?
Ой қозғау. Айтылым
1-тапсырмаБерілген сурет
пен ұымдардың бірлігінен сабақтың тақырыбын анықта.
Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен
таныстыру.
|
Оқушыларды топтарға
біріктіруді ұйымдастыру:
Фигуралар көмегімен оқушыларды
2топқа біріктіру.
I - Дөңгелектер
тобы
III -Төртбұрыштар
тобы
Оқушылар шеңбер жасап
,кез-келген өздері білетін еңбек туралы мақал- мәтелдерді айтып
шығады
Айтылым
Сұрақтарға жауап
береді
Оқушылар сурет
аркылы
сабақтың тақырыбын болжайды.
|
Қолпаштау
«Өте жақсы»,
«Жақсы», «Талпын»
|
Фигуралар салынған
конверт
Слайд
сурет
|
Сабақтың
ортасы
(6-37
минут)
|
Сабақтың
тақырыбына қатысты тапсырмаларын ұсынады
Жеке
тапсырма:
Мәтінді түсініп оқы.Түсінгеніңді
айт
Топтық жұмыс
Жазылым. Айтылым
дағдыларын қалыптастырады
Оқылым.Жазылым
4-тапсырма
айтылым
5-тапсырма Сұрақтарға жауап
бер
Оқушыларға көрнекілік парағын
ұсынады
|
Айтылым1-тапсырма
-
1930-1937 ж.ж репрессияға
ұшырап, «халық жауы» аталған қандай қазақ қайраткерлерін
білесің?
-
Репрессияға ұшыраған
ақын-жазушылардың қандай шығармаларымен
таныссың?
Айтылым. Оқылым
2-тапсырмаМәтінді түсініп оқыды.Түсінгеніңді
айтадыЖүсіпбек Аймауытов (1889—1931)
— қазақтың көрнекті жазушысы, драматург, публицист, қазақ әдебиетін
қалыптастырушылардың бірі.1917-1919 жылдары Алаш партиясына кірсе,
1919 жылы бірінші желтоқсанда Семейде кеңес өкіметі орнап,
Губревком құрылған мезгілде көптеген қазақ жастарымен бірге мүше
болады (Семей облыстық мемлекеттік мұрағаты, 72- қор, 19-тізім-1,
бума 7-3). Жүсіпбек Аймауытұлы 1920 жылы Қазақстан Кеңестерінің
Құрылтай сиезіне делегат болып қатысса, 1921 жылы Семей губерниялық
оқу бөлімінің меңгерушісі, «Қазақ тілі» газетінің редакторы және
журналистер бюросының хатшысы қызметін
Жазылым.
3-тапсырмаСұхбат алу
мақсатында мәтін мазмұны бойынша бірнеше сұрақ
дайындаңдар
Бірінші
азатжолды оқып, диаграмма жасайды
Кімдер
бержабай жалдап, жексенбі күні қаланың ар жағына
тартты?
Қалай ойлайсың, олар қайда
келді?
|
«Бас
бармақ»
Дескриптор Білім
алушы:
-қазақ тіліне
тән дыбыстарға көңіл аударып мәтінді оқиды − дұрыс сұраққұрастыра алады,- тілдік нормаларды
сақтайды
Өз-өзіңді бағала!
Дескриптор:
- мәтінді
тыңдап, сұрақтарға дұрыс жауап береді.
Өзара
бағалау: «Өте жақсы», «Жақсы», «Талпын»
Дескриптор:
- тыңдалым мәтіннің мазмұны бойыншасуреттерді дұрыс
құрастырады.
Дескриптор:–
диалог құрайды
– сұрақ қояды -сұрақтарға жауап бере алады.
Дескриптор:
-Тақырып
бойынша мәтін құрастырады (4-5 сөйлем).
-Тақырып бойынша сөздерді дұрыс
қолданады.
-Сөздерді дұрыс
байланыстырады.
|
Оқулық
157-
бет
сөздік
слайд
кеспе
Оқулық
158-
бет
Оқулық
158-
бет
|