Материалдар / Ашық сабақ "Жылу мөлшері. Меншікті жылусыйымдылық"

Ашық сабақ "Жылу мөлшері. Меншікті жылусыйымдылық"

Материал туралы қысқаша түсінік
8 сыныпқа арналған ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Маусым 2018
995
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні: Сыныбы: Пәні: физика
Сабақтың тақырыбы:«Жылу мөлшері. Заттың меншікті жылу сыйымдылығы»
СілтемеКүнтізбелік жоспар, «Физика» оқулығы, нұсқаулық
Жалпы мақсаты:Жылу мөлшерінің температураға және заттың тегіне байланыстылығын көрсету арқылы, заттың меншікті жылу сыйымдылығының физикалық мағынасын ашу
Оқыту нәтижесі:
  • Оқушылардың топта жұмыс дағдыларын қалыптастыру.
  • Берілген тапсырманы топпен орындауға, өз ойларын толық жеткізе білуге дағдыландыру.
  • Бір бірін қолдау, ортақ пікірге келу.
  • Заттың меншікті жылу сыйымдылығының бірлігін және формуласын білу
  • Ресурстар:Стикерлер, үлестірме парақтар, бағалау парағы, оқулық, дәптер, интерактивті тақта
    Іс-әрекет түрлері:1. Топқа бөлу2. Үй жұмысын тексеру3. Өзін-өзі бағалау4. Жұптық жұмыс.5. Деңгейлік тапсырмалар6. Интерактивті тақтамен жұмыс7. Есептер шығару.8. Рефлексия
    Зерттеу:Зерттеудің міндеттері: Сабақ барысында әр түрлі құрамдағы оқушылардың жұмысқа тартылуы, сыни ойлауы:
  • Топтық жұмысты ұйымдастыру
  • Денені қыздыру үшін кететін жылу мөлшерін есептейтін формуланы
  • Сыни ойлауын және сөйлеу мәдениетін қадағалау
  • Сабақ кезеңдері Уақыт (минут)МазмұныМұғалім іс-әрекетіБағалауОқушы іс-әрекеті


















    5минут











    5 минут











    5 минут
    Ұйымдастыру кезеңіПсихологиялық ахуалОқушылардың сабаққа қатысын, оқу құралдарын тексеру.Сыныпқа кірген балалармен жылы шыраймен сәлемдесіп, жағымды орта қалыптастыруға тырысады.

  • Оқушылар сәлемдеседі, өзара мұғаліммен көңіл күйімен бөліседі.




  • Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер





























    Сыни тұрғыдан ойлау

    Оқушылардың « Молекуларлар мен атомдар бірігіңдер» деген тренинг пен топқа бөлінеді.Оқушылардың таңдауы бойынша шағын топтарға бөлінуін бақылайды, қажет болған жағдайда бағыт-бағдар береді.Топтағы рөлдерді, міндетттерді бөлуді ескертеді.Әр оқушыға «оқушы парағы» таратылады.

    Бағалау парағы таратылады.





    Оқушылар бірдей пішінді фигураларлы таңдау арқылы түсіне қарай топқа бөлінеді.







    Жұптық жұмысМұғалім оқушыларға үйге берілген тапсырманы бірлесіп қарастыруды тапсырады.

    Бірін-бірі бағалайды.
    Оқушылар бірін-бірі тексереді де бақылау парағына баға қояды.






    «Түрткі сұрақтар» стратегиясы.
  • Берілген екі нақты заттың қайсысының меншікті жылусыйымдылығы көп екенін қалай тексеруге болады?
  • Заттың меншікті жылу сыйымдылығы нені білдіреді?




  • Бағалаушы бағалайды.


    Оқушылар сұраққа жауап береді, бір-бірінің жауаптарын толықтырады.








    10 минут





























    12 минут











    АКТ модулі
    Өзіндік жұмыс.Топпен жұмыс
  • Заттың меншікті жылусыйымдылығы қандай шама
  • Отынның жанунан пайда болатын меншікті жылукезінде ішкі энергияның өзгеру жолдары
  • Жылудың мөлшері
  • Атмосферадағы жылу алмасу




  • Бағалаушы бағалайды
    I-топ «__________» постер II-топ «_____________» постерIII-топ «_________» постерIY-топ «____________» постер







    АКТ модулі



    Топтық жұмысСу мен тау жыныстарын салыстыру және Каспий маңы ойпаты климатының континенттік болу себебін түсіндіріңдерБейне жазба.



    Бағалаушы бағалайды
    Топ бірін- бірі бағалайды.


    Интерактивті тақтадаИнтерактивті тақтада слайдпен жұмыс - деген қандай мағынаны білдіредіОқулықпен жұмысБағалаушы бағалайдыСәйкестендіру жұмысын жүргізеді


    5 минут

































    Үй тапсырмасын беруЖылу берілудің барлық түрлерінің авиациадағы маңызы 2 жаттығу есептер ( 2,3)

    Үй тапсырмасы бойынша сұрақтарын қояды.


    БағалауТоп бағалаушыларына сөз береді. олардың бағаларын тыңдайды, саралайды, соған сүйене отырып, оқушылардың сабақтағы қызметін бағалайды.Мұғалім бағалайдыТоп бағалаушылары бағалау парағы бойынша топ мүшелерін бағалайды.


    РефлексияРефлексия сұрақтарын береді, қорытынды жасайды.



    Сабақтан алған әсерлерін жеткізе алады. Рефлексия жазады.








    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ