Сабақ кезеңдері Уақыт (минут) | Мазмұны | Мұғалім іс-әрекеті | Бағалау | Оқушы іс-әрекеті |
5минут
5 минут
5 минут | Ұйымдастыру кезеңіПсихологиялық ахуал | Оқушылардың сабаққа қатысын, оқу құралдарын тексеру.Сыныпқа кірген балалармен жылы шыраймен сәлемдесіп, жағымды орта қалыптастыруға тырысады. |
| Оқушылар сәлемдеседі, өзара мұғаліммен көңіл күйімен бөліседі. |
|
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер
Сыни тұрғыдан ойлау
| Оқушылардың « Молекуларлар мен атомдар бірігіңдер» деген тренинг пен топқа бөлінеді.Оқушылардың таңдауы бойынша шағын топтарға бөлінуін бақылайды, қажет болған жағдайда бағыт-бағдар береді.Топтағы рөлдерді, міндетттерді бөлуді ескертеді.Әр оқушыға «оқушы парағы» таратылады. |
Бағалау парағы таратылады.
| Оқушылар бірдей пішінді фигураларлы таңдау арқылы түсіне қарай топқа бөлінеді.
|
|
| Жұптық жұмысМұғалім оқушыларға үйге берілген тапсырманы бірлесіп қарастыруды тапсырады. |
Бірін-бірі бағалайды. | Оқушылар бірін-бірі тексереді де бақылау парағына баға қояды. |
|
|
«Түрткі сұрақтар» стратегиясы.Берілген екі нақты заттың қайсысының меншікті жылусыйымдылығы көп екенін қалай тексеруге болады? Заттың меншікті жылу сыйымдылығы нені білдіреді? |
Бағалаушы бағалайды. |
Оқушылар сұраққа жауап береді, бір-бірінің жауаптарын толықтырады. |
10 минут
12 минут
|
АКТ модулі | Өзіндік жұмыс.Топпен жұмысЗаттың меншікті жылусыйымдылығы қандай шамаОтынның жанунан пайда болатын меншікті жылукезінде ішкі энергияның өзгеру жолдарыЖылудың мөлшері Атмосферадағы жылу алмасу |
Бағалаушы бағалайды | I-топ «__________» постер II-топ «_____________» постерIII-топ «_________» постерIY-топ «____________» постер
|
|
АКТ модулі
| Топтық жұмысСу мен тау жыныстарын салыстыру және Каспий маңы ойпаты климатының континенттік болу себебін түсіндіріңдерБейне жазба. |
Бағалаушы бағалайды | Топ бірін- бірі бағалайды. |
| Интерактивті тақтада | Интерактивті тақтада слайдпен жұмыс - деген қандай мағынаны білдіредіОқулықпен жұмыс | Бағалаушы бағалайды | Сәйкестендіру жұмысын жүргізеді |
5 минут
| Үй тапсырмасын беру | Жылу берілудің барлық түрлерінің авиациадағы маңызы 2 жаттығу есептер ( 2,3) |
| Үй тапсырмасы бойынша сұрақтарын қояды. |
| Бағалау | Топ бағалаушыларына сөз береді. олардың бағаларын тыңдайды, саралайды, соған сүйене отырып, оқушылардың сабақтағы қызметін бағалайды. | Мұғалім бағалайды | Топ бағалаушылары бағалау парағы бойынша топ мүшелерін бағалайды. |
| Рефлексия | Рефлексия сұрақтарын береді, қорытынды жасайды.
|
| Сабақтан алған әсерлерін жеткізе алады. Рефлексия жазады. |