Материалдар / Ашық сабақ К. Ахметова "Астана"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ К. Ахметова "Астана"

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл сабақ жаңартылған білім бойынша 2- сыныпқа арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
561
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Шалқар орта мектебі


«Келісемін» «Бекітемін»

Оқу ісінің меңгерушісі: Мектеп директоры:

Сагатова А.Т.___________ Камзебаев Е.К._________











Ашық сабақ



Shape1


Әдебиеттік оқу

2-сынып






2017-2018 оқу жылы




Сабақтың тақырыбы:

Күләш Ахметова. Астана.

Мектеп: Шалқар орта мектебі

Күні:

Мұғалімнің есімі: Конакбаева Г.Т.


Сынып: 2

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар:

Сабақ негізделген оқу

мақсаты (мақсаттары)

2.1.5.1 - өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана отырып жеткізу

2.2.2.1 - мұғалім көмегімен қарапайым және нақтылау сұрақтарын қою және оның жауабын шығармадан таба білу

2.2.8.2 мұғалімнің көмегімен көркем шығарма үзіндісін басқа үлгідегі (иллюстрация/ мультфильм) нұсқасымен салыстыру;

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

  • Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді.

Оқушылардың басым бөлігі:

  • Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алады.

Кейбір оқушылар:

  • Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады.

Бағалау критерийі

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады.

Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Музыка, қазақ тілі, көркем еңбек.

Жоспарланған

уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде

жоспарланған жаттығулармен қатар,

ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар

Басталуы 1 минут


Қызығушылықты ояту

Анаң күнің, жүрегің,

Әкең өмір тірегің.

Сен бақытты ұлансың,

Бәрі саған қуансын.

Шаттық шеңбер

Сабақтың ортасы

2 минут



















10 минут


























10 минут














Сергіту сәті

2 минут




5 минут





8 минут












«Миға шабуыл» сұрақтары қойылады. Оқушы шапшаң түрде жауап беруі керек. Оқушылардың жауабын смайлик арқылы бағалау.
1. «Мен оның күнін сүйем, түнін сүйем» деп басталатын өлең жолдарының авторы кім?
А. Ж. Смақов

Ә. М. Мақатаев

Б. Ж. Смақов

2. Ж. Аймауытов шығармасын ата
А. Үш сом

Ә. Зеректік

Б. Қартқожаның туған жері
3. Өмірде болған адамның басынан өткен шығарма қалай аталады?
А. Мақал

Ә. Аңыздар

Б. Ертегілер

Дескриптор

Өткен тақырыптарды қайталайды.

Кері байланыс: Ауызша


Мағынаны ажырату

Ой қозғау

Саралау

(Т) Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмаларды іріктеймін.

1-топқа тапсырма:

Құлшынған күншығыста жас қалаға,

Батасын берді Алатау бастап алға.

Егемен елге ерекше нұрын шашқан,

Тілейміз құт, береке Астанаға.

Өлең жолдарын оқиды, қандай қала туралы айтылғанын табады.

2-топқа тапсырма:

Сөзжұмбақ шешу«Астана»

т

3-топқа тапсырма:

Астана туралы суреттерді қарап әңгімелейді.


Осы тапсырмалар арқылы тақырыпты болжау.

Сабақтың мақсатымен таныстыру.

Топтарды атау: 1-топ «Сарыарқа», 2- топ «Алматы», 3-топ «Астана».

Мақсатқа сәйкес оқушылармен бірге жетістік критерийін анықтау:

  1. Өлеңді түсініп оқиды.

  2. Автор туралы мәлімет алады.

  3. Астана мен Алматы қалаларын әңгімелейді.

  4. Астана туралы өлең мен мультфильмді салыстырады.


Оқылым.

«Астана» өлеңін түсініп оқиды, Күляш Ахметова туралы слайд бойынша әңгімелейді.

Дескриптор:

  1. Өлеңді түсініп оқиды.

  2. Автор туралы біледі.

Кері байланыс

«Бағдаршам» кері байланысы


«Қыдырып қайтайық!» би билеу

Жұптық жұмыс

«Шыңжыр ойыны» өлеңдегі ақын ойын сызбаға түсіру.

Дескриптор: Ақын ойын түсінеді.

Бағалау: Әр жұп өз жұбын ауызша бағалайды.


Топтық жұмыс

Тыңдалым. «Али мен Айя» Астана туралы мультфильм көру.

1-топ: Өлеңді мультфильмді салыстыру.

2-топ: Астана мен Алматының басты белгісі ретінде қандай сурет салар едің? Неліктен бұл сурет?

3-топ: Түсті қағаздан өлеңдегі айтылған ғимараттардың біреуін жасайды.

Дескриптор:

  1. Өлеңді мультфильмді салыстырады.

  2. Астана мен Алматы қалаларының басты белгілерін біледі.

  3. Астана ғимараттарын біледі.

Кері байланыс: «Екі жұлдыз, бір тілек»


Смайликтер


Тест парақшалары





















Өлең шумағы жазылған парақ

Сөзжұмбақ

Астана суреттері



















«К. Ахметова» слайд





«Бағдаршам» суреті









«Қыдырып қайтайық» әні





«Шыңжыр» ойыны



«Али мен Айя» қазақша мультфильмі








екі жұлдыз, бір тілек.docx



Сабақтың аяқталуы

2 минут

Ой-толғаныс.

Бір топтың балалары келесі топқа сұрақтар қояды. Бір бірін ба-ғалайды. Жауаптары ұнаса, дұрыс болса, шапалақтайды, ал жауаптары дұрыс емес, ұнамаса, аяқтарынмен топырлатады.



Үйге тапсырма: «Астана» өлеңін жаттау

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары

шынайы ма?

Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағы ахуал

қандай болды?

Мен жоспарлаған

саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген

уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен

өз жоспарыма

қандай түзетулер

енгіздім жəне

неліктен?

«Рефлексия»

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?





















































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!