«Миға
шабуыл» сұрақтары қойылады.
Оқушы шапшаң түрде жауап беруі керек. Оқушылардың жауабын смайлик
арқылы бағалау. 1. «Мен оның күнін
сүйем, түнін сүйем» деп басталатын өлең жолдарының авторы
кім? А. Ж.
Смақов
Ә. М.
Мақатаев
Б. Ж.
Смақов
2. Ж. Аймауытов
шығармасын ата А.
Үш сом
Ә. Зеректік
Б.
Қартқожаның туған
жері
3. Өмірде болған адамның басынан өткен шығарма қалай
аталады? А.
Мақал
Ә. Аңыздар
Б. Ертегілер
Дескриптор
Өткен тақырыптарды
қайталайды.
Кері байланыс:
Ауызша
Мағынаны
ажырату
Ой
қозғау
Саралау
(Т) Оқушылардың жеке қабілеттеріне
қарай тапсырмаларды
іріктеймін.
1-топқа
тапсырма:
Құлшынған күншығыста
жас қалаға,
Батасын берді Алатау бастап
алға.
Егемен елге ерекше нұрын
шашқан,
Тілейміз құт, береке
Астанаға.
Өлең жолдарын оқиды,
қандай қала туралы айтылғанын
табады.
2-топқа
тапсырма:
Сөзжұмбақ
шешу«Астана»
т
3-топқа
тапсырма:
Астана туралы
суреттерді қарап
әңгімелейді.
Осы тапсырмалар арқылы
тақырыпты болжау.
Сабақтың мақсатымен
таныстыру.
Топтарды атау: 1-топ
«Сарыарқа», 2- топ «Алматы», 3-топ
«Астана».
Мақсатқа сәйкес
оқушылармен бірге жетістік критерийін
анықтау:
-
Өлеңді түсініп
оқиды.
-
Автор туралы мәлімет
алады.
-
Астана мен Алматы
қалаларын әңгімелейді.
-
Астана туралы өлең мен
мультфильмді салыстырады.
Оқылым.
«Астана» өлеңін түсініп
оқиды, Күляш Ахметова туралы слайд бойынша
әңгімелейді.
Дескриптор:
-
Өлеңді түсініп
оқиды.
-
Автор туралы
біледі.
Кері
байланыс
«Бағдаршам» кері
байланысы
«Қыдырып қайтайық!»
би билеу
Жұптық
жұмыс
«Шыңжыр ойыны» өлеңдегі ақын ойын сызбаға
түсіру.
Дескриптор: Ақын ойын түсінеді.
Бағалау: Әр
жұп өз жұбын ауызша
бағалайды.
Топтық
жұмыс
Тыңдалым. «Али мен Айя»
Астана туралы мультфильм
көру.
1-топ: Өлеңді
мультфильмді салыстыру.
2-топ: Астана мен
Алматының басты белгісі ретінде қандай сурет салар едің? Неліктен
бұл сурет?
3-топ: Түсті қағаздан
өлеңдегі айтылған ғимараттардың біреуін
жасайды.
Дескриптор:
-
Өлеңді мультфильмді
салыстырады.
-
Астана мен Алматы
қалаларының басты белгілерін
біледі.
-
Астана ғимараттарын
біледі.
Кері
байланыс: «Екі жұлдыз, бір
тілек»
|