06.02.2017ж.
|
Информатика 6 Г
сынып
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Кестелер. Кестелер
құру.
|
Сілтеме
|
Информатика- 6 сынып
2014ж оқулық
|
Мақсаттары
|
Оқушыларды кестелермен және
мәтіндік процессор құралдары арқылы оларды құрудың ережелерімен
таныстыру.
|
Оқыту
нәтижесі
|
Оқушылар қарапайым
құрылысты кестелер жасауды, кестелерді толтыруды, дайын кестелермен
жұмыс істеуді үйренеді.
|
Ресурсы
|
А4 қағазы,
фломастер, АКТ
|
Уақыты
|
Стратегиялар
|
Сабақтың
мазмұны
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының іс –
әрекеті
|
3 мин
|
Топтастыру
|
Ұйымдастыру
бөлімі.
Оқушылармен
амандасамын.
Оқушыларды отырған
орындарына қарай 2 топқа бөлемін. Оқушыларға топ басшы, уақыт
бақылаушы, бағалаушы ролдерін бөліп алуларын айтып, қызметтерін
түсіндіремін. Топ басшыларына бағалау парақтарын таратып, оның
критерийін түсіндіремін.
|
Оқушылар бір-біріне қарап,
амандасып, жақсы тілек, жылы сөздер айтады. Отырған орындарына
қарай 2 топқа бөлінеді.
Топтар өздері топ
басшы, уақыт бақылаушы хатшы және бағалаушы рөлдерін бөліп алады.
Топ басшылары бағалау парағын алып, өзінің топтарынын мүшелерін
белгілеп алады.
|
7 мин
|
«Миға
шабуыл»
|
І. Еске
түсіру.
Тест тапсырмасы көмегімен
өткен сабақтан алған
білімдерін
бақылаймын.
-
Microsoft Office Word
мәтіндік процессорды қалай іске қосуға
болады?
-
Жіберу - Программалар -
Microsoft Office Word командаларын орындау
арқылы
-
Файл – Ашу
-
Файл – Құру
-
MS
Word стандарт тақтасының
орналасуы:
-
тақырып жолында
-
аспаптар панелінде
-
есептер тақтасында
-
MS
Word программасының терезесінің
құрылымы:
-
әдеттегі, веб-құжат, беттерді белгілеу,
құрылым.
-
Файл, Түзету, Қою, Формат, Сервис, Кесте, Терезе,
Анықтама
-
тақырып жолы, меню жолы, аспаптар панелі,
пішімдеу панелі,т.б.
-
Символдарды пішімдеу
дегеніміз не?
-
құжаттардың құрылымымен жұмыс жасауға арналған
мәтін
-
рәсімдеу бойынша жүргізілетін әр түрлі
әрекеттер
-
құжаттардың құрылымымен жұмыс жасауға арналған
мәтін
-
Мәтінді туралаудың
түрлері:
-
сол жақ, ортасы, оң жақ, ені бойынша
туралау
-
шегініс және аралық
-
жоларалық интервал түрлерімен
-
Жол аралық интервалдың
қызметі:
-
тақырып жолы, меню жолы, аспаптар панелі,
пішімдеу панелі,т.б.
-
әдеттегі, веб-құжат, беттерді белгілеу,
құрылым.
-
Файл, Түзету, Қою, Формат, Сервис, Кесте, Терезе,
Анықтама
|
Оқушылар берілген тест
тапсырмасын орындап тексереді.
|
10
мин
|
Жаңа сабақты
түсіндіру
|
Жаңа сабақты қысқаша
түсіндіріп өтемін.
Джигсо әдісі
арқылы әр топқа мәлімет таратылды, мәліметті түсініп оқып, жұппен,
топпен жұмыс жасау
Кестелер мәтіндер мен бейнелер
орналасатын жолдардан, бағандардан және ұяшықтардан тұрады. Әдетте
кестелер деректері реттеу және бейнелеп көрсету үшін
пайда-ланылады. MSWord әр түрлі құрылымдағысан түрлі жолдар мен
бағандардан және ұяшықтардан тұратын- кестелер тұрғызуға мүмкіндік
береді. Кестелер ұяшықтарының шекаралары түрі, жуандығы және түсі
әр түрлі қоршау сызықтарымен сызылуы мүмкін. Кесте құру батырмасы
жолақтың Кірістіру тіркеме парағында орналасқан. Осы батырманы
басқанда төмен қарай жайылатын терезе ашылып, онда тінтуір-мен
жаңадан құрылатын кесте ұяшықтары-ның қажетті санын бояйды. Жаңа
кесте құру үшін: кірістіру- кесте- кестені кірістіру бұйрығын
пайдалануға болады.
|
Оқушылар жаңа тақырыпты топта
талқылайды, өз ойларын білдіреді
|
15
мин
|
Постермен
жұмыс
|
Практикалық
жұмыс.
Мағынаны
тану.
Оқушыларға тапсырмалар
беремін.
Практикалық жұмыс
(дербес компьютермен жұмыс)
№1 тапсырма: 6 бағанадан 5 жолдан тұратын кесте сыз, бағаналардың
енін өз
қалауларың бойынша
өзгертіңдер
№2 тапсырма: Кестеге екі бағана және екі жол
қосыңдар
№3 тапсырма: Кестеден бір бағана және бір жолды
өшіріңдер
№4 тапсырма: Кестеде бірінші жолдың және соңғы екі бағанның
ұяшықтарын
біріктіріңдер.
№5 тапсырма: 6 «г» сынып оқушылары
туралы қысқаша мәлімет жаз.
|
Әр топ алған білімдерін
көмегімен компьютерде берілген тапсырманы
орындайды.
Постермен жұмыс
жасайды
|
2 мин
|
Сергіту
сәті
|
Сергіту
сәті
Оқушыларды әр түрлі дене
қимылдарын жасатып бойларын
сергітемін.
|
Оқушылар орындарынан
тұрып көрсетілген слайд бойынша дене қимылдарын
жасайды.
|
5 мин
|
Рефлек
сия
|
Қорытындылау:
«Жемісті ағаш»
ойыны
Кесте тақырыбына байланысты
сұрақтар қойылады.
БББ кестесі
толтырылады.
|
Жалпы оқушыларға
сұрақтар қойылады.
|
1 мин
|
|
Үйге
тапсырма.
§22. 140 –бет.
Кестелер. Кестелер құру.
|
Үй тапсырмасын
оқушылар күнделіктеріне жазады.
|
2 мин
3 мин
|
БАҒАЛАУ
|
Топ бақылаушылары қойған
бағаларын айтқызып, қорытынды бағаны
айтамын.
.
|
Топ бақылаушысы берілген
критерий бойынша өз топ мүшелерін
бағалайды.
|