Материалдар / Ашық сабақ Кез келген бұрыштың синусы, косинусы, тангенсі және котангенсі. 9 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ Кез келген бұрыштың синусы, косинусы, тангенсі және котангенсі. 9 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
математика пәні мұғалімдеріне әдістемелік көмек ретінде жарияланған мақала
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Қазан 2020
832
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

9.3 А Тригонометрия


Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 9

Қатысқандар саны: 21

Қатыспағандар саны:-

Сабақ тақырыбы

Кез келген бұрыштың синусы, косинусы, тангенсі және котангенсі. Бұрыш синусының, косинусының, тангенсінің және котангенсінің мәндері

Оқыту мақсаттары

9.2.4.1тригонометриялық функциялардың анықтамаларын білу;
9.2.4.2 бірлік шеңбердегі нүктелердің координаталары (cos ) мен тригонометриялық функциялардың өзара байланысын білу

Сабақ

мақсаттары

Барлық оқушылар: тригонометриялық функциялардың анықтамаларын біледі;
Басым көпшілігі: бірлік шеңбердегі нүктелердің координаталары (cos ) мен тригонометриялық функциялардың өзара байланысын біледі

Кейбірі: бірлік шеңбердегі нүктелердің координаталары (cos ) мен тригонометриялық функциялардың өзара байланысын анықтауда есептер шығарады

Бағалау

критерийі

Оқушы төмендегі критерийлерді орындаса, оқу мақсатына жетеді

тригонометриялық функциялардың анықтамаларын қолданады;

бірлік шеңбердегі координаталары мен тригонометриялық функциялардың өзара байланысын анықтайды

Тілдік мақсаттар

Математикалық терминологияны қолдана отырып бірлік шеңберде тригонометриялық функциялардың өзара байланысын сауатты айтып береді.

Бөлім бойынша лексика және терминология:

-бұрыштың синусы, косинусы, тангенсі, котангенсі;

-функция;

-бірлік шеңбер;

-координаталық шеңбер;

-ширек;

Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер:

- ... бірлік шеңбер деп аталады;

- бірлік шеңбердің В нүктесінің ординатасы ...

- бірлік шеңбердің В нүктесінің абциссасы ...

- синус -ның косинус -ға қатынасына тең сан ...

- косинус -ның синус -ға қатынасына тең сан ...

Құндылықтарды

дарыту

Академиялық шыншылдық, өзінің айналасындағыларға ашық, әділ қарым –қатынас және олардың құқықтарын құрметтеу. Сабақ үрдісінде сөйлеу мәнерін, математикалық тілді дұрыс қолданады. Оқушылардың бір –біріне көмек қолын созады.

Негізгі дағдылар

Сыни ойлау дағдылары

Бастапқы білім


Бұрыштың градустық және радиандық өлшемдері, шеңбер элементтері, тригонометриялық кесте

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы




5 мин








2 мин




5 мин

І. Ұйымдастыру кезеңі.

  • Сабақ басында оқушылардың зейінін шоғырландыруға көңіл бөлу.

  • Сабақтың мақсатын оқушылармен бірге анықтау.

  • Сабақтың алдында сыныптағы психологиялық ахуалды жақсарту мақсатында «Сыйлық» тренингін өткізіп, оқушыларды тригонометриялық функциялардың атауы бойынша бөлу

  • Топқа бөлу (топқа бөліну оқушылардың өздеріне беріледі)

  • Өзін-өзі бағалау парақтарын тарату.

Үй жұмысын тексеру

4.32 (оқулық бойынша) және бөлінген әріптер бойынша сұрақтар құрастыру



  1. ; 2.

өрнегінің мәнін тап.

1)

2)


  • +0=

Жауабы: 1) 2)

Дескриптор: Білім алушы

  • белгісіздердің орнына радиандық өлшемдерді қояды;

  • бұрыштың мәндерін табады;

  • өрнектің мәнін табады

«А,В,С» әдісі бойынша үйден дайындап келген сұрақтарын қояды. А оқушы – сұрақ қояды; В оқушы- жауап береді; С оқушы- бақылайды, толықтырады

Дескриптор: Білім алушы

  • сұрақ қояды;

  • сұраққа жауап береді;

қажетіне қарай толықтырады





Даму шеңбері

Бағалау парақтары

Бұрыштың өлшемдері жазылған қима қағаздар

Қосымша



Алгебра оқулығы,

Авторы Ә.Н.Шыныбеков

















А,В,С әріптері

Сабақтың ортасы




5 мин

































































































15 мин



II.

  1. Kahoot бағдарламасы бойынша тест сұрақтарына жауап береді

  1. 1) ; 2) 450 бұрышының синусын табыңдар.

А. 1) ; 2) В. Жауабы өзге.

С. 1) ; 2) Д. 1)0; 2)

2. Есепте: 3cos600-2sin300

А. 2 В. 0,5 С. 1,5 Д. 1

3.

А. 4 В. 2 С.3 Д.1

4. Бұрыштың косинусы төмендегі сандарға тең болуы мүмкін бе? 1) ; 2)

А. 1)иә; 2) жоқ; В. 1) иә ; 2) иә

С. 1) жоқ; 2) иә; Д. Жауабы өзге

5. Бұрыштың синусы төмендегі сандарға тең болуы мүмкін бе?

1) ; 2)

А. 1) иә; 2) жоқ; В. 1) жоқ; 2) иә;

С. 1) иә; 2) иә; Д. Жауабы өзге

6. -4300 нешінші ширекте орналасқан?

А. І ; В.ІІІ; С.ІІ; Д. ІV

7. қай ширекте орналасқан?

А. IV; B. ІІІ; С.І; Д.ІІ

8. Өрнектің мәнін тап, , егер

A. -1/2 ; В. ½; С. -; Д. 0

9. sin450+cos450=?

А. ; В. ½; С. 2; Д. 1

10. 2sin450-3tg450=?

А. ; В. 3; С. ; Д. 1

Дескриптор: Білім алушы

  • дұрыс жауапты таңдайды


Жұптық тапсырма. «Көршіңмен талқыла»

  1. Топтарға тапсырма

А)

В)

С)

Бір топ екінші топты дескриптор арқылы бағалайды.




Ұялы телефон

































Карточкалар











































ҚБ тапсырмалары жинағы, Алгебра 9- сынып




























5 мин.

Кері байланыс.

«3-2-1» әдісі бойынша оқушылар (немесе топтар) рефлексия жасайды.

Үйге тапсырма: №4.33; №4.35






Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!