Ұзақ мерзімді жоспар
бөлімі:
9.3 А
Тригонометрия
|
|
Күні:
|
Мұғалімнің
аты-жөні:
|
Сынып:
9
|
Қатысқандар саны:
21
|
Қатыспағандар
саны:-
|
Сабақ
тақырыбы
|
Кез келген бұрыштың синусы, косинусы, тангенсі және
котангенсі. Бұрыш синусының, косинусының, тангенсінің және
котангенсінің мәндері
|
Оқыту
мақсаттары
|
9.2.4.1тригонометриялық
функциялардың анықтамаларын білу; 9.2.4.2 бірлік шеңбердегі нүктелердің координаталары
(cos ) мен тригонометриялық
функциялардың өзара байланысын
білу
|
Сабақ
мақсаттары
|
Барлық оқушылар:
тригонометриялық функциялардың анықтамаларын
біледі; Басым көпшілігі: бірлік шеңбердегі нүктелердің
координаталары (cos ) мен тригонометриялық
функциялардың өзара байланысын
біледі
Кейбірі: бірлік
шеңбердегі нүктелердің координаталары
(cos ) мен тригонометриялық
функциялардың өзара байланысын анықтауда есептер
шығарады
|
Бағалау
критерийі
|
Оқушы төмендегі
критерийлерді орындаса, оқу мақсатына
жетеді
тригонометриялық функциялардың
анықтамаларын қолданады;
бірлік шеңбердегі
координаталары мен тригонометриялық функциялардың өзара
байланысын анықтайды
|
Тілдік мақсаттар
|
Математикалық терминологияны қолдана отырып бірлік шеңберде
тригонометриялық функциялардың өзара байланысын сауатты айтып
береді.
Бөлім бойынша лексика және
терминология:
-бұрыштың синусы, косинусы,
тангенсі, котангенсі;
-функция;
-бірлік
шеңбер;
-координаталық
шеңбер;
-ширек;
Диалогтер мен жазу үшін
қолданылатын тіркестер:
- ... бірлік шеңбер деп
аталады;
- бірлік шеңбердің В
нүктесінің ординатасы ...
- бірлік шеңбердің В
нүктесінің абциссасы ...
- синус
-ның
косинус -ға қатынасына тең сан
...
- косинус
-ның
синус -ға қатынасына тең сан
...
|
Құндылықтарды
дарыту
|
Академиялық шыншылдық, өзінің
айналасындағыларға ашық, әділ қарым –қатынас және олардың
құқықтарын құрметтеу. Сабақ үрдісінде сөйлеу
мәнерін, математикалық тілді дұрыс қолданады.
Оқушылардың бір
–біріне көмек қолын
созады.
|
Негізгі
дағдылар
|
Сыни ойлау
дағдылары
|
Бастапқы
білім
|
Бұрыштың градустық және
радиандық өлшемдері, шеңбер элементтері, тригонометриялық
кесте
|
Сабақ
барысы
|
Сабақтың
жоспарланған кезеңдері
|
Сабақтағы жоспарланған
іс-әрекет
|
Ресурстар
|
Сабақтың басы
5
мин
2 мин
5
мин
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі.
-
Сабақтың алдында
сыныптағы психологиялық ахуалды жақсарту
мақсатында «Сыйлық»
тренингін өткізіп, оқушыларды
тригонометриялық функциялардың атауы бойынша
бөлу
-
Топқа бөлу (топқа бөліну
оқушылардың өздеріне
беріледі)
Үй жұмысын
тексеру
№4.32 (оқулық бойынша) және
бөлінген әріптер бойынша сұрақтар
құрастыру
-
; 2.
өрнегінің мәнін
тап.
1)
2)
Жауабы: 1)
2)
Дескриптор:
Білім
алушы
«А,В,С» әдісі бойынша үйден
дайындап келген сұрақтарын қояды. А оқушы – сұрақ қояды; В оқушы-
жауап береді; С оқушы- бақылайды,
толықтырады
Дескриптор: Білім
алушы
-
сұрақ
қояды;
-
сұраққа жауап
береді;
қажетіне қарай
толықтырады
|
Даму
шеңбері
Бағалау
парақтары
Бұрыштың өлшемдері жазылған
қима қағаздар
Қосымша
Алгебра
оқулығы,
Авторы
Ә.Н.Шыныбеков
А,В,С
әріптері
|
Сабақтың
ортасы
5 мин
15
мин
|
II.
-
Kahoot бағдарламасы бойынша
тест сұрақтарына жауап
береді
-
1)
; 2)
450 бұрышының синусын
табыңдар.
А.
1) ;
2) В. Жауабы
өзге.
С.
1) ;
2) Д. 1)0;
2)
2. Есепте:
3cos600-2sin300
А.
2 В.
0,5 С. 1,5 Д.
1
3.
А. 4 В.
2 С.3 Д.1
4. Бұрыштың косинусы төмендегі
сандарға тең болуы мүмкін бе? 1)
;
2)
А. 1)иә; 2) жоқ; В. 1) иә ; 2)
иә
С. 1) жоқ; 2)
иә; Д. Жауабы
өзге
5. Бұрыштың синусы төмендегі
сандарға тең болуы мүмкін бе?
1)
;
2)
А. 1) иә; 2)
жоқ; В. 1) жоқ; 2)
иә;
С. 1) иә; 2) иә; Д. Жауабы
өзге
6.
-4300
нешінші ширекте
орналасқан?
А. І ; В.ІІІ;
С.ІІ; Д.
ІV
7.
қай ширекте
орналасқан?
А. IV; B.
ІІІ; С.І; Д.ІІ
8. Өрнектің мәнін
тап, ,
егер
A.
-1/2 ; В. ½; С. -; Д.
0
9.
sin450+cos450=?
А. ; В. ½; С. 2; Д.
1
10.
2sin450-3tg450=?
А.
; В.
3; С. ; Д.
1
Дескриптор: Білім
алушы
Жұптық тапсырма. «Көршіңмен
талқыла»
-
Топтарға
тапсырма
А)
В)
С)
Бір топ екінші топты
дескриптор арқылы бағалайды.
|
Ұялы
телефон
Карточкалар
ҚБ тапсырмалары жинағы,
Алгебра 9- сынып
|
5
мин.
|
Кері
байланыс.
«3-2-1» әдісі бойынша оқушылар (немесе топтар)
рефлексия жасайды.
Үйге
тапсырма: №4.33;
№4.35
|
|