Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
ашық сабақ Класхан Кенже 8 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім: |
8.1 А Квадрат түбір және иррационал өрнек |
Педагогтің аты-жөні: |
Класхан Кенже |
Күні: |
09.10.2023ж. |
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: 0 |
Сабақтың тақырыбы: |
Құрамында квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.1.2.3 көбейткішті квадрат түбір белгісінің алдына шығару және көбейткішті квадрат түбір белгісінің астына алу; |
Сабақтың мақсаты: |
көбейткішті квадрат түбір белгісінің алдына шығарады және көбейткішті квадрат түбір белгісінің астына алады. |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 3 мин. 8.00-8.03 |
Ұйымдастыру кезеңі: Амандасу,түгендеу. Көңіл күйіміз жоғары болса- 1 шапалақ, Сабаққа дайын болсақ-2 шапалақ Бір-бірімізге сәттілік тілеп шапалақ ұрайық |
Амандасады. Мұғалім сұрақтарына жауап береді. БиС технологиясында жұмыс істеу тәртіптерімен және сабақ кезеңдерімен танысады. |
Мадақтау сөздері Керемет! Жарайсыз ! Келіңіздер! Сіздер жасай аласыздар!. Бүгінгі күн сәттілікке толы болсын! |
|
Сабақтың ортасы 37 мин 8.03-8.40 |
1.Алгоритм картасы бойынша оқушыларға алгоритммен таныстыру. Сәйкесінше тусіндіру уақыты тақтаға жазылады (У1) Натурал санды түбірден шығарамыз Натурал санды түбір астына аламыз шығарып көрсету 2.Алгоритм бойынша мысалдарды тақтаға шығарып тусіндіру.(У2) 3. I кезең-«Байқау».ТКШ, АКШ,ЖКШ бойынша 3 есеп беріледі.(4+30 бойынша) 1. 2. 3. + ТКШ, АКШ,ЖКШ орындалу санын анықтайды.Қате көп жіберген есепті қайта тақтаға шығарып түсіндіреді.(У3) 4. II кезең «Бекіту» ТКШ, АКШ,ЖКШ бойынша 3 есеп беріледі.(4+30 бойынша) 1.3* = = 2. = 3. * + * = =14+3=17 Қате көп жіберген есепті қайта тақтаға шығарып түсіндіреді. 5. III кезең «Есте сақтау» ТКШ,АКШ,ЖКШ бойынша 3 есеп беріледі.(4+30 бойынша) 1. 2.- 3. 6. IV кезең «Қорытынды» ТКШ, АКШ,ЖКШ бойынша 3 есеп беріледі.(4+30 бойынша) 1,2+ =2+1=3 2. = 3. = = |
1.Алгоритммен жұмыс істейді.Түсінбеген сұрақтар туындаған жағдайда сұрақ қояды. 2.Оқушылардың назары тақтада мұқият мұғалімді тыңдайды.
Оқушылар берілген тапсырманы орындайды. (4+30 бойынша) Тапсырманы орындап біткен сон дәптерлерін ауыстырып тексеріледі . Оқушылар берілген тапсырманы орындайды. (4+30 бойынша) Тапсырманы орындап біткен сон дәптерлерін ауыстырып тексеріледі. Оқушылар берілген тапсырманы орындайды. (4+30 бойынша) Тапсырманы орындап біткен сон дәптерлерін ауыстырып тексеріледі. Оқушылар берілген тапсырманы орындайды. (4+30 бойынша) Тапсырманы орындап біткен сон дәптерлерін өздері тексереді. Осы жерде біз балаларды α, Β,γ бойынша анықтаймыз. |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. «Қолдағы қалам-бұл қателік» бұйрығы беріледі. Тапсырмалардың орындалуын кезеңмен тексеру. Ж-жылдамдық З-зейін Е-есеп қателері Т-тақырып қателері Әр тапсырмаға қарындашпен «+,-» таңбасымен тексереді. Әр тапсырмаға қарындашпен «+,-» таңбасымен тексереді. Әр тапсырмаға қарындашпен «+,-» таңбасымен тексереді. Орындаған тапсырмалар санына байланысты әр оқушы α– β– γ– анықталады. |
Технолгиялық карта Дәптерлері Дәптерлері |
Сабақтың соңы 5 мин Рефлексия 8.40.-8.45 |
Сурак жауап арқылы оқушылардан кері байланыс алып сабақты қортындылау. Үйге тапсырма : 10 есеп |
«Сұрақ-жауап» арқылы өз ойларын айтады. |
Мадақтау сөздері. Алгоритм және жаттықтырғаш картасы бойынша оқушыларды бағалау. Құттықтаймыз! Сіз жарайсыз! |
|
Бөлім: |
10.2 В ықтималдықтар |
Педагогтің аты-жөні: |
Класхан Кенже |
Күні: |
13.12.2023ж. |
Сыныбы:10 А |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: 0 |
Сабақтың тақырыбы: |
Оқиға ықтималдығы және оның қасиеттері |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
10.2.1.2 - ықтималдықтар қасиеттерін қолданып, кездейсоқ оқиғалардың ықтималдығын есептеу |
Сабақтың мақсаты: |
ықтималдықтар қасиеттерін қолданып, кездейсоқ оқиғалардың ықтималдығын есептейді |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 3 мин.
|
Ұйымдастыру кезеңі: Амандасу,түгендеу. Көңіл күйіміз жоғары болса- 1 шапалақ, Сабаққа дайын болсақ-2 шапалақ Бір-бірімізге сәттілік тілеп шапалақ ұрайық |
Амандасады. Мұғалім сұрақтарына жауап береді. БиС технологиясында жұмыс істеу тәртіптерімен және сабақ кезеңдерімен танысады. |
Мадақтау сөздері Керемет! Жарайсыз ! Келіңіздер! Сіздер жасай аласыздар!. Бүгінгі күн сәттілікке толы болсын! |
|
Сабақтың ортасы 37 мин
|
1.Алгоритм картасы бойынша оқушыларға алгоритммен таныстыру. Сәйкесінше тусіндіру уақыты тақтаға жазылады (У1) 2.Алгоритм бойынша мысалдарды тақтаға шығарып тусіндіру.(У2) 3. I кезең-«Байқау».ТКШ, АКШ,ЖКШ бойынша 3 есеп беріледі.(2+30 бойынша) 1.100 лотерия билетінің 15-інде ұтыс бар. Бір билет сатып алынған. Сатып алынған билетте : ұтыс болу ықтималдығын тап 2. Екі ойын сүйегі лақтырылды. Түскен сандардың көбейтіндісі 5 санына тең болу ықтималдығын тап 3. Бір тиын екі рет лақтырылды. Ең болмағанда бір рет елтаңба жағы түсу ықтималдығын тап ТКШ, АКШ,ЖКШ орындалу санын анықтайды.Қате көп жіберген есепті қайта тақтаға шығарып түсіндіреді.(У3) 4. II кезең «Бекіту» ТКШ, АКШ,ЖКШ бойынша 3 есеп беріледі.(2+30 бойынша) 1.100 лотерия билетінің 15-інде ұтыс бар. Бір билет сатып алынған. Сатып алынған билетте : ұтыс болмау ықтималдығын тап . 2. екі ойын сүйегі лақтырылды. Түскен сандардың көбейтіндісі 6 санына тең болу ықтималдығын тап 3. . бір тиын үш рет лақтырылды. Екі рет елтаңба жағы түсу ықтималдығын тап Қате көп жіберген есепті қайта тақтаға шығарып түсіндіреді. 5. III кезең «Есте сақтау» ТКШ,АКШ,ЖКШ бойынша 3 есеп беріледі.(2+30 бойынша) 1.Емтиханға 1-ден 25-ке дейін нөмерленген билеттер дайындалған. Бір оқушының кездейсоқ алынған билетінің нөмері бір орынды сан болу ықтималдығын тап. 2. Емтиханға 1-ден 25-ке дейін нөмерленген билеттер дайындалған. Бір оқушының кездейсоқ алынған билетінің нөмері екі орынды сан болу ықтималдығын тап. 3. Емтиханға 1-ден 25-ке дейін нөмерленген билеттер дайындалған. Бір оқушының кездейсоқ алынған билетінің нөмері жұп сан болу ықтималдығын тап. 6. IV кезең «Қорытынды» ТКШ, АКШ,ЖКШ бойынша 3 есеп беріледі.(4+30 бойынша) Оқулықтағы №26.8 есеп |
1.Алгоритммен жұмыс істейді.Түсінбеген сұрақтар туындаған жағдайда сұрақ қояды. 2.Оқушылардың назары тақтада мұқият мұғалімді тыңдайды.
Оқушылар берілген тапсырманы орындайды. (2+30 бойынша) Тапсырманы орындап біткен сон дәптерлерін ауыстырып тексеріледі . Оқушылар берілген тапсырманы орындайды. (2+30 бойынша) Тапсырманы орындап біткен сон дәптерлерін ауыстырып тексеріледі. Оқушылар берілген тапсырманы орындайды. (2+30 бойынша) Тапсырманы орындап біткен сон дәптерлерін ауыстырып тексеріледі. Оқушылар берілген тапсырманы орындайды. (2+30 бойынша) Тапсырманы орындап біткен сон дәптерлерін өздері тексереді. Осы жерде біз балаларды α, Β,γ бойынша анықтаймыз. |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. «Қолдағы қалам-бұл қателік» бұйрығы беріледі. Тапсырмалардың орындалуын кезеңмен тексеру. Әр тапсырмаға қарындашпен «+,-» таңбасымен тексереді. Әр тапсырмаға қарындашпен «+,-» таңбасымен тексереді. Әр тапсырмаға қарындашпен «+,-» таңбасымен тексереді. Орындаған тапсырмалар санына байланысты әр оқушы α– β– γ– анықталады. |
Технолгиялық карта Дәптерлері Дәптерлері |
Сабақтың соңы 5 мин Рефлексия 8.40.-8.45 |
Сурак жауап арқылы оқушылардан кері байланыс алып сабақты қортындылау. Үйге тапсырма : .Сыныптағы 24 оқушы 3 топқа неше рет бөліне алады? |
«Сұрақ-жауап» арқылы өз ойларын айтады. |
Мадақтау сөздері. Алгоритм және жаттықтырғаш картасы бойынша оқушыларды бағалау. Құттықтаймыз! Сіз жарайсыз! |
|
Бөлім: |
10.2 В ықтималдықтар |
Педагогтің аты-жөні: |
Класхан Кенже |
Күні: |
13.12.2023ж. |
Сыныбы:10 Ә |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: 0 |
Сабақтың тақырыбы: |
Шартты ықтималдық. Ықтималдықтарды қосу және көбейту ережелері |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
10.3.2.4 - ықтималдықтарды көбейту ережелерін түсіну және қолдану * P(A ∙ B) = P(A) ∙ P(B) *P(A ∙ B) = P(A) ∙ PA(B)= P(B)PB(A); |
Сабақтың мақсаты: |
ықтималдықтарды көбейту ережелерін түсінеді және қолданады |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 3 мин.
|
Ұйымдастыру кезеңі: Амандасу,түгендеу. Көңіл күйіміз жоғары болса- 1 шапалақ, Сабаққа дайын болсақ-2 шапалақ Бір-бірімізге сәттілік тілеп шапалақ ұрайық |
Амандасады. Мұғалім сұрақтарына жауап береді. БиС технологиясында жұмыс істеу тәртіптерімен және сабақ кезеңдерімен танысады. |
Мадақтау сөздері Керемет! Жарайсыз ! Келіңіздер! Сіздер жасай аласыздар!. Бүгінгі күн сәттілікке толы болсын! |
|
Сабақтың ортасы 37 мин
|
1.Алгоритм картасы бойынша оқушыларға алгоритммен таныстыру. Сәйкесінше тусіндіру уақыты тақтаға жазылады (У1) 2.Алгоритм бойынша мысалдарды тақтаға шығарып тусіндіру.(У2) 3. I кезең-«Байқау».ТКШ, АКШ,ЖКШ бойынша 3 есеп беріледі.(1+30 бойынша) 1. Қорапшада 30 шар бар: 15 қызыл, 10 көк, 5 жасыл. Кездейсоқ алынған бір шардың жасыл болмау ықтималдығын тап. 2. Егер тиын мен ойын сүйегін бірге лақтырса,онда тиын елтаңба жағымен және ойын сүйегінде 5 санының түсу ықтималдығын тап 3. Бір тиын екі рет лақтырылды. Ең болмағанда бір рет елтаңба жағы түсу ықтималдығын тап ТКШ, АКШ,ЖКШ орындалу санын анықтайды.Қате көп жіберген есепті қайта тақтаға шығарып түсіндіреді.(У3) 4. II кезең «Бекіту» ТКШ, АКШ,ЖКШ бойынша 3 есеп беріледі.(1+30 бойынша) 1.100 лотерия билетінің 15-інде ұтыс бар. Бір билет сатып алынған. Сатып алынған билетте : ұтыс болмау ықтималдығын тап . 2. екі ойын сүйегі лақтырылды. Түскен сандардың көбейтіндісі 6 санына тең болу ықтималдығын тап 3. бір тиын үш рет лақтырылды. Екі рет елтаңба жағы түсу ықтималдығын тап Қате көп жіберген есепті қайта тақтаға шығарып түсіндіреді. 5. III кезең «Есте сақтау» ТКШ,АКШ,ЖКШ бойынша 3 есеп беріледі.(1+30 бойынша) 1.Емтиханға 1-ден 20-ке дейін нөмерленген билеттер дайындалған. Бір оқушының кездейсоқ алынған билетінің нөмері бір орынды сан болуы және оның жұп сан болу ықтималдығын тап. 2. Емтиханға 1-ден 20-ке дейін нөмерленген билеттер дайындалған. Бір оқушының кездейсоқ алынған билетінің нөмері екі орынды сан болуы және тақ сан болу ықтималдығын тап. 3. Емтиханға 1-ден 20-ке дейін нөмерленген билеттер дайындалған. Бір оқушының кездейсоқ алынған билетінің нөмері жұп сан болу ықтималдығын тап. 6. IV кезең «Қорытынды» ТКШ, АКШ,ЖКШ бойынша 3 есеп беріледі.(1+30 бойынша) Оқулықтағы №27,1 есеп |
1.Алгоритммен жұмыс істейді.Түсінбеген сұрақтар туындаған жағдайда сұрақ қояды. 2.Оқушылардың назары тақтада мұқият мұғалімді тыңдайды.
Оқушылар берілген тапсырманы орындайды. (1+30 бойынша) Тапсырманы орындап біткен сон дәптерлерін ауыстырып тексеріледі . Оқушылар берілген тапсырманы орындайды. (1+30 бойынша) Тапсырманы орындап біткен сон дәптерлерін ауыстырып тексеріледі. Оқушылар берілген тапсырманы орындайды. (1+30 бойынша) Тапсырманы орындап біткен сон дәптерлерін ауыстырып тексеріледі. Оқушылар берілген тапсырманы орындайды. (1+30 бойынша) Тапсырманы орындап біткен сон дәптерлерін өздері тексереді. Осы жерде біз балаларды α, Β,γ бойынша анықтаймыз. |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. «Қолдағы қалам-бұл қателік» бұйрығы беріледі. Тапсырмалардың орындалуын кезеңмен тексеру. Әр тапсырмаға қарындашпен «+,-» таңбасымен тексереді. Әр тапсырмаға қарындашпен «+,-» таңбасымен тексереді. Әр тапсырмаға қарындашпен «+,-» таңбасымен тексереді. Орындаған тапсырмалар санына байланысты әр оқушы α– β– γ– анықталады. |
Технолгиялық карта Дәптерлері Дәптерлері |
Сабақтың соңы 5 мин Рефлексия
|
Сурак жауап арқылы оқушылардан кері байланыс алып сабақты қортындылау. Үйге тапсырма : №27.2 . |
«Сұрақ-жауап» арқылы өз ойларын айтады. |
Мадақтау сөздері. Алгоритм және жаттықтырғаш картасы бойынша оқушыларды бағалау. Құттықтаймыз! Сіз жарайсыз! |
|
Бөлімі:11.2В иррационал теңдеулер мен теңсіздіктер |
Мектеп :№23 орта мектеп |
Педагогтің аты-жөні: |
Класхан К |
Күні: |
13.12.2023 |
Сыныбы: 11 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Иррационал теңдеулер жүйесіне есептер шығару |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
11.2.2.4 - иррационал теңдеулер жүйелерін шеше алу; |
Сабақтың мақсаты: |
Иррационал теңдеуді айнымалыны алмастыру әдісі арқылы шеше алады. |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 3 мин.
|
Ұйымдастыру кезеңі: Амандасу,түгендеу. Көңіл күйіміз жоғары болса- 1 шапалақ, Сабаққа дайын болсақ-2 шапалақ Бір-бірімізге сәттілік тілеп шапалақ ұрайық |
Амандасады. Мұғалім сұрақтарына жауап береді. БиС технологиясында жұмыс істеу тәртіптерімен және сабақ кезеңдерімен танысады. |
Мадақтау сөздері Керемет! Жарайсыз ! Келіңіздер! Сіздер жасай аласыздар!. Бүгінгі күн сәттілікке толы болсын! |
|
Сабақтың ортасы 37 мин
|
1.Алгоритм картасы бойынша оқушыларға алгоритммен таныстыру. Сәйкесінше тусіндіру уақыты тақтаға жазылады (У1) Анықтама. Иррационал теңдеу деп белгісізі түбір таңбасының ішінде болатын теңдеуді айтады. Иррационал теңдеулерді шешудің екі тәсілі бар: 1) теңдеудің екі жақ бөлігін бірдей дәрежеге шығару; 2) жаңа айнымалыны енгізу; Берілген иррационал теңдеуді түрлендіру арқылы келесі түрге келтіреміз:
2)Теңдеудің екі жақ бөлігін n-ші дәрежеге шығарып шешу әдісі белгілі f(x)=g ⁿ(x) теңдеуін аламыз; 3) Соңғы теңдеуді шешіп, табылған түбірлерді берілген теңдеуге қойып тексереміз. 4) Теңдеуді қанағаттандыратын түбірлерді теңдеу түбірлері деп атаймыз. Қанағаттандырмайтын түбірлер теңдеудің “бөгде түбірлері” деп аталады І. Теңдеудің екі жағын бірдей дәрежеге шығару тәсілі. 1-мысал. х+ ; ешуі. Радикалы бар өрнекті теңдіктің сол жағында қалдырып, теңдеудің қалған мүшелерін теңдіктің оң жағына шығарамыз. Сонда . Теңдеудің екі жақ бөлігін квадраттаймыз: . Осыдан 3х+7=49-14х+х2 немесе х2-17х+42=0. Соңғы теңдеудің түбірлері х1=3 және х2=14. Табылған х-тің мәндерін берілген теңдеуге қойып, теңдіктің орындалатынын тексереміз:
3. I кезең-«Байқау».ТКШ, АКШ,ЖКШ бойынша 3 есеп беріледі.(2+30 бойынша)
Шешуі. ; х+2 ; х=14; : , =4 , 4=4. Жауабы: 14. 2.. . Шешуі. ; 3-х2=-1, х2=4, х=-2, х=2. Тексеру: х=2, , -1=-1 х=2, -1=-1 Жауабы:-2; 2. 3. ) 3+ = х екі жағын квадраттаймыз
Д=49
Тексеру: х=1, 3+ =3+ =6, 5 6 , қанағаттандырмайды х=6, 3+ =3+ =3+3=6, 6=6. Жауабы: 6. 2.Алгоритм бойынша мысалдарды тақтаға шығарып тусіндіру.(У2) 4. II кезең «Бекіту» ТКШ, АКШ,ЖКШ бойынша 3 есеп беріледі.(2+30 бойынша)
2. 3.
х+5=0 Тексеру х=-2, (( -4) =0• =0 х=2 , ( -4) =0• =0 х=-5, (( -4) =21•0=0 Жауабы:-5; -2; 2 Қате көп жіберген есепті қайта тақтаға шығарып түсіндіреді ТКШ, АКШ,ЖКШ орындалу санын анықтайды.Қате көп жіберген есепті қайта тақтаға шығарып түсіндіреді.(У3) 5. III кезең «Есте сақтау» ТКШ,АКШ,ЖКШ бойынша 3 есеп беріледі.(2+30 бойынша) 1. 2. . 3. теңдеуін шешейік. Шешуі. жаңа айнымалысын енгізейік. Сонда , болады. Осыны ескерсек, t + =2,5 теңдеуін аламыз. Шыққан бөлшек-рационал теңдеуді бүтін теңдеуге келтіреміз: t2-2,5t+1=0, бұдан t1=2 ; t2= . Түбірлерді ескерсек, және теңдеулерін аламыз. Енді шыққан теңдеулерді шешеміз.
Тексеру: х=-2,8 үшін 2,5 х=1,1 үшін 2,5 Екі түбір де теңдеуді қанағаттындырады. Жауабы: 1,1 ; -2,8. |
1.Алгоритммен жұмыс істейді.Түсінбеген сұрақтар туындаған жағдайда сұрақ қояды. 2.Оқушылардың назары тақтада мұқият мұғалімді тыңдайды.
Оқушылар берілген тапсырманы орындайды. (2+30 бойынша) Тапсырманы орындап біткен сон дәптерлерін ауыстырып тексеріледі. Оқушылар берілген тапсырманы орындайды. (2+30 бойынша) Тапсырманы орындап біткен сон дәптерлерін ауыстырып тексеріледі. Оқушылар берілген тапсырманы орындайды. (2+30 бойынша) Тапсырманы орындап біткен сон дәптерлерін өздері тексереді. Осы жерде біз балаларды α, Β,γ бойынша анықтаймыз. |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. «Қолдағы қалам-бұл қателік» бұйрығы беріледі. Тапсырмалардың орындалуын кезеңмен тексеру. Әр тапсырмаға қарындашпен «+,-» таңбасымен тексереді. Әр тапсырмаға қарындашпен «+,-» таңбасымен тексереді. Орындаған тапсырмалар санына байланысты әр оқушы α– β– γ– анықталады. |
Технолгиялық карта Дәптерлері Дәптерлері |
Сабақтың соңы 5 мин Рефлексия
|
Сурак жауап арқылы оқушылардан кері байланыс алып сабақты қортындылау. |
«Сұрақ-жауап» арқылы өз ойларын айтады. |
Мадақтау сөздері. Алгоритм және жаттықтырғаш картасы бойынша оқушыларды бағалау. Құттықтаймыз! Сіз жарайсыз! |
|
Бөлімі: |
Мектеп :№23 орта мектеп |
Педагогтің аты-жөні: |
Класхан К |
Күні: |
13.12.2023 |
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Иррационал теңдеулер жүйесіне есептер шығару |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
11.2.2.4 - иррационал теңдеулер жүйелерін шеше алу; |
Сабақтың мақсаты: |
Иррационал теңдеуді айнымалыны алмастыру әдісі арқылы шеше алады. |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы 2 мин. 8 мин |
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын бақылау. Өткенге шолу. Бірнеше сұрақ беру арқылы өткен сабақты қайталаймыз. (W) Үй тапсырмасын келесі сұрақтарды қою арқылы сұрау: 1.Бөлшекпен түбір шығару қалай орындалады? 2.Түбірдің дәрежесі көрсеткішімен түбір таңбасының ішіндегі өрнектің көрсеткіші туралы ережені тұжырымда |
Берілген сұрақтарға жауап береді. |
Дискриптор: -Берілген сұрақтарға жауап береді. Жалпы балл -3 |
Оқулық 11 – сынып |
Сабақтың ортасы 20 мин |
1-тапсырма: ІІ. Иррационал теңдеуді жаңа айнымалы енгізу арқылы шешу. теңдеуін шешейік. Шешуі. жаңа айнымалысын енгізейік. Сонда , болады. Осыны ескерсек, t + =2,5 теңдеуін аламыз. Шыққан бөлшек-рационал теңдеуді бүтін теңдеуге келтіреміз: t2-2,5t+1=0, бұдан t1=2 ; t2= . Түбірлерді ескерсек, және теңдеулерін аламыз. Енді шыққан теңдеулерді шешеміз.
Тексеру: х=-2,8 үшін 2,5
х=1,1 үшін 2,5 Екі түбір де теңдеуді қанағаттындырады. Жауабы: 1,1 ; -2,8. |
Оқушылар иррационал теңдеуді жаңа айнымалы енгізу арқылы шешуді меңгереді. |
Дескриптор -иррационал теңдеуді жаңа айнымалы енгізу арқылы шешуді меңгереді. Жалпы балл -2 |
Презентация Оқулық 11 – сынып |
Жеке жұмыс 16 мин |
1-тапсырма Шешуі. ; х+2 ; х=14; : , =4 , 4=4. Жауабы: 14. |
Дескриптор: -Тапсырманы орындайды Жалпы балл -5 |
ДК экраны Презентация ДМ |
|
Сабақтың соңы. Рефлексия 4мин |
Оқушыларға нұсқаулық Төмендегі сұрақтарды жұбыңмен пікір алмасып жауап бер: A. Бүгінгі сабақтан қандай маңызды мәлімет алдыңыз? B. Бүгінгі сабақтан алған білімді күнделікті тұрмыста қалай қолданған болар едіңіз? C. Қай тақырыпты игеру оңай болды? D. Егер сізде қиындық тудырған, игерілмей қалған ақпарат болса оны игеруді қалай жүзеге асырар едіңіз? Үйге тапсырма: (Қазақстандағы электр энергиясын тарату туралы эссе жазу) |
Нәтижені талдайды. |
Оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігіне қарай мадақтау әдісі арқылы бағаланады. |
ДК экраны Тапсырма орындауға қажетті құралдар. |