(Т.Ж.) Есепті
шығарып көр. Әрбір топқа әртүрлі тапсырма беру. Оқушылар алдымен
есепті түсініп оқиды.Оқушылар қажет болған жағдайда есептің
сызбаларын сызып, қандай амалдар қолдану керектігін талдайды. Ортақ
шешімге келіп, ламинатталған парақтарға қысқаша шартын немесе
сызбасын, шешуін, жауабын жазады. Әрбір топтан бір оқушыдан шығып,
келесі топқа түсіндірме жұмыстарын жүргізеді. Дайын жауап арқылы
оқушылар тексеріп, бағалайды.Оқушылар бұл тапсырмаларды орындау
арқылы көбейтіндіні санға бөлуге байланысты есесптерді шығаруды
үйренеді.
Тапсырма:
1-топ
5 жәшікте 40 кг-нан кепкен
алма бар. Барлық кепкен алманы 10 қалтаға тең бөліп салынды. Әр
қалтаға неше килограмм кепкен алма
салынған?
2-топ
4 себеттің әрқайсысына 3
кг-нан қарақат салынған. Қарқатты 2 қорапқа бөліп салды. Әр қорапта
қанша килограмм қарақат бар?
3-
топ
8 қапта 40 кг-нан пияз бар.
Барлық пиязды 20 жәшікке бөліп салды. Әр жәшікте неше килограмм
пияз салынған?
Қ.Б«Смайлик»
(Ж.Ж) Жұптық жұмысқа арналған
тапсырма таратып беру. Есептерді екі тәсілмен шығарады. Есепті
шығарған соң, бірнеше жұпқа өз шешімдерін тақтаға жазып көрсетеді.
Екінші тапсырманы өз бетінше
орындау.
Тапсырма: Есепті екі тәсілмен
шығар.
4 қорапта 30 кг қант бар.
Барлық қант15 қалтаға бөліп салынды. Барлық қантты салу үшін қанша
қалта қажет болды?
Қ.Б«Бас
бармақ»
Есеп
құрастыр
(Т.Ж) Оқушыларға өрнек
жазылған тапсырма беру. Оқушылар өрнек бойынша есеп құрастырады.
Құрастырған есептерінің қысқаша шартын немесе сызбасын
ламинатталған параққа жазады. Есепті шығарады. Әрбір топтан бір
оқушыдан шығып өз есептерін ұсынады. Топтар бір –бірін жауаптарын
салыстыра отырып тексереді.
Тапсырма:
Өрнек бойынша есеп құрастыр
және шығар.(60·2):3
Қ.Б«Бағдаршам»
Амалдарды
орында
(Ө.Ж)Өзіндік жұмысқа арналған
тапсырма таратып беру. Оқушыларға мысалды өз бетінше шығаруды.
Тапсырманы орындаған соң оқушылар дәптерлерін бір-бірімен
ауыстырады. Дайын жауап арқылы өзара тексеру
жүргізеді.
Тапсырма:15·3+42:3
18·2+12·5
75:5·3+44
84:21·5-63:21
Қ.Б«Смайлик»
Ақиқат немесе
жалған
(Ұ.Ж.) Оқушыларға есепті оқып
беру. Ал
оқушылар оның ақиқат не жалған
екендігін анықтайды. Өздерінің таңдауларын олар «А» - «ақиқат» -
ақиқат бекіту, «Ж» - «жалған» - жалған бекіту таратпа қағаздары
арқылы көрсетеді.
Тапсырма:
А) 3
бірдейқорапта 10 кг-нан мандарин бар. Дүкеншібарлықмандаринді 2
сөрегеқойды. Әрсөреде 15 кг мандарин бар.
(А)
Ә)Біржүйектен 13 қияр, ал екіншіжүйектен
27қияржинады. Оныңжартысынтұздады. Қанша 27 қиярқалды.
(Ж)
Б)
Асан 3кг қызанақ, алСәулеодан 3 есеартыққызанақжинады.
Қызанақтыңжартысынәжесінеапарыпберді. Балалар да 6 кг қызанаққалды.
(А)
В)Автобуста15 жолаушылар келе жатты.
Аялдамада
5
адамтүсіп, 9 адам мінді. Енді автобуста 19 адамболды.
(А)
Г)
Үйректіңсалмағы 5 кг, ал тауықтың салмағы
одан
3 кг
кем.Үйрек пен тауықтыңсалмағын бірге
алғанда
8 кг
болады . (Ж)
Қ.Б«Отшашу»
|