Материалдар / Ашық сабақ Көбейтіндіні бір таңбалы санға бөлу. Есептерді шығару 3 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Көбейтіндіні бір таңбалы санға бөлу. Есептерді шығару 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне арналған КМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Мамыр 2021
402
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бударин мектеп-бөбекжай кешені КММ

бастауыш сынып мұғалімі Жунусова Светлана

Қысқа мерзімді жоспар математика пәні 3 сынып

Бөлімі: Кестеден тыс көбейту және бөлу. Тақырыбы:Көбейтіндіні бір таңбалы санға бөлу. Есептерді шығару



шшығару

Мектеп: Бударин мектеп-бөбекжай кешені КММ

Күні: 12.01.2021

Мұғалімі : Жунусова Светлана


Сынып: 3

Қатысқандар - 17

Қатыспағандар- 0

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты(оқу бағдарламасына сілтеме):

3.1.2.9 100 көлеміндегі сандарды ауызша көбейту мен бөлуді орындаудақосындыны және көбейтіндіні бір таңбалы санға бөлу, қосындыны санға көбейту ережесін қолдану.

3.2.1.3 көбейтудің үлестірімділік және терімділік қасиеттерін әріпті теңдік түрінде: (ab)c=a(bc);

Сабақтың мақсаты:

Оқушылардың барлығы : Қосынды мен көбейтіндіні бір таңбалы санға бөлу ережесін біледі.

Оқушылардың көпшілігі:

Көбейтудің үлестірімділік және терімділік қасиеттерін әріптік теңдік түрінде: (ab)c=a(bc); a(b+c)=ab+ac;
a(b–c)=ab–ac;қосындыны санға бөлуді(а+в):скөрсетуді және қолдануды біледі

Оқушылардыңкейбірі:

Өз бетімен тиімді тәсілдерді табу және олардың теориялық негізін түсіндіруді біледі.

Бағалау критерийлері

*Кестеден тыс жағдайлардағы көбейту мен бөлудің ауызша есептеу алгоритмін түсіндіре алады.

*

Тілдік мақсат

Пәндік терминология мен тірек сөздер:

амалдың қасиеті,көбейту,бөлу

Диалог пен жазу үшін пайдаланылатын сұрақтар:

Талқылау:Көбейтудің қандай қасиеттерін білесің?

Құндылықтар

Өмір бойы білім алу

Пәнаралық байланыс

Жаратылыстану

АКТ қолдану дағдылары

Тапсырмалар бойынша нұсқаулар АКТ арқылы көрсетіледі.

Бастапқы білім

Көбейту туралы біледі.












Жоспарланған уақыт

Оқушылардың жоспарланған іс-әрекеті

Ресурс


Сабақтың басы






























Психологиялық дайындық

Шырылдады қоңырау

Біз сабақты бастаймыз.

Партамызға отырып,

Табыс тілеп көзбенен

Жаңа білім алуға

Алға қадам бастаймыз.

Кіріспе тапсырма.

«Нысана»

(Ұ.Ж) «Нысана» ойыны ойнау арқылы көбейту кестесін есімізге түсіреміз.Нысанаға мәні тоғыз болатын өрнектің жебесі ғана тиеді.

Қ.Б «Жарайсың!», « Өте жақсы!»,

Суретті жұмбақ

(Ұ.Ж.) Суретті жұмбақ. Оқушылар суретті жұмбақтың шешуін табады.

- Көбейтіндіні санға қалай бөлуге болады? (Оқушы өз ойын айтады)

-Бүгінгі сабақта не туралы айтамыз деп ойлайсыңдар?

-Дұрыс айтасыңдар бүгін біз кестеден тыс көбейту және бөлу туралы айтатын боламыз
























Слайд №2





Слайд №3







Слайд №4,5




Сабақтың ортасы






































































































































(Т.Ж.) Есепті шығарып көр. Әрбір топқа әртүрлі тапсырма беру. Оқушылар алдымен есепті түсініп оқиды.Оқушылар қажет болған жағдайда есептің сызбаларын сызып, қандай амалдар қолдану керектігін талдайды. Ортақ шешімге келіп, ламинатталған парақтарға қысқаша шартын немесе сызбасын, шешуін, жауабын жазады. Әрбір топтан бір оқушыдан шығып, келесі топқа түсіндірме жұмыстарын жүргізеді. Дайын жауап арқылы оқушылар тексеріп, бағалайды.Оқушылар бұл тапсырмаларды орындау арқылы көбейтіндіні санға бөлуге байланысты есесптерді шығаруды үйренеді.


Тапсырма:

1-топ

5 жәшікте 40 кг-нан кепкен алма бар. Барлық кепкен алманы 10 қалтаға тең бөліп салынды. Әр қалтаға неше килограмм кепкен алма салынған?

2-топ

4 себеттің әрқайсысына 3 кг-нан қарақат салынған. Қарқатты 2 қорапқа бөліп салды. Әр қорапта қанша килограмм қарақат бар?

3- топ

8 қапта 40 кг-нан пияз бар. Барлық пиязды 20 жәшікке бөліп салды. Әр жәшікте неше килограмм пияз салынған?

Қ.Б«Смайлик»


(Ж.Ж) Жұптық жұмысқа арналған тапсырма таратып беру. Есептерді екі тәсілмен шығарады. Есепті шығарған соң, бірнеше жұпқа өз шешімдерін тақтаға жазып көрсетеді. Екінші тапсырманы өз бетінше орындау.



Тапсырма: Есепті екі тәсілмен шығар.

4 қорапта 30 кг қант бар. Барлық қант15 қалтаға бөліп салынды. Барлық қантты салу үшін қанша қалта қажет болды?

Қ.Б«Бас бармақ»

Есеп құрастыр

(Т.Ж) Оқушыларға өрнек жазылған тапсырма беру. Оқушылар өрнек бойынша есеп құрастырады. Құрастырған есептерінің қысқаша шартын немесе сызбасын ламинатталған параққа жазады. Есепті шығарады. Әрбір топтан бір оқушыдан шығып өз есептерін ұсынады. Топтар бір –бірін жауаптарын салыстыра отырып тексереді.

Тапсырма:

Өрнек бойынша есеп құрастыр және шығар.(60·2):3

Қ.Б«Бағдаршам»

Амалдарды орында

(Ө.Ж)Өзіндік жұмысқа арналған тапсырма таратып беру. Оқушыларға мысалды өз бетінше шығаруды. Тапсырманы орындаған соң оқушылар дәптерлерін бір-бірімен ауыстырады. Дайын жауап арқылы өзара тексеру жүргізеді.

Тапсырма:15·3+42:3 18·2+12·5

75:5·3+44 84:21·5-63:21

Қ.Б«Смайлик»

Ақиқат немесе жалған

(Ұ.Ж.) Оқушыларға есепті оқып беру. Ал оқушылар оның ақиқат не жалған екендігін анықтайды. Өздерінің таңдауларын олар «А» - «ақиқат» - ақиқат бекіту, «Ж» - «жалған» - жалған бекіту таратпа қағаздары арқылы көрсетеді.

Тапсырма:

А) 3 бірдейқорапта 10 кг-нан мандарин бар. Дүкеншібарлықмандаринді 2 сөрегеқойды. Әрсөреде 15 кг мандарин бар. (А)

Ә)Біржүйектен 13 қияр, ал екіншіжүйектен 27қияржинады. Оныңжартысынтұздады. Қанша 27 қиярқалды. (Ж)

Б) Асан 3кг қызанақ, алСәулеодан 3 есеартыққызанақжинады. Қызанақтыңжартысынәжесінеапарыпберді. Балалар да 6 кг қызанаққалды. (А)

В)Автобуста15 жолаушылар келе жатты. Аялдамада

5 адамтүсіп, 9 адам мінді. Енді автобуста 19 адамболды. (А)

Г) Үйректіңсалмағы 5 кг, ал тауықтың салмағы одан

3 кг кем.Үйрек пен тауықтыңсалмағын бірге алғанда

8 кг болады . (Ж)

Қ.Б«Отшашу»



Ламинатталған парақ, маркер





Слайд №6,7



















































Слайд №8,9





















Слайд №10













Слайд №11













Слайд №12,13



Сабақтың соңы




Рефлексия

«Еркін микрофон» әдісіОқушылар қолдарына микрофон ұстап, өткен сабаққа байланысты сұрақ қояды, екінші оқушы жауап береді.

Слайд№14




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!