Материалдар / Ашық сабақ Көбейтудің ауыстырымдылық қасиеті 2 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Көбейтудің ауыстырымдылық қасиеті 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Іс тәжірибе алмасу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Ақпан 2021
406
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Page 1

Қысқа мерзімді жоспар

Пəн: Математика Мектеп: № 55
Ортақ тақырып:Салт-дəстүр жəне
ауыз əдебиеті
Мұғалімнің аты: Сабралиева Р.С
Күні: 28.06.2019
Сынып: 2 Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақ
тақырыбы
Көбейтудің ауыстырымдылық қасиеті
Осы сабақ
арқылы жүзеге
асатын оқу
мақсаттары
2.1.2.2 - көбейту жəне бөлу - өзара кері амалдар екенін түсіну, көбейту
жəне бөлу амалдарының компоненттері арасындағы байланысты анықтау
Сабақ
мақсаттары
-көбейту жəне бөлу –өзара кері амалдар екенін түсіндіреді;
-көбейту жəне бөлу амалдарының компоненттері арасындағы байланысты
анықтайды;
-қосу мен көбейтудің қасиеттерін əріпті теңдік түрінде көрсету жəне
қолдану;
Бағалау
критерийлері
Көбейту менбөлуамалдарының байланысы негізінде өрнектер
жазады.
Көбейту жəне бөлу амалдарының компоненттері арасындағы
байланысты анықтайды.
Тілдік мақсат Бөлу –көбейтуге кері амал екенін түсіндіру.Көбейту мен бөлудің қайталап
қосу немесе азайту заңдылығымен байланысты екенін түсіндіру
Түйінді сөздер мен сөз тіркестері
Көбейту-умножение-Multiply

Талқылауға арналған сұрақтар:
Көбейткіштердің орнын ауыстырғаннан көбейтіндінің мəні өзгермейтінін
білесің бе?
Көбейтудің ауыстырымдылық қасиетін қай кезде қолданған ыңғайлы
Көбейтудің ауыстырымдылық қасиетінің мəнін түсіндіре аласың ба?
Қосу мен көбейтудің қасиеттерін əріпті теңдік түрінде қолдану
Құндылықтарды
дарыту
Топта ынтымақтаса жұмыс жасай отырып,алған білімін өмірде тиімді
қолдана білуге бағыттау
Пəнаралық
байланыс
Дене шынықтыру –спорттың түрлері.
Əдебиеттік оқу-мақал-мəтел.
АКТ қолдану
дағдылары
i.Mektep сайтты қолдану арқылы бала бойында дағдыларды қалыптастыру

Бастапқы білім Көбейтудің компоненттерін атайды
Көбейтудің ауыстырымдылық қасиетін қолданады

Жоспарланған
уақыт есебі
ресурстар

Басы

Психологиялық ахуал қалыптастыру:
«Көрші»
Мақсаты:əрбірқатысушыныңсолтоптыңбір
мүшесіекендігінсезінуі,бір-бірінежылылық
сыйлау.
Нұсқаулық:

(Көршілер қимыл –
қозғалыстар
арқылы жаттығуды
жасайды


Page 2

Көршіңді оң жақтан құшақта,
Көршіңді сол жақтан құшақта.
Оң жақтағы көршіңе бір жымиып,
Сол жақтағы көршіңе бір жымиып,
Бүгінгі тренинг барысы,
Біз үлкен отбасы.
Топқа бөлу​. Спорттық құралдар арқылы
Оқу мақсатын хабарлау.
Сендеркөбейтудіңауыстырымдылыққасиетін
білетін боласыңдар.





1-топ доп
2 -топ секіртпе
3-топ зілтемір
Ортасы 1.Миға шабуыл МК.Ұ.
«Сиқырлы себет» ​Оқушыларға əрбір спорттық
заттардағы жазылған сөздер сырын ашу (қазақ, ата,
апа, ана сөздері беріледі).Оңнан солға,солдан оңға
оқығанда сол сөздің шығатынына баса назар аудара
отырып,көбейтудің ауыстырымдылық қасиетіне
тоқталу.Сиқырлы себет арқылы сабақтың мақсатын
ашу​ .
Практикалық тапсырма:
Жұптық жұмыс:​Əр​ ​жұпқа геометриялық
фигуралардан құралған тапсырма беріледі.







Осы тапсырмаларды топтар қорғайды .



2. « Бес сұрақ » Топтық жұмыс.
Оқулықтағы тапсырмаларды бөліп беру


3 ×5=15
5 ×3=15
15/5=3
15/3=5
Дескриптор
- берілген сандармен көбейтінді құрастырады;
- көбейтудің ауыстырымдылық қасиетін
пайдаланып, көбейтінді
жазады;


Page 3

- көбейтіндіні бірінші көбейткішке бөлу арқылы
бөлінді жазады;
- көбейтіндіні екінші көбейткішке бөлу арқылы
бөлінді жазады
КБ​: əткеншек
​ҚБ​:Отшашу

3. «Үштік əдіс » ЖЖ
Дəптермен​ ​жұмыс​.Сəйкестендір немесе ойлан тап
.Бұл тапсырмада оқушылар көбейтудің
ауыстырымдылық қасиетін пайдаланады.


Дескриптор
-​өрнектің мəнін табады;
-​көбейтудің ауыстырымдылық қасиетін қолданады
- мəні бірдей өрнектерді сəйкестендіреді
КБ​: əткеншек
​ҚБ​:Отшашу

4. «Шынжыр» əдісі Ж
20 х 2=20+20=40 6 х 3=6+6+6=18
2х 20= 40 3х 6=18
Дескриптор
-​көбейгіштерді бірдей қосылғыштармен
алмастырады;
-көбейту амалына берілген өрнектің мəнін дұрыс
табады;
-көбейтудің орындалу жолын түсіндіреді;
-математикалық терминді қолданады;
Соңы



Сабақ соңында оқушылар кері байланыс
жүргізу.SMS арқылы кері байланыс алу
Телефонның
шаблоны


Page 4


Саралау-оқушыға
мейлінше қолдау
көрсетуді қалай
жоспарлайсыз?
Қабілетті оқушыға
тапсырманы
қалай түрлендіресіз?
Бағалау – оқушы білімін
тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Денсаулық жəне қауіпсіздік
техникасының сақталуы






Отшашу бағалау түрін
пайдаланудағы мақсатым мақтап,
мадақтап нəтижеге қол жеткізу.
Ток көздерінен, қаламсапты
қолдану кезінде көздеріне
жақындатпау. Сынып ішілік
қауіпсіздік ережелерді сақтау.
Рефлексия
Сабақтың мақсаты мен
оқу мақсаттары
орындалды ма? Бүгін
оқушылар не үйренді?
Сабақ қалай өтті, қандай
деңгейде өтті?
Жоспарланған саралау
жақсы іске асты ма ?
(тапсырмалар сəйкес
болды ма?)
Уақытты қалай
пайдаландым?
Жоспарыма қандай
өзгеріс енгіздім жəне
неге?
Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол
жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алды (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
Сабақ барысынада сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/ қиындықтары
туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!