Көңіл күйлерің қалай? Бүгінгі сабағымыздың
тақырыбы. Көгілдір көктем. Балалар мен сендерге сұрақтар қоямын, ал
сендер жауап беруге дайынсыңдар
ма?
-
Бір жылда неше жыл мезгілі
бар?
-
Қазір қандай жыл мезгілі?
-
Көктем мезгілінің ай аттарын
атайық?
-
Көктемде табиғатта тағы қандай өзгерістер болатынын сұрайды.
Балалар ойларын ортаға салады. Балалармен бірге қайталау.Күн
жылынады, жылғалардан су ағады,ағаштар бүршік жарады, адамдар
бұрынғыдан жеңіл, жұқалау киім киеді. Алғашқы бәйшешектер гүлдеді,
көңілді көктем мерекесі де келіп
жетті.
Кері байланыс суреттер арқылы алған білімдерін
бекіту. Балаларды тақтаға шығарып
сұрау.
Зерттеу
жұмысы:
Қар.
Қар
қарайып, ластанып, түйіршіктеніп кетті. Күн түскенде
ериді.
Көлеңке жерлерде, салқын жерде қар əлі жатыр. Ал
күннің көзі түсетін жерлерде қар еріп
кетті.
Қарды алып ыдысқы салады, терезенің алдына күннің
көзіне қояды, ҰОҚ аяғында қардың ерігенін балаларға
бақылатады.
Қар/мұз қай жерде тез еріп кетеді?
Неге?
АКТ
арқылы балаларға көктем мезгілінде болатын маусымдық өзгерістер
туралы әңгімелеу.
Күн.
Балалар көктемде күннің жылынатынын байқадық.
Қолғабыңды
шешіп, сырт киіміңнің түймесін ағытып тастағың
келеді. Күн ерте шығып,
адамдарды оятады. Таңертең тұрғанда күн жап-жарық
болады. Яғни түн қысқарып, күн ұзарды деген
сөз.
Сүңгілер.
Шатырдың астында мұз сүңгілерінен су тамшылап
тұр. Тамшының
дыбысын естуге болады, шатырдың үстіндегі қар
еріп осындай сүңгілерге айналды. Қыста сүңгі аз болатын,енді
көбейді.
Шалшық су.
Көктемде əр жерде шалшық сулар пайда болады.
Таңертең олардың беті қаймақтанып, жұқа мұз қабаты
жауып
жатады. Мұзды таяқпен түртіп қалсаң сынып кетеді.
Астынан су шығады. Күндіз шалшық сулар еріп
жатады.
Аспан.
Көктемде аспанның түсі ашықкөк түсті, болады. Ал
қыста ол сұр болатын. Аспандағы бұлттар бірде қатты жөңкілесе,
бірде ақырын жылжиды. Неге олай? Бұл – желдің күшіне байланысты
нəрсе. Қатты жел бұлтты айдап əкетеді. Ауадан көктемнің исі
шығады.
Құстар.
Суықторғай, сарышымшық, тоқылдақтар жемсауытқа
келмейтін болды. Неге? Себебі күн
жылынды.
Сергіту сәті.
Музыка әуенімен
орындау.
Ары
қарай жұмыс мен сендерге тапсырма беремін сол тапсырмаларды
орындаймыз.
Дидактикалық ойын: «Суретті
жалғастыр»
Балалардың тапсырманы орындау барысын
қадағалау.
|