Материалдар / Ашық сабақ "Көктем мезгілі"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ "Көктем мезгілі"

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Мамыр 2020
2145
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары


Күні:22.02.19ж.


Мұғалімнің аты-жөні:

Тайтенова Сауле Калидоллиновна


Сынып: 4

Қатысқандар

Қатыспағандар

Сабақтың тақырыбы


«Көктем мезгілі»

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

Білімділік: тақырыпты түсіндіре отырып, дұрыс сөйлеуді,сауатты жазуды меңгерту. Оқушылардың көктем, көктем мерекелері туралы білімдерін қалыптастыру.

Дамытушылық: жаңа сөздер арқылы сөз тіркестерін құрастыру, мәтін, сұрақ-жауап, грамматикалық тапсырма арқылы ойлау қабілеттерін, ой-өрісін, сөздік қорын дамыту, қазақша сөйлеу деңгейлерін жетілдіру.

Тәрбиелік: табиғатты аялауға, қоршаған ортаны сақтауға тәрбиелеу.



Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

бәйшешек, шөп, мереке, ұшып келеді, гүлдейді, шығады, ериді, жылынады, жәндіктер

Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

Көктем мезгілі, қар ериді, бәйшешектер шығады, жәндіктер оянады, құстар ұшып келеді, бүршік жарады

Талқылауға арналған сұрақтар:


Құндылықтарға баулу


«Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының"Қоғамыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілік, келісім" тармағы.

Оқушыларды халықтың достық пен келісім дәстүрін, бірлік пен бейбітшілігін сақтауға тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыс

Әдебиет, өлкетану

Алдыңғы оқу

Жыл мезгілдерінің атауларын, ай атауларын біледі

Жоспар

Жоспарланған

Уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың

басы (7 мин)

2мин












2 мин





3 мин

1.Ұйымдастыру кезеңі:сыныппен амандасу, оқушыларды түгендеу, сабаққа дайындығын тексеру.

Жағымды психологиялық ахуал туғызу.

«Шаттық шеңбері» әдісі.

Балалар өзінің көршілерінің саусақтарына кезекпен тигізіп,үлкен саусақтан бастап айтады:

*терең білім (үлкен саусақтарын тигізеді)

* табыс (сұқ саусақтарын тигізеді)

* белсенділік (ортаңғы саусақтарын тигізеді)

* жақсы көңіл (аты жоқ саусақтарын тигізеді)

* тілеймін(кішкентай саусақтарын тигізеді)

-Сәлем!

Оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл- күйін көтереді.

Топқа бөлу.Суреттер арқылы оқушыларды 2 топқа бөлу. 1 топ-«Бәйшешектер», 2-топ «Құстар»

«Ой шақыру»

Сабақтың тақырыбын болжау мақсатында интербелсенді тақтадан келесі сөзжұмбақ көрсетіледі.

-Қандай негізгі сөз анықтадық?

-Сонымен балалар бүгінгі сабақтың тақырып қандай деп ойлайсыңдар?

-Дұрыс сабақтың тақырыбы: «Көктем»

Сабақтың мақсаты мен бағалау критерийлерімен таныстырады.













Сабақтың ортасы

(33 мин)



16 мин


























10 мин






5 мин




2 мин













1-тапсырма. ТЖ

Жаңа сөздерді пайдаланып, сөз тіркестерін құрастыру. 2 мин

Топтардың алдарында мәтін жатады.Мәтінді мәнерлеп оқиды.3 мин

2-тапсырма ТЖ

«Суреттер сөйлейді». Берілген суреттерге қарап мәтіннің мазмұнын ауызша айтады.

3 мин

3-тапсырма ТЖ

Көктемгі мерекелерімен таныса отырып, суреттерді дұрыс сәйкестендіреді.2 мин

4-тапсырма

Сұрақ-жауап. Джиксо әдісі арқылы диалог жүргізеді.

5 мин

Сергіту сәті. «Көктем» әнін айтады.1 мин

5-тапсырма

Грамматикалық кезең

Фонетикалық талдау. Көктем сөзіне толық фонетикалық талдауды жасайды.


6-тапсырма

Оқушылар постер құрастырады. Синквейн құрастырады.Көктемде не болады?

Бір-бірін +-? Әдісі арқылы бағалайды.


7-тапсырма

Сауаттылық кезеңі

Берілген қате жазылған құттықтау сөзін дұрыс жазуға тырысады.

Отырған қонақтарға өз қолымен жасалған гүлдерді сыйлайды.

Рефлексия.

Стикерге сабақ жөнінде өз пікірлерін жазып, көктемгі ағашқа жапсырады.







































Видео «Көктем келді»












Гуманитарлы-техникалық колледжге қатысты мектеп-гимназиясы











АШЫҚ САБАҚ


Тақырып: «КӨКТЕМ»

4 сынып



Мұғалім: Тайтенова С.К.







2018-2019 оқу жылы

Самоанализ открытого урока по теме «ВЕСНА»

Цель уроков казахского языка, и данного урока в частности, - обучение элементарной разговорной речи, развитие речевых навыков учащихся. Конкретными целями данного урока являются:

1) повторение изученного материала по теме «Времена года»

2)введение для усвоения новой лексики по теме «Весна»;

3)воспитание любви к природе, казахскому языку языку, знакомство с временем года весна.

Оборудование урока: урок построен на основе слайдов, так как для уроков казахского языка необходимо много наглядности, дети должны видеть то, о чём говорится.

Тип и структура урока.

Это комбинированный урок: учащиеся повторили, закрепили ранее изученные знания, познакомились с новым материалом. Лексика успешно усваивается детьми лишь в результате постоянного многократного повторения и её активизации. Этому как раз и способствуют уроки данного типа.

Этапы урока.

Организация начала урока. Небольшое стихотворное приветствие, которое способствует погружению в языковую среду.

Разговорная минутка содержит вопросы, знакомые детям, они охотно и уверенно отвечают на них.

Подготовка к активной деятельности на основном этапе урока. Сообщение темы и целей данного урока.

Основная часть урока – повторение и активизация ранее изученной лексики. Цель: проверка полноты усвоения материала, умение использовать его в речи.

Знакомство с новой лексикой по теме «Весна» Цель: обогащение словарного запаса изучаемого языка, расширение кругозора учащихся.

Закрепление знаний. Проведена работа по правильному произношению слов. Новая лексика была закреплена при составлении словосочетаний предложений, ответов на вопросы по теме, ведения диалога, описания с опорой на рисунки. Конечно же, чтобы хорошо запомнить новые слова и использовать в речи, одного урока недостаточно. Лишь многократное повторение на последующих уроках поможет прочному их усвоению.

Подведение итогов урока. Так как детям трудно самостоятельно строить предложения и высказываться, итоги урока были подведены с помощью стикеров.

При планировании урока учитывались возрастные особенности учащихся младшего школьного возраста. Их природная любознательность располагает к усвоению всего нового. Но они могут внимательно слушать речь учителя несколько минут. Для того чтобы учащиеся постоянно были активны, внимательны, были использованы разные виды работ.

Основным видом работы была групповая работа, позволяющая при взаимодействии лучше усвоить новую лексику. В формулировку учебной задачи вносились элементы игрового сюжета, учебным действиям придавался характер игровых.

Присутствовала на уроке работа с текстом «Весна», картинками.

Разгадывание кроссворда кроме языковой практики даёт возможность для интеллектуального развития учащихся: смекалки, внимания, находчивости.

Определённое место в речевом развитии ребёнка играет картинка (здесь – слайды), которая помогает ребёнку запомнить – вспомнить. На уроке мы не работаем по памяти, всегда должна присутствовать наглядность.

Физкультминутка на казахском языке способствует не только снятию усталости, напряжения, но и активизирует речь учащихся. Дети исполнили песню «Көктем».

Итак, ответы на вопросы, составление предложений, создание игровых ситуаций, использование занимательного материала, физкультминуток – всё это приближает речевую деятельность младших школьников к естественным нормам, активизирует ранее изученный материал. А это в свою очередь способствует прочному усвоению казахского языка.

На уроке решались не только учебные цели. На протяжении всего занятия подчёркивалась мысль, что мы говорим не только о красоте времён года/видео-зарисовка/


Общение на уроке было только на казахском, так как считаю, что научить говорить можно говоря, слушать – слушая. Мимикой, жестами пыталась объяснить незнакомые слова.

На уроке присутствовала доброжелательная атмосфера: хвалила, отмечала каждый успех, любую речевую активность учащихся. Если пропадает чувство уверенности в успехе, теряется интерес к языку.

В течение всего урока проводился контроль знаний. Умений, навыков учащихся. На заключительном этапе урока были оценены ответы всех ребят с помощью листов оценивания.

Думаю, поставленные цели и задачи урока были достигнуты. Учащиеся владеют языковым материалом по темам, умеют слушать учителя, понимают его задания; умеют высказываться, отвечая на вопросы.

В КОНЦЕ УРОКА ДЕТИ ПОДАРИЛИ, СДЕЛАННЫЕ СВОИМИ РУКАМИ КУВШИНКИ С ПОЗДРАВЛЕНИЯМИ, В ПРЕДВЕРИИ 8 МАРТА, ЧТО СПОСОБСТВУЕТ ПРИВИТИЮ ДЕТЕЙ К ТРУДУ, ХУДОЖЕСТВЕННОМУ ИСКУССТВУ И ВНИМАНИЮ.

Ребята были активны. С классом было интересно работать.

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!