Сабақтың
басы
7мин
|
Ұйымдастыру
бөлімі
Амандасу; оқушыларды
түгелдеу.
Шеңберге
тұрғызып, өткен тақырыпқа шолу сұрақтарды
қою.
Авогадро заңы қалай
тұжырымдалады?
Газдардың мольдік көлемі қалай
өрнектеледі?
Газдардың салыстырмалы тығыздығы деген
не?
Қалыпты жағдайда газдардың тығыздығын қалай
анықтайды?
Газдың тығыздықтарын табудың
формуласы?
Кез
келген газдың бір молі нешеге тең?
Ауаның орташа молярлық массасы нешеге
тең?
Авогадро заңын кім,қай жылы
ашты?
Колба қиындыларын таңдау
арқылы топқа бөлу
Сабақ тақырыбы мен
ОМ таныстыру.
|
Өткен тақырыпты еске
түсіріп, сұрақтарға жауап
береді
Топқа
бөлінеді
Оқушылар сабақ тақырыбы мен ОМ
танысады.
|
«шапалақтау» арқылы
бағалау
|
Колба
суреті
|
Сабақтың
ортасы
3
мин
7
мин
7
мин
15
мин
|
Жаңа сабақты мұғалім
түсіндіреді.
Реакцияға қатысатын газдардың
көлемі мен реакция нәтижесінде түзілетін газдардың көлемінің
қатынасы кіші бүтін сандардың қатынасына
тең
V1:V2:V3 =
n1:n2:n3
Химиялық реакция теңдеуіндегі
газ молекулаларының стехиометриялық коэффициенттері реакцияға
түскен және реакция нәтижесінде түзілетін газдардың көлемдік
қатынастарын көрсетеді.
1-Мысал
Н2+Cl2=2HCl
-
тапсырма
H2+F2=HF
CH4=C2H2+H2
CO+O2=CO2
N2+H2=NH3
2-мысал
Көлемі 10л пропанды
(С3Н8) жаққанда атмосфераға қанша көлем көмірқышқыл газы
таралады?
№1топ:
H2 + CuO = Cu +
H2O
8 г мыс оксидімен сутектің
қандай көлемімен әрекеттеседі?(2,24
л)
№2топ:
Zn + HCl =
H2↑ +
ZnCl2
65г мырыш хлорсутекпен
әрекеттескенде сутектің қандай көлемі түзіледі? (22,4
л)
№3топ:
Mg +
O2 = MgO 24 г магний оттектің
қандай көлемімен әрекеттеседі?
(11,2л)
№4топ:
H2S +
O2 =
H2O +
SO2
3 моль күкірсутек оттекпен
әрекеттескенде күкірт диоксидінің қандай көлемі
түзіледі?(67,2
л)
|
Оқушылар мұғалімді тыңдайды
және оқулықпен жұмыстанады.
Оқушылар берілген қағаз
қиындыларын дұрыс
орналастырады.
Топ болып талқылап,
есепті шығарады.
Оқушылар берілген есепті
дәптерлеріне орындап, топта
алмасады.
|
Дескриптор Білім
алушы
-берілген реакция
теңдеуін теңестіреді;
-газдардың көлемдік
қатынастарын табады.
Дескриптор Білім
алушы
-есептің қысқаша берілгенін
жазады;
-тиісті реакция теңдеуін
құрады және теңестіреді;
-есеп шартында берілген
мәндерді формулалардың үстіне жазып, астына көлемдерін
есептейді;
-көлем табу үшін
пропорция құрады.
|
слайд
«Тарсиа»
әдісі
https://www.tarsiamaker.co.uk/
Презентация
|
Сабақтың
соңы
8
мин
|
Бекіту
тапсырмасы
Жеке
жұмыс
Тұжырымдар
|
шындық
|
жалған
|
5 моль азот
молекуласының (қ.ж) көлемі 112л
болады.
|
|
|
1 моль сутек
молекуласының көлемі 11,2 л/мольге
тең
|
|
|
0,5 моль неон
атомының көлемі 11,2л тең
|
|
|
2 моль хлор
молекуласының көлемі 22,4л ге
тең
|
|
|
Рефлексия
парағы
Сабақтағы
жетістіктерім:
Оның
себептері:
Сабақтағы
кемшіліктерім:
Оның
себептері:
|
Даптерге орындап,
көрші отырған оқушымен
алмастырады.
Оқушылар рефлексия
мен кері байланысқа ауызша жауап
береді.
|
«+,-» таңбаларын қою
арқылы бір – бірін бағалау
|
Үлестірме
қағаз
презентация
|