Материалдар / Ашық сабақ "Көлік түрлері" "Балапан" тобы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ "Көлік түрлері" "Балапан" тобы

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектепке дейінгі ұйым тәрбиешілеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Ақпан 2019
380
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы.

Күні: 12.12.18.Тобы:даярлық тобыТәрбиеші: Кенжебаева М.З Білім беру саласы: ТанымБөлімі: Қоршаған ортамен таныстыруТақырыбы: Көлік түрлеріМақсаты: Қозғалыс ортасы мен қолданылуы бойынша көлік түрлерін ажырату және сипаттау.Балаларға көлік туралы түсінік беру.Көлік түрлерін ерекшеліктеріне қарай топтастырып (жерде, суда,ауада), атқаратын қызмет аясына қарай салыстыра білуге үйрету. Олардың қызметінің маңыздылығы туралы ұғымдарын кеңейту.Әдіс тәсілдері:Түсіндіру,көрсету, сұрақ-жауап,саяхат,әңгімелесу,ойын. Көрнекіліктер: Тақырып мазмұнына байланысты суреттер,Билингвалдық компоненті:көлік-транспорт

Іс-әрекет кезеңдеріТәрбиешінің іс-әрекетіБалалардың іс-әрекеті
Мотивациялық-қозғаушылық Шаттық шеңбер.-Сәлем, саған алтын күн!-Сәлем, саған көк аспан!-Сәлем, саған жер ана!-Сәлем, саған достарым!-Сәлеметсіздер ме, қонақтар. Балалар бірге қосылып, қимылмен шаттық шеңберін орындайды.







Ұйымдастырушылық ізденіс кезеңі.

Балалар сендер саяхатқа шыққанды ұнатасыңдар ма? Саяхатқа немен шығуға болады? (автобуспен, машинамен, самолетпен т.б)Осыларды бір сөзбен қалай атауға болады?

Ендеше бүгінгі сабағымыздың тақырыбыКөліктерТәрбиеші тақтадағы кейбір суреттерді, теріс қаратып жасырады.Жұмбақтар шешу

Өздігінен жүрмейді, жарыспайды,Кісі мінсе жарыстан қалыспайды.Аяғы екеу болғанмен ізі жалғыз,Сағатта талай жерді қарыштайды



Құстан аумайды,Көкте заулайды



Бір жануар домаланған екі көзді,Адамның ықпалымен жүреді өзі.Сияды ішіне оның төрт-бес кісі,Жарқырап түнде жортса екі көзі





Көше бойлап аяңдайды,Адам тасып аялдайды



Балалар сендер саяхат шыққанды ұнатасыңдар ма?Саяхатқа немен шығуға болады?



Осыларды бір сөзбен қалай атауға болады?Еңдеше бүгінгі сабағымыздың тақырыбы «Көліктер». Қазір сендермен көлік деген сөздің төңірегінде әңгіме жүргіземіз. Сонымен көлік дегеніміз не? -Ол адамға не үшін керек?-Ал, сендер мектепке немен келесіңдер?-Өте жақсы, енді мен көліктің шығу тарихымен таныстырайын.

Ертеде адамдар бар ауыр жүкті өздері арқаларына салып баратын жерлеріне жаяу барған. Содан адамдар көлік ретінде ең алғаш үй жануарларын пайдаланған.Қазақ халқы ат, түйені көлік қылып мінсе, үндістер пілді, ал кейбір шығыс халқы есек, бұқаларды көлік қылған екен.Содан кейін адамдар ең алғаш көлікті ойлап тапқан оған адамдар баратын жерлеріне барған.Қазір көліктердің түрлері өте көп оларды бірнеше топқа бөлуге болады мысалы: суда жүзетін, жерде жүретін, әуеде ұшатын және жер асты көліктері.Жерде жүретін көліктер:Жеңіл көлік, велосипед, пойыз, автобус, троллейбус, жүк көлігі.

Әуеде ұшатын көлік түрлеріне:Ұшақ, тік ұшақ, зымыран.

Суда жүзетін көлік түрлеріне:Кеме, қайық жатады.

Жер асты көліктеріне: метроБұл жер асты метросы мұндай метролар Алматы қаласында үлкен қалаларда болады.

Сергіту сәтіАл балалар тұрайық,Алақанды ұрайықОңға қарай иіліп,Солға қарай иіліпБір отырып, бір тұрыпБіз тынығып алайық.



Балалар көліктердің пайдалы да зиянды жақтары бар.

Пайдалы жағы:Адамдар баратын жерлеріне осы көлікпен жетіп қалады. Ауыр жүктерін осы көліктермен тиеп апарады.Ауырған жағдайда біз жедел жәрдем көлігін шақырамыз, өрт шыққан кезде өрт сөндіру көлігін шақырамыз.



Зиянды жағы:Көліктерден шыққан түтін, улы газдар қоршаған ортаның ауасын ластайды.Адамдардың ағзасына яғни денсаулығына кері әсерін тигізеді.Кейбір жағдайларда жол апатына ұшырап адамдар қаза табады.Сондықтан жолдан өткенде абай болып өткен жөн.Үлкен қалаларға барғанда бағдаршамға қарап өту керек.

-Балалар жолаушылар жүретін көліктерде өз ережелері бар:

1.Автобус, пойыз, троллейбусқа мінгенде міндетті түрде жол ақысын төлеу керек.2.Үлкен адамдарға орын беру керек.3.Қатты сөйлеуге, жүруге болмайды.4.Отырған жерлеріңді таза ұстауларың керек.



Балалар, қазір біз қимылдық ойын ойнаймыз.Көшедегі қимыл-қозғалысты реттеу үшін не қажет деп ойлайсыңдарОйын шарты: Бір бала-«Бағдаршам» болып тұрады. Ол қызыл түсті көтергенде ,балалар бір адым артқа, сары түсі көтергенде орындарында тапжылмай тұрады. Жасыл түсі көтергенде, бір адым алға жылжиды.

Келесі дидактикалық ойынымыз: «Бұл қай көлік?» (балалардың жеке жұмысы)Алдарыңдағы көлік түрлері бейнеленген суретті аламыз. Мен сендерге суда жүзетін көлік дегенде сендер сол көлікті тауып белгілейсіңдер.Жақсы жауап берген балаға жұлдызша беремін.

-Өте жақсы, балалар бүгінгі сабақта не туралы өттік?





Иә





Көліктер

















Велосипед







Ұшақ







Машина













Автобус







Автобуспен, машинамен, сомолетпенКөліктер

























Балалар мұқият тыңдайды.



























































Балалар бірге қимыл -қозғалыспен қайталайды.























































































Балалар ойынға белсене қатысады.





























Көліктер жөнінде.











Іс-әрекеттің бағалау кезеңі.
Сұрақ-жауап әдісі арқылы оқу іс-әрекетінде оқып, үйренгендерін пысықтайды.Балалар жауап береді.


Күтілетін нәтиже: 

Нені біледі: көліктің шығу тарихын, пайдалы, зиянды жақтарын атқаратын қызметі туралы, жүретін ортасына қарай топтастыра, көлік ішіндегі ережелер туралы білулері керек.Қандай түсініктерді игерді:көліктердің қолдануы және адам өміріндегі тигізетін пайдасы жайлы түсінік болуы керек. Меңгерген дағдыларымен іскерліктері: сұраққа жауап беру, жұмбақ шешу қолдарынан келулері керек.

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!