Пәні: қазақ тілі | Мектеп:Абай атындағы №26 орта мектебіПән мұғалімі: Шегебаева Гулжан Муслимовна |
Күні:20.04.18жСыныбы: 7 | Қатысқандар саны: 25 | Қатыспағандар саны: 0 |
Сабақтың тақырыбы | Компьютердің адам ағзасына әсері және ғаламтордың зияны |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | Тірек сөздер мен ұсынылған суреттер арқылы болжайды;Оқылым,тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып,жинақы мәтін жазады; |
Сабақтың мақсаты | Оқушылардың барлығы орындай алады: Оқулықта берілген тапсырмаларды орындай алады;Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Өз беттерінше мазмұнын аша алады;Оқушылардың кейбірі орындай алады: оқулықтан тыс материалдарды қолданып,дәлелдер келтіре алады; |
Бағалау критерииі | - мәтіннің мазмұнын түсінеді;- тыңдаушының назарын өзіне аударып,сыни ой айта алады;- тапсырмаларды салыстырып баға бере алады; |
|
|
Тілдік мақсаттар | Оқушылар орындай алады: тақырыбы мен идеясын анықтайды;Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: түсініп жауап береді;Диалог құруға/ шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: оқып білім алу, еңбек ету. |
Құндылықтарға баулу | Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы және адамгершілікке баулу,білім алу,еңбек ету. |
Пәнаралық байланыс | Қазақ тілі,информатика |
Алдыңғы оқу | Етістіктен өткенді пысықтау |
Сабақ барысы |
|
Жоспарланған уақыт | Сабақ жоспары | Ресурстар |
Сабақтың басы | Ұйымдастыру кезеңіСыныпты қима қағаздар арқылы 3 топқа бөлемін.1- топ «Компьютер»2-топ «Ғаламтор»3-топ «Әлеуметтік желі» | «Мозайка»әдісі |
Сабақтың ортасы | 1-тапсырма. Жеке жұмыс.Т/Ж. Сұрақ- жауап. «Ішкі-сыртқы шеңбер»әдісі(Үй тапсырмасы төңірегіндегі,түсінбеген сұрақтарымен тәжірибе алмасады)Дескриптор- өткен сабаққа шолу жасайды;-сұрақтарға жауап береді.ҚБ. (басбармақ)2-тапсырма. Топпен жұмыс.1-топ:Жедел өткен шақтың жасалуы.2-топ:Бұрынғы өткен шақ3-топ:Ауыспалы өткен шақДескриптор- мысал келтіріп, оқиды;- сұраққа жауап береді;ҚБ.(басбармақ)3-тапсырма.Деңгейлік тапсырмалар1-топ:Компьютер мен ғаламтордың зияны туралы айтылған ойды жедел өткен шақ түрінде жазыңыздар. 2-топ:Ғаламтордың алғашқы даму үрдісі туралы бұрынғы өткен шақта сұхбат сұрақтарын құрастырыңдар.3-топ:Компьютердің зиянынан қорғану шаралары тақырыбында ауыспалы өткен шақта шағын мәтін жазыңдар.Дескриптор-айтылған ойды салыстырады;-сұхбаттасып, талдайды;-мәтін жазады;ҚБ.(басбармақ) | «ПОПКОРН» әдісі
«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі
«ВЕНН диаграмма» әдісі
«Автор орындығы» әдісі |
Сабақтың соңы | «Қар кесегі» Әр топ жаңа білім бойынша сұрақтарды параққа жазып,қарсы топқа лақтырып,жауаптарын талдайды. | «Қар кесегі» |
Кері байланыс
|
|
|
|
|
|
Саралау – қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? | Бағалау –оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? | Денсаулық және техника қауіпсіздігінің сақталуы АКТ мен байланысы. |
Барынша қолдау көрсету: Әр түрлі күтілетін нәтижеге байланысты тапсырмалардыоқушылардың қабілетіне қарай,күрделендіремін .Орташа қолдау көрсету: тақырып аясында жұптасып постер қорғайды, өз ойын сыни тұрғыда айтуға жағдай жасаймын.Аз қолдау көрсету: нақтыақпаратты қосымша ақпаратпен салыстырады, мәтін құрайды. Өз бетінше ізденеді. | Дескриптор нәтижесінде оқушыларға қалыптастырушы бағалау жүргізіледі( басбармақтар арқылы,ынталандыру сөздері,қолдау қошеметтеулер). | Сабақ үрдісінде қауіпсіздік ережелерін сақтауға мән берілу керек. Интерактивті тақта, аудиожазба қойылады. |
РефлексияСабақ мақсаттары шынайы ма?Бүгін оқушылар не білді?Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен берілген уақыт ішінде үлгердім ба?Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
|
|
Қорытынды бағамдауҚандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз? )1. Ақындардың нақыл сөздерін салыстыру.2. Жаманнан жирену, жақсыдан үйрену. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?)1. Түрлі әдіс-тәсілдер қолдану.2. Аудиожазба көрсету.Сабақ барысында мен, сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетіні туралы не білдім?1. Топпен жұмыс баланы ынталандырады.2. Жұппен жұмыс жеке жұмыс жасауына ықпал етеді. |