Материалдар / Ашық сабақ Компьютердің адам ағзасына әсері және ғаламтордың зияны
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ Компьютердің адам ағзасына әсері және ғаламтордың зияны

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ жаңартылған білім мазмұнына құрылды.әріптестеріммен, жас мамандармен тәжірибе алмасу мақсатында жарияланды.Азда болса көмегі болады деген ойдамын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Шілде 2018
594
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Пәні: қазақ тіліМектеп:Абай атындағы №26 орта мектебіПән мұғалімі: Шегебаева Гулжан Муслимовна
Күні:20.04.18жСыныбы: 7Қатысқандар саны: 25Қатыспағандар саны: 0
Сабақтың тақырыбыКомпьютердің адам ағзасына әсері және ғаламтордың зияны
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)Тірек сөздер мен ұсынылған суреттер арқылы болжайды;Оқылым,тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып,жинақы мәтін жазады;
Сабақтың мақсатыОқушылардың барлығы орындай алады: Оқулықта берілген тапсырмаларды орындай алады;Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Өз беттерінше мазмұнын аша алады;Оқушылардың кейбірі орындай алады: оқулықтан тыс материалдарды қолданып,дәлелдер келтіре алады;
Бағалау критерииі- мәтіннің мазмұнын түсінеді;- тыңдаушының назарын өзіне аударып,сыни ой айта алады;- тапсырмаларды салыстырып баға бере алады;




Тілдік мақсаттарОқушылар орындай алады: тақырыбы мен идеясын анықтайды;Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: түсініп жауап береді;Диалог құруға/ шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: оқып білім алу, еңбек ету.
Құндылықтарға баулу Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы және адамгершілікке баулу,білім алу,еңбек ету.
Пәнаралық байланысҚазақ тілі,информатика
Алдыңғы оқуЕтістіктен өткенді пысықтау
Сабақ барысы

Жоспарланған уақытСабақ жоспары Ресурстар
Сабақтың басыҰйымдастыру кезеңіСыныпты қима қағаздар арқылы 3 топқа бөлемін.1- топ «Компьютер»2-топ «Ғаламтор»3-топ «Әлеуметтік желі»«Мозайка»әдісі
Сабақтың ортасы1-тапсырма. Жеке жұмыс.Т/Ж. Сұрақ- жауап. «Ішкі-сыртқы шеңбер»әдісі(Үй тапсырмасы төңірегіндегі,түсінбеген сұрақтарымен тәжірибе алмасады)Дескриптор- өткен сабаққа шолу жасайды;-сұрақтарға жауап береді.ҚБ. (басбармақ)2-тапсырма. Топпен жұмыс.1-топ:Жедел өткен шақтың жасалуы.2-топ:Бұрынғы өткен шақ3-топ:Ауыспалы өткен шақДескриптор- мысал келтіріп, оқиды;- сұраққа жауап береді;ҚБ.(басбармақ)3-тапсырма.Деңгейлік тапсырмалар1-топ:Компьютер мен ғаламтордың зияны туралы айтылған ойды жедел өткен шақ түрінде жазыңыздар. 2-топ:Ғаламтордың алғашқы даму үрдісі туралы бұрынғы өткен шақта сұхбат сұрақтарын құрастырыңдар.3-топ:Компьютердің зиянынан қорғану шаралары тақырыбында ауыспалы өткен шақта шағын мәтін жазыңдар.Дескриптор-айтылған ойды салыстырады;-сұхбаттасып, талдайды;-мәтін жазады;ҚБ.(басбармақ)«ПОПКОРН» әдісі

«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі









«ВЕНН диаграмма» әдісі











«Автор орындығы» әдісі
Сабақтың соңы«Қар кесегі» Әр топ жаңа білім бойынша сұрақтарды параққа жазып,қарсы топқа лақтырып,жауаптарын талдайды.«Қар кесегі»
Кері байланыс

















Саралау – қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?Бағалау –оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?Денсаулық және техника қауіпсіздігінің сақталуы АКТ мен байланысы.
Барынша қолдау көрсету: Әр түрлі күтілетін нәтижеге байланысты тапсырмалардыоқушылардың қабілетіне қарай,күрделендіремін .Орташа қолдау көрсету: тақырып аясында жұптасып постер қорғайды, өз ойын сыни тұрғыда айтуға жағдай жасаймын.Аз қолдау көрсету: нақтыақпаратты қосымша ақпаратпен салыстырады, мәтін құрайды. Өз бетінше ізденеді. Дескриптор нәтижесінде оқушыларға қалыптастырушы бағалау жүргізіледі( басбармақтар арқылы,ынталандыру сөздері,қолдау қошеметтеулер).Сабақ үрдісінде қауіпсіздік ережелерін сақтауға мән берілу керек. Интерактивті тақта, аудиожазба қойылады.
РефлексияСабақ мақсаттары шынайы ма?Бүгін оқушылар не білді?Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен берілген уақыт ішінде үлгердім ба?Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?





Қорытынды бағамдауҚандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз? )1. Ақындардың нақыл сөздерін салыстыру.2. Жаманнан жирену, жақсыдан үйрену. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?)1. Түрлі әдіс-тәсілдер қолдану.2. Аудиожазба көрсету.Сабақ барысында мен, сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетіні туралы не білдім?1. Топпен жұмыс баланы ынталандырады.2. Жұппен жұмыс жеке жұмыс жасауына ықпал етеді.








Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!