Сабақ
бөлімдері
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Жұмыс
тәсілдері,
Әдіс -
формалары
|
Берілетін
уақыт
|
Ұйымдастыру
кезеңі
|
Оқушыларды түгендеп,
бір-біріне тілек білдіруге, топқа бөлініп отыруларына жағдай
жасайды
|
«Шаттық шеңберіне »тұрып
бір—біріне тілек тілеп, топқа бөлініп
отырады
|
Әдісі: жағымды
психологиялық ахуал туғызу
Формасы:
Ұжымдық,
топтық
|
3
мин
|
|
Әр топтың атауының сабаққа
қатысын анықтау
|
Әр топ өз атауларын сабақпен
байланыстыра отырып түсіндіріп
береді
|
Әдісі: ой
қозғау
Формасы:
топтық
|
2
мин
|
Үй тапсырмасын
тексеру
|
Оқушылардың үй тапсырмасына
қаншалықты дайындалғанын
тексереді
|
Әңгіменің
композициялық құрлымын
талдайды. Яғни сюжетін
баяндайды.
|
Әдісі: ортадағы
қалам
Формасы:
жекелей
|
2
мин
|
Тақырыпты талдау (жаңа
сабақ)
|
Әр топқа тапсырма беріп, жұмыс
жасауға бағыттайды
|
1-топ: Шығарманың
тақырыбын ашу (неліктен олай
аталған?)
2-топ: Ривера мен
Дэнни бейнесін салыстыр (Венн диаграммасы
арқылы)
3-топ:Ривераның
намысын жанып, қажырын күшейткен қандай күш?(Мәтіннен мысал
келтіріп оқы)
4-топ: Әңгіме
желісімен көрініс көрсету
5-топ: Ривера бойынан
байқалған қасиеттерді жаз. Ривера сіздерге қалай әсер
етті?
|
Әдісі: ой қозғау,
миға шабуыл
Формасы: жекелей,
топтық
|
15
мин
|
Сергіту
сәті
|
Оқушыларға ой
тастайды
|
«Автор орындығына» отырып
Ривераға,Дэнниге, көрерменге жазған хатын
оқиды
|
Әдісі:
шығармашылыққа баулу
Формасы:
жекелей
|
3
мин
|
Жаңа сабақты
пысықтау
|
Топтарға тапсырма беріп, жұмыс
жасауына жағдай жасайды
|
1,2-топ: Әңгімедегі
жаңа сөздерді айтып жарысу
(мағынасын
түсіндіру)
3-4 топ: әңгіме
желісімен мақал,нақыл сөздер
айту
5-топ: Қазақ әдебиетінде спорт
тақырыбында жазылған қандай шығармалар
бар.
|
Әдісі: ой
қозғау
Формасы:
топтық
жекелей
|
5мин
|
Жаңа сабақты
қорыту
|
Ой қорытып, түйін
шығаруға бағыттайды.Сұрақ
қояды?
-Спорттың ел
мәртебесін асқақтатудағы орны
қандай?
- Еліміздің атын
шығарып жүрген қандай спортшыларды
білесіңдер?
- Сендер өз елдеріңе қалай
пайдаларыңды тигізесіңдер?
|
Өз тұжырымдарын жасап, өз
ойларын, пікірлерін
білдіреді
|
Әдісі: жартылай
ізденіс, тұжырымды пікір айтуға
ұмтылдыру
Формасы: топтық,
жекелей
|
5
мин
|
Үй
тапсырмасы
|
Шығармашылық
ізденіске баулу
|
«Ер намысы –ел намысы»
ойтолғау жазу
|
Әдісі: шығармашылық
жұмысқа баулу
Формасы:
жекелей
|
2
мин
|
Бағалау
|
Топ басшысына сенімділік
танытып, өз қорытынды бағасын
шығару
|
Топ басшысы сабақ барысында
бағалау парағын толтырады
|
Топты және жекелей
бағалау
|
3
мин
|
Рефлексия
|
Бүгінгі сабақ қалай өткенін
сұрау
|
Бүгінгі сабақтан өздері
түйгендерін айтады
|
Әдісі: сабаққа , өз
әрекеттеріне баға беруге
баулу
|
5
мин
|
Сабақ
бөлімдері
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Жұмыс
тәсілдері,
Әдіс -
формалары
|
Берілетін
уақыт
|
Ұйымдастыру
кезеңі
|
Оқушыларды түгендеп, топқа
бөлініп отыруларына жағдай
жасайды
|
Топқа бөлініп
отырады
|
Әдісі: жағымды
психологиялық ахуал туғызу
Формасы:
топтық
|
3
мин
|
|
Әр топтың атауының сабаққа
қатысын анықтау
|
Әр топ өз атауларын сабақпен
байланыстыра отырып түсіндіріп
береді
|
Әдісі: ой
қозғау
Формасы:
топтық
|
2
мин
|
Үй тапсырмасын
тексеру
|
Оқушылардың үй тапсырмасына
қаншалықты дайындалғанын
тексереді
|
Топта өзара бір –бірінің
жұмысына көз жүгіртеді, өзінікімен салыстырады
(134-жаттығу)
|
Әдісі: ортадағы
қалам
Формасы:
жекелей
|
2
мин
|
Жаттығу
жұмыстары
|
Әр топқа тапсырма беріп, жұмыс
жасауға бағыттайды
|
1-топ: Адамгершілік
туралы мақал- мәтел жазу. Мағынасын түсіндіру.Ішіндегі антоним,
синоним, омоним дерді
талдау.
2-топ: Достық туралы
мақал- мәтел жазу.Мағынасын түсіндіру. Ішіндегі антоним, синоним,
омоним дерді талдау.
3-топ: Сыйластық
туралы мақал-мәтел жазу. Мағынасын түсіндіру. Ішіндегі антоним,
синоним, омоним дерді
талдау.
4-топ: Туыстық
туралы мақал –мәтел жазу. Мағынасын түсіндіру. Ішіндегі антоним,
синоним, омоним дерді
талдау.
(129-130-жаттығу)
|
Әдісі: ой қозғау,
миға шабуыл
Формасы: жекелей,
топтық
|
5
мин
|
|
135- жаттығуды түсіндіріп,
талдап жазуларын бақылайды.
|
135-жаттығудағы
мақал-мәтелдерді жазып, мағынасын
ашады.
|
Әдісі: ой
қозғау
Формасы:
топтық
жекелей
|
4
мин
|
|
Әр топқа мақал – мәтел
береді.
|
Берілген мақал не мәтелге
ребус
құрайды(131,133-жаттығу)
|
Әдісі: шығармашылық
жұмыс
Формасы:топтық
|
5
мин
|
Сергіту
сәті
|
Оқушыларға мақал-мәтелдер
жазғызады.
|
Оқушылар берілген мақал-мәтел
туралы шағын көрініс
көрсетеді
|
Әдісі:
шығармашылыққа баулу
Формасы:
топтық
|
5
мин
|
Сабақты
пысықтау
|
137-жаттығудың орындалу
барысын түсіндіреді.
|
Мақалдарды
дәптерлеріне көшіріп жазады.
Өз ойларын айтады. Жеті санына
қатысты мақал-мәтел айтады.
|
Әдісі: Сауатты
жазуға баулу
Формасы:
жекелей
|
4
мин
|
Сабақты
қорыту
|
Оқушылардың тақырыпты
қаншалықты меңгергенін
анықтайды.
|
Мақал –мәтел айтады. Мағынасын
түсіндіреді.
|
Әдісі: жартылай
ізденіс, тұжырымды пікір айтуға
ұмтылдыру
Формасы:
жекелей
|
5
мин
|
Үй
тапсырмасы
|
Шығармашылық
ізденіске баулу
|
Мақал-мәтелдерді қатыстырып
мәтін жазу.
|
Әдісі: шығармашылық
жұмысқа баулу
Формасы:
жекелей
|
2
мин
|
Бағалау
|
Оқушылар білімін
бағалайды
|
|
Топты және жекелей
бағалау
|
3
мин
|
Рефлексия
|
Бүгінгі сабақ қалай өткенін
сұрау
|
Бүгінгі сабақтан өздері
түйгендерін айтады
|
Әдісі: сабаққа , өз
әрекеттеріне баға беруге
баулу
|
5
мин
|