Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ "Көпбұрыш түрлері. Шаршының және тіктөртбұрыштың қасиеттері." 2-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Пән: Математика Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі Бөлімше: |
Мектеп: Талпын НОББМ Геометрия элементтері Геометриялық фигуралар және олардың классификациясы |
||||
Күні: Сынып: 2 |
Мұғалімнің аты-жөні: Ныкмуканова Актолкын Муратовна Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||
Сабақтың тақырыбы: |
Көпбұрыш түрлері. Шаршының және тіктөртбұрыштың қасиеттері. |
||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
2.3.1.1. Бұрыштардың (тік, сүйір, доғал) түрлерін ажырату
және атау/тіктөртбұрышты, шаршыны,
тікбұрышты үшбұрышты мәнді белгілері бойынша ажырату және
атау |
||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: Бұрыштар мен фигураларды түрлеріне қарай ажыратады және атайды. Көптеген оқушылар: Негізгі белгілеріне қарай тіктөртбұрышты, шаршыны анықтайды, сипаттайды. Кейбір оқушылар: Фигураларды түрлі белгілері бойынша жүйелейді, құрастырады. |
||||
Бағалау критерийлері |
|
||||
Тілдік мақсаттар |
Пәнге тән лексика мен терминология: Бұрыштардың түрлері (тік, сүйір, доғал) жəне фигуралардың түрлері (тіктөртбұрыш, шаршы, көпбұрыш). Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:
|
||||
Құндылықтарды дарыту |
Ынтымақтастық-ұжымда жағымды өзара әрекет пен жұмыс дағдыларын құру Құрмет - тoптa бiр-бiрiн құрметтеу арқылы, бір-бірін тыңдау арқылы. Өмір бойы білім алу-өзін-өзі оқыту мен өз бетінше білім алу, шығармашылыққа деген ынтаны қалыптастыру |
||||
Пән аралық байланыстар |
Дене шынықтыру- топтар бірін-бірі «Шынығу» әдісі арқылы бағалайды. Көркем еңбек – фигуралар салады, құрастырады, қасиеттерін анықтайды. Қазақ тілі – «Суреттер сөйлейді» әдісі арқылы оқушылар сауатты, нақты сөйлеуге дағдыланады. |
||||
АКТ қолдану дағдысы |
Интербелсенді тақта «Пішіндер әлемі» https://youtu.be/C336t_dqsqs |
||||
Бастапқы білім |
Нүкте, кесінді, доғал, сүйір, тік бұрыш, шаршы, төртбұрыш |
||||
Сабақ барысы |
|||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақта жоспарланған іс-әрекет
|
Ресурстар |
|||
Сабақтың басы
|
1.(Ұ) «Математикалық оркестр» әдісі Фигураларды таңдап, тапсырмалар арқылы, ауызша есептеу дағдыларын қалыптастырады. Топқа бөлу: фигуралардың түстеріне сай топқа бөлінеді Сабақ мақсатын хабарлау: Бұрыштардың (тік, сүйір, доғал) түрлерін ажырату және атау/тіктөртбұрышты, шаршыны, тікбұрышты үшбұрышты мәнді белгілері бойынша ажырату және атау |
Түрлі-түсті фигуралар |
|||
Сабақтың ортасы 5 минут
3 минут
5 минут
7 минут
4 минут 6 минут
|
2.(Ж) «Суреттер сөйлейді» әдісі. Оқушылар сұраққа жауап беру арқылы «Лайк» жинайды. Бұрыш түрлері, доғал, сүйір, үшбұрыш суреттері слайдтан көрсетіледі. Сол суреттер туралы мәліметтер айтады. А). Бұрыш дегеніміз не? Топтастырып айт.
Бұрыш Фигура доғал, сүйір, тік сəулелері қабырға нүктесі төбе деп аталады. Ә). Доғал, сұйір, тік бұрыштар деген не? Бұрыш түрлерінің моделін жасаңдар. Сыныптан мысалдар келтіру. Б). Сурет бойынша бұрыш түрлерін анықта. (ҚБ) Алда келе жатырған лайк иегерін «Үш шапалақ» әдісі арқылы бағалау.
3 5
4 3 2 1
4.Жаңа тақырып. - Тіктөртбұрыш пен шаршының қасиеттері Бұрыштарды анықтайды, фигуралардың қасиеттерімен танысады. ҚБ. «Температураны өлшеу». Бұл фигуралар туралы қанша шамаға дейін білетінін анықтау.
(С) Дереккөз тәсілі. 5. «Елші» әдісі. Әр топтан бір оқушы «Елші» ретінде келесі топтарға барып, өз жұмысын қорғайды. Өзі сол топта қалады, сол топта түсінген оқушы келесі топқа түсіндіреді. 1-топ. Ермексаз бен бамбук таяқшаларын пайдалана отырып тіктөртбұрыш құрастырады. Бұрыштары тік екені үшбұрышты сызғыш арқылы тексер. 2-топ. Ермексаз бен бамбук таяқшаларын пайдалана отырып шаршы құрастырады. 3-топ. Ермексаз бен бамбук таяқшаларын пайдалана отырып төртбұрыштар құрастырады Қабырғаларын салыстыр. Дескриптор: - Ермексаз бен бамбук таяқшаларын пайдалана отырып, фигураларды құрастырады -Бұрыштары тік екенін тексереді -Қабырғаларын салыстырады 6. (Ұ)(С) Диалог және қолдау. «Стоп-кадр» әдісі Тапсырма: Видеожазбаға зер сал. Видеодан не байқадың? Фигуралар түсі қандай? Бұл фигуралардан тағы қандай заттар жасауға болады? Біздің айналамыздағы әлем. Үйде, сыныпта тіктөртұрыш ие заттарды анықтайды. Дескриптор: - Видеожазбаға зер салып, фигураларды анықтайды -Қоршаған ортадағы фигураларды ажыратуды үйренеді 7.(Т) (С) Тапсырмалар бойынша А денгей «Ойлан. Жұптас. Бөліс» әдісі Суреттегі фигураларды атын ата және санын анықта.
Дескриптор: - Суреттегі фигураларды атайды - Фигуралардың санын анықтайды В денгей. «Суретті тап» әдісі. Жетіспей тұрған суретті тап. Қандай фигура жетіспейді және оның түсін анықта. Дескриптор: - Жетіспей тұрған суретті табады. - Суреттің түсін анықтайды. С денгей – «Танграмм» ойыны. Геометриялық фигуралардан мысық бейнесін құрастыр. Дескриптор: -Г Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |