Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Пән: Математика


    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі

    Бөлімше:

    Мектеп: Талпын НОББМ


    Геометрия элементтері

    Геометриялық фигуралар және олардың классификациясы


    Күні:


    Сынып: 2


    Мұғалімнің аты-жөні: Ныкмуканова Актолкын Муратовна


    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Көпбұрыш түрлері. Шаршының және тіктөртбұрыштың қасиеттері.

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    2.3.1.1. Бұрыштардың (тік, сүйір, доғал) түрлерін ажырату және атау/тіктөртбұрышты, шаршыны, тікбұрышты үшбұрышты мәнді белгілері бойынша ажырату және атау
    2.3.1.2. Көпбұрыштардың классификациясы

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар: Бұрыштар мен фигураларды түрлеріне қарай ажыратады және атайды.

    Көптеген оқушылар: Негізгі белгілеріне қарай

    тіктөртбұрышты, шаршыны анықтайды, сипаттайды.

    Кейбір оқушылар: Фигураларды түрлі белгілері бойынша жүйелейді, құрастырады.

    Бағалау критерийлері

    • Бұрыштарды түрлеріне қарай ажыратады және атайды

    • Негізгі белгілеріне қарай тіктөртбұрышты, шаршыны, тік бұрышты үшбұрышты ажыратады

    Тілдік мақсаттар

    Пәнге тән лексика мен терминология: Бұрыштардың түрлері (тік, сүйір, доғал) жəне фигуралардың түрлері (тіктөртбұрыш, шаршы, көпбұрыш).

    Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

    1. Бұрыштардың қандай түрлері бар?

    2. Қандай фигураларды білеміз?

    3. Көпбұрыштар дегеніміз не?

    Құндылықтарды дарыту





    Ынтымақтастық-ұжымда жағымды өзара әрекет пен жұмыс дағдыларын құру

    Құрмет - тoптa бiр-бiрiн құрметтеу арқылы, бір-бірін тыңдау арқылы.

    Өмір бойы білім алу-өзін-өзі оқыту мен өз бетінше білім алу, шығармашылыққа деген ынтаны қалыптастыру


    Пән аралық байланыстар

    Дене шынықтыру- топтар бірін-бірі «Шынығу» әдісі арқылы бағалайды.

    Көркем еңбек – фигуралар салады, құрастырады, қасиеттерін анықтайды.

    Қазақ тілі – «Суреттер сөйлейді» әдісі арқылы оқушылар сауатты, нақты сөйлеуге дағдыланады.

    АКТ қолдану дағдысы

    Интербелсенді тақта

    «Пішіндер әлемі»

    https://youtu.be/C336t_dqsqs


    Бастапқы білім

    Нүкте, кесінді, доғал, сүйір, тік бұрыш, шаршы, төртбұрыш




    Сабақ барысы


    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақта жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы



    1. мин


    1.(Ұ) «Математикалық оркестр» әдісі

    Фигураларды таңдап, тапсырмалар арқылы, ауызша есептеу дағдыларын қалыптастырады.

    Топқа бөлу: фигуралардың түстеріне сай топқа бөлінеді

    Сабақ мақсатын хабарлау: Бұрыштардың (тік, сүйір, доғал) түрлерін ажырату және атау/тіктөртбұрышты, шаршыны, тікбұрышты үшбұрышты мәнді белгілері бойынша ажырату және атау


    Түрлі-түсті фигуралар

    Сабақтың ортасы

    5 минут


























    3 минут







    5 минут







    7 минут





















    4 минут












    6 минут



















    2.(Ж) «Суреттер сөйлейді» әдісі. Оқушылар сұраққа жауап беру арқылы «Лайк» жинайды. Бұрыш түрлері, доғал, сүйір, үшбұрыш суреттері слайдтан көрсетіледі. Сол суреттер туралы мәліметтер айтады.

    А). Бұрыш дегеніміз не? Топтастырып айт.

    Бұрыш


    Бір нүктеден құралады екі сәуледен тұрады

    Фигура доғал, сүйір, тік

    сəулелері қабырға нүктесі төбе деп аталады.

    Ә). Доғал, сұйір, тік бұрыштар деген не? Бұрыш түрлерінің моделін жасаңдар. Сыныптан мысалдар келтіру.

    Б). Сурет бойынша бұрыш түрлерін анықта.

    (ҚБ) Алда келе жатырған лайк иегерін «Үш шапалақ» әдісі арқылы бағалау.



    3

    5


    .(Ұ) Барлық бұрыштары тік болатын төртбұрыштарды тап.

    4


    3


    2


    1








    4.Жаңа тақырып.

    - Тіктөртбұрыш пен шаршының қасиеттері

    Бұрыштарды анықтайды, фигуралардың қасиеттерімен танысады.

    ҚБ. «Температураны өлшеу». Бұл фигуралар туралы қанша шамаға дейін білетінін анықтау.



    (С) Дереккөз тәсілі.

    5. «Елші» әдісі. Әр топтан бір оқушы «Елші» ретінде келесі топтарға барып, өз жұмысын

    қорғайды. Өзі сол топта қалады, сол топта түсінген оқушы келесі топқа түсіндіреді.

    1-топ. Ермексаз бен бамбук таяқшаларын пайдалана отырып тіктөртбұрыш құрастырады. Бұрыштары тік екені үшбұрышты сызғыш арқылы тексер.

    2-топ. Ермексаз бен бамбук таяқшаларын пайдалана отырып шаршы құрастырады.

    3-топ. Ермексаз бен бамбук таяқшаларын пайдалана отырып төртбұрыштар құрастырады Қабырғаларын салыстыр.

    Дескриптор:

    - Ермексаз бен бамбук таяқшаларын пайдалана отырып, фигураларды құрастырады

    -Бұрыштары тік екенін тексереді

    -Қабырғаларын салыстырады

    6. (Ұ)(С) Диалог және қолдау.

    «Стоп-кадр» әдісі

    Тапсырма: Видеожазбаға зер сал. Видеодан не байқадың? Фигуралар түсі қандай?

    Бұл фигуралардан тағы қандай заттар жасауға болады?

    Біздің айналамыздағы әлем. Үйде, сыныпта тіктөртұрыш ие заттарды анықтайды.

    Дескриптор:

    - Видеожазбаға зер салып, фигураларды анықтайды

    -Қоршаған ортадағы фигураларды ажыратуды үйренеді

    7.(Т) (С) Тапсырмалар бойынша

    А денгей «Ойлан. Жұптас. Бөліс» әдісі Суреттегі фигураларды атын ата және санын анықта.

    Дескриптор:

    - Суреттегі фигураларды атайды

    - Фигуралардың санын анықтайды

    В денгей. «Суретті тап» әдісі. Жетіспей тұрған суретті тап. Қандай фигура жетіспейді және оның түсін анықта.

    Дескриптор:

    - Жетіспей тұрған суретті табады.

    - Суреттің түсін анықтайды.

    С денгей – «Танграмм» ойыны. Геометриялық фигуралардан мысық бейнесін құрастыр.

    Дескриптор:

    -Г

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Ныкмуканова Актолкын Муратовна
    16 Мамыр 2021
    1138
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ "Көпбұрыш түрлері. Шаршының және тіктөртбұрыштың қасиеттері." 2-сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ "Көпбұрыш түрлері. Шаршының және тіктөртбұрыштың қасиеттері." 2-сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Бұрыштардың (тік, сүйір, доғал) түрлерін ажырату және атау/тіктөртбұрышты, шаршыны, тікбұрышты үшбұрышты мәнді белгілері бойынша ажырату және атау
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Пән: Математика


    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі

    Бөлімше:

    Мектеп: Талпын НОББМ


    Геометрия элементтері

    Геометриялық фигуралар және олардың классификациясы


    Күні:


    Сынып: 2


    Мұғалімнің аты-жөні: Ныкмуканова Актолкын Муратовна


    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Көпбұрыш түрлері. Шаршының және тіктөртбұрыштың қасиеттері.

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    2.3.1.1. Бұрыштардың (тік, сүйір, доғал) түрлерін ажырату және атау/тіктөртбұрышты, шаршыны, тікбұрышты үшбұрышты мәнді белгілері бойынша ажырату және атау
    2.3.1.2. Көпбұрыштардың классификациясы

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар: Бұрыштар мен фигураларды түрлеріне қарай ажыратады және атайды.

    Көптеген оқушылар: Негізгі белгілеріне қарай

    тіктөртбұрышты, шаршыны анықтайды, сипаттайды.

    Кейбір оқушылар: Фигураларды түрлі белгілері бойынша жүйелейді, құрастырады.

    Бағалау критерийлері

    • Бұрыштарды түрлеріне қарай ажыратады және атайды

    • Негізгі белгілеріне қарай тіктөртбұрышты, шаршыны, тік бұрышты үшбұрышты ажыратады

    Тілдік мақсаттар

    Пәнге тән лексика мен терминология: Бұрыштардың түрлері (тік, сүйір, доғал) жəне фигуралардың түрлері (тіктөртбұрыш, шаршы, көпбұрыш).

    Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

    1. Бұрыштардың қандай түрлері бар?

    2. Қандай фигураларды білеміз?

    3. Көпбұрыштар дегеніміз не?

    Құндылықтарды дарыту





    Ынтымақтастық-ұжымда жағымды өзара әрекет пен жұмыс дағдыларын құру

    Құрмет - тoптa бiр-бiрiн құрметтеу арқылы, бір-бірін тыңдау арқылы.

    Өмір бойы білім алу-өзін-өзі оқыту мен өз бетінше білім алу, шығармашылыққа деген ынтаны қалыптастыру


    Пән аралық байланыстар

    Дене шынықтыру- топтар бірін-бірі «Шынығу» әдісі арқылы бағалайды.

    Көркем еңбек – фигуралар салады, құрастырады, қасиеттерін анықтайды.

    Қазақ тілі – «Суреттер сөйлейді» әдісі арқылы оқушылар сауатты, нақты сөйлеуге дағдыланады.

    АКТ қолдану дағдысы

    Интербелсенді тақта

    «Пішіндер әлемі»

    https://youtu.be/C336t_dqsqs


    Бастапқы білім

    Нүкте, кесінді, доғал, сүйір, тік бұрыш, шаршы, төртбұрыш




    Сабақ барысы


    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақта жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы



    1. мин


    1.(Ұ) «Математикалық оркестр» әдісі

    Фигураларды таңдап, тапсырмалар арқылы, ауызша есептеу дағдыларын қалыптастырады.

    Топқа бөлу: фигуралардың түстеріне сай топқа бөлінеді

    Сабақ мақсатын хабарлау: Бұрыштардың (тік, сүйір, доғал) түрлерін ажырату және атау/тіктөртбұрышты, шаршыны, тікбұрышты үшбұрышты мәнді белгілері бойынша ажырату және атау


    Түрлі-түсті фигуралар

    Сабақтың ортасы

    5 минут


























    3 минут







    5 минут







    7 минут





















    4 минут












    6 минут



















    2.(Ж) «Суреттер сөйлейді» әдісі. Оқушылар сұраққа жауап беру арқылы «Лайк» жинайды. Бұрыш түрлері, доғал, сүйір, үшбұрыш суреттері слайдтан көрсетіледі. Сол суреттер туралы мәліметтер айтады.

    А). Бұрыш дегеніміз не? Топтастырып айт.

    Бұрыш


    Бір нүктеден құралады екі сәуледен тұрады

    Фигура доғал, сүйір, тік

    сəулелері қабырға нүктесі төбе деп аталады.

    Ә). Доғал, сұйір, тік бұрыштар деген не? Бұрыш түрлерінің моделін жасаңдар. Сыныптан мысалдар келтіру.

    Б). Сурет бойынша бұрыш түрлерін анықта.

    (ҚБ) Алда келе жатырған лайк иегерін «Үш шапалақ» әдісі арқылы бағалау.



    3

    5


    .(Ұ) Барлық бұрыштары тік болатын төртбұрыштарды тап.

    4


    3


    2


    1








    4.Жаңа тақырып.

    - Тіктөртбұрыш пен шаршының қасиеттері

    Бұрыштарды анықтайды, фигуралардың қасиеттерімен танысады.

    ҚБ. «Температураны өлшеу». Бұл фигуралар туралы қанша шамаға дейін білетінін анықтау.



    (С) Дереккөз тәсілі.

    5. «Елші» әдісі. Әр топтан бір оқушы «Елші» ретінде келесі топтарға барып, өз жұмысын

    қорғайды. Өзі сол топта қалады, сол топта түсінген оқушы келесі топқа түсіндіреді.

    1-топ. Ермексаз бен бамбук таяқшаларын пайдалана отырып тіктөртбұрыш құрастырады. Бұрыштары тік екені үшбұрышты сызғыш арқылы тексер.

    2-топ. Ермексаз бен бамбук таяқшаларын пайдалана отырып шаршы құрастырады.

    3-топ. Ермексаз бен бамбук таяқшаларын пайдалана отырып төртбұрыштар құрастырады Қабырғаларын салыстыр.

    Дескриптор:

    - Ермексаз бен бамбук таяқшаларын пайдалана отырып, фигураларды құрастырады

    -Бұрыштары тік екенін тексереді

    -Қабырғаларын салыстырады

    6. (Ұ)(С) Диалог және қолдау.

    «Стоп-кадр» әдісі

    Тапсырма: Видеожазбаға зер сал. Видеодан не байқадың? Фигуралар түсі қандай?

    Бұл фигуралардан тағы қандай заттар жасауға болады?

    Біздің айналамыздағы әлем. Үйде, сыныпта тіктөртұрыш ие заттарды анықтайды.

    Дескриптор:

    - Видеожазбаға зер салып, фигураларды анықтайды

    -Қоршаған ортадағы фигураларды ажыратуды үйренеді

    7.(Т) (С) Тапсырмалар бойынша

    А денгей «Ойлан. Жұптас. Бөліс» әдісі Суреттегі фигураларды атын ата және санын анықта.

    Дескриптор:

    - Суреттегі фигураларды атайды

    - Фигуралардың санын анықтайды

    В денгей. «Суретті тап» әдісі. Жетіспей тұрған суретті тап. Қандай фигура жетіспейді және оның түсін анықта.

    Дескриптор:

    - Жетіспей тұрған суретті табады.

    - Суреттің түсін анықтайды.

    С денгей – «Танграмм» ойыны. Геометриялық фигуралардан мысық бейнесін құрастыр.

    Дескриптор:

    -Г

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Ашық сабақ 2 сынып
    16.05.2021
    1138
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Ныкмуканова Актолкын Муратовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации