1-бағалау критерийі:
шығармадағы
кейіпкерлердің мінез-құлқы мен іс-әрекетіне баға
береді;
ТЖ «Ойлан – жұптас-талқыла»
әдісі
1-тапсырма
дескрипторы:
-мәтінді жекеоқиды;
-жұп болып сұрақтарға жауап
береді.
-топта мәтіннен не түсінгенін
талқылайды.
2-тапсырма
көңіл-күй смайликтері арқылы
шығармадағы кейіпкерлердің көңіл-күйін тауып
көрсетіңдер.
Д е с к р и п т о р:
-Кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалай
алады, қорытынды жасай алады
-Кейіпкердің іс-әрекетін
сипаттайды.
-ойын түсінікті,дұрыс жеткізе алады.
Сөздік қорын көрсете біледі.
І-топ: бірінші күйдегі кейіпкерлердің
көңіл-күйін тауып көрсетіңдер.
ІІ- топ: екінші күйдегі кейіпкерлердің
көңіл-күйін тауып көрсетіңдер.
ІІІ – топ: үшінші күйдегі
кейіпкерлердің көңіл-күйін тауып көрсетіңдер.
Қ.Б. «Көңіл – күй смайликтері»
әдісімен бағаланады.
Қалыптастырушы
бағалау
ӨЖ «Сәйкестендір» әдісі
1 күй Бәрі маужырап
ұйықтап
Қалыпты.
2 күй Жұрттың бәрі
күліп мәз-
мейрам болыпты.
3 күй Әлгілер қамығып
жылай
Бастайды
Дескриптор:
-
Аңызда оқыған мәліметіне сүйеніп
сәйкестендіреді
-
Мәтінді саналы түрде түсініп
оқиды;
-
Қажетті ақпаратты тауып
оқиды.
Мәтіннен басты кейіпкері Фараби
туралы қысқаша әңгімелеу.
Сергіту сәті: «Мен,Қазақпын!»
әніне
2-бағалау
критерииі: оқиғаларға сүйеніп,
сюжеттің дамуын болжап, көркем ойды
жалғастырады;
ТЖ «Сиқырлы қобдиша»
әдісі
Сиқырлы қобдишадан
тапсырмалар алып, сұрақтарға жауап
беріңіздер.
1. Әңгімені өз
қиялыңызбен аяқтаңыз.
2. Әміршінің Фарабиді
іздеп тапқанын қалайсыз ба?
3. Фараби тартқан
күйдің құдіреті неде деп
ойлайсың?
Д е с к р и п т о
р:
-Ұсынылған бастамасы
бойынша әңгімені жалғастырады. Әңгімедегі оқиғаның дәйектілігін
анықтайды Фараби тартқан күйдің құдіретінің неде екенін
дәлелдейді.
Қалыптастырушы
бағалау тапсырмасы
ҰЖ «Кім жылдам»
ойыны.
Суреттегі домбыраның
әрбір дыбысынан басталатын өнерге қатысты сөздерді
табыңдар.
А-музыкалық
аспап
Р-дыбыс
ырғағы
Ы-күйшінің
аты
М-пәннің
атауы
О-музыканттар
ұжымы
Д-оркестрді
басқарушы
Дескриптор:
- суреттегі домбыраның
әрбір дыбысынан басталатын өнерге қатысты сөздерді
табады(3б)
|