Материалдар / Ашық сабақ "Күй құдіреті" 3 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Күй құдіреті" 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
3 сынып мұғалімдеріне арналған әдебиеттік оқудан ашық сабақтың жоспары. Тақырыбы "Күй құдіреті" әдебиеттік оқу 3 сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Сәуір 2022
1084
10 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін Қ.Қ.Тоқсанбаева

Бөлім

Өнер

Педагогтың аты-жөні

Г.А.Бошанова

Күні

28.01.2022ж

Сынып:3 «А»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны

Пәні

Әдебиеттік оқу

Сабақтың тақырыбы

Күй құдіреті

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

3.1.3.1 шығармадағы кейіпкерлердің мінез-құлқы мен іс-әрекетіне, ондағы оқиғаларға сүйеніп, сюжеттің дамуын болжау


Барлық оқушылар: шығармадағы кейіпкерлердің мінез-құлқы мен іс-әрекетіне, ондағы оқиғаларға сүйеніп, сюжеттің дамуын болжайды;

Оқушылардың басым бөлімі: шығармадағы оқиғаларды сюжетін суретке қарап табады;

Кейбір оқушылар: шығармадағы көркем ойды жалғастырады;

Бағалау критерийі

- шығармадағы кейіпкерлердің мінез-құлқы мен іс-әрекетіне баға береді;

- оқиғаларға сүйеніп, сюжеттің дамуын болжап, көркем ойды жалғастырады;

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі /уақыты

Педагогтіңәрекеті

Оқушының әрекеті


Бағалау


Ресурстар


Сабақтың басы

3 минут
























6 минут








Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Алдын ала топқа бөлу

І – топ: «Тиек»

ІІ-топ : «Шанақ»

ІІІ-топ : «Ішек»

Жұмыс ережесін келісу

5 Т. Стратегиясы Татулық. Тәртіп. Тыныштық.Талап.Тазалық.

«Асыл сөз» өлеңін семантикалық картаға толтырады.

Ата-ның ақыл-дары

1-ші шумақ

2-ші шумақ

3-ші шумақ

4-ші шумақ

5-ші шумақ

Кішіпейіл бол






Мейірімді бол






Әділетті бол






Үлкенмен сәлемдес






Тілалғыш бол






Дескриптор:

-семантикалық картаны дұрыс толтырады(1б)

Қызығушылықты ояту

Жұмбақты шеш:

Қос қазық, екі желі, сегіз ноқта,

Сөйлейді шежіредей адам соқса,

Тағы бір мінезі бар таңғажайып,

Ешуақыт сөйлемейді адам жоқта.(Домбыра)

Тақырыпты ашу

«Ақсақ құлан» мультфильмінен үзінді көрсетіледі

«Ой толғау»

- Балалар мультфильмнен не түсіндіңдер? деген сұрақтар қойылу арқылы күйдің құдіреті туралы түсінік қалыптасады.

«Күй құдіреті»Мақсатымыз: Күйдің құдіреті, күйді тыңдағандағы кейіпкерлердің мінез-құлқы мен іс әрекетін болжау, күйдің құдіреттілігін аңғару.

Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады

























Жұмбақты шешеді

Сұраққа жауап береді

- Балалар мультфильмнен не түсіндіңдер? Көргендеріне сүйеніп жауап береді











Үй тапсырмасы (1б)



Оқулық

17-18-бет






Т 5 әдісі





















Қазақ мультфильмі «Ақсақ құлан»

Сабақтың ортасы

7 минут




























3 минут





10 минут












2 минут







5 минут

1-бағалау критерийі: шығармадағы кейіпкерлердің мінез-құлқы мен іс-әрекетіне баға береді;

ТЖ «Ойлан – жұптас-талқыла» әдісі

1-тапсырма дескрипторы:

-мәтінді жекеоқиды;

-жұп болып сұрақтарға жауап береді.

-топта мәтіннен не түсінгенін талқылайды.

2-тапсырма

көңіл-күй смайликтері арқылы шығармадағы кейіпкерлердің көңіл-күйін тауып көрсетіңдер.

Д е с к р и п т о р:

-Кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалай алады, қорытынды жасай алады

-Кейіпкердің іс-әрекетін сипаттайды.

-ойын түсінікті,дұрыс жеткізе алады. Сөздік қорын көрсете біледі.


І-топ: бірінші күйдегі кейіпкерлердің көңіл-күйін тауып көрсетіңдер.

ІІ- топ: екінші күйдегі кейіпкерлердің көңіл-күйін тауып көрсетіңдер.

ІІІ – топ: үшінші күйдегі кейіпкерлердің көңіл-күйін тауып көрсетіңдер.

Қ.Б. «Көңіл – күй смайликтері» әдісімен бағаланады.

Қалыптастырушы бағалау

ӨЖ «Сәйкестендір» әдісі

1Shape2 Shape1 күй Бәрі маужырап ұйықтап

Қалыпты.

2Shape3 күй Жұрттың бәрі күліп мәз-

мейрам болыпты.

3 күй Әлгілер қамығып жылай

Бастайды

Дескриптор:

  • Аңызда оқыған мәліметіне сүйеніп сәйкестендіреді

  • Мәтінді саналы түрде түсініп оқиды;

  • Қажетті ақпаратты тауып оқиды.

Мәтіннен басты кейіпкері Фараби туралы қысқаша әңгімелеу.


Сергіту сәті: «Мен,Қазақпын!» әніне


2-бағалау критерииі: оқиғаларға сүйеніп, сюжеттің дамуын болжап, көркем ойды жалғастырады;

ТЖ «Сиқырлы қобдиша» әдісі

Сиқырлы қобдишадан тапсырмалар алып, сұрақтарға жауап беріңіздер.

1. Әңгімені өз қиялыңызбен аяқтаңыз.

2. Әміршінің Фарабиді іздеп тапқанын қалайсыз ба?

3. Фараби тартқан күйдің құдіреті неде деп ойлайсың?

Д е с к р и п т о р:

-Ұсынылған бастамасы бойынша әңгімені жалғастырады. Әңгімедегі оқиғаның дәйектілігін анықтайды Фараби тартқан күйдің құдіретінің неде екенін дәлелдейді.

Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы

ҰЖ «Кім жылдам» ойыны.

Суреттегі домбыраның әрбір дыбысынан басталатын өнерге қатысты сөздерді табыңдар.

А-музыкалық аспап

Р-дыбыс ырғағы

Ы-күйшінің аты

М-пәннің атауы

О-музыканттар ұжымы

Д-оркестрді басқарушы

Дескриптор:

- суреттегі домбыраның әрбір дыбысынан басталатын өнерге қатысты сөздерді табады(3б)



Аңызды түсініп оқиды,суретке зер салады, күйші қандай күй тартып отыр деп ойлайсың?

Неліктен? Осы сұраққа жауап береді,

Фараби тартқан күйдің құдіреті неде деп ойлайсың?

мәтінге сүйеніп жауап береді;

















Қарқыны тез оқушыға

«Күй құдіретіне» ассоциация әдісімен тапсырма беріледі










770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!