Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім:

    8.2А Квадрат теңдеулер


    Педагогтің Тегі, Аты, Әкесінің аты (бар болса)

    Нағымашева Д.Ш.


    Пән/Сынып:

    8 «Б» сыныбы Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:


    Күні:

    17.11.2023ж


    Сабақтың тақырыбы:

    Квадрат теңдеулерді шешу


    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

    8.2.2.3 квадрат теңдеулерді шешу;


    Сабақ мақсаттары:

    - квадрат теңдеуді формула арқылы шешуді біледі;


    Сабақ барысы:


    Уақыты

    Кезең дері

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурс-тар

    5 минут


    Ұйым дастыру

    1. Сәлеметсіздерме!

    Квадрат теңдеулерді шешу тақырыбына есептер шығару.

    1.Амандасу.Сы-ныпты түгендеу. Сабаққа дайындау, оқу құралдарын алу.

    2. «Пазл» әдісі бойынша топқа бөліну. Топ атын өздері қояды.







    Оқушылар

    дың белсенділігіне байланысты бағаланады.







    Қима-қағаз-дар


    3мин


    2. Миға шабуыл «Иә жоқ» әдісі арқылы  өткен тақырыпқа шолу жүргізіледі.


    ақиқат

    жалған

    1) ax2+bx+c=0түріндегі теңдеу квадрат теңдеу деп аталады

    +


    2)ax2+bx+c=0, мұндағы a,b,c– айнымалы, х кез келген сандар


    +

    3)Егер D>0 болса, онда кв.теңдеудің екі түбірі болады.

    +


    4)D=0 болса, квадрат теңдеудің шешімі болмайды.


    +

    5) Егер D<0 болса, онда квадрат теңдеудңғ шешімі болмайды.

    +


    6)a=1 болса, онда ол келтірілген квадрат теңдеу болады

    +


    7)ax2+b=0, мұндағы a≠ 0, теңдеуінің әр түрлі екі түбірі болады

    +


    8)ax2+с=0, мұндағы a≠0, теңдеуінің әр түрлі бір түбірі болады


    +



    Сұрақтарға жауап береді.




    Берілген тапсырмаларды орындайды.




    2.Дескриптор:

    -квадрат теңдеудің анықтамасын біледі; -квадрат теңдеулердің түрлерін ажырата алады.










    Интер-нет ресурс-тары



    2 мин












    7 мин

















    Сабақ-тың ортасы:

    «Ой қозғау»

    3. Үй тапсырмасын тексеру

    № 7.8

    Үйге берілген тапсырманы өзара тексеруді ұйымдастыру.

    Үй тапсырмасының дұрыс шешімі тақтада көрсетіледі



    4. Постер қорғайды. 2-топ

    - Квадрат теңдеулердің қандай түрлерін білеміз?

    1. Толық квадрат теңдеу

    2. Толымсыз квадрат теңдеу

    3. Келтірілген квадрат теңдеу



    Оқушылар берілген тапсырмаларды орындайды










    Білім алушылар топтасып жұмыс жасайды, талқылайды, талдайды. Постерді қорғайды














    3.Дескриптор

    -  Квадрат теңдеуді көбейткіштерге жіктейді

    ·- Квадрат теңдеудің түбірлерін табады



    4. Дескриптор

    - квадрат теңдеудің дискриминантын табады

    ·  Квадрат теңдеудің түбірлерінің санын анықтайды



    -Квадрат теңдеудің қасиеттерін

      қолданады

    -Толымсыз квадрат теңдеудің түбірлерін табады



    Интер-нет ресурс-тары.

    Жинақ, парақ-ша Тақта, слайд, оқу құралдары;

    8 сынып-қа арнал-ған оқулық




    11мин

    Оқулық-тан және қосымша есептер шығару.

    5.«Жұмыртқа аршу» тәсілі бойынша оқулықтан есептер шығару.


    №7.9 №7.11 №7.12




    Жұмыртқаны аршып, ішінде жасырылған тапсырманы орындайды.

    5.Дескриптор

    -  квадрат теңдеудің дискриминантын табады

    ·  Квадрат теңдеудің түбірлерінің санын анықтайды

    Жинақ, парақ-ша Тақта, слайд, оқу құралдары;

    8 сынып-қа арнал-ған оқулық


    5 минут













    7 мин





























    3 мин





















    2 мин



    Сергіту сәті






































    Сабақ-тың соңы




















    Рефлексия

    Бағалау

    6Shape3 Shape2 Shape1 .«Іздер» тәсілі арқылы сергіту сәті.















    7.Кім жылдам» әдісі арқылы деңгейлік тапсырмалар.



    1. тапсырма

    1. Теңдеуді шешіңдер:

    3 – 27=0

    1. Теңдеудің түбірлерін табыңдар:

    3 – 8х=0

    1. Квадрат теңдеуді шешіңдер.



    1. Тапсырма

    8. Қорытындылау. «Лупа» әдіс-тәсілі.



    1.Қандай теңдеулерді квадраттық теңдеу деп атайды?

    2.Дискриминанты қалай табамыз? 3.Келтірілген квадраттық теңдеу деп қандай теңдеуді айтады?

    4. Оның жалпы түрі қандай?

    5. Теңдеудің түбірі деп нені айтады?

    6. Теңдеуді шешу дегенде нені түсінеміз?

    7. D= 0 болса, онда.....

    8. Қандай жағдайда квадрат теңдеудің екі түбірі болады?

    9.Квадрат түбірдің шешімі жоқ, егер ......


    9.Үйг

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Нағымашева Дина Шарапбаевна
    23 Мамыр 2024
    343
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    ашық сабақ: Квадрат теңдеулерді шешу

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    ашық сабақ: Квадрат теңдеулерді шешу

    Материал туралы қысқаша түсінік
    - квадрат теңдеуді формула арқылы шешуді біледі;
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім:

    8.2А Квадрат теңдеулер


    Педагогтің Тегі, Аты, Әкесінің аты (бар болса)

    Нағымашева Д.Ш.


    Пән/Сынып:

    8 «Б» сыныбы Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:


    Күні:

    17.11.2023ж


    Сабақтың тақырыбы:

    Квадрат теңдеулерді шешу


    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

    8.2.2.3 квадрат теңдеулерді шешу;


    Сабақ мақсаттары:

    - квадрат теңдеуді формула арқылы шешуді біледі;


    Сабақ барысы:


    Уақыты

    Кезең дері

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурс-тар

    5 минут


    Ұйым дастыру

    1. Сәлеметсіздерме!

    Квадрат теңдеулерді шешу тақырыбына есептер шығару.

    1.Амандасу.Сы-ныпты түгендеу. Сабаққа дайындау, оқу құралдарын алу.

    2. «Пазл» әдісі бойынша топқа бөліну. Топ атын өздері қояды.







    Оқушылар

    дың белсенділігіне байланысты бағаланады.







    Қима-қағаз-дар


    3мин


    2. Миға шабуыл «Иә жоқ» әдісі арқылы  өткен тақырыпқа шолу жүргізіледі.


    ақиқат

    жалған

    1) ax2+bx+c=0түріндегі теңдеу квадрат теңдеу деп аталады

    +


    2)ax2+bx+c=0, мұндағы a,b,c– айнымалы, х кез келген сандар


    +

    3)Егер D>0 болса, онда кв.теңдеудің екі түбірі болады.

    +


    4)D=0 болса, квадрат теңдеудің шешімі болмайды.


    +

    5) Егер D<0 болса, онда квадрат теңдеудңғ шешімі болмайды.

    +


    6)a=1 болса, онда ол келтірілген квадрат теңдеу болады

    +


    7)ax2+b=0, мұндағы a≠ 0, теңдеуінің әр түрлі екі түбірі болады

    +


    8)ax2+с=0, мұндағы a≠0, теңдеуінің әр түрлі бір түбірі болады


    +



    Сұрақтарға жауап береді.




    Берілген тапсырмаларды орындайды.




    2.Дескриптор:

    -квадрат теңдеудің анықтамасын біледі; -квадрат теңдеулердің түрлерін ажырата алады.










    Интер-нет ресурс-тары



    2 мин












    7 мин

















    Сабақ-тың ортасы:

    «Ой қозғау»

    3. Үй тапсырмасын тексеру

    № 7.8

    Үйге берілген тапсырманы өзара тексеруді ұйымдастыру.

    Үй тапсырмасының дұрыс шешімі тақтада көрсетіледі



    4. Постер қорғайды. 2-топ

    - Квадрат теңдеулердің қандай түрлерін білеміз?

    1. Толық квадрат теңдеу

    2. Толымсыз квадрат теңдеу

    3. Келтірілген квадрат теңдеу



    Оқушылар берілген тапсырмаларды орындайды










    Білім алушылар топтасып жұмыс жасайды, талқылайды, талдайды. Постерді қорғайды














    3.Дескриптор

    -  Квадрат теңдеуді көбейткіштерге жіктейді

    ·- Квадрат теңдеудің түбірлерін табады



    4. Дескриптор

    - квадрат теңдеудің дискриминантын табады

    ·  Квадрат теңдеудің түбірлерінің санын анықтайды



    -Квадрат теңдеудің қасиеттерін

      қолданады

    -Толымсыз квадрат теңдеудің түбірлерін табады



    Интер-нет ресурс-тары.

    Жинақ, парақ-ша Тақта, слайд, оқу құралдары;

    8 сынып-қа арнал-ған оқулық




    11мин

    Оқулық-тан және қосымша есептер шығару.

    5.«Жұмыртқа аршу» тәсілі бойынша оқулықтан есептер шығару.


    №7.9 №7.11 №7.12




    Жұмыртқаны аршып, ішінде жасырылған тапсырманы орындайды.

    5.Дескриптор

    -  квадрат теңдеудің дискриминантын табады

    ·  Квадрат теңдеудің түбірлерінің санын анықтайды

    Жинақ, парақ-ша Тақта, слайд, оқу құралдары;

    8 сынып-қа арнал-ған оқулық


    5 минут













    7 мин





























    3 мин





















    2 мин



    Сергіту сәті






































    Сабақ-тың соңы




















    Рефлексия

    Бағалау

    6Shape3 Shape2 Shape1 .«Іздер» тәсілі арқылы сергіту сәті.















    7.Кім жылдам» әдісі арқылы деңгейлік тапсырмалар.



    1. тапсырма

    1. Теңдеуді шешіңдер:

    3 – 27=0

    1. Теңдеудің түбірлерін табыңдар:

    3 – 8х=0

    1. Квадрат теңдеуді шешіңдер.



    1. Тапсырма

    8. Қорытындылау. «Лупа» әдіс-тәсілі.



    1.Қандай теңдеулерді квадраттық теңдеу деп атайды?

    2.Дискриминанты қалай табамыз? 3.Келтірілген квадраттық теңдеу деп қандай теңдеуді айтады?

    4. Оның жалпы түрі қандай?

    5. Теңдеудің түбірі деп нені айтады?

    6. Теңдеуді шешу дегенде нені түсінеміз?

    7. D= 0 болса, онда.....

    8. Қандай жағдайда квадрат теңдеудің екі түбірі болады?

    9.Квадрат түбірдің шешімі жоқ, егер ......


    9.Үйг

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Алгебра Ашық сабақ 8 сынып
    23.05.2024
    343
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Нағымашева Дина Шарапбаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации