Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ "Квадрат үшмүше" 8 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
№ 1 Дінмұхамет Қонаев атындағы мектеп-гимназиясы
Ашық сабақ
Тақырыбы:
Квадрат үшмүше.
Пән мұғалімі : Алмасбекова Н.
Сыныбы 8 «Ә»
Қордай – 2020 жыл
|
|
||||||
Мектеп: №1 МГ Күні: 10.12.2020ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Алмасбекова Н.К. |
||||||
Сынып: 8 Ә |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||
Сабақ тақырыбы |
Квадрат үшмүше |
||||||
Cабақтың түрі |
Жаңа сабақ |
||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
8.2.1.1 квадрат үшмүшенің түбірі ұғымын меңгеру; 8.2.1.2 үшмүшеден екімүшенің толық квадратын бөлу; 8.2.1.3 квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу; |
||||||
Сабақ мақсаттары |
Оқушылар:
|
||||||
Бағалау критерийлері |
Оқушы
|
||||||
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар: Квадрат үшмүшенің жіктелуі жайлы ой-толғаулар жүргізеді, квадрат үшмүшенің көбейткіштерге жіктеу есептерінің шешуін түсіндіреді. Пәнге қатысты лексика және терминология: Квадрат үшмүше, квадрат үшмүшенің түбірі, еселі түбір, квадрат теңдеу, бірінші/екінші коэффициент, босмүше, квадрат үшмүшені жіктеу, екімүшенің квадратын квадрат үшмүшеден бөліп алу. Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер: Квадрат үшмүшенің түбірі деп ... Квадрат үшмүшенің түбірлерін табу үшін ... Егер квадрат үшмүшенің түбірлері болса, онда … Егер квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу мүмкін болса, онда … Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеуге болмайды, егер ... |
||||||
Құндылықтарды дарыту |
Құндылықтарды дарыту осы сабақта жоспарланған іс-әрекеттер арқылы жүзеге асады. Оқуға үйрену, жағдаятты талдау, жаңа шарттарға бейімделу, мәселені қою және шешім қабылдау, өзінің жұмысының сапасына жауап беру, өз уақытын ұйымдастыру білігі. |
||||||
Пәнаралық байланыстар |
Геометрия. Өмірмен байланыс |
||||||
Бастапқы білім |
7 сынып курсынан оқушылар қысқаша көбейту формулаларын біледі және қолданады, көпмүшелерді көбейткіштерге жақшаның сыртына шығару, топтастыру әдісі арқылы жіктей алады. Оқушылар бұрын квадрат үшмүше ұғымын оқыды, оның анықтамасы мен түбірлерін табуды біледі. Білімді белсендіру кезеңінде теориялық материалды қайталау сұрақ-жауап, көпмүшелерді көбейткіштерге жақшаның сыртына шығару, топтастыру әдісі арқылы жіктеуге арналған тапсырмаларды орындау арқылы жүзеге асады. |
||||||
Сабақ барысы |
|||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||
Сабақтың басы 0-2 мин
2-7 мин
8-14мин |
Мұғалім оқушылармен сәлімдесіп, олардың сабаққа дайындығын тексереді. Оқушылар слайдтағы «4 сурет 1 сөз» ойыны арқылы тақырыпты өздері айтады. Оқушылармен бірге сабақ мақсаттары құрастырылып айтылады. Кейін мұғалім бағалау критерийлерін айтып, оқушылардың «жақын даму аймағын» айқындайды, сабақ аяғына қарай күтілетін нәтижелерді айтады.
Өткен материал бойынша оқушылардың оқылған материалын тексеру мақсатында теория бойынша сұрақ-жауап өткізіледі. Сұрақтар:
Мұғалім «жіктеу/жіктелу» ұғымының басқа облыстарда кездесуі жайлы мағлұмат береді.
|
Презентация Презентация Қосымша 1 Презентация |
|||||
Сабақты ортасы 15-30 |
Жаңа сабақ. Қайталау тапсырмалары. Оқушыларға көпмүшені ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару және топтастыру әдістері көмегімен көбейткіштерге жіктеу дағдыларын белсендендіруге бағытталған есептерді шешу үсынылады. Тапсырманы орындап болғаннан кейін оқушылар презентациядағы дайын жауаптар арқылы өзара тексеруді орындайды. Мұғалім кейбір оқушылардан көбейткіштерді жіктеуде қолданылған әдістер туралы сұрай алады. Қажеттілігінше мұғалім оқушылардың жауаптары мен шешімдерін түзете алады. Дескриптор: Білім алушы - Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеуде қысқаша көбейту формулаларын пайдаланады. - Квадрат үшмүшенің түбірлерін дұрыс табады; - Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеуде қысқаша көбейту формулаларын пайдаланады Проблемелық жағдай туғызу бөлшегін қалай қысқартуға болады?
«Білім биржасы». Дамытушылық деңгей: Параметрдің қандай мәнінде квадрат үшмүше екімүшенің толық квадраты болады? p
) 4 ) 0,36 +dx+4 Дескриптор: Білім алушы - Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеуде қысқаша көбейту формулаларын пайдаланады. Топтық жұмыс. Мұғалім оқушыларға ең алдымен келтірілген квадрат үшмүшенің көбейткіштерге жіктеу дағдысын қалыптастыруға бағытталған тапсырмаларды ұсынады. Оқушылар жеке жұмыс істейді. Берілген үлестірмелерді қолданып, барлық жауаптарды бос ұяшықтарға толтырып ұсынулары керек. Тапсырманы аяқтағаннан кейін мұғалім оқушылардың жауаптарын және шешімдерін бағалайды, содан кейін оқушылар мұғаліммен бірге қорытынды жасайды, жіктеу кезіндегі қиындық туғызған сәттерді айқындайды. Жауаптар презентацияда көрсетіледі. Бағалау критерийлері Оқушы
Осыдан кейін оқушыларға келтірілмеген квадрат үшмүшелерді көбейткіштерге жіктеу ұсынылады. |
Презентация Слайд2 Презентация Слайд 11-12 Презентация Слайд
Презентация Слайд |
|||||
Сабақтың соңы 31-37мин 38-40мин |
|
Презентация |
|||||
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы |
|||||
Сабақта өзіне сенімсіз оқушылар біршама қабілетті оқушылармен бірге жұпта жұмыс жасайтындай етіп жасалған, сонда олар қабілетті оқушылармен жұмыс жасағанда көбірек біле алады. Қабілетті оқушылар өздерінің қабілеттерін консультант ретінде айқындай алады. Жұптағы немесе жеке жұмыстарда Сіз өзіне сенімсіз оқушыларға көмекші сұрақтар қою арқылы көмектесе аласыз. |
Формативті бағалау сабақтың әр кезеңінде өткізіледі (өзін-өзі бағалау, мұғалімнің критерий бойынша бағалауы). Оқушылардың тапсырманы орындау барысындағы қатысуы және диалогқа қатысуын бағылау арқылы бағалау. Жұптағы, топтағы тапсырмаларды орындауға жауапты реакция және прогресс әр оқушының үлесін бағалауға және қателердің бар болуын анықтау үшін қарастырылады. |
Барлық тапсырмалар оқушылардың жас ерекшеліктерін ескеріп алынған. Іс-әрекеттердің ауысып отыруы ең үлкен нәтижеге қол жеткізу мақсатында оқушылардың күші мен зейінін дұрыс үлестіруге ықпалын тигізеді. |